Mikä tämä nainen on?

http://www.viikonloppu.com/?p=154240

Kysymys oli asiallinen, toivottavasti saadaan asiallisia vastauksia.

Tuli vaan mieleen laittaa tuo kun taas Pertsa näyttää yrittävän kalastella palstanaissuosiota yrittämällä mollata meidän rehellisten palstamiesten mielipiteitä, sellaisten jotka osataan puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Palstanaiset tietysti on lääpällään kun nekään eivät useinkaan tajua että ei me normaaleja naisia lutkitella vaan niitä jotka sen ansaitsee eikä se ole meidän vika että niitä on 2000-luvun maailmassa niin paljon, ihan niiden oma vika se on.

Onneksi muuten tuon naisen sulhanen on kunnian mies ja teki ainoan oikean päätöksen vaikka varmaan on tuohon lut....naiseen panostanut valtavasti ja varmasti v..ttaa mutta eihän tuollaisen naisen kanssa voisi mitenkään kunniallinen mies jatkaa.

Niin ja koska olen kiltti muistutan taas palstanaisia noista valkoritareista, ei ne oikeasti ajattele niin kuin ne täällä esittää ajattelevansa, se on kai vain epätoivoista yritystä saada pildeä. Vaikkapa nyt pertsa esimerkiksi, todellinen karvahan on esitetty täällä jo aikoja sitten eikä se takkia kääntelemällä mihinkään muutu vaikka kuinka esittäisi......tuossahan se oli:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14536406/oksennusketju-vitunkantotelineille

50

514

Äänestä

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni

Koko polttarisysteemi on mauton. Pidän enemmän Suomen vanhasta morsiussauna perinteestä, jossa morsiamelle läheiset naiset kylvettävät morsiamen ennen häitä.

• Tuo on aivan totta muuten, jotenkin voisi kuvitella että sellainen joka on tosissaan rakastunut ei edes halua minnekään koheltamaan vastakkaisen sukupuolen kanssa kun se oma rakas kyllä riittää. Monesti varmaan nuo polttarijutut onkin semmoisia että niiteä pidetään kavereiden vaatimuksesta/huvitukseksi,, itse morsian/sulhanen tuskin sitä kaipaa ainakin jos on ns. kunnollinen.

• Jeps, Tälle Annoin Peukun.. =).. Sen se ansaitsee.. ;P

• HyväKunMeni

Ai että oikein "joutuu jatkamaan elämäänsä sinkkuna"? Ettei vaan olisi ollut tahallinen vahinko, kauhia gubbe se mies!!

• Mistäs Ikis nyt riehaantui? Iskikö pelko siitä että joku nainen voisi erehtyä antamaan pildeä väärälle palstalaiselle?

• Ei tässä mitenkään riehaannuttu olla, ihan hieman ehkä ärsyttää se että yrität täällä leimata oikeasti kilttejä & kunnollisia miehiä joksikin mitä ne ei ole ja samaan aikaan itseäsi yrität esittää paremmassa valossa. Tuon vitunkantotelineketjun aikaan sulla oli sentään miehekkäitä mielipiteitä, hankkisit taas persoonan niin sun jutut paranisi paljon, nykyiset on jotenkin säälittäviä. Niin joo pildeä, ihan sama, jos joku sulle suostuu antamaan niin siitä vaan, ei ole multa pois.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ei tässä mitenkään riehaannuttu olla, ihan hieman ehkä ärsyttää se että yrität täällä leimata oikeasti kilttejä & kunnollisia miehiä joksikin mitä ne ei ole ja samaan aikaan itseäsi yrität esittää paremmassa valossa. Tuon vitunkantotelineketjun aikaan sulla oli sentään miehekkäitä mielipiteitä, hankkisit taas persoonan niin sun jutut paranisi paljon, nykyiset on jotenkin säälittäviä. Niin joo pildeä, ihan sama, jos joku sulle suostuu antamaan niin siitä vaan, ei ole multa pois.

Ei tässä kukaan leimaa kilttejä ja kokemattomia, te teette sen itse arvostelemalla naisia joka käänteessä.

Miehekkäitä mielipiteitä mulla on aina, mutta vähän erityylisiä kuin sulla ja muulla neitsytosastolla. Lapsellinen tapanne kerjätä naisten huomiota piikittelemällä ei sovi aikuiselle miehelle, pitää olla muutakin.

Tuo pildejuttu mua huvittaa, sun piti tehdä ihan varta vasten aloitus jossa yrität varoitella naisia siitä millainen mun todellinen karva on.

• persemäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei tässä mitenkään riehaannuttu olla, ihan hieman ehkä ärsyttää se että yrität täällä leimata oikeasti kilttejä & kunnollisia miehiä joksikin mitä ne ei ole ja samaan aikaan itseäsi yrität esittää paremmassa valossa. Tuon vitunkantotelineketjun aikaan sulla oli sentään miehekkäitä mielipiteitä, hankkisit taas persoonan niin sun jutut paranisi paljon, nykyiset on jotenkin säälittäviä. Niin joo pildeä, ihan sama, jos joku sulle suostuu antamaan niin siitä vaan, ei ole multa pois.

Palstamäki on muuttunut oudoksi.

• persemäki kirjoitti:

Palstamäki on muuttunut oudoksi.

Kun ollaan jääty poikaporukalla kritisoimaan naisia tähän palstalle, niin heteromies muuttuu oudoksi.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Kun ollaan jääty poikaporukalla kritisoimaan naisia tähän palstalle, niin heteromies muuttuu oudoksi.

Etkös se ole sinä joka viettää kiihkeitä viikonloppuja "asetovereiden" kanssa mökkeillen?

Etkös se ole sinä joka viettää kiihkeitä viikonloppuja "asetovereiden" kanssa mökkeillen?

Etkös sinä keksinyt mökkeilystä homoerotiikkaa? Minuun asia ei liity.

En oikein ymmärrä miksi sinä haluat häätää viimeisetkin naiset palstalta.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Etkös sinä keksinyt mökkeilystä homoerotiikkaa? Minuun asia ei liity.

En oikein ymmärrä miksi sinä haluat häätää viimeisetkin naiset palstalta.

Eiköhän se ole itse a.palstanmäki lukuisine sivunikkeineen joka on aikaansaanut katoa palstalta. Minun vaatimattomat kannanotot tuskin ketään pois ajaa.

• A.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Eiköhän se ole itse a.palstanmäki lukuisine sivunikkeineen joka on aikaansaanut katoa palstalta. Minun vaatimattomat kannanotot tuskin ketään pois ajaa.

Sinä ja muut palstaätmit olette onnistuneet luomaan miesverkoston palstalle.

• No tuo yksittäistapaus taas. Ja olihan jossain sellainenkin juttu, että mies näki avioliitossa jo jonkinaikaa oltuaan ensimmäistä kertaa mukamas naisensa ilman meikkiä ja kauhistui. Otti sit eron. :oD

Mutta onhan noita tapauksia vaikka kuinka paljon. Ja kuitenkin kyse on marginaalisesta osasta ihmisiä. Sinäkin Harmis kuule tulisit taatusti juttuun ihan hyvin tavallisen naisen kanssa, vaikka hän olisikin harrastanut seksiä kymmenkunnan miehen kanssa. Et edes tietäis, jos ei joku kertois. Täälläkin juttelet monelle naiselle ihan asiallisia. Mutta tiedän, että sun jäärän päätä ei käännetä, niin annan ollakin.

Muuten? Luetteletko sä mutkin valkoritariks? Oon saanut siitä kyllä monesti kuulla, mutta täytyyhän mun saada itse harmaaritarilta tieto. :oD

• Joo, tulen tottakai toimeen käytettyjenkin naisten kanssa, hehän voivat olla mitä mainiointa ja viihdyttävintä keskuteluseuraa. Eihän korkea käyttöaste kenestäkään tyhmää tee, se vain saattaa olla esteenä kiinnostua yhtään vakavammin "siinä mielessä" ja jos tuomitsenkin teen sen siksi kun alkujaan hyvä nainen on pilannut itsensä, jos se olisi ollut jo lähtökohtaisesti huono tuskin välittäisin.

No kyllä sussakin sitä vikaa vähän on. Tavallaan ymmärrän sun motiivit mutta joskus menee vähän ätmittelyt sullakin liiallisuuksiin, tulee helposti kuva että ajatellaan itse oltavan parisuhdekokeneina parempia vaikka aikalailla samalla viivalla ollaan kaikki täällä. Siinä on kuitenkin ero tuomitseeko ihmisen vai elämäntävan, minä teen jälkimmäistä ja ätmittelijät ensimmäistä.

Joo, tulen tottakai toimeen käytettyjenkin naisten kanssa, hehän voivat olla mitä mainiointa ja viihdyttävintä keskuteluseuraa. Eihän korkea käyttöaste kenestäkään tyhmää tee, se vain saattaa olla esteenä kiinnostua yhtään vakavammin "siinä mielessä" ja jos tuomitsenkin teen sen siksi kun alkujaan hyvä nainen on pilannut itsensä, jos se olisi ollut jo lähtökohtaisesti huono tuskin välittäisin.

No kyllä sussakin sitä vikaa vähän on. Tavallaan ymmärrän sun motiivit mutta joskus menee vähän ätmittelyt sullakin liiallisuuksiin, tulee helposti kuva että ajatellaan itse oltavan parisuhdekokeneina parempia vaikka aikalailla samalla viivalla ollaan kaikki täällä. Siinä on kuitenkin ero tuomitseeko ihmisen vai elämäntävan, minä teen jälkimmäistä ja ätmittelijät ensimmäistä.

Ensinkin vastaan tuohon ätmittelyyn. Että mähän puhun ätmeistä, koska he itse kirjoittavat sen nimimerkkeihinkin monesti. Ja toisaalta tarkoitan sillä porukkaa, joka tunnetaan täällä. Sinä nyt et siihen porukkaan kuulukkaan. Mutta siellä sakissa ihmetellään, että miksi naiset on sellaisia ja tälläisiä. Lutkitellaan ja vaikka sun mitä. Mutta kun täällä Suomen valtion alueella jokainen ihmienen saa olla ja tehdä elämällään mitä haluaa, niin siinä jokainen nainenkin tekee niin, miten tykkää. Ja se oln oikeestaan lakikin. Turha siitä on marmattaa. Ja minusta se on vaan hyvä. Se ei ole minulta yhtään pois. Minä olen löytänyt monta mukavaa naista ja tulen löytämään sen oman naisenkin vielä. Naiset tietysti osaa olla ihmisiä, siinä missä sinä, minä ja vaikka pertsa...erilaisia.

Ja kyllä olen huomannut, että sinä ajattelet sitä elämäntapaa..et niinkään ihmistä. Ja siinähän on sit se kysynnän ja tarjonnan laki. Eilisen keskustelun perusteilla...Ferrareita on, mutta harvinaisia ne on ja tarvitaan rahaakin... :o)

• ootko-tosissasi
        tähänsekaappi kirjoitti:

Ensinkin vastaan tuohon ätmittelyyn. Että mähän puhun ätmeistä, koska he itse kirjoittavat sen nimimerkkeihinkin monesti. Ja toisaalta tarkoitan sillä porukkaa, joka tunnetaan täällä. Sinä nyt et siihen porukkaan kuulukkaan. Mutta siellä sakissa ihmetellään, että miksi naiset on sellaisia ja tälläisiä. Lutkitellaan ja vaikka sun mitä. Mutta kun täällä Suomen valtion alueella jokainen ihmienen saa olla ja tehdä elämällään mitä haluaa, niin siinä jokainen nainenkin tekee niin, miten tykkää. Ja se oln oikeestaan lakikin. Turha siitä on marmattaa. Ja minusta se on vaan hyvä. Se ei ole minulta yhtään pois. Minä olen löytänyt monta mukavaa naista ja tulen löytämään sen oman naisenkin vielä. Naiset tietysti osaa olla ihmisiä, siinä missä sinä, minä ja vaikka pertsa...erilaisia.

Ja kyllä olen huomannut, että sinä ajattelet sitä elämäntapaa..et niinkään ihmistä. Ja siinähän on sit se kysynnän ja tarjonnan laki. Eilisen keskustelun perusteilla...Ferrareita on, mutta harvinaisia ne on ja tarvitaan rahaakin... :o)

"Sinä nyt et siihen porukkaan kuulukkaan. Mutta siellä sakissa ihmetellään, että miksi naiset on sellaisia ja tälläisiä. Lutkitellaan ja vaikka sun mitä."
        Hahaa, eiköhän tuo aloittaja juurikin ole äänekkäin tuossa lutkittelussa yms.

• ootko-tosissasi kirjoitti:

"Sinä nyt et siihen porukkaan kuulukkaan. Mutta siellä sakissa ihmetellään, että miksi naiset on sellaisia ja tälläisiä. Lutkitellaan ja vaikka sun mitä."
        Hahaa, eiköhän tuo aloittaja juurikin ole äänekkäin tuossa lutkittelussa yms.

Joo, en tuohon nyt kommentoi millääntavalla. Tuossa esimerkissäkin ois voinut vaikka niin sanoa, tosin itsekin olen ollut polttareissa (omissa) missä järkättiin strippari, vaikka sanoin bestmanille, että siitä tuleva vaimo ei tykkää....no riitahan siitä tuli, tosin mitäs mä sille voin? En mä sitä ollut varannut... Että en tiedä miten tuossakin oli loppujen lopuks asianlaita? Mutta Harmis ei kuulu ajatukseltaan ollenkaan ätmisakkiin ja se on minun mielipide, eikä sitä muuta puskastahuutelijatkaan. :o)

Joo, tulen tottakai toimeen käytettyjenkin naisten kanssa, hehän voivat olla mitä mainiointa ja viihdyttävintä keskuteluseuraa. Eihän korkea käyttöaste kenestäkään tyhmää tee, se vain saattaa olla esteenä kiinnostua yhtään vakavammin "siinä mielessä" ja jos tuomitsenkin teen sen siksi kun alkujaan hyvä nainen on pilannut itsensä, jos se olisi ollut jo lähtökohtaisesti huono tuskin välittäisin.

No kyllä sullekin kelpaisi käytetty nainen muuhunkin, kuin keskusteluun :) ihan samalla lailla luin jokaiselle muillekkin tällä palstalla, jos sellainen olisi saatavilla 😂

Mitä noihin polttareihin tulee. Oon aina ihmetellyt niiden tarkoitusta... ennen häitä moni ehtii sitoutuneina seurustella jopa useampi vuosi js jopa asua yhdessä. Ja sitten tuleekin polttarit ja hypitään benji-hyppyä "sinkkuelämän" viidmeisenä päivänä.... häh... minkä sinkkuelämän jää epäselväksi...

Itse, jos nyt joskus vielä naimisiin menen, haluaisin miehen kanssa yhteiset polttarit kahdestaan :) tai pienen kaveriporukan kanssa 🙂

Mut kukin tavallaan tietysti 😂 Joistakin idea strippaavista miehistä ennen sitä päivää kun saa rakkaansa "omaksi" voi tuntua hyvältä 😂 Jutun tapauksessa tuskin epäonnistunut morsian kauheen kiitollinen kavereilleen juhlista ole 😂

• Oliko.selitys

Mikä tämä nainen on? Kostonhaluinen. Mies ilmeisesti polttareissaan käytti huoraa, joten nainen halusi kostaa. Näin se meni.

• Avio.ATMies

Niinpä niin: jos nainen sikailee, niin se on tottakai jollain tapaa miehen syy...

• Syyonmiehen
        Avio.ATMies kirjoitti:

Niinpä niin: jos nainen sikailee, niin se on tottakai jollain tapaa miehen syy...

Tottakai, mies siihen on toiminnallaan naisen ajanut.

• Eikö nuo polttaritki ole jo vähän mauttomia.. :D

• Eihän Polttareissa itsessään ole mitään vikaa, eikä mitään Mautonta, jos/kun niistä ei sellaisia tehdä.. ;P

• 23456

Taas se yhdenillan kännipanoja harrastava hurskastelija täällä yrittää moralisoida muita kaltaisiaan, "älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon"-tyyliinsä.

• 45vv

Sehän se onkin, kun sitä aina näkee muissa sen vian. Mutta näin se vaan on, mitä pahempi itse on, niin sitä herkemmin syyttelee muita.

• Mies ei ole tajunnut että siellä vaan demonstroitiin maan kehittyneisyyttä seksi-indikaattoria veivaamalla. Ihme äijä.

• Niin kai mutta ajattelepa miten pienestä kaikki on kiinni. Jos ei kukaan olisi aktia kuvannut olisi mies varmaan onnellisena mennyt naimisiin lutkan kanssa, jos joku olisi kertonut mitä siellä tapahtui ei olisi varmaan uskonut "ihanasta" morsiamestaan ja totuudenkertoja saanut hirveät vihat päälleen. Vähän samaa ilmiötähän on havaittavissa täällä palstallakin ja varmaankin sen vuoksi monet pitää helpompana vaieta kuin sanoa kuinka asiat ovat.

Niin kai mutta ajattelepa miten pienestä kaikki on kiinni. Jos ei kukaan olisi aktia kuvannut olisi mies varmaan onnellisena mennyt naimisiin lutkan kanssa, jos joku olisi kertonut mitä siellä tapahtui ei olisi varmaan uskonut "ihanasta" morsiamestaan ja totuudenkertoja saanut hirveät vihat päälleen. Vähän samaa ilmiötähän on havaittavissa täällä palstallakin ja varmaankin sen vuoksi monet pitää helpompana vaieta kuin sanoa kuinka asiat ovat.

Ootko muuten miettinyt sitä, että tuskin toi nainen on sitä stripparia sinne itse pyytänyt? Mulle nimittäin jätkät teki kanssa källin ja hommasivat stripparin, vaikka kielsin. Exä vetäs sellaisiet hepulit, vaikka hittooko mä sille mitään voin? Jätkätkin oli noloina, kun ei ne miettineet asiaa niin.

• tähänsekaappi kirjoitti:

Ootko muuten miettinyt sitä, että tuskin toi nainen on sitä stripparia sinne itse pyytänyt? Mulle nimittäin jätkät teki kanssa källin ja hommasivat stripparin, vaikka kielsin. Exä vetäs sellaisiet hepulit, vaikka hittooko mä sille mitään voin? Jätkätkin oli noloina, kun ei ne miettineet asiaa niin.

Kuten ylempänä kirjoitin niin tuskin morsian/sulhanen edes kaipaa mitään tuollaista jos on kunnollinen, exäsi on tiennyt ettet sinä ole sitä promoillut ja tuskin olet sentään sekstaillut sen kanssa, kuvasta päätellen tuota morsianta taidettiin pannakin niin vähän eria asia.

Niin että jos kaverit tilaa "stripparin", niin sen kanssa on sitten myös tehtävä kaikki mahdollinen? Mun piti etsiä videokin ja ihan hauskaa morsiamelle siinä tuntuu olevan. Ainut moka oli että video joutui sulhasen nähtäväksi.

• scrg kirjoitti:

Niin että jos kaverit tilaa "stripparin", niin sen kanssa on sitten myös tehtävä kaikki mahdollinen? Mun piti etsiä videokin ja ihan hauskaa morsiamelle siinä tuntuu olevan. Ainut moka oli että video joutui sulhasen nähtäväksi.

No tää strippari ei kyllä käynyt käsiks, mutta kun se siinä edessä strippas, niin olipa vaikea katsella seinillekään. Ja kerroin siitä viimekesän naiselle, eikä se nähnyt siinä mitään väärää.

Mun työkone ei suostu näyttämään videota, tässä jotkut suojaukset, että en nää miten innokas on, mutta oishan tuollaisen voinut jättää pois, en mäkään ymmärrä miks sellasta pitää ees hommata. Minusta polttarit voi olla muuten älyvapaat. Jotain hauskaa voi olla muutenkin. Minusta paras oli tään bestmanin polttarit. Siellä kaveri laitettiin ostamaan ärrältä kallu ja iso nivea. :oD Ootettiin, että on kunnolla porukkaa ja sit vaan niissä hauskoissa kuteissa ostoksille. Se sai vielä ne sit häissä itselleen. :oD

• scrg kirjoitti:

Mun piti sanoa samaa.. ;D

.. Ja tiedän vastaavia tapauksia muitakin.. Yhdessäkin Sulhanen olisi omien sanojen mukaan Halunnut hieman ektsraa Privaatissa, mutta koska hänellä ei ollut rahaa, niin "jäi saamatta".. Jantteri kehtasi vielä manata asiaa ja harmitteli sitä monta kertaa.. ;D

Kuten ylempänä kirjoitin niin tuskin morsian/sulhanen edes kaipaa mitään tuollaista jos on kunnollinen, exäsi on tiennyt ettet sinä ole sitä promoillut ja tuskin olet sentään sekstaillut sen kanssa, kuvasta päätellen tuota morsianta taidettiin pannakin niin vähän eria asia.

Joo, mä en niin tarkkaan katsonut...tai en nähnyt. Työkoneessa jotain estoja tuollasiin,. :oD

No tää strippari ei kyllä käynyt käsiks, mutta kun se siinä edessä strippas, niin olipa vaikea katsella seinillekään. Ja kerroin siitä viimekesän naiselle, eikä se nähnyt siinä mitään väärää.

Mun työkone ei suostu näyttämään videota, tässä jotkut suojaukset, että en nää miten innokas on, mutta oishan tuollaisen voinut jättää pois, en mäkään ymmärrä miks sellasta pitää ees hommata. Minusta polttarit voi olla muuten älyvapaat. Jotain hauskaa voi olla muutenkin. Minusta paras oli tään bestmanin polttarit. Siellä kaveri laitettiin ostamaan ärrältä kallu ja iso nivea. :oD Ootettiin, että on kunnolla porukkaa ja sit vaan niissä hauskoissa kuteissa ostoksille. Se sai vielä ne sit häissä itselleen. :oD

Mä olen tykännyt eniten niistä polttareista, missä on vain pidetty ÄijäPorukassa keskenään hauskaa.. Vaikka VärikuulaSotaa ja TelttaMajoitus jne.. ;P

.. Niissäkin Polttareissa missä on loppujen lopuksi Jalkauduttu Paikkoihin, jossa pyörii noita VastakkaisenPuolen Edustajia, niin Mukavinta on ollut se Touhu ennen sitä.. Ja monesti olisi ihan hyvin voinut jättää sen Jalkautumisen kokonaan väliin.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Mä olen tykännyt eniten niistä polttareista, missä on vain pidetty ÄijäPorukassa keskenään hauskaa.. Vaikka VärikuulaSotaa ja TelttaMajoitus jne.. ;P

.. Niissäkin Polttareissa missä on loppujen lopuksi Jalkauduttu Paikkoihin, jossa pyörii noita VastakkaisenPuolen Edustajia, niin Mukavinta on ollut se Touhu ennen sitä.. Ja monesti olisi ihan hyvin voinut jättää sen Jalkautumisen kokonaan väliin.. ;P

Joo. Siis poikamiesbileethän ne on. Tuollainen touhuilu on kyllä loistokasta. Yhden porukan kanssa keilattiin ja ajettiin autolla ja mönkkärillä jäällä. Sit illaks metsästysmajalle ja tukka suoraks. Joku saakeli kaato mun huosuun kaljaa, kun sammuin. Oli aamulla aikalailla jeesolo! :oD Ainiin ja karaokea pitää olla. Joku subliikkimies siihen isännäks ja kaikki laulaa. :oD Hitto vois taas joku mennäkin naimisiin...toinen kierros kaveripiirissä! :oD

Niin kai mutta ajattelepa miten pienestä kaikki on kiinni. Jos ei kukaan olisi aktia kuvannut olisi mies varmaan onnellisena mennyt naimisiin lutkan kanssa, jos joku olisi kertonut mitä siellä tapahtui ei olisi varmaan uskonut "ihanasta" morsiamestaan ja totuudenkertoja saanut hirveät vihat päälleen. Vähän samaa ilmiötähän on havaittavissa täällä palstallakin ja varmaankin sen vuoksi monet pitää helpompana vaieta kuin sanoa kuinka asiat ovat.

Juuri tuollaisia polttareita kaikilla naisilla aina on. :D

Joo. Siis poikamiesbileethän ne on. Tuollainen touhuilu on kyllä loistokasta. Yhden porukan kanssa keilattiin ja ajettiin autolla ja mönkkärillä jäällä. Sit illaks metsästysmajalle ja tukka suoraks. Joku saakeli kaato mun huosuun kaljaa, kun sammuin. Oli aamulla aikalailla jeesolo! :oD Ainiin ja karaokea pitää olla. Joku subliikkimies siihen isännäks ja kaikki laulaa. :oD Hitto vois taas joku mennäkin naimisiin...toinen kierros kaveripiirissä! :oD

Voihan Niitä vastaavia tapahtumia pitää ilman "Polttareitakin".. ;D

Kaataa huosuun kaljaa? :D No varmaaan voi mutta onko se sitten niin hauskaa? Niin ja mikähän se huosu on? varmaan joku murrejuttu.

Kaataa huosuun kaljaa? :D No varmaaan voi mutta onko se sitten niin hauskaa? Niin ja mikähän se huosu on? varmaan joku murrejuttu.

No tässä kiireellä kirjoittelin, kun samalla oon ommellu tässä sivussa veneen suojakuomuja. No jätkät on jätkiä, sentään ei ollut tussilla piirretty kirkkovenettä otsaan. :o)

Niin vois, mutta saa helpommin iltavapaaseen leiman. :oD Mullahan ei ole kuin työ ja muksujen hoitovuorot, mutta järjestelykysymyksiä. Pitäis kyllä kasata jätkät kasaan. :o)

No sitä nyt voi tehdä vaikka itsekseenkin, jos/kun se jostain hauskalta tuntuu.. ;D

Niin vois, mutta saa helpommin iltavapaaseen leiman. :oD Mullahan ei ole kuin työ ja muksujen hoitovuorot, mutta järjestelykysymyksiä. Pitäis kyllä kasata jätkät kasaan. :o)

Noh, Kyllä sellaiseen vapaaseen luvan luulisi saavan, jos/kun keskenänne mesoatte ja hubailette jossain.. ;P

Noh, Kyllä sellaiseen vapaaseen luvan luulisi saavan, jos/kun keskenänne mesoatte ja hubailette jossain.. ;P

Joo. No aikoinaan mulla oli vaikea saada mihinkään. Mutta se oli sitä aikaa se. Voihan toisillakin olla samaa, mutta enää en sellaiseen lähtisi. Kyllä pitää päästä menemään. :o)

Mä sain vihdoin viimein ommeltuu noi vetoketsut kiinni. Pitää nyt sit vielä kokeilla, että toimii. Toinen on sit, että pitäis toimia vielä veneessäkin. Pitää käsitellä noi sellaisella kyllästysaineella. Se pitää veden hyvin pois. Noi kun jättää veneeseen, niin laiturissa ollessa ei tarvii rankemmankaan sateen jälkeen huolestua, että vettä ois veneessä. Ostin pilssipumpun turhaan. :oD

Joo. No aikoinaan mulla oli vaikea saada mihinkään. Mutta se oli sitä aikaa se. Voihan toisillakin olla samaa, mutta enää en sellaiseen lähtisi. Kyllä pitää päästä menemään. :o)

Mä sain vihdoin viimein ommeltuu noi vetoketsut kiinni. Pitää nyt sit vielä kokeilla, että toimii. Toinen on sit, että pitäis toimia vielä veneessäkin. Pitää käsitellä noi sellaisella kyllästysaineella. Se pitää veden hyvin pois. Noi kun jättää veneeseen, niin laiturissa ollessa ei tarvii rankemmankaan sateen jälkeen huolestua, että vettä ois veneessä. Ostin pilssipumpun turhaan. :oD

Noh, Kyllähän silläkin on väliä mitä se "meno" tarkoittaa ja miten mennään ja kuinka paljon jne.. ;P

Mut joo.. Jokainen tyylillään ja onhan nykyään vaikka minkälaisia "suhteita".. Kunhan molemmille sopii ja Suhde on TasaPainossa, niin eipä siinä mitään.. ;P

Noh, Kyllähän silläkin on väliä mitä se "meno" tarkoittaa ja miten mennään ja kuinka paljon jne.. ;P

Mut joo.. Jokainen tyylillään ja onhan nykyään vaikka minkälaisia "suhteita".. Kunhan molemmille sopii ja Suhde on TasaPainossa, niin eipä siinä mitään.. ;P

Näinpä. :o)

• seems.legit

Lapsellisesti teet tämmöisen ketjun, jossa tarkoitus on todistaa omaa kunnottomuuttaan ja yrittää mustamaalata muita.

• Nainen?.. ;D

.. Mut joo.. Joillekin Yksilöille/Pareille ihan NormiSettiä ja joillekin Taas ei.. Ei sinnepäinkään.. Ja olihan tuossa kaveritkin SamanMoisia.. ;P

.. Ja jos totta puhutaan, niin ei tuo nyt niin Tavatonta touhua ole Polttareissa sukupuolesta Riippumatta.. Tiedän Pahempiakin tapauksia.. Joista toinen ei ole kyllä saanut tietää.. ;P

• Snobi

Tuo nainen on moukka. Siinä asiallinen viesti asialliseen kysymykseen.
      Asiallisen kysymyksen jälkeen prologi onkin erittäin moukkamaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1414
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      657
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      548
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      506
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      496
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      470
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      463
    10. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      50
      434
    Aihe