Kyllä on ja kallis hinta. Olen sitä mieltä, että liian kallis ja siksi minulla onkin suunnitelma!
Suunitelma pelastaa yhteiskunta yhden rinnalla seisovan uskoon tulevan miehen kanssa! Opetuslapset tietysti myös mukana auttamassa! Kiitos teille kaikille, kun olette päästäneet minut johtajaksenne!
On ateismi väärin opetuslapseni rakas
Mutta sellaisen voittaa kristinusko voimakas.
Minua seuratkaa nyt ja ole kuin uudestisyntynyt!
Jumala voittaa, usko koittaa, ateismi katoaa.
En tiedä, mitä olette kirjoittaneet edelliseen viestiketjuuni, koska joku demoneista poisti sen, Lucifer, jos se olit sinä, tule esiin!!
Onko ateismilla hintansa?
56
726
Vastaukset
Olen pahoillani, että en voi vastata teille teidän edellisiin kysymyksiin, mitkä askarruttavat mieltänne, mutta kysykää ne tässä uudestaan, niin vastaan teille parhaani mukaan!
- uskova.maksaa
"Onko ateismilla hintansa?"
Ateismi on hyvin edullista, mutta uskovaiset joutuvat maksamaan kirkollisveroa ja ostelemaan kalliita Raamattuja. Se käy kalliiksi.
Avaajalle:
Vaikuttaa että olet täydellisen hakotiellä ateismista, siitä mitä se tarkoittaa, miten se ilmenee ihmisten elämässä ja mitä se merkitsee ihmisille.
Tällä hetkellä toistat vain satunnaista kristittyä stereotypiaa jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Mutta ei huolta, mikäli sinulla on avoin mieli ja olet utelias voin opettaa sinulle totuuden aiheesta. :)Minä tiedän jo liikaa ateismista!!! En haluaa tietää enää mitään siitä pirullisesta sairaudesta!
- pelastaudu.ihmishyvä
JuMalAnLapsioikea kirjoitti:
Minä tiedän jo liikaa ateismista!!! En haluaa tietää enää mitään siitä pirullisesta sairaudesta!
Et tiedä mistään mitään ihmisparka. Saatana on lirkutellut korviisi ja olet uskonut Valheiden Isää. Sinusta on tullut pöyhkeä sen sijaan että olisit uskossasi nöyrä. Käänny pois Saatanan sinulle viitoittamalta tieltä tai joudut Kadotukseen.
Minä tiedän jo liikaa ateismista!!! En haluaa tietää enää mitään siitä pirullisesta sairaudesta!
Joten todista se, äläkä vain väitä niin.
Jokaisesta viestistäsi pursuaa tietämättömyys siitä mitä ateismi on, mitkä ovat sen syitä ja mitä se merkitsee.
Jos tahdot että kukaan ottaa sinua vakavasti on sinun vastuullasi että puhut totuutta, vaikka tällä hetkellä vaikuttaa että joko et tiedä asiasta lainkaan tai sitten päätät tietentahtoisesti valehdella. Mutta keskustelun vuoksi voidaan olettaa että kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta. :)Oudoksuva kirjoitti:
Joten todista se, äläkä vain väitä niin.
Jokaisesta viestistäsi pursuaa tietämättömyys siitä mitä ateismi on, mitkä ovat sen syitä ja mitä se merkitsee.
Jos tahdot että kukaan ottaa sinua vakavasti on sinun vastuullasi että puhut totuutta, vaikka tällä hetkellä vaikuttaa että joko et tiedä asiasta lainkaan tai sitten päätät tietentahtoisesti valehdella. Mutta keskustelun vuoksi voidaan olettaa että kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta. :)Minä olen todistanut sen jo, ja kaikki ottavat minut vakavasti! Olen huomannut, miten täälläkin ihmiset alkavat pikkuhiljaa heräilemään horroksestaan ja rupeavat seuraamaan minua, johtajaanne, jota sinunkin pitäisi alkaa seurata!
Minä olen todistanut sen jo, ja kaikki ottavat minut vakavasti! Olen huomannut, miten täälläkin ihmiset alkavat pikkuhiljaa heräilemään horroksestaan ja rupeavat seuraamaan minua, johtajaanne, jota sinunkin pitäisi alkaa seurata!
Olet todistanut vain sen että (ilmeisesti) uskot itse puheisiisi.
Siitä mitä ateismi on sinulla ei vaikuta olevan mitään tietoa jos esimerkiksi väität että se liittyy jotenkin vihaan tai pahoihin tekoihin.
Seuraamisesta, valitettavasti minulla ei ole kiinnostusta seurata ketään, erityisesti elämän alkuvaiheissa olevaa henkilöä jolla todistettavasti on tiedot vielä hakusessa. Jos olisit tulossa työhaastatteluun vastaavalla asenteella, joutuisin valitettavasti antamaan sinulle pakit ei väliä miten "johtohaluinen" olisitkaan :)Oudoksuva kirjoitti:
Olet todistanut vain sen että (ilmeisesti) uskot itse puheisiisi.
Siitä mitä ateismi on sinulla ei vaikuta olevan mitään tietoa jos esimerkiksi väität että se liittyy jotenkin vihaan tai pahoihin tekoihin.
Seuraamisesta, valitettavasti minulla ei ole kiinnostusta seurata ketään, erityisesti elämän alkuvaiheissa olevaa henkilöä jolla todistettavasti on tiedot vielä hakusessa. Jos olisit tulossa työhaastatteluun vastaavalla asenteella, joutuisin valitettavasti antamaan sinulle pakit ei väliä miten "johtohaluinen" olisitkaan :)Minä uskon puheisiini ja sinä uskot puheisiini ja myös suurin osa muista täällä! Oikeastaan kaikki, mutta se yksi osa ei suostu myöntämään sitä!
Se liittyy vihaan ja pahoihin tekoihin, ihmsiet tekevät mitä haluavat, eivätkä siksi suostu näkemään Jumalaa heidän luojanaan, te ette halua uskoa, että teoilla on rangaistukset!!! Ateismi on totuuden kieltämistä ja ihmiset tiedostavat sen!!
Minua ei kiinnosta antaisitko minulle pakit, koska en ikinä hakisi töihin ateismin alaiseksi!!!!!! Ainoa, kuka minun yläpuolellani, on itse Jumala, meidän isämme, sinunkin isä, kunnioittaisit häntä, kuten kuuluukin.JuMalAnLapsioikea kirjoitti:
Minä uskon puheisiini ja sinä uskot puheisiini ja myös suurin osa muista täällä! Oikeastaan kaikki, mutta se yksi osa ei suostu myöntämään sitä!
Se liittyy vihaan ja pahoihin tekoihin, ihmsiet tekevät mitä haluavat, eivätkä siksi suostu näkemään Jumalaa heidän luojanaan, te ette halua uskoa, että teoilla on rangaistukset!!! Ateismi on totuuden kieltämistä ja ihmiset tiedostavat sen!!
Minua ei kiinnosta antaisitko minulle pakit, koska en ikinä hakisi töihin ateismin alaiseksi!!!!!! Ainoa, kuka minun yläpuolellani, on itse Jumala, meidän isämme, sinunkin isä, kunnioittaisit häntä, kuten kuuluukin."Minä uskon puheisiini ja sinä uskot puheisiini ja myös suurin osa muista täällä! Oikeastaan kaikki, mutta se yksi osa ei suostu myöntämään sitä!"
Taas tulee outo fiilis sinusta, valehteletko tahallasi vai oikeasti elätkö niin syvällä omassa maailmassasi ettet pysty näkemään todellisuutta?
"Se liittyy vihaan ja pahoihin tekoihin, ihmsiet tekevät mitä haluavat, eivätkä siksi suostu näkemään Jumalaa heidän luojanaan, te ette halua uskoa, että teoilla on rangaistukset!!! Ateismi on totuuden kieltämistä ja ihmiset tiedostavat sen!! "
Tämä on taas vain sinun omaa keksintöäsi. Ateismi tarkoittaa vain sitä että ei näe tarpeeksi syytä uskoa jumalaan. Jotkut ovat siitä äänekkäämpiä mutta suurimpia osia ateisteja ei vain voisi vähemmän kiinnostaa ennen kuin joku vihdoin tuo todisteita pöytään.
Ja teoilla on rangaistuksensa, sen takia koska yliluonnollinen ei ilmeisesti elämän aikana hoida tätä valtioilla on poliisinsa :)
"Minua ei kiinnosta antaisitko minulle pakit, koska en ikinä hakisi töihin ateismin alaiseksi!!!!!! Ainoa, kuka minun yläpuolellani, on itse Jumala, meidän isämme, sinunkin isä, kunnioittaisit häntä, kuten kuuluukin."
Ei kukaan voi olla "ateismin alainen" koska ateismi on aate. Puhuin lähinnä jos oikeisiin töihin hakisi nuori henkilö joka kuvittelee tietävänsä kaiken kaikesta vaikka on todistettavasti väärässä. :)Oudoksuva kirjoitti:
"Minä uskon puheisiini ja sinä uskot puheisiini ja myös suurin osa muista täällä! Oikeastaan kaikki, mutta se yksi osa ei suostu myöntämään sitä!"
Taas tulee outo fiilis sinusta, valehteletko tahallasi vai oikeasti elätkö niin syvällä omassa maailmassasi ettet pysty näkemään todellisuutta?
"Se liittyy vihaan ja pahoihin tekoihin, ihmsiet tekevät mitä haluavat, eivätkä siksi suostu näkemään Jumalaa heidän luojanaan, te ette halua uskoa, että teoilla on rangaistukset!!! Ateismi on totuuden kieltämistä ja ihmiset tiedostavat sen!! "
Tämä on taas vain sinun omaa keksintöäsi. Ateismi tarkoittaa vain sitä että ei näe tarpeeksi syytä uskoa jumalaan. Jotkut ovat siitä äänekkäämpiä mutta suurimpia osia ateisteja ei vain voisi vähemmän kiinnostaa ennen kuin joku vihdoin tuo todisteita pöytään.
Ja teoilla on rangaistuksensa, sen takia koska yliluonnollinen ei ilmeisesti elämän aikana hoida tätä valtioilla on poliisinsa :)
"Minua ei kiinnosta antaisitko minulle pakit, koska en ikinä hakisi töihin ateismin alaiseksi!!!!!! Ainoa, kuka minun yläpuolellani, on itse Jumala, meidän isämme, sinunkin isä, kunnioittaisit häntä, kuten kuuluukin."
Ei kukaan voi olla "ateismin alainen" koska ateismi on aate. Puhuin lähinnä jos oikeisiin töihin hakisi nuori henkilö joka kuvittelee tietävänsä kaiken kaikesta vaikka on todistettavasti väärässä. :)TARKOITINKIN ATEISTIN ALAISEKSI, ETKÖ YMMÄRRÄ!!! Mene sinä vaan pelaamaan sitä SHAKKIA VAIKKA ÄITISI KANSSA JA TUHLAAMAAN ELÄMÄSI TURHUUKSIIN VALEHTELIJA
Oudoksuva kirjoitti:
"Minä uskon puheisiini ja sinä uskot puheisiini ja myös suurin osa muista täällä! Oikeastaan kaikki, mutta se yksi osa ei suostu myöntämään sitä!"
Ei kukaan voi olla "ateismin alainen" koska ateismi on aate. Puhuin lähinnä jos oikeisiin töihin hakisi nuori henkilö joka kuvittelee tietävänsä kaiken kaikesta vaikka on todistettavasti väärässä. :)Anteeksi, että taas räjähdin sinulle opetuslapseni, mutta pistät niin vihaiseksi minut sinun itsekkyydelläsi. Olen pahoillani, voisitko liittyä kirkkoon?
TARKOITINKIN ATEISTIN ALAISEKSI, ETKÖ YMMÄRRÄ!!! Mene sinä vaan pelaamaan sitä SHAKKIA VAIKKA ÄITISI KANSSA JA TUHLAAMAAN ELÄMÄSI TURHUUKSIIN VALEHTELIJA
En ymmärrä koska sinä kirjoitit väärin. Ja shakkia on tullut harrastettua kyllä myöskin SM-tasolla nuorempana, saattaa olla sinulle melko vaikeaa tosin mutta ei huolta. Meillä kaikilla on omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Ja joku päivä sinä tulet ymmärtämään myös omasi vaikka saattaa viedä vielä pari vuotta :)
Anteeksi, että taas räjähdin sinulle opetuslapseni, mutta pistät niin vihaiseksi minut sinun itsekkyydelläsi. Olen pahoillani, voisitko liittyä kirkkoon?
En ole sinun opetuslapsesi lapsonen, enkä voi liittyä kirkkoon koska en usko sinun uskontoosi yhtään enempään kuin buddhismiin tai mihinkään muuhun uskontoon. :)
Mutta mikäli sinä et kykene sivistyneeseen keskusteluun toisen ihmisen kanssa, ongelma ei todennäköisesti ratkea sillä että rupeat kirjoittamaan isoilla kirjaimilla ja syytät kanssakeskustelijaa itsekkyydestä :)Oudoksuva kirjoitti:
En ymmärrä koska sinä kirjoitit väärin. Ja shakkia on tullut harrastettua kyllä myöskin SM-tasolla nuorempana, saattaa olla sinulle melko vaikeaa tosin mutta ei huolta. Meillä kaikilla on omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Ja joku päivä sinä tulet ymmärtämään myös omasi vaikka saattaa viedä vielä pari vuotta :)
MINULLA EI OLE HEIKKOUKSIA. Jumala on pitänyt siitä huolen!
Miten niin et ole opetuslapseni? Kyllä sinä olet, älä sitä rupeä kieltämään nyt Jumalan lisäksi! Sinulla on paljon opittavaa ja minä opetan sinua! Opetan sinut tavoille!
Minä kykenene sivistyneeseen keskuteluun, mitä tarkoitat tuolla ???JuMalAnLapsioikea kirjoitti:
MINULLA EI OLE HEIKKOUKSIA. Jumala on pitänyt siitä huolen!
Miten niin et ole opetuslapseni? Kyllä sinä olet, älä sitä rupeä kieltämään nyt Jumalan lisäksi! Sinulla on paljon opittavaa ja minä opetan sinua! Opetan sinut tavoille!
Minä kykenene sivistyneeseen keskuteluun, mitä tarkoitat tuolla ???Voit nauttia siitä nuoruuden voittamattomasta olosta niin kauan kuin pystyt :)
Vaikka vanhentuessa saat tarpeeksi kykyä jotta pystyt oikeasti vaikuttamaan asioihin paremmin joten ei huolta. Pääset sinäkin tästä eteenpäin.
Niinkuin pääset sinä näistä valheistasi eteenpäin. En ole sinun opetuslapsi yhtään enempään kuin Joulupukin. (Voit itse valita mitä niistä tuhansista joulupukeista joita näkyy joulun aikaan tarkoitan sillä en seuraa ketään heistä).
Sillä viimeisellä tarkoitin että eräs heikkouksistasi on se, että mikäli keskustelu ei mene suuntaan jota ajattelit menetät hermosi ja alat syyttelemään toisia. Tämä on asia joka kannattaa korjata ennen kuin joudut oikean elämän haasteisiin koska esimerkiksi töissä ja kavereiden kanssa tälläinen voi tehdä ettei kukaan tahdo olla seuranasi, edes kaverina.
En kerro tätä siis pahalla mutta tämä on asia jossa voit oppia paremmaksi jotta tulevaisuudestasi tulisi parempi kuin nykyisyys :)Oudoksuva kirjoitti:
Voit nauttia siitä nuoruuden voittamattomasta olosta niin kauan kuin pystyt :)
Vaikka vanhentuessa saat tarpeeksi kykyä jotta pystyt oikeasti vaikuttamaan asioihin paremmin joten ei huolta. Pääset sinäkin tästä eteenpäin.
Niinkuin pääset sinä näistä valheistasi eteenpäin. En ole sinun opetuslapsi yhtään enempään kuin Joulupukin. (Voit itse valita mitä niistä tuhansista joulupukeista joita näkyy joulun aikaan tarkoitan sillä en seuraa ketään heistä).
Sillä viimeisellä tarkoitin että eräs heikkouksistasi on se, että mikäli keskustelu ei mene suuntaan jota ajattelit menetät hermosi ja alat syyttelemään toisia. Tämä on asia joka kannattaa korjata ennen kuin joudut oikean elämän haasteisiin koska esimerkiksi töissä ja kavereiden kanssa tälläinen voi tehdä ettei kukaan tahdo olla seuranasi, edes kaverina.
En kerro tätä siis pahalla mutta tämä on asia jossa voit oppia paremmaksi jotta tulevaisuudestasi tulisi parempi kuin nykyisyys :)KYLLÄ SEURAAT. PISTE. Voit valehdella itsellesi niin paljon kuin haluat, mutta totuus on aina totuus.
Opetuslapseni rakas.
Minä sanoin, että minulla ei ole heikkouksia, joten minulla ei ole, enkä tarvitse kavereitakaan!!!!Oudoksuva kirjoitti:
Voit nauttia siitä nuoruuden voittamattomasta olosta niin kauan kuin pystyt :)
En kerro tätä siis pahalla mutta tämä on asia jossa voit oppia paremmaksi jotta tulevaisuudestasi tulisi parempi kuin nykyisyys :)Jumala on ystäväni Jeesuksen lisäksi.
KYLLÄ SEURAAT. PISTE. Voit valehdella itsellesi niin paljon kuin haluat, mutta totuus on aina totuus.
Opetuslapseni rakas.
Minä sanoin, että minulla ei ole heikkouksia, joten minulla ei ole, enkä tarvitse kavereitakaan!!!!Voit ihan vapaasti toivoa ja kuvitella mitä vain seuraamuksista, mutta kannattaa ihan itseäsi varten opetella ero mielikuvituksen ja todellisuuden välillä. Muuten jäät jumiin tilanteeseen jossa ihmisten mielestä vaikutat vain oudolta etkä todellakaan johtaja-ainekselta kuten ilmeisesti toivot sisimmässäsi :)
Mikäli tahdot tulla paremmaksi kannattaa ainakin itsellesi olla rehellinen tai muuten jäät jumiin samalle tasolle kuin missä nyt olet. Mutta tietämällä missä olet voit alkaa parantua heikkouksistasi. :)
Kavereista yleisesti, he tekevät elämästä paljon mukavampaa joten en sinuna ylenkatsoisi.
Mutta loppujen lopuksihan se on oma päätöksesi ja sinulla on täysi mahdollisuus tehdä vääriä päätöksiä. Mutta melko varmasti vanhempana ja tietävämpänä tulet ymmärtämään mitä nyt kerroin sinulle :)- q.v
Skitsofrenia voidaan diagnosoida ihmisille hyvinkin erilaisin oirein. Keskeisiä oireita ovat todellisuudentajun heikkeneminen eli psykoottisuus, joka johtuu aistiharhoista, harhaluuloista, ajattelutoimintojen häiriintyneisyydestä ja tunteiden latistumisesta.
- ilmavaa
Jumala on ystäväni Jeesuksen lisäksi.
"Jumala on ystäväni Jeesuksen lisäksi."
On sulla olemattomat kaverit. ilmavaa kirjoitti:
"Jumala on ystäväni Jeesuksen lisäksi."
On sulla olemattomat kaverit.Kenenkään ystävistä ei saa puhua tuolla tavalla, eikä varsinkaan, kun kyseessä on Jumala ja Jeesus.
Minä olen hyvin tyytyväinen näihin ystäviini, ja olen kiitollinen, että olen löytänyt tieni heidän luokse. Kaikki yksinäiset olisivat ikionnellisia, joten suosittelen uskoon kääntymistä, sinullekin!
Jumala ja Jeesus, kumpikaan eivät ole olemattomia. O_oJuMalAnLapsioikea kirjoitti:
Kenenkään ystävistä ei saa puhua tuolla tavalla, eikä varsinkaan, kun kyseessä on Jumala ja Jeesus.
Minä olen hyvin tyytyväinen näihin ystäviini, ja olen kiitollinen, että olen löytänyt tieni heidän luokse. Kaikki yksinäiset olisivat ikionnellisia, joten suosittelen uskoon kääntymistä, sinullekin!
Jumala ja Jeesus, kumpikaan eivät ole olemattomia. O_oKun teet väitteen esimerkiksi jonkun olemassaolosta kun asiasta ei ole täydellistä varmuutta, on kohteliasta ainakin yrittää todistaa asia eikä vain jättää se väitteen tasolle. :)
- paut
Ateismi on kieltämättä sairautta ,yhteiskunnan turmio.Ateisti kun ei usko mihinkään, ei ole silloin myöskään lakia, eikä tarvitse noudattaa sitä.Tälläiset ihmiset kasvattaa lapsia ilman mitään vastuuta,lapsien ei tarvitse totella ketään, eikä myöskään noudattaa lakia ja sääntöjä.Yhteiskunnasta näkee hyvin sen esim.Lapset kun menevät kauppaan karkkia ostamaan, siellä varastellaan ei osata käyttäytyä, joka toinen sana on se vittu tai saatana.Koulussa lapset kiusaavat toisia, kun heillä on vaikeaa olla ja eivät saa rakkautta vanhemmiltaan.Sit kun voidaan huonosti, käytetään alkoholia ja huumeita ajellaan autolla kännissä, piittaamatta mistään mitään.Perheissä on väkivaltaa ja alkoholi pääosissa.Sivulliset ja lapset kärsivät tälläisestä eniten,olen kuullut yhdeltä ateistilta suoran vastauksen.
- uskonpasko
Eikö teitä uskovia yhtään hävetä tuollainen jatkuva törkeä valehteleminen? Vaikka sinä tynnyrissä kasvanut tumpelo et osaakaan ajatella (etkä kirjoittaa), niin älä turhaan luule että muut ihmiset eivät osaisi. Kukaan täysjärkinen ei usko tuollaista ala-arvoista roskaa.
Aikana jolloin sata prosenttia suomalaisista kuului kirkkoon. oli törkeiden väkivaltarikosten määrä viisinkertainen nykyiseen verrattuna. Jatkuva valehtelu siitä että ateisteilla ei muka olisi moraalia tai eivät piittaisi laeista ei alkuunkaan kestä tarkastelua, kun monissa tutkimuksissa on todettu etteivät ateistit ole yhtään sen moraalittomampia tai rikollisuuteen taipuvaisia kuin uskovat ihmiset. Mutta uskovat ihmiset ne vaan eivät koskaan pidä törkeää valehtemista näistä
asioista yhtään minään, eli uskovilla on siinä suhteessa selvästi huonompi moraali.
http://www.helsinki.fi/teol/tdk/tiedotteet/Pyysiainen.htm
http://magi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/147013-tutkimus-ateistit-uskovia-myotatuntoisempia - paut
uskonpasko kirjoitti:
Eikö teitä uskovia yhtään hävetä tuollainen jatkuva törkeä valehteleminen? Vaikka sinä tynnyrissä kasvanut tumpelo et osaakaan ajatella (etkä kirjoittaa), niin älä turhaan luule että muut ihmiset eivät osaisi. Kukaan täysjärkinen ei usko tuollaista ala-arvoista roskaa.
Aikana jolloin sata prosenttia suomalaisista kuului kirkkoon. oli törkeiden väkivaltarikosten määrä viisinkertainen nykyiseen verrattuna. Jatkuva valehtelu siitä että ateisteilla ei muka olisi moraalia tai eivät piittaisi laeista ei alkuunkaan kestä tarkastelua, kun monissa tutkimuksissa on todettu etteivät ateistit ole yhtään sen moraalittomampia tai rikollisuuteen taipuvaisia kuin uskovat ihmiset. Mutta uskovat ihmiset ne vaan eivät koskaan pidä törkeää valehtemista näistä
asioista yhtään minään, eli uskovilla on siinä suhteessa selvästi huonompi moraali.
http://www.helsinki.fi/teol/tdk/tiedotteet/Pyysiainen.htm
http://magi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/147013-tutkimus-ateistit-uskovia-myotatuntoisempiaSuomi ei ole sotien jälkeen ollut näin paskassa asemassa, ollut kertaakaan kuin nyt.Kansaa revitään kahtia, sit sitä käydään joku päivä yhdistämään.Ihmiset ovat kieroja kierretään veroja ja luotettavat ihmiset vähenevät.Vapaa kasvatus on tehnyt sen että lapset voivat todella huonosti.Et se siintä,hyvinvoinnista.Alkoholia käytetään paljon siksi perheet hajoavat,väkivaltaisuudet tulevat nousemaan joka puolella suomea.Yksinäisyys on myös suurempaa mitä aikoihin.Ei hyvältä näytä suomen tulevaisuus.
- uskonpasko
paut kirjoitti:
Suomi ei ole sotien jälkeen ollut näin paskassa asemassa, ollut kertaakaan kuin nyt.Kansaa revitään kahtia, sit sitä käydään joku päivä yhdistämään.Ihmiset ovat kieroja kierretään veroja ja luotettavat ihmiset vähenevät.Vapaa kasvatus on tehnyt sen että lapset voivat todella huonosti.Et se siintä,hyvinvoinnista.Alkoholia käytetään paljon siksi perheet hajoavat,väkivaltaisuudet tulevat nousemaan joka puolella suomea.Yksinäisyys on myös suurempaa mitä aikoihin.Ei hyvältä näytä suomen tulevaisuus.
Ja typerän kirjoitustaidottoman hihhulin valheet ja harhat sen kuin jatkuvat. Oikean todellisuuden kanssa niillä ei tietenkään ole mitään tekemistä, aivan kuten hihhuleiden valheilla ja harhoilla ei koskaan ole ollut. Melkein millä tahansa mittarilla mitattuna kaikki on nykyään Suomessa huomattavasti paremmin kuin aikana jolloin 100 prosenttia kansasta kuului kirkkoon.
Ennen ei todellakaan ollut kaikki paremmin, vaan paljon huonommin kuin nykyään.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005085974.html
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14191344/ennen-oli-kaikki-paremmin
http://yle.fi/uutiset/3-8680341
- Maksaja
Miten ateismilla voi olla hinta. Täysjärkisyys on aivan maksutonta.
- pelastaudu.ihmishyvä
No, tämä seksistä kinnostunut nainen, 22vee JUmalan lapsi puhuu sekavia. Kaipa esiavioton seki monen kanssa ,on sekoittanu tään lapsiparan pään.
Bi, Hiennuuskijaksi haukkuva avaaja omaa makkaran selkärangan, ateisteja pahempi sielu siis kyseessä!!! pelastaudu.ihmishyvä kirjoitti:
No, tämä seksistä kinnostunut nainen, 22vee JUmalan lapsi puhuu sekavia. Kaipa esiavioton seki monen kanssa ,on sekoittanu tään lapsiparan pään.
Bi, Hiennuuskijaksi haukkuva avaaja omaa makkaran selkärangan, ateisteja pahempi sielu siis kyseessä!!!Minä en ole kiinnostunut SEKSISTÄ, enkä harrasta seksiä tai ole koskaan harrastanut!
- vatipääkaanit
MInä tiedän toisenkin asian jota sinä et ole koskaan harrastanut.
Sitä kutsutaan ajattelemiseksi. Kannattaisi joskus kokeilla,
mutta sehän on teiltä uskovilta jyrkästi kiellettyä. - 12___13
Minä en ole kiinnostunut SEKSISTÄ, enkä harrasta seksiä tai ole koskaan harrastanut!
Avaaja, 22vee nainen tekee viestin jossa puhuu SEKSISTÄ ja täysin avaukseen liittymöttömässä v iestissään kertto ettei pidä SEKSISTÄ ja kertoo yllä seksikokemuksistaan.
Aika kaksinaamaista!
Kun avaajan eka, jo poistettu viestiketju käsitteli teismin pahuutta ja ....SEKSIÄ 12___13 kirjoitti:
Avaaja, 22vee nainen tekee viestin jossa puhuu SEKSISTÄ ja täysin avaukseen liittymöttömässä v iestissään kertto ettei pidä SEKSISTÄ ja kertoo yllä seksikokemuksistaan.
Aika kaksinaamaista!
Kun avaajan eka, jo poistettu viestiketju käsitteli teismin pahuutta ja ....SEKSIÄMinä saan puhua ihan mistä minä haluan, jos puhun seksin vääryydeestä ja kerron, kuinka itse en ole harrastanut seksiä, enkä ole kiinnostunut harrastelemaan sitä ennen kuin olen aviossa, ei se kerro, että olisin kaksinaamainen! Te ateistit olette kaksinaamaisia, kun väitett, kuinka hyviä ihmisiä olette oikeasti ilman Jumalaakin, mutta silti te vain kiusaamalla kiusaatte täällä kaikkia uskovaisia. Joten sinä kaksinaamainen Ilkmiyksen perikuva, älä sano minulle, mitä minä en saisi puhua!!!!!!! !1
- 12___13
No puhuppas edes, siitä seksistä hihhuli . KOVIN Olet hiljainen kun pidät välipäiviä hihhuloinnistasi, eikö Jeesus kiinnosta kun löysit seksin ilot jonkun teologisen fuksin kanssa??
- eccAnusday
Minä en ole kiinnostunut SEKSISTÄ, enkä harrasta seksiä tai ole koskaan harrastanut!
Olet ilmeisesti eheytynyt , onnittelut!
Minä saan puhua ihan mistä minä haluan, jos puhun seksin vääryydeestä ja kerron, kuinka itse en ole harrastanut seksiä, enkä ole kiinnostunut harrastelemaan sitä ennen kuin olen aviossa, ei se kerro, että olisin kaksinaamainen! Te ateistit olette kaksinaamaisia, kun väitett, kuinka hyviä ihmisiä olette oikeasti ilman Jumalaakin, mutta silti te vain kiusaamalla kiusaatte täällä kaikkia uskovaisia. Joten sinä kaksinaamainen Ilkmiyksen perikuva, älä sano minulle, mitä minä en saisi puhua!!!!!!! !1
Pakotat ihmisiä uskomaan? Mieti jos suakin joku pakottais harrastamaan seksiä ennen avioliittoa. Samalta se tuntuu sellaisesta jolle tyrkytät uskoasi, joka ei sitä sun pakkouskoasi tahdo kuulla. Seksi edistää terveyttä, mutta uskominen mielikuvitusolentoihin ei sitä tee, eikä liioin seksistä pihtaaminen.
Väität varmasti, että seksi on likaisempaa avioliiton ulkopuolella, vaikka et ole omien sanojesi mukaan koskaan ollut avioliitossa tai sulla ei ole kokemusta edes seksistä. Yhtä "likaista" se varmaan on avioliitossa kuin avioliiton ulkopuolella. Mene ja tiedä kunnen ole koskaan harrastanut seksiä avioliitossa.
Lisäksi saatat väittää että avioliitto on ehkäisyväline, jolloin ei sukupuolitauteja tule joka minusta on taas aivan käsittämätön ajatus. Avioliitossakin saattaa tulla sukupuolitauteja.
Lopuksi taidat jäädä ikuiseksi "eunukiksi", koska sua ei kukaan huoli kunnet halua harrastaa seksiä ennen avioliittoa. Kannattaisi senkin suhteen herätä tähän päivään eikä luulla itsestään liikoja. Lienee sekin hyväksi ettet saa jälkeläisiä kun uskovien geeniperimä lienee hyvin heikkomielistä ja vastenmielistä yhteiskunnassamme saati että siinä olisi jotakin "jalosukuista". Yhteiskunnan varoja säästyy ettei tarvitse ylläpitää enää niin paljon mielisairaaloita.Onhan sekin jotain, että Möttöskän klooniklaanin (kreationismipalstan vakiovieras takavuosina) sukulainen rekisteröi nimimerkkinsä. Tuntuu armeliaammalta ajatella, että hän on itsepintainen trolli kuin kaiken järkensä uskontoon hukannut.
- Ierika
Ateismi on se kauan kaivattu vapahtava sanoma. Irti mielikuvitushahmoilla pelottelua hyväkseen käyttävien manipuloijien ikeestä.
Vapahda itse itsesi! - Samael_Erez_Acheret
Jo aikojen alusta ihmiskuntaa ovat riivanneet nämä korkeimman edustajat. Eivät vieläkään ole saaneet aikaan maanpäällistä rauhan valtakuntaa. Synnin makeus tuntuu heidänkin "suussaan".
Jatka toki hupaisaa kirjoitteluasi, monet varmasti nauttivat ihmisyytesi alennustilasta, jonka aiheuttaa kristinuskoksi nimetty väärinkäsitysten sarja.
Pelastus, jota ilmoitusten vastaanottajat tarjoavat on myöskin käsitetty aivan väärin. Luulo yksilön jatkumisesta irrallisena aiheutti tämänkin sekaannuksen.
Juudan pojat eivät sentään ole eksyttyneet noin kauas Herrasta. - kapustin
Ateismi ei nää omaa nenää kauemmaksi,eu:ta ennen suomessa oli hyvät oltavat melkein täystyöllisyys.Eu.n jälkeen alkoivat kaikki ongelmat, samoin kirkosta eroamiset, ihmisten toisista välittäminen myös,on heikentynyt.Suomi on kaulaa myöten paskassa,olemme kahden tulen välissä,sit joku voi vielä sanoa että on kaikki hyvin.Ateisteille tiedoksi vaan ,että teistä tuntuu että on hyvä kun uskonnosta pääsee eroon ,mutta se ei ole niin, paha tulee pikkuhiljaa,niinkuin on käynytkin.Turha kirjoitella että asiat ovat paremmin kuin ennen.
- DRHouse
Olisikohan sinun aika ottaa ne lääkkeet ja pyytää että pääsisit suljetulle? Olisi näköjään tarvetta...
- dfdsfgdsfhsag
Kannattaisiko vaan jättää nämä trollit ihan oman onnensa nojaan eikä ruokkia niitä jatkuvasti?
Anteeksi, kenen tarkoitat olevan trolli? Minunko vai, sanoitko minulle tuon? Että täällä kyllä hurjasti noita trolleja minua kiusailee, ainakin tuo JumalanlapsiLoikea, joka kuvitelee olevansa kuin minä, hän trollailee täällä muita minun kustannuksellani, koska on rakastunut minuun, joten minä en ole trolli ainakaan. Oletko sinä sitten? Trolli? Minä en ole siis. Kaikki täällä kirjoittamani asiat ovat totta kuin presidenttimme Sauli Niinistö. :) Jumala on oikeassa, joten minäkin olen oikeassa.
En Ikimaailmassa, en siis koskaan, pilkkaisi Jumalaa, tai esittäisi muuta kuin olen. Olen minä ja uskon Jumalaan, ja olet opetuslapseni ja rakastat minua. Minua loukkaa sieluuni asti, että te ette ota minua vakavasti, vaan epäilette jatkuvasti uskoani Jumalaan. Onko se niin mahdoton ajatus, että joku TOSISSAAN uskoo Jumalaan? Onko? Vastaa?JuMalAnLapsioikea kirjoitti:
Anteeksi, kenen tarkoitat olevan trolli? Minunko vai, sanoitko minulle tuon? Että täällä kyllä hurjasti noita trolleja minua kiusailee, ainakin tuo JumalanlapsiLoikea, joka kuvitelee olevansa kuin minä, hän trollailee täällä muita minun kustannuksellani, koska on rakastunut minuun, joten minä en ole trolli ainakaan. Oletko sinä sitten? Trolli? Minä en ole siis. Kaikki täällä kirjoittamani asiat ovat totta kuin presidenttimme Sauli Niinistö. :) Jumala on oikeassa, joten minäkin olen oikeassa.
En Ikimaailmassa, en siis koskaan, pilkkaisi Jumalaa, tai esittäisi muuta kuin olen. Olen minä ja uskon Jumalaan, ja olet opetuslapseni ja rakastat minua. Minua loukkaa sieluuni asti, että te ette ota minua vakavasti, vaan epäilette jatkuvasti uskoani Jumalaan. Onko se niin mahdoton ajatus, että joku TOSISSAAN uskoo Jumalaan? Onko? Vastaa?Et ole edes trolli, olet vain yksi nettihörhö muiden joukossa.
- hutokappias
Sinulla on varmaan joku hinta näille...
- vm41
Mielestäni jos "lisääntymisvehkeitään" käyttää pelkästään kusemiseen, tulee mieleeni ajatus taivaanne olevan pelkkä "kusiputka".
- EnnemminEnnemmin
Ateismi on parasta sitten Jehovantodistajien x))))
-Ei veroja kirkolle
-Ei vastuuta seurakunnalle
-Vastuu omasta elämästä, piste. Ja helpotus kun tietää että kaikki paska loppuu ennemmin tai myöhemmin kuollessa.
-Oujee, vapaata seksiä! ^^
-Ennemmin otan rynnäkkökiväärin ja panoksia kuin jonkun satukirjan olemattomista henkiolennoista^^ raamattu vs armeija Hyi olkoon lue ennemmin pornolehtiä kuin lauot sitä saarnaasi.
- uskova-urpo
Lukisin mielelläni pornolehtiä, jos niissä kerrottaisiin tarinoita, kuinka Jeesus panee keskijalalla koreasti. Raamatussa kun on niin kovin vähän mitään mielenkiintoista juttua.
uskova-urpo kirjoitti:
Lukisin mielelläni pornolehtiä, jos niissä kerrottaisiin tarinoita, kuinka Jeesus panee keskijalalla koreasti. Raamatussa kun on niin kovin vähän mitään mielenkiintoista juttua.
Suosittelen vaihtamaan raamatut pornolehtiin. Vain siten saa uskovakin jotakin muuta sisältöä elämäänsä ja mikä tärkeintä jättää uskon tyrkyttämiset vähemmälle muille ihmisille. Pornon tyrkyttäminen on paljon luonnollisempaa!
- Prognoosia
Miksi kukaan ei ole huolissaan näistä harhaolentoihin uskovista ja näkyjä näkevistä, minusta tähän löytyy ICD-koodi, mutta miksi asiaa ei tunnusteta, että osalla porukasta liiraa pahemman kerran.
- Tuputuseisosiaalisuutta
Terveyskirjasto:
"Skitsofrenian diagnostiset määritelmät eli kriteerit ovat vuosikymmenien kuluessa jonkin verran vaihdelleet ja muuttuneet. Nykyisen määritelmän mukaan skitsofrenian diagnoosi edellyttää, että henkilöllä on ilmennyt vähintään kuukauden ajan ainakin kaksi sairaudelle ominaisista viidestä oiretyypistä:
Harhaluulot
Aistiharhat
Hajanainen puhe (esimerkiksi toistuva selvä puheen syrjähtely tai epäyhtenäisyys)
Pahasti hajanainen tai outo käytös tai selvämotorinen jäykkyys tai kiihtyneisyys (katatonia)
Ns. negatiiviset eli puutosoireet (tunneilmaisujen selvä latistuminen, puheen selvä köyhtyminen tai tahdottomuus).
Näiden oireiden lisäksi skitsofrenian diagnoosin edellytyksenä on, että sairastuneen sosiaalinen toimintakyky on merkittävästi heikentynyt ja että tämä toimintakyvyn heikentyminen on kestänyt yhtäjaksoisesti muutaman kuukauden ajan."
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053