Hermo menee erääseen naiseen jota olen tapaillut

LiianKilttiMies-

Useamman vuoden ja hän on tehnyt jo ainakin kuudet oharit mulle tämän vuoden aikana vaikka aina on luvannut tulla tapaamaan mua.

Kai se on jo vihdoin kohta uskottava että hän ei varmaan enää halua olla mun kanssa tekemisissä vaikka aina muuta väittääkin kun asiaa olen häneltä tiedustellut. :( Sitten kuitenkin aina kun pitäis tavata niin aina löytyy joku syy miksi ei voidakkaan tavata.

Kyse on kuitenkin perheellisestä naisesta jolla on monimutkaiset työajat että voihan se olla että ne syyt on todellisiakin mutta vahvasti epäilen kun sama kuvio toistuu jatkuvasti.

18

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täsmentäisin ettet ole tapaillut naista, vaan yrittänyt epätoivoisesti saada häntä tapaamaan sinua.

      Hommaa itsellesi oikea elämä.

      • LiianKilttiMies-

        Kyllä sitä voi tapailuksi sanoa kun mulla on ollut seksisuhde tämän naisen kanssa jo monta vuotta.


      • LiianKilttiMies-
        LiianKilttiMies- kirjoitti:

        Kyllä sitä voi tapailuksi sanoa kun mulla on ollut seksisuhde tämän naisen kanssa jo monta vuotta.

        Ollaan siis harrastettu seksiä ihan oikeasti eikä vaan leikisti. Mutta eihän sitä varmaankaan täällä kukaan usko.


      • LiianKilttiMies- kirjoitti:

        Kyllä sitä voi tapailuksi sanoa kun mulla on ollut seksisuhde tämän naisen kanssa jo monta vuotta.

        Lopeta kerjäämästä tapaamisia.


      • LiianKilttiMies-
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Lopeta kerjäämästä tapaamisia.

        Meinaatko että sitten hän tulee tapaamaan mua kun en enää ehdottele tapaamista?


      • LiianKilttiMies-

        Mistäs mä sitten enää seksiä saan kun sekin oli jo kauheeta tuuria että löysin tämän kyseisen naisen.


      • LiianKilttiMies- kirjoitti:

        Meinaatko että sitten hän tulee tapaamaan mua kun en enää ehdottele tapaamista?

        Unohda se nainen, lopeta itsesi nöyryyttäminen.


    • TestoMIES

      Miehisty senkin ämmä!!! Käsittämätöntä tekstiä..

    • LiianKilttiMies-

      Tässä on kuitenkin myös jotain sellaisia arkaluontoisia asioita joita en halua kertoa koska haluan että kaikkien yksityisyys säilyy koska näin on sovittu puolin ja toisin.

      • iuyiuyiuyiuyi

        Ei seksisuhteessa ole kummallakaan mitään velvoitteita tavata. Sehän siinä idea onkin.

        Sulla on nyt mennyt seksisuhde ja parisuhde sekaisin.

        Luultavasti nainen on ahdistunut sun vonkaamisesta.


    • Toivottavasti olet Provo ja jos et ole, niin Olet vain NarsuMarsu Mr.NiceGuy.. Oikeaa Kilttiä Susta ei löydy Hiventäkään.. ;P

      • LiianKilttiMies-

        En ole provo enkä mielestäni NarsuMarsu mutta Mr.NiceGuy saatan olla ja ehkä juuri se on minun ongelmani. Mistä niin luulet etten olisi kiltti?


      • LiianKilttiMies- kirjoitti:

        En ole provo enkä mielestäni NarsuMarsu mutta Mr.NiceGuy saatan olla ja ehkä juuri se on minun ongelmani. Mistä niin luulet etten olisi kiltti?

        Vehtaat Varattujen kanssa, joten olet PettäjäLuonteinen itsekin vaikka et olekaan suhteessa.. Toiseksikin kehtaat rutista täällä, että varattu "välttelee" sinua.. Olet säälittävä LimaNuljaska, etkä mitään muuta.. Toivottavasti tuon naisen mies on samanlainen kuin Persestelevä Muijansa ja jos ei ole, niin toivottavasti saa tietää muijansa touhuista mahdollisimma n pian.. ;P


    • Avio.ATmies

      No siis mitä oikein odotat suhteelta, jos kerran nainen on varattu, eikä ole aikeissakaan lopettaa suhdetta sen nyxänsä kanssa? Totta kait ohareita tulee, jos olet "toinen mies". Jos se nainen noin kaksinaamainen on että vehtaa miehensä selän takana vuositolkulla, niin ehkä sen rehellisyyteen ei kannata lähtökohtaisesti hirveästi luottaa.

      Parempi vaan sanoa itse se suhde poikki, jos noin koville ottaa että muutama panokerta jää väliin. Kannattais muutenkin, mutta kukin taaplaa tyylillään, kait...

    • Pahamies111

      -perheellinen
      -varattu
      -vuorotyö

      Et pysty sanelemaan mitään aikoja tälle naiselle. Istut ja annat tassua sille kun sitä kiinnostaa, muuten parempi etsiä uusi.

    • Xhomo

      Mitä homot räksytätte ap:lle... Kun varattu haluaa kalua roiskitaan specet helttaan ja ollaan tyytyväisiä. Totta ärsyttäää jos muia ei anna vittuaan. Älkää olko homot niin tööt

      • Avio.ATmies

        Mutta kun aloittajakaan ei ole tyytyväinen. Onko hänkin sitten homo?


    • Pillujen--asiantuntija

      Älä tyydytä naisen himoja ellei se suostu useammin tapailuun. Seuraavaksi kun se haluaa seksiä niin ehdota vaikka kävelylenkkiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe