Jo otsikosta sen voi lukea keltä tätä kysyn?
Itse liputan tasa-arvon nimeen. Mutta tässäkin on myös se, että miestä ei ole huomioitu naisen aseman nostatuksessa..minun mielestä.
Muutos on tapahtunut jo. Nainen on itsenäisempi kun vaikka 30-50 vuotta sitten, mutta käsitykset jannaa perässä. Niin meidän miesten päässä, kuin naistenkin.
Otsikon kysymys onkin tarkoitettu naisille. Ne jotka haluavat omaa elämää ja silti sen miehen...mutta mitä se miehen täytyy olla? Pitääkö se olla yhä se määrätietoinen, vahva ja tuki ja turva? Ja lopuksi kysymys vielä jos vastasit kyllä, että miksi? Sinähän saat olla itse sitä. Eikö mies saa olla kysymysmerkkinä ja heikko? Tukea tarvitseva ja kainaloon pyrkivä? 😊
Oispa kiva kun miettisitte kunnolla kun vastaatte...
Loppuun suurlähettiläitä otsikon mukaan. 😊
https://youtu.be/_v6oCWk_ZcA
Mitä miehen tulee olla?
160
1728
Vastaukset
- Nainen39vee
Kysymys on ovin mustavalkoisesti aseteltu. Ihan kuin vaihtoehtona olisi vain määrätietoinen/heikko, vahva/heikko, tukea tarvitseva /tukea antava. Eivät ihmiset ole tällaisia yksiulotteisia hahmoja.
Minusta parisuhteessa molempien pitää tukea toisiaan. Itse en olisi suhteessa ihmisen kanssa, jolta en saisi tukea tarvittaessa, esimerkiksi elämänkriiseissä (kuten vaikka sairaus). Mutta en myöskään haluaisi sellaista ihmistä, joka esittäisi aina olevansa vahva, vaikka ei olekaan - tottakai jokainen saa tarvita tukea kumppaniltaan. Parisuhteessa nimenomaan on kysymys kumppanuudesta, ja siihen kuuluu toisen tukeminen - niin ongelmissa kuin unelmien tavoittelussa. Ihan yhtä lailla haluan kumppanini kannustavan minua pyrkimyksissäni, mutta minä myös tuen ja kannustan häntä.
En tiedä, mitä sinä hait tuolla määrätietoisuudella. Mutta oma kokemukseni on kyllä se, että tarvittaessa aikuisen on osattava olla sellainen, oli sitten nainen tai mies. Sellaisen ihmisen kanssa on rasittavaa seurustella, joka on aina epävarma ja kysymysmerkkinä kaikesta - mutta erityisen rasittavaa olisi perustaa perhe sellaisen kanssa. Lapsen vanhempana ei voi olla aina hukassa. Mutta tottakai jokainen on joskus kysymysmerkkinä - uusien asioiden tai elämänsä ratkaisujen edessä. Se on inhimillistä. Mieskin saa olla. Ja nainen saa olla. Mutta jatkuvasti ei voi hukassa kaiken suhteen - se on rasittavaa läheisille. Ymmärrän, että monikaan ei sellaista jaksa - en jaksaisi itsekään. Silloin toinen aikuinen alkaa tuntua täysikasvuiselta lapselta, ja sellaisen kanssa ei kumppanuus toimi, kun se muuttuu huoltosuhteeksi. Tietyllä tavalla tässä yhteiskunnassa pärjääminen myös edellyttää sitä, että pystyy olemaan tarvittaessa määrätietoinen.
Itse sanoisin, että miehenkin rooli on monipuolistunut hyvin paljon. Ei mieheltä edellytetä enää kaavamaista miehen roolin toteuttamista, vaan mieheltä odotetaan kumppanuutta.Kiitos vastauksesta, kysymyshän on kaksiosainen, ettän seuraavan tulen esittämään itse tukka takana korkeassa polviasennossa.😁
Mutta eipä tälläsiin oikein voi muuta sanoa, kun että aika kattava vastaus. 😊
Nainen39vee vastasi minusta jo niin tyhjentävästi, että voi sanoa rehellisesti olevani täysin samaa mieltä hänen kanssaan, niin kuin minä tekstinsä ymmärrän. Kertakaikkisen kymppi vastaus. :)
- Iaskin..väärin
Entä Kimmo? :)
Vaan entäpä Jorkki, Milma ja Ville? :oD
No sulle en ala polvistella kun oot mokoma jo mennyt ukonrutjakkeen hommaamaan. :oD Perhana...
Voisin kysellä toteutumaa tästä kyseisestä kysymyksestä vaikka tuon nainen39v vastauksen pohjalta, mutta minusta se ois hiukka kornia... tottakai se on niin. :o)tähänsekaappi kirjoitti:
Vaan entäpä Jorkki, Milma ja Ville? :oD
No sulle en ala polvistella kun oot mokoma jo mennyt ukonrutjakkeen hommaamaan. :oD Perhana...
Voisin kysellä toteutumaa tästä kyseisestä kysymyksestä vaikka tuon nainen39v vastauksen pohjalta, mutta minusta se ois hiukka kornia... tottakai se on niin. :o)Toi on toi välipyykin heittäjä mukamas vitsikäs tänään. :)
Joo ei mua kannata polvistella, kyllä mä oisin jo itse polvistellut jos en olisi sitä "turjaketta" vielä valinnut. En usko, että olisin nytkään kovin passiivinen, jos status olisi toinen. Kun en ole ollut aiemminkaan passiivisuuden perikuva. :)
Sanoisinko, että toteutuman suhteen ei valittamista. Oon kokenut, että aika mukavasti saan sitä mitä kaipaankin. Eikä toinenkaan ole mekkalaa pitänyt että paitsi jäisi jostain...
Lapset vie niin paljon huomiota pois pelkistä parisuhteen asioista, että ei ole samalla tavalla "aikaa" tai tarvetta analysoida ihan kaikkea, mitä parisuhteessa saa tai ei saa, kun että jos olisi vain kaksi aikuista yhdessä. Luulen, että olen ollut vaikeampi nainen lapsettomana. Ja itsekkäämpi, herkempi heristämään sormea ja vaatimaan oikeuksiani ja vahtimaan miten kaikki toteutuu... nyt on isompi kuva ja enemmän kuvassa esiintyjiä. :)zönggö kirjoitti:
Toi on toi välipyykin heittäjä mukamas vitsikäs tänään. :)
Joo ei mua kannata polvistella, kyllä mä oisin jo itse polvistellut jos en olisi sitä "turjaketta" vielä valinnut. En usko, että olisin nytkään kovin passiivinen, jos status olisi toinen. Kun en ole ollut aiemminkaan passiivisuuden perikuva. :)
Sanoisinko, että toteutuman suhteen ei valittamista. Oon kokenut, että aika mukavasti saan sitä mitä kaipaankin. Eikä toinenkaan ole mekkalaa pitänyt että paitsi jäisi jostain...
Lapset vie niin paljon huomiota pois pelkistä parisuhteen asioista, että ei ole samalla tavalla "aikaa" tai tarvetta analysoida ihan kaikkea, mitä parisuhteessa saa tai ei saa, kun että jos olisi vain kaksi aikuista yhdessä. Luulen, että olen ollut vaikeampi nainen lapsettomana. Ja itsekkäämpi, herkempi heristämään sormea ja vaatimaan oikeuksiani ja vahtimaan miten kaikki toteutuu... nyt on isompi kuva ja enemmän kuvassa esiintyjiä. :)No väärään väliin tunkee, jos yrittää olla hauska näin hauskassa porukassa. :oD
No pikkuflirtti tekee sullekin hyvää. :o) Ja voithan nyt katsos pitää mua "varamiehenä" xoD varmaan jo kohta saatkin palstatilaa, että siellä se sönkkö on jo kahtonut varamiehen itelleen, jos rutjakkeen potkii pois. :oD
Hyvä, että sopimusehtojen raameissa on pysytty, eikä eriäviä välilauselmia ole tullut. :o)
Tuo on varmaan totta. Mä taas ehkä oon nyt taas puolestaan aika nipo. Mutta ajattelin, että hittovie nyt haluan sellaisen pirttihirmun, että sen kanssa olosta nauttii...minustakin nauttii kun pitää mut tyytyväisenä. :o)tähänsekaappi kirjoitti:
No väärään väliin tunkee, jos yrittää olla hauska näin hauskassa porukassa. :oD
No pikkuflirtti tekee sullekin hyvää. :o) Ja voithan nyt katsos pitää mua "varamiehenä" xoD varmaan jo kohta saatkin palstatilaa, että siellä se sönkkö on jo kahtonut varamiehen itelleen, jos rutjakkeen potkii pois. :oD
Hyvä, että sopimusehtojen raameissa on pysytty, eikä eriäviä välilauselmia ole tullut. :o)
Tuo on varmaan totta. Mä taas ehkä oon nyt taas puolestaan aika nipo. Mutta ajattelin, että hittovie nyt haluan sellaisen pirttihirmun, että sen kanssa olosta nauttii...minustakin nauttii kun pitää mut tyytyväisenä. :o)Haha, aamen. :)
Njoo..tuskin se maailmanloppua tietää. Niinpä mä ihan unohdin koko varamies jutun, heh. Nyt ei tietysti passaa totisempia suututtaa, voi vaikka ottaa ihan vakavissaan. :P
Oikeesti, se on niin rakas ja ihana rutjake turjake, että enhän minä ilman sen seuraa osaisi olla minäkään. Tulee ihan pahamieli, jos ees ajattelee semmosta mahdollisuutta. Kyllä se taitaa ennen minut potkia pois, kun minä sitä.
Ehkäpä sun onkin nyt korkea aika kuunnella itseäsi, mitä sinä itsekin haluat. Sä rikot sun skeemalukkoasi aika tehokkaasti nyt. Hyvä niin!zönggö kirjoitti:
Haha, aamen. :)
Njoo..tuskin se maailmanloppua tietää. Niinpä mä ihan unohdin koko varamies jutun, heh. Nyt ei tietysti passaa totisempia suututtaa, voi vaikka ottaa ihan vakavissaan. :P
Oikeesti, se on niin rakas ja ihana rutjake turjake, että enhän minä ilman sen seuraa osaisi olla minäkään. Tulee ihan pahamieli, jos ees ajattelee semmosta mahdollisuutta. Kyllä se taitaa ennen minut potkia pois, kun minä sitä.
Ehkäpä sun onkin nyt korkea aika kuunnella itseäsi, mitä sinä itsekin haluat. Sä rikot sun skeemalukkoasi aika tehokkaasti nyt. Hyvä niin!Eissssaakeli et on näläkä! :oO Ehä mä oo vielä syönyt tänään mitään. Äkkiä mäkkärille!
Hyvä että se on rakas rutjake. :o) Voin vaan kuvitella, että tänään vielä kampeet kylkeen ja muistutat siitä häntä. :o)
Mikä lukko? Wat? :oD- Iaskin..väärin
tähänsekaappi kirjoitti:
Eissssaakeli et on näläkä! :oO Ehä mä oo vielä syönyt tänään mitään. Äkkiä mäkkärille!
Hyvä että se on rakas rutjake. :o) Voin vaan kuvitella, että tänään vielä kampeet kylkeen ja muistutat siitä häntä. :o)
Mikä lukko? Wat? :oDKimmo on zöngön eli Heppamattilan Jaanan aviomies :)
Iaskin..väärin kirjoitti:
Kimmo on zöngön eli Heppamattilan Jaanan aviomies :)
Aha. No mitäpä noita täällä kailottamaan. 🤔
- sönkkö.on.eronnut
ex-aviomies...luultavasti..
- yksplusyksi
tähänsekaappi kirjoitti:
Höpöhöpö. 😂
sönkkö on kertonut olleen aviossa ja eronneen
- laskin..viereen
yksplusyksi kirjoitti:
sönkkö on kertonut olleen aviossa ja eronneen
kuvani löytyy netistä >:o)
http://s9.favim.com/610/130825/beard-cute-hot-long-hair-Favim.com-877363.jpg Niin. Zönkkö tuumas selkeästi että sillä on nyt muksut ja mies. Eiks se sais olla onnellinen siitä? Harvinaisen fiksusti ajatteleva nainen. Ja taatusti rakastaa miestään. Luuletsä että mä haluun tuota rikkoo? En todellakaan. Zönkkö antaa mulle palstalla paljon, mutta toivottavasti annan vähintäin saman sinne... siihen zönkön omaan elämään en halua pienintäkään säröä. Se tuntuiskin paskalta. Jos zönkkö laittaa viestin, että nyt ei enää keskinäisiä viestejä niin se ois siinä.
tähänsekaappi kirjoitti:
Niin. Zönkkö tuumas selkeästi että sillä on nyt muksut ja mies. Eiks se sais olla onnellinen siitä? Harvinaisen fiksusti ajatteleva nainen. Ja taatusti rakastaa miestään. Luuletsä että mä haluun tuota rikkoo? En todellakaan. Zönkkö antaa mulle palstalla paljon, mutta toivottavasti annan vähintäin saman sinne... siihen zönkön omaan elämään en halua pienintäkään säröä. Se tuntuiskin paskalta. Jos zönkkö laittaa viestin, että nyt ei enää keskinäisiä viestejä niin se ois siinä.
Tääl on huhumylly ollut käynnissä. :)
Mulla on avomies ja en ole edes kihloissa. Sormuksia ei ole, eikä tuskin koskaan tule ostettuakaan. Avioerostani sen sijaan on jo vuosia. Ja uudelleen naimisiin en ole menossa. Capish? :)
zönggö kirjoitti:
Mulla on avomies ja en ole edes kihloissa. Sormuksia ei ole, eikä tuskin koskaan tule ostettuakaan. Avioerostani sen sijaan on jo vuosia. Ja uudelleen naimisiin en ole menossa. Capish? :)
Joo. Mitä lie palstalänkytystä? Ehkä ei vaadi toimenpiteitä. :o)
- Aikuinen.nainen.mä.oon
Olen ollut naimisissa kainaloon pyrkivän ja heikon miehen kanssa, ei toiminut. Silloin kun itse olisin tarvinnut tukea, mies käänsi asian niin, että hän olikin se, jota piti tukea. Ja silti hänellä oli pokkaa valittaa, kun en antanut hänen olla MIES. Tietääkseni en missään vaiheessa sitä estänyt, vaan suorastaan toivoin hänen löytävän miehisyytensä. Seurustelun alkuaikoina herkkä ja kiltti mies vaikutti lupaavalta, mutta loppujen lopuksi aika rajoittunut tämä äidin poika oli kaikilla elämän osa-alueilla.
Kun on ikänsä saanut olla se vahvempi parisuhteessa ja olemaan vastuussa kaikesta, on pitänyt muistaa ja hoitaa kaikki juoksevat asiat, sitä alkaa toivomaan, että se toinenkin osallistuisi. Mutta kun mies ei osallistu edes kotihommiin, koska se ei ole miehekästä, niin eipä tarvitse ihmetellä, miksi parisuhde kuihtuu kasaan.
Niinpä minun rinnalleni kelpaa mies, joka vähät välittää äitinsä hössötyksestä eikä pelkää liata käsiään töissä. Konttorirotta ei saa syttymään, mutta lihaksensa töissä kasvattanut duunari kyllä saa pöksyt kastumaan. Jos mies vielä on huomaavainen naistaan kohtaan ja tukee vaikeina aikoina, se on siinä, täydellinen mies. Hän ei ole jännämies, vaan kiltti ja kunnollinen perusmies, joka kantaa huolta perheestään, eikä sysää kaikkea vastuuta naiselle.- ValheVaiTotuus
Ei kaikki herkät ja kiltit ole tuollaisia. Itse olen herkkä ja kiltti mutta olin suhteessa myös kaikkea tuota mitä itse olisit kaivannut. Nainen taas oli itsekäs ja omahyväinen. Pitkälle suhteelle kävi samoin kuin monien muidenkin suhteille ja se noudatti pitkälti samaa kaavaa kuin mistä palstallakin on monesti puhuttu ja nainen käyttäytyi pitkälti samalla tavalla miten monet muutkin miehet ovat kertoneet naisten käyttäytyneen. Tämä nainen luultavasti valehtelisi asiat kuulostamaan samalta kuin sinunkin tapauksessasi. Mutta totuus on se että minä olin se tuki ja turva joka tilanteessa loppuun asti ja oikeastaan ikinä en saanut samaa takaisin. Ehkä joskus silloin jos hän hyötyi siitä itse tai sitten jos hän halusi näytellä muiden nähden olevansa erillainen kuin oikeasti oli. Harvemmin se oli mitään aitoa tukemista ja turvaa.
- Aikuinen.nainen.mä.oon
En väitäkään kaikkien olevan, minun kohdalleni sattui tämä yksi. Kirjoituksesi voisi olla exäni kertomaa, kaikissa tarinoissa on kaksi näkökulmaa, totuus on siellä jossakin puolessa välissä. Jokainen puhuu omasta puolestaan ja omista kokemuksistaan. Epäonnistuneissa parisuhteissa on aina kaksi epäonnistujaa ja syytä on molemmissa, mutta itsesääliin ei pidä jäädä rypemään.
Arvasin jo, että tälläinen vastaus saa syvät rivit heräämään. Tuollainen teksti aloituksessa otsikolla miksi ei löydy mistä tukkisi palvelimen. 😂
Vaikka itse koen tuon toisin. En erottele miesten hommia, enkä koe ns. "naisten hommia" miehisyyttä alentavaks. Avoimesti kerron mankeloivani lakanat ja viimeyönä suruuttelin ompelukoneella veneeseen pressuihin uuden vetoketjun ompelukoneella.
Ehkä entinen miehesi kaipasi tukea, mutta ei osannut sitä kanavoida? Minun oli vaikea aikoinaan myös kanavoida se. Halusin pään syliin, mutta se tuntui minusta itsestäni oudolta...ei minua ole siihen kasvatettu. Minut on kasvatettu siihen, että ei mies itke. Hihalla pyyhkästään kyyneleet ja mennään yksin hakkaamaan halkoja...kyllä se ohi menee...
Piti liki 40 vuotiaaksi elää ja osata sanoa itselleen, että ei muuten mene...se tuntuu vääryydelle...
Kiitos vastauksesta. 😊Aikuinen.nainen.mä.oon kirjoitti:
En väitäkään kaikkien olevan, minun kohdalleni sattui tämä yksi. Kirjoituksesi voisi olla exäni kertomaa, kaikissa tarinoissa on kaksi näkökulmaa, totuus on siellä jossakin puolessa välissä. Jokainen puhuu omasta puolestaan ja omista kokemuksistaan. Epäonnistuneissa parisuhteissa on aina kaksi epäonnistujaa ja syytä on molemmissa, mutta itsesääliin ei pidä jäädä rypemään.
Ja en jäänyt rypemään. Minun loppuelämännainen tietää mitä saa ja olen sellainen kun olen. 😊
- 12121212121212
Aikuinen.nainen.mä.oon kirjoitti:
Tämä keskustelu kertoo totuuden avioeroista.
Se että molemmissa oli vikaa muuttuu naisen kertomana sankari(tar)tarinaksi jossa kaiki vika oli miehessä ja nainen, koska hänhän on mahtava ja ansaitsee parempaa, voimaannuttuaan heitti kannattelemansa aidanseipään ulos ja remontoi elämänsä.
Missään naisten kertomuksissa ei ole kuin 1% totuutta; kaikki perustuu naisen oman egon paikkaamiseen. 12121212121212 kirjoitti:
Se että molemmissa oli vikaa muuttuu naisen kertomana sankari(tar)tarinaksi jossa kaiki vika oli miehessä ja nainen, koska hänhän on mahtava ja ansaitsee parempaa, voimaannuttuaan heitti kannattelemansa aidanseipään ulos ja remontoi elämänsä.
Missään naisten kertomuksissa ei ole kuin 1% totuutta; kaikki perustuu naisen oman egon paikkaamiseen.Ja perustelet kertomaasi millaisen tutkimuksen perusteella?
Omassa erossa näen naisen olleen epästabiili. Itse taas suostuin sellaisen hyväksymiseen.
Sen jälkeen suhteet ovat enemmän tai vähemmän minun osalta olleet sitä, että en ole osannut olla oma itseni...haen sitä vieläkin. Ja tuskin koskaan kerkeän valmiiks, kun jo alan koiranputkea työntämään. 😆
En tiedä mitä nämä naiset muille nyt kertoo, minkä kanssa olen koittanut, mutta taatusti on kirpassut... Ihan sitä täällä agressiivisuutta näkee miehissäkin... (eikä ihan vähän) tämäkin ylläoleva nainen tulkitaan täällä kylmästi lutkaks...😞- Aikuinen.nainen.mä.oon
tähänsekaappi kirjoitti:
Arvasin jo, että tälläinen vastaus saa syvät rivit heräämään. Tuollainen teksti aloituksessa otsikolla miksi ei löydy mistä tukkisi palvelimen. 😂
Vaikka itse koen tuon toisin. En erottele miesten hommia, enkä koe ns. "naisten hommia" miehisyyttä alentavaks. Avoimesti kerron mankeloivani lakanat ja viimeyönä suruuttelin ompelukoneella veneeseen pressuihin uuden vetoketjun ompelukoneella.
Ehkä entinen miehesi kaipasi tukea, mutta ei osannut sitä kanavoida? Minun oli vaikea aikoinaan myös kanavoida se. Halusin pään syliin, mutta se tuntui minusta itsestäni oudolta...ei minua ole siihen kasvatettu. Minut on kasvatettu siihen, että ei mies itke. Hihalla pyyhkästään kyyneleet ja mennään yksin hakkaamaan halkoja...kyllä se ohi menee...
Piti liki 40 vuotiaaksi elää ja osata sanoa itselleen, että ei muuten mene...se tuntuu vääryydelle...
Kiitos vastauksesta. 😊Turhan monet miehet, miksei naisetkin erittelee miesten ja naisten hommat parisuhteessa. Mielestäni se tekee, joka osaa, ihan sama, onko kyseessä auton huolto vai ruuanlaitto, minä osallistun kaikkeen, missä pystyn avuksi olemaan. Eikä siivoava ja silittävä mies ole naismainen, vaikka joku "äijä" niin väittäisikin, parisuhdekin voi paremmin, kun kotihommia voi tehdä yhdessä. Monesti valitetaan sitä, ettei ole yhteistä aikaa, mutta miksei siivoaisi ja laittaisi ruokaa yhdessä, onko aina pakko lähteä ulos syömään viettääkseen laatuaikaa?
- ValheVaiTotuus
Sinunkin miehesi siis teki kaikkia kotihommia ja silloin kun hänellä oli enemmän aikaa niihin kuin sinulla niin hän teki niitä silloin enemmän? Sinullakin siis meni niin että kun sinä teit jonkun kotihomman niin se oli 10 pisteen arvoinen ja kun miehesi teki niin sen arvo oli 1 piste jos sitäkään? Sinullakin siis meni niin että kun halusit opiskella uudelle alalle niin miehesi tuki sinua kaikin tavoin mutta kun miehesi olisi pitänyt opiskella uudelle alalle niin vastaavaa ei tapahtunut? Sinullakin siis meni niin että miehesi osti sinun kanssasi työpaikan sinulle koska se tuntui sinusta parhaalle ja miehestäsi myös koska miehellesi sinun onnellisuus ja hyvä vointi oli tärkeintä? Sinullakin siis meni niin että kun olit sairaana niin miehesi oli huolissaan sinusta ja auttoi sinua toipumaan mutta kun miehesi oli sairas niin haukuit heikoiksi ja syytit usein myös häntä itseään kun on tullut kipeäksi? Sinullakin siis meni niin että kun olit väsynyt niin miehesi antoi ja halusi sinun lepäävän mutta kun miehesi oli niin et antanut ja haukuit häntä usein väsymyksestään? Sinullakin siis meni niin että kun sinulla oli heikkoja hetkiä niin miehesi oli tukenasi mutta kun miehelläsi oli niin sinä et ollut ja haukuit häntä usein silloin heikoksi ja säälittäväksi tapaukseksi? Sinullakin siis meni niin että miehesi tuki sinun itsetuntoasi mutta sinä monesti pyrit lyttäämään miehesi itsetuntoa? Listaa voisi jatkaa vielä pitkään mutta sinullakin siis meni näin?
- Aikuinen.nainen.mä.oon
ValheVaiTotuus kirjoitti:
Sinunkin miehesi siis teki kaikkia kotihommia ja silloin kun hänellä oli enemmän aikaa niihin kuin sinulla niin hän teki niitä silloin enemmän? Sinullakin siis meni niin että kun sinä teit jonkun kotihomman niin se oli 10 pisteen arvoinen ja kun miehesi teki niin sen arvo oli 1 piste jos sitäkään? Sinullakin siis meni niin että kun halusit opiskella uudelle alalle niin miehesi tuki sinua kaikin tavoin mutta kun miehesi olisi pitänyt opiskella uudelle alalle niin vastaavaa ei tapahtunut? Sinullakin siis meni niin että miehesi osti sinun kanssasi työpaikan sinulle koska se tuntui sinusta parhaalle ja miehestäsi myös koska miehellesi sinun onnellisuus ja hyvä vointi oli tärkeintä? Sinullakin siis meni niin että kun olit sairaana niin miehesi oli huolissaan sinusta ja auttoi sinua toipumaan mutta kun miehesi oli sairas niin haukuit heikoiksi ja syytit usein myös häntä itseään kun on tullut kipeäksi? Sinullakin siis meni niin että kun olit väsynyt niin miehesi antoi ja halusi sinun lepäävän mutta kun miehesi oli niin et antanut ja haukuit häntä usein väsymyksestään? Sinullakin siis meni niin että kun sinulla oli heikkoja hetkiä niin miehesi oli tukenasi mutta kun miehelläsi oli niin sinä et ollut ja haukuit häntä usein silloin heikoksi ja säälittäväksi tapaukseksi? Sinullakin siis meni niin että miehesi tuki sinun itsetuntoasi mutta sinä monesti pyrit lyttäämään miehesi itsetuntoa? Listaa voisi jatkaa vielä pitkään mutta sinullakin siis meni näin?
Mikäs imbesilli masturbaattori sinä olet?
Aika älyvapaata tekstiä laskettelet tuntemattomalle naisihmiselle. - ValheVaiTotuus
Mikäs imbesilli masturbaattori sinä olet?
Aika älyvapaata tekstiä laskettelet tuntemattomalle naisihmiselle.Vastasin sinun vastaukseesi jonka kirjoitit tuossa ylempänä. "En väitäkään kaikkien olevan, minun kohdalleni sattui tämä yksi. Kirjoituksesi voisi olla exäni kertomaa, kaikissa tarinoissa on kaksi näkökulmaa, totuus on siellä jossakin puolessa välissä. Jokainen puhuu omasta puolestaan ja omista kokemuksistaan. Epäonnistuneissa parisuhteissa on aina kaksi epäonnistujaa ja syytä on molemmissa, mutta itsesääliin ei pidä jäädä rypemään.". Ja tämän viimeisimmän vastauksen perusteella olen paljon viisaampi siitä millainen nainen olet.
- 12121212121212
Turhan monet miehet, miksei naisetkin erittelee miesten ja naisten hommat parisuhteessa. Mielestäni se tekee, joka osaa, ihan sama, onko kyseessä auton huolto vai ruuanlaitto, minä osallistun kaikkeen, missä pystyn avuksi olemaan. Eikä siivoava ja silittävä mies ole naismainen, vaikka joku "äijä" niin väittäisikin, parisuhdekin voi paremmin, kun kotihommia voi tehdä yhdessä. Monesti valitetaan sitä, ettei ole yhteistä aikaa, mutta miksei siivoaisi ja laittaisi ruokaa yhdessä, onko aina pakko lähteä ulos syömään viettääkseen laatuaikaa?
"Se tekee kumpi osaa" kuulostaa ensi alkuun hyvältä, samoin kuin "kaikki jaetaan".
Ongelma vain on siinä että tämä jakaminen tapahtuu sen jälkeen kun naiset ovat suosineet parinvalinnassa miehiä jotka ovat heitä kyvykkäämpiä, osaavampia ja parempituloisia (tai matkalla kohti parempia tuloja ammattinsa perusteella).
Ja hupsistakeikkaa. Mies tienaa 4 000 eur/kk, nainen 2 000 eur/kk. Hei mitä jos jaettaisiin? Miehellä on erityistaitoja, naisella ei - no hupsista, tokihan mies sitten korjaa katon.
Näin "reilusti" varmistetaan että nainen voittaa vaihtokaupassa. Ellei voita, nainen valitsee miehen jonka kanssa voittaa. - 0990908980
12121212121212 kirjoitti:
"Se tekee kumpi osaa" kuulostaa ensi alkuun hyvältä, samoin kuin "kaikki jaetaan".
Ongelma vain on siinä että tämä jakaminen tapahtuu sen jälkeen kun naiset ovat suosineet parinvalinnassa miehiä jotka ovat heitä kyvykkäämpiä, osaavampia ja parempituloisia (tai matkalla kohti parempia tuloja ammattinsa perusteella).
Ja hupsistakeikkaa. Mies tienaa 4 000 eur/kk, nainen 2 000 eur/kk. Hei mitä jos jaettaisiin? Miehellä on erityistaitoja, naisella ei - no hupsista, tokihan mies sitten korjaa katon.
Näin "reilusti" varmistetaan että nainen voittaa vaihtokaupassa. Ellei voita, nainen valitsee miehen jonka kanssa voittaa.Näin se useasti menee että nainen laskelmoi suhteen aikanakin kokoajan tätä vaihto suhdetta ja sillä ei ole monesti mitään väliä vaikka nainen olisi ollut saama puolella aikaisemmin suhteessa. Nainen lopettaa helposti tällöin suhteen tai vaihtaa miestä jos nainen laskelmoi että hän hyötyy sillä tavalla eniten.
Turhan monet miehet, miksei naisetkin erittelee miesten ja naisten hommat parisuhteessa. Mielestäni se tekee, joka osaa, ihan sama, onko kyseessä auton huolto vai ruuanlaitto, minä osallistun kaikkeen, missä pystyn avuksi olemaan. Eikä siivoava ja silittävä mies ole naismainen, vaikka joku "äijä" niin väittäisikin, parisuhdekin voi paremmin, kun kotihommia voi tehdä yhdessä. Monesti valitetaan sitä, ettei ole yhteistä aikaa, mutta miksei siivoaisi ja laittaisi ruokaa yhdessä, onko aina pakko lähteä ulos syömään viettääkseen laatuaikaa?
Tälläsissä keskustelupalstoissa on se huono puoli, että asiaa ei pysty esittämään konkreettisesti ja sit homma hajoo niinkuin yllä... 😥
Mutta jaksuja. 😁- Aikuinen.nainen.mä.oon
ValheVaiTotuus kirjoitti:
Vastasin sinun vastaukseesi jonka kirjoitit tuossa ylempänä. "En väitäkään kaikkien olevan, minun kohdalleni sattui tämä yksi. Kirjoituksesi voisi olla exäni kertomaa, kaikissa tarinoissa on kaksi näkökulmaa, totuus on siellä jossakin puolessa välissä. Jokainen puhuu omasta puolestaan ja omista kokemuksistaan. Epäonnistuneissa parisuhteissa on aina kaksi epäonnistujaa ja syytä on molemmissa, mutta itsesääliin ei pidä jäädä rypemään.". Ja tämän viimeisimmän vastauksen perusteella olen paljon viisaampi siitä millainen nainen olet.
Löysit siis itsesi tuosta melko neutraalista tekstistäni? Hyvä mielikuvitus, pakko myöntää. Tosin tämä yksi älähtäjä minun nikilläni en ole minä.
Missään naisten kertomuksissa ei ole kuin 1% totuutta; kaikki perustuu naisen oman egon paikkaamiseen."Tämä keskustelu kertoo totuuden avioeroista."
Pikkukakkonen, sä olet nyt pelle." ...lihaksensa töissä kasvattanut duunari... "
Mitä mahtaa olla nämä lihaksia kasvattavat työt?
Olin aikaisemmin fyysisesti kuormittavassa työssä ja paikat siinä vain hajosivat. Nyt olen kuudetta vuotta toimistotyössä ja elämäni parhaassa kunnossa, mikä tosin tarkoittaa päivittäistä treeniä.wlfwd kirjoitti:
" ...lihaksensa töissä kasvattanut duunari... "
Olin aikaisemmin fyysisesti kuormittavassa työssä ja paikat siinä vain hajosivat. Nyt olen kuudetta vuotta toimistotyössä ja elämäni parhaassa kunnossa, mikä tosin tarkoittaa päivittäistä treeniä.Sama. Silti kunto on loisto. Nyt voin viskellä pöllejä metässä 7-8 tuntia ja seuraavat päivät ei ole helvettiä. Vajaa 4000 kcal kuluu, että ei ole kyse hyysäilystä. Siitä vain kokeilemaan kaikki. 😊
- Weerrttt
wlfwd kirjoitti:
" ...lihaksensa töissä kasvattanut duunari... "
Olin aikaisemmin fyysisesti kuormittavassa työssä ja paikat siinä vain hajosivat. Nyt olen kuudetta vuotta toimistotyössä ja elämäni parhaassa kunnossa, mikä tosin tarkoittaa päivittäistä treeniä.Konttorityötä tekevä ihminen joutuu menemään puntille työpäivän jälkeen pitääkseen lihaskunnon kohdillaan. Fyysistä työtä tekevä ihminen taas käyttää lihasvoimaansa työssään ja kun ergonomia on kunnossa, pysyy kroppakin kunnossa. Toiset ei vaan pärjää fyysisessä työssä, mutta jonkunhan ne paperihommatkin pitää hoitaa.
- näinhänseon
Miehen pitää olla:
- Miehen kokoinen eli vähintään 185cm ja lihaksikas
- Pitää tehdä fyysistä työtä, mutta tienata yli 4000€/kk ja tehdä vain 7,5 tuntia päivässä
- Pitää olla älykäs ja yliopistokoulutus
- Olla sosiaalinen ja keksiä kaikkea kivaa tekemistä naiselle
- Pitää olla statusta, mielellään jokin julkkis
- Olla kokemusta monista naisista, koska tietää silloin miten käsitellä naista
- Osaa korjata ja koota kaikki laitteet
- Pitää löytyä hyvä autoTarkistuslista. :)
Miehen pitää olla:
- Miehen kokoinen eli vähintään 185cm ja lihaksikas - On yli 185 cm ja normivartaloinen
- Pitää tehdä fyysistä työtä, mutta tienata yli 4000€/kk ja tehdä vain 7,5 tuntia päivässä -
Istumatyö (käy perseen/selän päälle), tienaa alle 4000€/kk ja työtunteja tulee helposti 10-16h päivässä
- Pitää olla älykäs ja yliopistokoulutus - On älykäs vaikka onkin vaan amis
- Olla sosiaalinen ja keksiä kaikkea kivaa tekemistä naiselle - Puhuu kun kokee tarvetta, muttei ole järin sosiaalinen ja ei keksi mitään kivaa tekemistä mulle :/
- Pitää olla statusta, mielellään jokin julkkis - Ei oo kumpaakaan
- Olla kokemusta monista naisista, koska tietää silloin miten käsitellä naista - Eipä oo tässäkään rautaista kokemusta, osaa silti käsitellä mainiosti parin naisen kokemuksella
- Osaa korjata ja koota kaikki laitteet - Ei osaa kaikkea, mutta melko paljon
- Pitää löytyä hyvä auto - Ei omista autoa ollenkaan :)tähänsekaappi kirjoitti:
Palstasihteeri hoisi! :oD
Piti heittäytyä turhamaiseksi ja tarkistaa meneekö se noin. No ei se ihan mee, mutta hyvä välillä tarkastella mitkä asiat merkitsee. :)
zönggö kirjoitti:
Piti heittäytyä turhamaiseksi ja tarkistaa meneekö se noin. No ei se ihan mee, mutta hyvä välillä tarkastella mitkä asiat merkitsee. :)
Oikein. :o)
- Muija.maalta
Pakko minunkin tehdä tarkistus, mitä mieheni pitäisi olla:
-Vähintään 185 cm, valitettavasti jää alle, on vain 182 cm, muuten ok kroppa.
-Pitää olla fyysinen työ, sitä on, mutta ei taida ihan 4000€ päästä ja tekee vähintään 8h/päivä, joskus pitempääkin päivää.
-Pitää olla älykäs, mielestäni on, vaikkei yliopistossa ole koskaan opiskellut. Oman alansa moniosaaja kuitenkin.
-Sosiaalinen? Ei todellakaan. On hauskaa seuraa minulle ja tutuille kavereille, mutta itse saan tekemiseni keksiä.
-Statusta ja julkisuutta ei ole kumpaakaan.
-Monia naisia hänellä ei ole ollut, mutta hyvinpä pn oppinut minua käsittelemään.
-Osaa korjata ja koota, tähän vastaan kyllä.
-Pitää löytyä hyvä auto. No, ei löydy, mutta hyvinhän tuo pärjää autollaan, vaikka on vanhempi kuin minun autoni. Tosin, mikä on hyvä auto? Tässä yhteydessä ehkä uuden karhea saksalainen pitäisi olla, eli ei löydy.
Lopputulos:
Yksi osuma, kaksi hipaisua ja loput ohi. Vahinko, että meni tämä palstateoria uusiksi, mies on täydellinen minulle. Muija.maalta kirjoitti:
Pakko minunkin tehdä tarkistus, mitä mieheni pitäisi olla:
-Vähintään 185 cm, valitettavasti jää alle, on vain 182 cm, muuten ok kroppa.
-Pitää olla fyysinen työ, sitä on, mutta ei taida ihan 4000€ päästä ja tekee vähintään 8h/päivä, joskus pitempääkin päivää.
-Pitää olla älykäs, mielestäni on, vaikkei yliopistossa ole koskaan opiskellut. Oman alansa moniosaaja kuitenkin.
-Sosiaalinen? Ei todellakaan. On hauskaa seuraa minulle ja tutuille kavereille, mutta itse saan tekemiseni keksiä.
-Statusta ja julkisuutta ei ole kumpaakaan.
-Monia naisia hänellä ei ole ollut, mutta hyvinpä pn oppinut minua käsittelemään.
-Osaa korjata ja koota, tähän vastaan kyllä.
-Pitää löytyä hyvä auto. No, ei löydy, mutta hyvinhän tuo pärjää autollaan, vaikka on vanhempi kuin minun autoni. Tosin, mikä on hyvä auto? Tässä yhteydessä ehkä uuden karhea saksalainen pitäisi olla, eli ei löydy.
Lopputulos:
Yksi osuma, kaksi hipaisua ja loput ohi. Vahinko, että meni tämä palstateoria uusiksi, mies on täydellinen minulle.Joo. Mä aattelin, että tänne saiskin sellaisia oikeita juttuja paljon. Sit voi palstapojan käydä kattomassa mitä naiset haluu oikeesti. 😊
- 1212121212
tähänsekaappi kirjoitti:
Joo. Mä aattelin, että tänne saiskin sellaisia oikeita juttuja paljon. Sit voi palstapojan käydä kattomassa mitä naiset haluu oikeesti. 😊
Useimmat naiset haluavat lapsia ja perheen, eikä kaikille riitä top 1% miehiä.
1212121212 kirjoitti:
Useimmat naiset haluavat lapsia ja perheen, eikä kaikille riitä top 1% miehiä.
No kyllä mä uskon, että jokaiselle löytyy kyllä kumppani. 100%;sti. 😊
- Kunnonsuomimies
Kyllä huomaa, miksi naiset jää yksin.
- Jospa.toisinpäin
Eihän naiset jää yksin vaan miehet. Naiset ei mourua täällä miehenpuutteessa, vaan miehet itkee, kun naisille ei mikään kelpaa.
Jospa.toisinpäin kirjoitti:
Eihän naiset jää yksin vaan miehet. Naiset ei mourua täällä miehenpuutteessa, vaan miehet itkee, kun naisille ei mikään kelpaa.
Niin. Se on varmaan luonnollinen ilmiö. Miehillä on minusta vietti, joka pistää väkisinkin etsimään naista, mutta naisilla saattaa olla jo ne lapset ja vietti on jo se hoiva. Siinä mies on toissijainen.
Täällähän voi sitten huutaa tuon pahanmielen anonyyminä, toisaalta uskon, että ei se helpota. Silti pitää löytää se oma itsensä ja taas tietää mitä haluaa naisesta. Ei saa tyytyä vaan johonkin, koska ennemmin tai myöhemmin se tuntuu pahalle.
Ja usko tai elä...sen vietin hiljentäminen on varmaan ilma jotain kastraatiota mahdotonta...😲- Kunnonsuomimies
tähänsekaappi kirjoitti:
Niin. Se on varmaan luonnollinen ilmiö. Miehillä on minusta vietti, joka pistää väkisinkin etsimään naista, mutta naisilla saattaa olla jo ne lapset ja vietti on jo se hoiva. Siinä mies on toissijainen.
Täällähän voi sitten huutaa tuon pahanmielen anonyyminä, toisaalta uskon, että ei se helpota. Silti pitää löytää se oma itsensä ja taas tietää mitä haluaa naisesta. Ei saa tyytyä vaan johonkin, koska ennemmin tai myöhemmin se tuntuu pahalle.
Ja usko tai elä...sen vietin hiljentäminen on varmaan ilma jotain kastraatiota mahdotonta...😲Naiset ei valitakkaan yksinäisyyttä niin paljon kun miehet, siksi siitä ei puhuta niin paljoa.
Kunnonsuomimies kirjoitti:
Naiset ei valitakkaan yksinäisyyttä niin paljon kun miehet, siksi siitä ei puhuta niin paljoa.
Kyllä ne valittaa, tai niitäkin harmittaa. Tekisi mieli löytää se ihana mies, mutta tarjokkaita on paljon enemmän ja valinta on vaikeaa silti. Minulla on monta naistuttua ja kyllä heitä harmittaa olla yksin. Mutta ihan samalla tavalla ne naisetkin tarvii sitä miestä vierelleen. Ehkä niiltä puuttuu luontaisesti sellainen vietti siihen, mutta ihmisenä ihan samanlaisia ovat.
Ja siinä missä miehellä on haasteena kertoa millainen on ihmisenä tässä sekamelskassa, niin naisella on löytää se tavallinen mies siitä viidakosta. Miehet pettyy ja alkavat marmattamaan sitä ja naiset herkästi taas alkaa ilkeilemään kaikille. Mutta minusta voittajia tässä on ne, jotka ymmärtävät tämän tilanteen ja jaksavat katsella vielä missä se oikea on. Ja niitä oikeita on muuten enemmän kuin se yksi minun mielestä. Mutta mulle riittääkin se yksi sitten, kunhan on oikeanlainen. :o)
- Naisten_maailma
Itse olen menestynyt erinomaisin arvosanoin naismaalimassa kun olen pessyt naisteni nyrkkipyykit ja sukkiksia, sekä silittänyt pikkarit yms. Unohtamatta tietenkään siivouksia.
- kurppa26vuotta
Miehen tuklee hyväksyä naisen ulkonäkö eikä mies saa olla narsisti mitä 90 % miehistä on.
- Rose_91
Ei kai se, että mies on tuki ja turva tarkoita sitä, että mies ei saisi olla koskaan epävarma ja heikko? Ainakin itse näen asian niin, että parisuhteessa molemmat ovat tukena ja turvana toisilleen.
Sinä olet yksi hyvä esimerkki siitä (kun kaikki aikaisemmat kertomuksesikin otetaan huomioon), että Persoona/Luonne on se juttu Yksilöllä.. Eikä mikään Ns."HenkinenKasvu" (vanhenemisen myötä ja/tai ns. "markkina-arvon" alenemisen myötä) joka on enemmän tai vähemmän Itsekkyyden ja ItsePetoksen värittämä juttu.. Jonkun verran joo vaikuttaa tiettyihin juttuihin Esim. Viisauden kerääntyminen, mutta ei se Persoonan/Luonteen Ytimeen vaikuta.. ;P
.. Kyllä sitä on Nuoresta asti sitä mitä Oikeasti on ja Muu on Pelkkää SeliSelittelyä, jos/kun joku sellaista harrastaa Itsekkyyttään ja/tai ItsePetosteluaan.. ;P- Rose_91
No mä kyllä uskon henkiseen kasvuun. Aivotkin kehittyvät vielä siinä ikävälillä 20-30 eli se 18v ei oikeasti ole vielä täysikasvuinen kaikissa suhteissa. Jotkut tekevät huonoja valintoja ja sitten oppivat kantapään kautta. Ei ihminen ole aina paha, vaikka olisi tehnyt virheen.
Rose_91 kirjoitti:
No mä kyllä uskon henkiseen kasvuun. Aivotkin kehittyvät vielä siinä ikävälillä 20-30 eli se 18v ei oikeasti ole vielä täysikasvuinen kaikissa suhteissa. Jotkut tekevät huonoja valintoja ja sitten oppivat kantapään kautta. Ei ihminen ole aina paha, vaikka olisi tehnyt virheen.
Jonkin verran voi Yksilö muuttua vielä MurrosIän jälkeen ja jotkut piirteet nyt ovat jo ihan syntymästä asti lapsilla.. Eli aivot kehittyy joo, mutta vain tietyiltä osin.. Ja kehittyneissä maissa aivot kehittyy nopeammin, kuin kehitysmaissa tai vastaavissa olosuhteissa.. ;P
.. Ja sitten mitä tulee joihinkin "huonoihin" ja "pahoihin" tekoihin, niin se nyt hieman riippuu mitä ne teot ovat olleet ja mitkä ovat olleet syyt niihin.. Esim. joku näpistely ja vastaava nyt on ihan eriasia, kuin esim. se, että on pystynyt luonnollisesti hyväksikäyttämään, pahoinpitelemään jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Jonkin verran voi Yksilö muuttua vielä MurrosIän jälkeen ja jotkut piirteet nyt ovat jo ihan syntymästä asti lapsilla.. Eli aivot kehittyy joo, mutta vain tietyiltä osin.. Ja kehittyneissä maissa aivot kehittyy nopeammin, kuin kehitysmaissa tai vastaavissa olosuhteissa.. ;P
.. Ja sitten mitä tulee joihinkin "huonoihin" ja "pahoihin" tekoihin, niin se nyt hieman riippuu mitä ne teot ovat olleet ja mitkä ovat olleet syyt niihin.. Esim. joku näpistely ja vastaava nyt on ihan eriasia, kuin esim. se, että on pystynyt luonnollisesti hyväksikäyttämään, pahoinpitelemään jne.. ;PNäpistely on hyväksikäyttöä. Se voi olla myös pahoinpitely, jos otat toiselta jotain tärkeää.
Musta tuntuu, että se sun "eri asia" menee siinä, miten just sua on kohdeltu.LinerT.2 kirjoitti:
Näpistely on hyväksikäyttöä. Se voi olla myös pahoinpitely, jos otat toiselta jotain tärkeää.
Musta tuntuu, että se sun "eri asia" menee siinä, miten just sua on kohdeltu.Muuten. Ymmärrän Nuuskiksen pessimistiseltä kuullostavaa asennetta naisiin tavallaan.
Mutta itse ajattelen, että ei minua ole haluttu käyttää hyväkseen. Itse olen suostunut antamaan enemmän kuin toinen on jostain syystä antanut vastaan. Että ihan voi itsestään sitäkin hakea. 😊tähänsekaappi kirjoitti:
Muuten. Ymmärrän Nuuskiksen pessimistiseltä kuullostavaa asennetta naisiin tavallaan.
Mutta itse ajattelen, että ei minua ole haluttu käyttää hyväkseen. Itse olen suostunut antamaan enemmän kuin toinen on jostain syystä antanut vastaan. Että ihan voi itsestään sitäkin hakea. 😊Voin kans hyvin kuvitella mitä ja miten se on kokenut, mutta jos ei pääse monessa vuodessa kolauksistaan yhtään eteenpäin, niin joku mättää. Mua ärsyttää välillä tuo saman jankuttaminen, jossa Nuuska on hyvä ja kaikki muut pahoja, paitsi ne jotka ovat jotain mitä Nuuska itse voisi käyttää hyväkseen.
On mun hyväuskoisuuttani käytetty joskus omiin hyötyihin, mutta niin voi käydä. Tässä ollaan! Elämä jatkui! Vähän viisaampana, mutta en katkerampana. Olen myös saanut paljon ja antanut paljon, molemmat on hyviä asioita. Ei mulla ole mitään tarkkaa aluetta, millä antamisten ja saamisten pitää liikkua, jotta ne menisi tasan. Eikä se ole mahdollistakaan lähteä tekemään kauppaa sellaisella. Joku kokee jonkin asian suurena uhrauksena, toinen ei pidä sitä minään. Aika ahdistavaa, jos pitää alkaa sellaisia vastapalveluksia edes miettimään.LinerT.2 kirjoitti:
Voin kans hyvin kuvitella mitä ja miten se on kokenut, mutta jos ei pääse monessa vuodessa kolauksistaan yhtään eteenpäin, niin joku mättää. Mua ärsyttää välillä tuo saman jankuttaminen, jossa Nuuska on hyvä ja kaikki muut pahoja, paitsi ne jotka ovat jotain mitä Nuuska itse voisi käyttää hyväkseen.
On mun hyväuskoisuuttani käytetty joskus omiin hyötyihin, mutta niin voi käydä. Tässä ollaan! Elämä jatkui! Vähän viisaampana, mutta en katkerampana. Olen myös saanut paljon ja antanut paljon, molemmat on hyviä asioita. Ei mulla ole mitään tarkkaa aluetta, millä antamisten ja saamisten pitää liikkua, jotta ne menisi tasan. Eikä se ole mahdollistakaan lähteä tekemään kauppaa sellaisella. Joku kokee jonkin asian suurena uhrauksena, toinen ei pidä sitä minään. Aika ahdistavaa, jos pitää alkaa sellaisia vastapalveluksia edes miettimään.Niin. En osaa puhua itsekään kuin omista kokemuksista.
Ja luulen, että osaan kyllä jatkossa selvittää paremmin toisen osapuolen vastavuoroisuusajatuksen. Enkä syöksy sellaiseen mikä ei mua tyydytä. Voin vaatia, se on sit eri juttu, että saanko sellaista. 😁LinerT.2 kirjoitti:
Näpistely on hyväksikäyttöä. Se voi olla myös pahoinpitely, jos otat toiselta jotain tärkeää.
Musta tuntuu, että se sun "eri asia" menee siinä, miten just sua on kohdeltu.En jaksa Sun Vääristelyjä ja Sonnan Jauhamisia nyt.. Ei mulla ole mitään syytä antaa sun perseilyille energiaa ja aikaa.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
En jaksa Sun Vääristelyjä ja Sonnan Jauhamisia nyt.. Ei mulla ole mitään syytä antaa sun perseilyille energiaa ja aikaa.. ;P
Hirmu paljon sinä annat mun kommenteille aikaa ja energiaa. Hyvin olet jaksanut, ainahan sinä palaat ketjuun vinkumaan kun vähän tökkäsen. Tais taas osua napakymppiin.
tähänsekaappi kirjoitti:
Muuten. Ymmärrän Nuuskiksen pessimistiseltä kuullostavaa asennetta naisiin tavallaan.
Mutta itse ajattelen, että ei minua ole haluttu käyttää hyväkseen. Itse olen suostunut antamaan enemmän kuin toinen on jostain syystä antanut vastaan. Että ihan voi itsestään sitäkin hakea. 😊Älä vertaa mua ja kokemuksiasi itseesi, koska me ei olla samanlaisia Persoonalta/Luonteelta ja Mun ja Sun kokemukset jne. poikkeaa enemmän tai vähemmän toisistaan.. Mä olen avannut näitäkin asioita Monesti, enkä jaksa toistaa itseäni Yhä Uudelleen ja Uudelleen.. Esim. Ätsky-Tätsy harrastaa sitä, että yrittää tuhlata munkin aikaa ja energiaa samoilla jutuilla yhä uudestaan ja uudestaan.. Vääristellen asioita ja keksimällä ja lisäämällä Sontaa niihin jne.. ;P
LinerT.2 kirjoitti:
Voin kans hyvin kuvitella mitä ja miten se on kokenut, mutta jos ei pääse monessa vuodessa kolauksistaan yhtään eteenpäin, niin joku mättää. Mua ärsyttää välillä tuo saman jankuttaminen, jossa Nuuska on hyvä ja kaikki muut pahoja, paitsi ne jotka ovat jotain mitä Nuuska itse voisi käyttää hyväkseen.
On mun hyväuskoisuuttani käytetty joskus omiin hyötyihin, mutta niin voi käydä. Tässä ollaan! Elämä jatkui! Vähän viisaampana, mutta en katkerampana. Olen myös saanut paljon ja antanut paljon, molemmat on hyviä asioita. Ei mulla ole mitään tarkkaa aluetta, millä antamisten ja saamisten pitää liikkua, jotta ne menisi tasan. Eikä se ole mahdollistakaan lähteä tekemään kauppaa sellaisella. Joku kokee jonkin asian suurena uhrauksena, toinen ei pidä sitä minään. Aika ahdistavaa, jos pitää alkaa sellaisia vastapalveluksia edes miettimään."paitsi ne jotka ovat jotain mitä Nuuska itse voisi käyttää hyväkseen."
Älä Projisoi itseäsi muhun.. Tuollaiset jutut ei kuulu muhun.. Oksettavaa Touhua KaikinPuolin.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Älä vertaa mua ja kokemuksiasi itseesi, koska me ei olla samanlaisia Persoonalta/Luonteelta ja Mun ja Sun kokemukset jne. poikkeaa enemmän tai vähemmän toisistaan.. Mä olen avannut näitäkin asioita Monesti, enkä jaksa toistaa itseäni Yhä Uudelleen ja Uudelleen.. Esim. Ätsky-Tätsy harrastaa sitä, että yrittää tuhlata munkin aikaa ja energiaa samoilla jutuilla yhä uudestaan ja uudestaan.. Vääristellen asioita ja keksimällä ja lisäämällä Sontaa niihin jne.. ;P
Ihan tuota samaahan sinä olet jankannut täällä pari vuotta ainakin, sen ajan mitä minä olen palstaa lueskellut. Hyvin siis jaksat itseäsi toistaa, Uuudelleen ja Uudelleen.. ;)
Sulla on kyllä erikoinen ominaisuus nähdä itsesi täydellisenä ja viat aina kaikissa muissa. Siksihän minä käyn sua härkkimässä, ihmettelen sun täydellistä itsesi kieltämistä. Kai mä toivon, että joskus näkisit itsekin vilauksen siitä tyypistä, jonka muut sussa näkevät. Parantuminen ja kehittyminen lähtee siitä.LinerT.2 kirjoitti:
Hirmu paljon sinä annat mun kommenteille aikaa ja energiaa. Hyvin olet jaksanut, ainahan sinä palaat ketjuun vinkumaan kun vähän tökkäsen. Tais taas osua napakymppiin.
Nope.. Joskus sun touhus Naurattaa.. Ja toisinaan taas ne herättää Oksetuksen&Inhon tunnetta ihan sen takia kun näkee millaisia Yksilöitä sitä onkin olemassa.. Mut joo.. Onneksi Tuttunsa ja Kaverinsa voi valita ja tämän paikan ja IRL elämän välissä on VahvaPalomuuri, joten saa rauhassa ilman sen suurempaa riskiä tutkia ja tarkailla Nilviäisten&ÖhköMönkiäisten yms. sielunmaisemaa.. ;D
.. Eipä ainakaan pääse unohtumaan ja aina voi oppia jotain uutta niidenkin touhuista.. Hyvää Lääkettä siis SiniSilmäSyndroomaan.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
"paitsi ne jotka ovat jotain mitä Nuuska itse voisi käyttää hyväkseen."
Älä Projisoi itseäsi muhun.. Tuollaiset jutut ei kuulu muhun.. Oksettavaa Touhua KaikinPuolin.. ;PJa jollet sinä oikein rakasta kaikkea palstatappelua mihin osallistut, et osallistuisi niihin jatkuvasti ;) Monen muun kanssa saa kivan napakan keskustelun aikaseksi kun vähän tökkäsee, mutta sulla kilahtaa saman tien. Et kestä yhtään arvostelua tai kustannuksellasi hassuttelua. ;)
LinerT.2 kirjoitti:
Ihan tuota samaahan sinä olet jankannut täällä pari vuotta ainakin, sen ajan mitä minä olen palstaa lueskellut. Hyvin siis jaksat itseäsi toistaa, Uuudelleen ja Uudelleen.. ;)
Sulla on kyllä erikoinen ominaisuus nähdä itsesi täydellisenä ja viat aina kaikissa muissa. Siksihän minä käyn sua härkkimässä, ihmettelen sun täydellistä itsesi kieltämistä. Kai mä toivon, että joskus näkisit itsekin vilauksen siitä tyypistä, jonka muut sussa näkevät. Parantuminen ja kehittyminen lähtee siitä.En minä näe itseäni Täydellisenä, koska "Täydelllisyyskin" on katsojan silmässä.. Vääristelet ja jauhat Vain Sontaa, niin kuin yleensäkin.. ;P
.. Ja jos ja Kun poikkean enemmän tai vähemmän ns. "normaalista", niin miten siis edes voisin olla millään tavalla "Täydellinen" monenkaan Yksilön mielestä?.. ;D
.. Ei sellaista Yksilöä ole Olemassakaan, eikä ole ollut joka olisi "Täydellinen".. Jollekin voi olla olla ja toiselle taas ei.. ;PLinerT.2 kirjoitti:
Ja jollet sinä oikein rakasta kaikkea palstatappelua mihin osallistut, et osallistuisi niihin jatkuvasti ;) Monen muun kanssa saa kivan napakan keskustelun aikaseksi kun vähän tökkäsee, mutta sulla kilahtaa saman tien. Et kestä yhtään arvostelua tai kustannuksellasi hassuttelua. ;)
Nope.. Tällä hetkellä ei vain ole fiilareita sun outoiluihisi.. ;P
Nope.. Tällä hetkellä ei vain ole fiilareita sun outoiluihisi.. ;P
Viisi (kuusi) viestiä, vaikkei sulla pitänyt olla aikaa eikä energiaa. Hmm..
LinerT.2 kirjoitti:
Viisi (kuusi) viestiä, vaikkei sulla pitänyt olla aikaa eikä energiaa. Hmm..
Kiusija! 😂
LinerT.2 kirjoitti:
Taidan olla mulkeroksikin vähän liian inhorealistinen.
Itse olen yltiöoptimistinen. 😂
- olen.vaan.huomannut
Älä vertaa mua ja kokemuksiasi itseesi, koska me ei olla samanlaisia Persoonalta/Luonteelta ja Mun ja Sun kokemukset jne. poikkeaa enemmän tai vähemmän toisistaan.. Mä olen avannut näitäkin asioita Monesti, enkä jaksa toistaa itseäni Yhä Uudelleen ja Uudelleen.. Esim. Ätsky-Tätsy harrastaa sitä, että yrittää tuhlata munkin aikaa ja energiaa samoilla jutuilla yhä uudestaan ja uudestaan.. Vääristellen asioita ja keksimällä ja lisäämällä Sontaa niihin jne.. ;P
No kyllä sä nyt täällä tosi röyhkeästi käyt vähän kaikkien ihmisten kimppuun. Jopa niiden, jotka juuri ja juuri uskaltaa tänne sen ensimmäisen viestinsä laittaa. Sit kauhee itkupotkuraivari ja mitätöinti, jos joku siitä mainitsee...
Mikä sua oikein vaivaa?? (NarsuMarsukortti ei ole vastaus kaikkeen. Aikuisen ihmisen pitää pystyä keskustelemaan muutenkin.) olen.vaan.huomannut kirjoitti:
No kyllä sä nyt täällä tosi röyhkeästi käyt vähän kaikkien ihmisten kimppuun. Jopa niiden, jotka juuri ja juuri uskaltaa tänne sen ensimmäisen viestinsä laittaa. Sit kauhee itkupotkuraivari ja mitätöinti, jos joku siitä mainitsee...
Mikä sua oikein vaivaa?? (NarsuMarsukortti ei ole vastaus kaikkeen. Aikuisen ihmisen pitää pystyä keskustelemaan muutenkin.)Heh.. ;D.. Vain, jos/kun siihen on syytä.. Röyhkeille ei ainakaan aina voi vastata (eikä kannatakaan), kuin suunnilleen samalla tavalla.. Ja joidenkin tiettyjen PalstaTuttujen toimet/jutut yms. on tulleet jo tarpeeksi tutuiksi, eikä heidän persoonasta/luonteesta voi kauheasti erehtyä.. ;P
.. En mä ole täällä Mielistelemässä, enkä keräämässä jotain VirtuaaliPisteitä.. Ainoa mikä mulle merkkaa on Totuus ja vain ja ainoastaan Totuus ja sen takia täytyy joskus hieman toimia tietyllä tavalla, että sen Totuuden Löytää.. Tää on ihan hyvä paikka Lääkkeeksi SiniSilmäSyndroomaan.. ;D- njdnvnsvoanv
Heh.. ;D.. Vain, jos/kun siihen on syytä.. Röyhkeille ei ainakaan aina voi vastata (eikä kannatakaan), kuin suunnilleen samalla tavalla.. Ja joidenkin tiettyjen PalstaTuttujen toimet/jutut yms. on tulleet jo tarpeeksi tutuiksi, eikä heidän persoonasta/luonteesta voi kauheasti erehtyä.. ;P
.. En mä ole täällä Mielistelemässä, enkä keräämässä jotain VirtuaaliPisteitä.. Ainoa mikä mulle merkkaa on Totuus ja vain ja ainoastaan Totuus ja sen takia täytyy joskus hieman toimia tietyllä tavalla, että sen Totuuden Löytää.. Tää on ihan hyvä paikka Lääkkeeksi SiniSilmäSyndroomaan.. ;DTotuus = oma rajallinen ja ennakkoluuloinen käsitys maailmasta
Mitä suurempana Totuutena sitä juntatnaan, sitä rajoittuneempi se käsitys yleensä on. njdnvnsvoanv kirjoitti:
Totuus = oma rajallinen ja ennakkoluuloinen käsitys maailmasta
Mitä suurempana Totuutena sitä juntatnaan, sitä rajoittuneempi se käsitys yleensä on.Nope.. Totuuden etsiminenhän menee niin (ainakin pitäisi mennä), että pyrkii etsimään ja löytämään todisteita omaa sen hetkistä AjatusMaailmansa vastaan jne.. Joko niitä löytyy enemmän tai vähemmän tai sitten ei löydy.. ;P
Nope.. Totuuden etsiminenhän menee niin (ainakin pitäisi mennä), että pyrkii etsimään ja löytämään todisteita omaa sen hetkistä AjatusMaailmansa vastaan jne.. Joko niitä löytyy enemmän tai vähemmän tai sitten ei löydy.. ;P
Välikommentti. Todisteet ei minusta riitä, ne pitää perustella. Omaakin ajatusmaailmaa pitäisi pystyä aina perustelemaan. :o)
tähänsekaappi kirjoitti:
Välikommentti. Todisteet ei minusta riitä, ne pitää perustella. Omaakin ajatusmaailmaa pitäisi pystyä aina perustelemaan. :o)
Miten tuo liittyy yhtään mihinkään?.. Ei mun tarvitse, eikä mulla ole mitään velvollisuutta perustella ja todistella jollekin Randomille Yhtään MitHään.. ;D.. Saati alkaa johonkin IkiVänkään, jonkun erillaisin kanssa.. ;P
Miten tuo liittyy yhtään mihinkään?.. Ei mun tarvitse, eikä mulla ole mitään velvollisuutta perustella ja todistella jollekin Randomille Yhtään MitHään.. ;D.. Saati alkaa johonkin IkiVänkään, jonkun erillaisin kanssa.. ;P
Siis oletko sinä jotain mieltä, kun olet keksinyt että olet sitä mieltä? Sitä tarkoitin. Vai oletko sitä mieltä koska olet perustellut asian niin? Sillä on merkitystä minusta.
Joku saattaa olla sitä mieltä, että ranskalaiset autot on persiistä, vaikka ei ole kokemusta niistä.. tai on ollut 1 renu vuonna 98... karkea esimerkki, mut Harmis opetti käyttämään autoja. 😂tähänsekaappi kirjoitti:
Siis oletko sinä jotain mieltä, kun olet keksinyt että olet sitä mieltä? Sitä tarkoitin. Vai oletko sitä mieltä koska olet perustellut asian niin? Sillä on merkitystä minusta.
Joku saattaa olla sitä mieltä, että ranskalaiset autot on persiistä, vaikka ei ole kokemusta niistä.. tai on ollut 1 renu vuonna 98... karkea esimerkki, mut Harmis opetti käyttämään autoja. 😂.. No toki olen Paljonkin Mieltä monesta asiasta, mutta Pidättäydyn edelleen tuossa aikaisemmassa vastauksessani.. ;P
- flowersreally
"Mitä miehen tulee olla?"
Tähän kysymykseen jokaisen miehen pitää löytää vastaus ihan itse. Eikä pippelistään, vaan sieltä toisesta paikkaa.- Varmistan.vielä
tähänsekaappi kirjoitti:
No sieltä muuten on jotkut vissiin kaivaneet ideansa ainakin. 😂
Otto ja hävisi, ihan asiallinen kysymys. Tällä palstalla saa naista haukkua lortoksi, mutta pelkkä pylly-sana saa kukkikset liikkeelle!
Varmistan.vielä kirjoitti:
Otto ja hävisi, ihan asiallinen kysymys. Tällä palstalla saa naista haukkua lortoksi, mutta pelkkä pylly-sana saa kukkikset liikkeelle!
No mä ainakin huomasin tuon kun mulle tulee ilmoitus tuonne ilmoituksiin. Flowerin kommentti hukkui tulvaan. 😊
- flowersreally
Varmistan.vielä kirjoitti:
Karsinta oli eilen illalla tiukkaa.
Hyvä pylly on ehdottomasti plussaa, mutta se on ihan for looks only, muista sä se! - 1212121212
flowersreally kirjoitti:
Karsinta oli eilen illalla tiukkaa.
Hyvä pylly on ehdottomasti plussaa, mutta se on ihan for looks only, muista sä se!Kyllähän se hyvä pylly on kaikista tärkein asia nuoren miehen elämässä.
(Rahan ja varallisuuden jälkeen). - flowersreally
1212121212 kirjoitti:
Kyllähän se hyvä pylly on kaikista tärkein asia nuoren miehen elämässä.
(Rahan ja varallisuuden jälkeen).Mihin jykeväleukaisuus ja kumppanit jäivät?
- 1212121212
flowersreally kirjoitti:
Mihin jykeväleukaisuus ja kumppanit jäivät?
Minä luulin etteivät ne kuulu flowersilaiseen filosofiaan?
Älykäs, koulutettu, menestynyt, kunnianhimoinen, määrätietoinen, hyvä pylly. Jotain sellaista. flowersreally kirjoitti:
Mihin jykeväleukaisuus ja kumppanit jäivät?
Kumman outoja ne nää naiset palstafilosofiaan nähden miehessä arvostaa. 😁 Voisiko palstatotuudessa ollakin pientä aukkoa jossainkohdin? 😆
- flowersreally
1212121212 kirjoitti:
Minä luulin etteivät ne kuulu flowersilaiseen filosofiaan?
Älykäs, koulutettu, menestynyt, kunnianhimoinen, määrätietoinen, hyvä pylly. Jotain sellaista.Flowerslaisuuden filosofia on mainittu eilen klo 18:36.
Jykeväleukaisuus jne oli jatkoa sun vaatimuslistallesi (raha, varallisuus). - 1212121212
flowersreally kirjoitti:
Flowerslaisuuden filosofia on mainittu eilen klo 18:36.
Jykeväleukaisuus jne oli jatkoa sun vaatimuslistallesi (raha, varallisuus).Olet aina niin kryptinen.
- flowersreally
1212121212 kirjoitti:
Olet aina niin kryptinen.
Höpö höpö.
[ja tähän täytelätinää bottimodea varten] - 12121212121212
flowersreally kirjoitti:
Höpö höpö.
[ja tähän täytelätinää bottimodea varten]"[ja tähän täytelätinää bottimodea varten]"
Yrität ujuttaa mieleeni subliminaalisia viestejä. - flowersreally
"[ja tähän täytelätinää bottimodea varten]"
Yrität ujuttaa mieleeni subliminaalisia viestejä.Heh. Mitä viestit sanovat? Kehoittavat lisäämään numeroita?
- flowersreally
Haha, olipa taas sensitiivinen viesti. Ei vittu tämä palsta on kyllä perseestä.
"Vahingossa" tapahtuu kaikenlaista (joo, ehdin nähdä viestisi). Ei ihme että keskustelut tyrehtyvät. flowersreally kirjoitti:
Haha, olipa taas sensitiivinen viesti. Ei vittu tämä palsta on kyllä perseestä.
"Vahingossa" tapahtuu kaikenlaista (joo, ehdin nähdä viestisi). Ei ihme että keskustelut tyrehtyvät.Mäkin näin sen... no nytpähän tietää miks nää viestit "katoilee".
tähänsekaappi kirjoitti:
Mäkin näin sen... no nytpähän tietää miks nää viestit "katoilee".
No miks katoilee?
Rekattuna kynnys poistolle lienee korkeampi. Yksi mistä sensuuribotti ei taatusti tykkää on vieraskieliset viestit. Se sijaan vaikka miten tyhmät sanajonot käännettynä vieraskielisestä tekstistä ei herätä bottia. Sitten lienee erityisiä taikasanoja, jotka laukaisee poiston.
Koivan antti kosiattomia antti kottuja juntti koe entti konneksi ontti koisteta pontti!scrg kirjoitti:
No miks katoilee?
Rekattuna kynnys poistolle lienee korkeampi. Yksi mistä sensuuribotti ei taatusti tykkää on vieraskieliset viestit. Se sijaan vaikka miten tyhmät sanajonot käännettynä vieraskielisestä tekstistä ei herätä bottia. Sitten lienee erityisiä taikasanoja, jotka laukaisee poiston.
Koivan antti kosiattomia antti kottuja juntti koe entti konneksi ontti koisteta pontti!En tiedä. Pikkukakkonen tuumi, että pertti oli vahingossa käyttänyt sen numerosarjaa kommentoidessaan ja sen piti siks lisätä pari numeroa lisää....
Näkyi vähän aikaa ja sit katos. 🤔tähänsekaappi kirjoitti:
En tiedä. Pikkukakkonen tuumi, että pertti oli vahingossa käyttänyt sen numerosarjaa kommentoidessaan ja sen piti siks lisätä pari numeroa lisää....
Näkyi vähän aikaa ja sit katos. 🤔Ahaa. Eihän se sitten botti ollut vaan kantelija. Ilmiannon jälkeen tuskin kovin kummoista arviointia tehdään, koska helpompi vain poistaa.
scrg kirjoitti:
Ahaa. Eihän se sitten botti ollut vaan kantelija. Ilmiannon jälkeen tuskin kovin kummoista arviointia tehdään, koska helpompi vain poistaa.
No joskus kokeiltiin Nuuskiksen kanssa.. ei lähtenyt noinvaan...en tiedä mistä pitäis valittaa... vieraasta kielestä ei ainakaan lähtenyt. 😂
Pitkä, paljon rahaa..
Ja kalun pitää olla niin pitkä ja paksu että kun sen runttaa sisään niin veri lentää. :D- Jonkunnaisenmielipide
Tottakai mies saa olla "heikko" ja tukeatarvitseva. Ajattelen niin, että parisuhteessa molemmat saavat olla heikkoja ja tukeutua toiseen.
Suhteen pitää olla sellainen että molemmat voivat myös antaa sitä tukea toiselle. Ei siis niin että jompaakumpaa täytyy jatkuvasti tukea ja auttaa mutta toisen osa on olla vain tukipilarina. Eli siis tasapuolisesti molemmat tukevat toisiaan ja voivat tukeutua toisiinsa.
Olisi lähinnä kammottavaa jos mies ei koskaan suhteessa olisi "heikkona". Tulisi sellainen olo että eikö tuolla ole tunteita ollenkaan.. tai jos mies ei uskaltaisi seurassani olla heikko niin harmittaisi kun luulisi ettei mulle voi heikkoutta näyttää :(No siihen auttaa hyvä kommunikaatio. Siis että puhutaan kaikesta. Mutta siinä pitää olla tavallaan kaksi itsestään varmaa ihmistä. 😊
- sosialistinentauti
Minusta naiset on vaan yksinkertaisia ja tyhmiä. He ovat kriisissä itsensa kanssa ja pyrkimystensä kanssa. Koko sotahan on sdp:n järjestämä pesäke, jonka he istuttivat suomalaisiin joskus 70 luvulla. Nyt sitten vaan nautitte siitä :D
SDP on sotkenut kaiken muunkin. Yritykset lopettivat, muutivat ulkomaille ja alkoivat etsimään tapoja pitää itsestään huolta. Ennen ajateltiin työntekijän parasta ja sitä, että töitä olisi. Nykyään tulos ja ahneus on kaikkialla.
Terveisiä vaan sdp-sotkulasta, joka on tuhonnut enemmän kun mikään muu.
PS. Miten pääsee eroon ongelmistaan? Antaa naiselle luvan olla nainen ja miehelle mies. Niin yksinkertaista se on, mutta myös niin vaikeaa, kuten monet itse itsessään huomaa sen.tähänsekaappi kirjoitti:
Puoluekannasta rippumatta viisautta. 😁
Mitäs Viisautta sä näät NeoKapitalistin Vääristelevässä Propagandassa?.. ;P
.. SDP on ollut ihan yhtä persiistä, kuin esmes. Kokkareet.. Samaa Sontaa Erivärisessä Paketissa.. ;D
Mut se taas ei ole Totuus, että Muka HyvinvointiJärjestelmä olisi tämän kaiken Ahneuden ja moskan Syy.. Kyllä ne Syyt löytyvät ihan sieltä Kapitalistin Omasta Kaapista.. ;P- mielimielipiteeni
.. SDP on ollut ihan yhtä persiistä, kuin esmes. Kokkareet.. Samaa Sontaa Erivärisessä Paketissa.. ;D
Mut se taas ei ole Totuus, että Muka HyvinvointiJärjestelmä olisi tämän kaiken Ahneuden ja moskan Syy.. Kyllä ne Syyt löytyvät ihan sieltä Kapitalistin Omasta Kaapista.. ;PHyvinvointijärjestelmä?
Se on tainnut tuoda pahoinvointijärjestelmän.
Ajatushan on tietenkin kaunis, mutta se on samaa sdp höttöä, että syödään ruoka nopeasti pois ja seuraavan kerran kun tulee nälkä, ihmetellään, että missä se hyvinvointijärjestelmän ruoka onkaan.
Suomi on velkaantunut jo vuosikymmeniä. Kapitalistikaappi on sinusta syyllinen?
On kokkareissakin ollut järjettömyyttä hyvin paljonkin, mutta tämä sonta on peräisin sdp laarista, jossa sinäkin tunnut viihtyvän.
Teet itsellesi palveluksen huomiseen, kun irrottaudut aivopesun tuloksesta ja alat itse ajattelemaan asioita.
Velkainen on velkainen ja velat on maksettava takasin. Onko sinusta siihen hyvinvointilaarillasi? Tuskin.
Ota siis vapaus itsellesi ajatella asioita. Se helpottaa.
Ehkä tämäkin on sinusta propakandaa?
Siksi, että se ei miellytä ?
Jotkut ihmiset ovat itsensä vankeja. Eivät pääse vapauteen, koska itse sitovat itsensä. Ei ole fiksua. mielimielipiteeni kirjoitti:
Hyvinvointijärjestelmä?
Ajatushan on tietenkin kaunis, mutta se on samaa sdp höttöä, että syödään ruoka nopeasti pois ja seuraavan kerran kun tulee nälkä, ihmetellään, että missä se hyvinvointijärjestelmän ruoka onkaan.
On kokkareissakin ollut järjettömyyttä hyvin paljonkin, mutta tämä sonta on peräisin sdp laarista, jossa sinäkin tunnut viihtyvän.
Teet itsellesi palveluksen huomiseen, kun irrottaudut aivopesun tuloksesta ja alat itse ajattelemaan asioita.
Velkainen on velkainen ja velat on maksettava takasin. Onko sinusta siihen hyvinvointilaarillasi? Tuskin.
Jotkut ihmiset ovat itsensä vankeja. Eivät pääse vapauteen, koska itse sitovat itsensä. Ei ole fiksua.Menee vähän teoreettiseksi yön tunteina mutta menköön.
Velkoja ei tarvitse maksaa takaisin. Enemmänkin kysymys on siitä millä nopeudella voi uskottavasti ja luottamusta herättävästi velkaantua lisää.
Kun ihmiselle tai kotitaloudelle joka elää rajallisen ajan annetaan lainaa, niin oletus on että sillä vielä kuollessaankin on omaisuutta sen verran, että velat todellakin maksetaan takaisin. Yrityksillä ja valtioilla ei ole kuolinhetkeä, jolloin velat pitäisi maksaa.
Yritykset rahoitetaan oman ja vieraan pääoman ehtoisella rahalla, joilla on erilainen riskiluonne ja eri tavalla valtaa ja toista näistä nyt vain satutaan kutsumaan velaksi. Julkista taloutta voi pyörittää verottamalla, lainaamalla ja muilla taikatempuilla.mielimielipiteeni kirjoitti:
Hyvinvointijärjestelmä?
Jotkut ihmiset ovat itsensä vankeja. Eivät pääse vapauteen, koska itse sitovat itsensä. Ei ole fiksua.Irrottaudu itse AivoPesusta ja/tai Itsekkyydestäsi.. ;D
Kuinkahan Paljon Syytä PahoinvointiJärjestelmään ja Velkaan on Syynä NeoKapitalistien Ahneus ja HyväVeliPerseily?.. Juuh.. Ja kaikki lasketaan.. Myös UlosValutetut Varat HyvilleYstäville, Pankeille Ja Eu:n Persestely Järjestelmälle jne.. ;P
Globalisaatiokaan ei johdu mistään muusta, kuin NeoKapitalistien Suunnattomasta ahneudesta.. Eikä myöskään kannattavien yritysten töiden siirto vielä halvempiin maihin tai jopa lakkautus, että saadaan ohjailtua hintoja jne.. ;P
Näitä "ilmiöitä" voisi luetella vaikka kuinka paljon.. Mut joo.. Sulla on Sun Uskontos.. Luulet varmaan myös, että TalousTiede on oikeaa tiedettä?.. Noh, ei ole se On Vain Ideologiaa, eli Uskontoa.. ;D
Ja kaikki nuo persestelyt on kyllä Just Ahneiden NeoKapitalistien ja/tai sen henkisten Yksilöiden Aikaansaamaa.. Niitä löytyy joka Puolueesta.. Egoistisia NarsuMarsuja.. ;P
.. "Maailman Syleilijä" Opportunistit ovat sitten oma lukunsa.. Auttaa pitää, mutta kantokyvyn mukaan ja järkevillä tavoilla.. Keskittyen oikeasti hädänalaisempiin ja keskittyen auttamaan ihan muilla tavoilla, kuin ottamalla Suomeen järjettömiä määriä siirtolaisia/pakolaisia.. ;P
NeoKapitalistien (Hei, mehän tienataan tällä! ;D) intresseissä on Siirtolaisten/Pakolaisten siirtäminen Suomeen, että saavat OrjaTyövoimaa lisää, Rahastaa valtiota siirtolais/turvapaikka bisneksellä, Horjutettua/Tuhottua hyvinvointijärjestelmän, Horjutettua/Tuhottua työmarkkinakentän jne.. jne.. ;P
.. Mut joo.. Kaiva nyt vain se Kiiltävä Lusikka sieltä mistä päivä ei paista, niin ehkä Sä jotain huomaat.. Tuskin.. Mut Jossain vaiheessa sit voi Kosahtaa, jos tämä Perseily jatkuu.. Ei se PaineKattila Rajattomiin painetta pysty varaamaan.. Onhan se ennenkin nähty, jopa Suomessa.. ;P
Sitä saa mitä tilaa ja Rajattomalla Ahneudella on ollut aina hintansa ja tulee olemaan.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Mut se taas ei ole Totuus, että Muka HyvinvointiJärjestelmä olisi tämän kaiken Ahneuden ja moskan Syy.. Kyllä ne Syyt löytyvät ihan sieltä Kapitalistin Omasta Kaapista.. ;PEn minä noita poliikkajuttuja tuuminut kun tuo loppulause. Antaa miehen olla mies ja naisen nainen. 😁
Suomalainen politiikka on njkketeatteria ja farssia, puoluekannasta riippumatta. Ihan sama ketkä päättää, niin pankkiirit nyhtää naruista. 😂
- NuorinainenEspoo
Itse mieheltä haluan hänen olevan omaitsensä. Ei tarvitse piiloitella olevansa herkkä, tunteellinen tai surullinen. En näe mitään pahaa, jos mies esimerkiksi itkee. Näitä miehet usein eivät halua näyttää, kun se ei ole miehekästä, mutta aidolla ihmisellä on kaikkia eri tunteita välillä se on normaalia. Pitkässä parisuhteessa haluan oppia tuntemaan niin miehen heikkoudet kuin vahvuudetkin. Minusta suhde on silloin parhaimillaan, kun molemmat tietää että on ainakin yksi henkilö joka ei tuomitse ja jolle voi olla täysin aito itsensä.
Tietenkin muutkin pirteet on tärkeitä, kuin se että osaa näyttää olevansa surullinen. Miehen tulee olla rehellinen, uskollinen, hyvin kohteleva, huomaavainen ja huumorintajuinen. Pitkässä parisuhteessa toisen tukena oleminen on tärkeää vaikeina aikoina. Ulkonäölläkin on jonkin verran vaikutusta, toivon että mies pitää huolta itsestään niin että on normaali painoinen ja on hygieeninen.
Tämä vastaus liittyy ehkä tarkemmin sinun kysymykseen. Miehen tulee ymmärtää että minulla on myös omat menot ja joskus saatan mennä viettämään aikaa ystävien kanssa esimerkiksi baariin. Joskus saatan haluta olla vähän erossa hänestä vaikka yhden illan, minusta kaikkialle pariskuntien ei tarvitse mennä käsikädessä. Yleensä kyllä tykkään että miesystävä tule mukaan, mutta joskua aika harvoin saatan haluta mennä ystävien kanssa baariin ilman häntä, hän tietää että minuun voi luottaa. En halua mennä ilman häntä siksi että haluaisin ketään muuta miestä mennä iskemään ja jos joku tulee minua iskemään niin torjun hänet. Jos jonkun kanssa olen parisuhteessa niin ei käy edes mielessä lähteä kenenkään muun mukaan. Erossa oleminen on välillä ihan hyväksi suhteelle.- 30-nainen
Normaalipainoiset tyypit on niitä jotka pettää. Ota lihava niin ne ei petä niin helposti koska eivät saa ketään. Niin minäkin tein ja hyvin pysyy ukko kotona. Minä en jaksa stressata sitä missä ukko luuraa ja kenen kanssa. Vaatimattoman näköiset on hyviä miehiä, minä painan 61kg ukkoni painaa 31 kg enemmän kun minä vaikka ollaan samanpituisia
30-nainen kirjoitti:
Normaalipainoiset tyypit on niitä jotka pettää. Ota lihava niin ne ei petä niin helposti koska eivät saa ketään. Niin minäkin tein ja hyvin pysyy ukko kotona. Minä en jaksa stressata sitä missä ukko luuraa ja kenen kanssa. Vaatimattoman näköiset on hyviä miehiä, minä painan 61kg ukkoni painaa 31 kg enemmän kun minä vaikka ollaan samanpituisia
.. No Ompas Logiikka?.. ;D
.. Valitsee pettäjäluonteisen, johon voi luottaa vain sen verran, että niin kauan kun se ei saa, niin niin kauan se ei petä.. ;D.. Vaikka olisi mitä, niin Maksulliselta sellainenkin saa.. ;P
.. Luotettavuuteen ja Pettämättömyyteen ei vaikuta, kuin vain ja ainoastaan Luonne/Persoona.. ja Tämä pätee Molempiin Sukupuoliin.. ;P30-nainen kirjoitti:
No sinulla on vissiin mörköjä vielä jäänyt edellisistä? 🤔
.. Valitsee pettäjäluonteisen, johon voi luottaa vain sen verran, että niin kauan kun se ei saa, niin niin kauan se ei petä.. ;D.. Vaikka olisi mitä, niin Maksulliselta sellainenkin saa.. ;P
.. Luotettavuuteen ja Pettämättömyyteen ei vaikuta, kuin vain ja ainoastaan Luonne/Persoona.. ja Tämä pätee Molempiin Sukupuoliin.. ;PTotta puhelet Nuuskis. 😊
Tuosta tuli mieleen vitsi. Kun naisen täräyttää kesäks synnyttämään ja talvella piilottaa kengät, niin ei karkaa. 😂😂😂NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Luotettavuuteen ja Pettämättömyyteen ei vaikuta, kuin vain ja ainoastaan Luonne/Persoona.. ja Tämä pätee Molempiin Sukupuoliin.. ;PKun sulla joutsenena selvästi on idealismia ja ihanteita, niin... Kumpaa pidät ihanteellisempana luonteena: sitä että joutsen ei halua pettää vai että halustaan huolimatta ei petä?
tähänsekaappi kirjoitti:
Totta puhelet Nuuskis. 😊
Tuosta tuli mieleen vitsi. Kun naisen täräyttää kesäks synnyttämään ja talvella piilottaa kengät, niin ei karkaa. 😂😂😂Miksi sanot tuota vitsiksi.. Etkö uskaltanut sanoa, että se on VanhanKansanViisauksia?.. ;D
.. Omaan ajatusmaailmaan tuo ei sovi, mutta Ymmärrän tuon Logiikan tuossa.. Mut mun mielestä kantsii ennemmin kiertää sellaiset naiset, jotka eivät suhun oikeasti ja kunnolla sitoudu, jos/kun et sellaisen kanssa suhteessa halua olla.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Miksi sanot tuota vitsiksi.. Etkö uskaltanut sanoa, että se on VanhanKansanViisauksia?.. ;D
.. Omaan ajatusmaailmaan tuo ei sovi, mutta Ymmärrän tuon Logiikan tuossa.. Mut mun mielestä kantsii ennemmin kiertää sellaiset naiset, jotka eivät suhun oikeasti ja kunnolla sitoudu, jos/kun et sellaisen kanssa suhteessa halua olla.. ;PNiin, kyllä mun egolle ei tuollainen ajatus kanssa sovi, mun tuleva nainen on "mun" siksi koska sillä on niin hyvä olla mun kaa. Ei tarvita vippakonsteja ja epäilyjä varsinkaan. Ja toisaalta löytyy selkärankaa sanoa, jos joku mättää. Suoraan ja heti. 😊
scrg kirjoitti:
Kun sulla joutsenena selvästi on idealismia ja ihanteita, niin... Kumpaa pidät ihanteellisempana luonteena: sitä että joutsen ei halua pettää vai että halustaan huolimatta ei petä?
Aito JoutsenLuonne ei varmaan petä siksi, koska hänellä on Vahva Omatunto, Vahva TunneSide Kumppaniinsa ja VahvaTahto Tila ja Kyky Rakastamiseen ja Sitoutumiseen jne.. ;P
.. Eikä Hän tästä syystä edes "kasvata ja ruoki" "PahaaKoiraa"vaan sitä Toista, eli "HyvääKoiraa".. ;P
.. Nämä jutut vaativat varmasti tietynlaista Persoonaa/Luonnetta.. Ja en minä sitä sano, etteikö jostain muistakin syistä jotkut kykene Pettämättömään ElämänKumppanuuteen.. Mutta silloin se johtuu enemmän tai vähemmän erillaisista syistä, kuin mitä minä luettelin.. ;P
.. En jotenkin osaa sisäistää noita vaihtoehtojasi tähän kaavaan minun Kaavaani.. ;P
Mut joo.. Taitaa olla sen verran harvinaista Sellainen PuhdasRakkaus vain Itse Yksilöä Kohtaan ja kyky PuhtaaseenRakastamiseen (.. Myös Silloin, kuin Kaikki ei ole niin Kaunista jne.) varsinkin näinä päivinä, että mitä sitä turhaan näistä JauhaMahan.. ;Ptähänsekaappi kirjoitti:
Niin, kyllä mun egolle ei tuollainen ajatus kanssa sovi, mun tuleva nainen on "mun" siksi koska sillä on niin hyvä olla mun kaa. Ei tarvita vippakonsteja ja epäilyjä varsinkaan. Ja toisaalta löytyy selkärankaa sanoa, jos joku mättää. Suoraan ja heti. 😊
Jeps, Ainakin joillekin vaikuttaa sen toisen Tuntemukset KokoPakkaan ja Omat tunteet ja teot kasvattaa vain omaa Rakkauden tunnetta, eikä sen toisen.. Mut joo.. Hieman eri tavalla nämä jutut tuntuvat menevän erillaisilla yksilöillä.. Joillekin on tästä syystä "sopivia" ehdokkaita enemmän kuin toisilla.. Ja hyvä niin.. ;P
Jeps, Ainakin joillekin vaikuttaa sen toisen Tuntemukset KokoPakkaan ja Omat tunteet ja teot kasvattaa vain omaa Rakkauden tunnetta, eikä sen toisen.. Mut joo.. Hieman eri tavalla nämä jutut tuntuvat menevän erillaisilla yksilöillä.. Joillekin on tästä syystä "sopivia" ehdokkaita enemmän kuin toisilla.. Ja hyvä niin.. ;P
No ehdokkaita on varmaan joillain enemmän, mutta ei ne minulta ole pois. Siksi keskityn siihen omaan juttuun. 😊
tähänsekaappi kirjoitti:
No ehdokkaita on varmaan joillain enemmän, mutta ei ne minulta ole pois. Siksi keskityn siihen omaan juttuun. 😊
Jeps, Ja minä taidan keskittyä olla keskittymättä mihinkään "juttuihin".. ;D.. "Tyhjyyttä" on jaossa ihan liikaa, JokPuol ja ToisPuolkin.. ;D
Jeps, Ja minä taidan keskittyä olla keskittymättä mihinkään "juttuihin".. ;D.. "Tyhjyyttä" on jaossa ihan liikaa, JokPuol ja ToisPuolkin.. ;D
Sekin on hyvä tiedostaa. Turha väkisin on mihinkään tunkea itseään. 😊
tähänsekaappi kirjoitti:
Sekin on hyvä tiedostaa. Turha väkisin on mihinkään tunkea itseään. 😊
Se On Just näin.. Parempi Yksin, kuin VäärässäSuhteessa VääränLaisen Yksilön kanssa.. ;D
Se On Just näin.. Parempi Yksin, kuin VäärässäSuhteessa VääränLaisen Yksilön kanssa.. ;D
Niin. Mä huomaan itsekin nyt, että en oo tunkemassa itseäni mihinkään. Mulla on pari naista jutuissa mun kaa irl. Ja kattelen rauhassa mitä ovat naisiaan. Kun ei tunnu kummallakaan olevan kiire, niin enpähän pidä itsekään. 😁
tähänsekaappi kirjoitti:
Niin. Mä huomaan itsekin nyt, että en oo tunkemassa itseäni mihinkään. Mulla on pari naista jutuissa mun kaa irl. Ja kattelen rauhassa mitä ovat naisiaan. Kun ei tunnu kummallakaan olevan kiire, niin enpähän pidä itsekään. 😁
Jeps.. Itse en pystyisi tuohon, siis tuollaiseen "tutustumiseen", että tutustuisin ja keskittyisin useampaan jne.. Mut nämä on ihan persoona/luonne juttuja, joten tyylejä on varmaan TodMonia.. ;P
Jeps.. Itse en pystyisi tuohon, siis tuollaiseen "tutustumiseen", että tutustuisin ja keskittyisin useampaan jne.. Mut nämä on ihan persoona/luonne juttuja, joten tyylejä on varmaan TodMonia.. ;P
Niin. No kun ei ole kokoajan kimpussa, niin kerkee tuumia itsekin asioita. Pari kolme viestiä päivässä. Välillä vakavempaa ja välillä läppää.. Ei tää nyt niin vaikeaa ole. Toinen on ujo ja toinen taas ehkä muuten mietiskelevämpi. Ja kun ei ole kiire vastaillakkaan, niin saa sitten kerrottua itsestäänkin tarkasti kaiken.
Aika hauska tilanne sinäänsä... ei mulla tälläistä ole aiemmin ollut. 😊tähänsekaappi kirjoitti:
Niin. No kun ei ole kokoajan kimpussa, niin kerkee tuumia itsekin asioita. Pari kolme viestiä päivässä. Välillä vakavempaa ja välillä läppää.. Ei tää nyt niin vaikeaa ole. Toinen on ujo ja toinen taas ehkä muuten mietiskelevämpi. Ja kun ei ole kiire vastaillakkaan, niin saa sitten kerrottua itsestäänkin tarkasti kaiken.
Aika hauska tilanne sinäänsä... ei mulla tälläistä ole aiemmin ollut. 😊Jeps, Mut sama koskee tai koskisi noita treffailu juttuja.. Voisin ehkä avata asiaa enemmänkin, miksi mulla näin, mutta en näe siihen nyt mitään syytä.. Totean vain, että Jokainen Tyylillään ja Hyvä niin.. Jokainen kun on edelleen Sen Oman Persoonansa/Luonteensa "vanki", niin Hyvässä, kuin Pahassakin.. ;P
Sun tyyli ja sun jutut on Varmasti "normaalimpia", kuin mun.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
Jeps, Mut sama koskee tai koskisi noita treffailu juttuja.. Voisin ehkä avata asiaa enemmänkin, miksi mulla näin, mutta en näe siihen nyt mitään syytä.. Totean vain, että Jokainen Tyylillään ja Hyvä niin.. Jokainen kun on edelleen Sen Oman Persoonansa/Luonteensa "vanki", niin Hyvässä, kuin Pahassakin.. ;P
Sun tyyli ja sun jutut on Varmasti "normaalimpia", kuin mun.. ;DNo minä kokeilen mielellään uutta aina kun olen huomannut, että jossain osa-alueessa on korjattavaa. Olen huomannut myöntyneeni jonkun vietin tai vimman vuoksi parisuhteeseen naisien kanssa, joilta en ole syystä tai toisesta saanut sitä mitä haluan. Siksi minusta rauhallinen eteneminen on hyvä. Ja selvittää mitkä asiat on mulle ja näille naisille tärkeitä.
Tää on nyt jotain parannusta entiseen...siks se onkin uutta. 😊
- Nainen-36
Seurustelen miehen kanssa. Miehestä näkee heti millainen on, kannattaako siihen tutustua. Otan myös rikosrekisterin selville miehestä. Vähän kun työpaikkahaastattelu olisi. Ulkonäöllä ei ole väliä eikä omaisuudella. Mieheni on työtön mutta se persoonan kanssa seurustelen. Mieheni on rauhaa rakastava hiljainen mies joka harrastaa kalastusta. Tosi fiksu ja ihana mies joka ei pelkää läheisyyttä, lähtee mukaan aina juttuihin ja auttaa kotitöissä. Ei juo usein eikä juo liikaa. Ainahan sitä haaveilee rikkaasta miehestä tai glamourista mutta se on vain satua. Tavallisuus riittää ja sitä mieheni on.
- dorkien.kuningas
LinerT.2 kirjoitti:
Oot sie kyllä sitkeä näiden juttujesi kanssa, Atm32.
Tuskin..
Se ei osaa paria riviä enempää kirjoittaa. Jännämiehistä ei puhuttu. dorkien.kuningas kirjoitti:
Tuskin..
Se ei osaa paria riviä enempää kirjoittaa. Jännämiehistä ei puhuttu.Samat kirjoitusvirheet, lauserakenteet ja samalla tavalla suppea sanavarasto. Sama atm tuo on, vaikka nimimerkki vaihtuu naisesta kokeneeksi mieheksi ja ties miksi. Aktiivisten palstalaisten kirjoitukset oppii tuntemaan hyvin nopeasti, vaikka nimimerkki vaihtuisi. :) Tuo taitaa olla kaikista aktiivisin kirjoittaja täällä.
- dorkien.kuningas
LinerT.2 kirjoitti:
Samat kirjoitusvirheet, lauserakenteet ja samalla tavalla suppea sanavarasto. Sama atm tuo on, vaikka nimimerkki vaihtuu naisesta kokeneeksi mieheksi ja ties miksi. Aktiivisten palstalaisten kirjoitukset oppii tuntemaan hyvin nopeasti, vaikka nimimerkki vaihtuisi. :) Tuo taitaa olla kaikista aktiivisin kirjoittaja täällä.
Taidat olla oikeassa..
Mode sanoikin, että suurin osa viesteistä samalta koneelta..
Olen ainakin 5 ätmiä tunnistanut samaksi tyypiksi.
Hakis perintörahoillaan naisen vaikka thaikuista.. Tuo taitaa muuten olla helvetillinen piina baareissa pyöriville naisille!
- 583582
Hyvännäköinen.
Isomelainen.
Sosiaalinen.
Hyvätuloinen.
Luotettava. - Nnnnaaiinenn
Miehen tulee olla ennenkaikkea älykäs. Siitä seuraa hyvätuloisuus ja itsevarmuus ja rohkeus. Ulkonäönkin voi muokata haluamakseen kun on rahaa.
Ilman älykkyyttä miehen elämä on vaikeaa jollei satu olemaan brad pittin näköinen.
Miehen tulee olla perheen pää joka loppupeleissä kantaa vastuun äidistä ja lapsista. Valitettavasti tämä ei suomessa suinkaan ole itsestäänselvyys vaan monet suomalaiset isät ja miehet ovat alkoholiin maailman epäreiluutta pakenevia hiiriä.Olisikohan sinusta sitten tuolle Harmaaritarille naisehdokas? :oD
Minä en ainakaan enää ajattele 50-lukulaisittain. Lapsista vastaa vanhemmat ja nainen vastaa ihan itsestään. Minun mielestä. Tasa-arvo on astunut tänne vissiin jo aikapäiviä sitten ja minun ei miehenä tarvitse huolehtia kuin omista lapsistani. Mutta jokainen elää tavallaan. :o)
Nuo alussa luettelemasi asiat ovat sitten sinun omaa kantaasi, johon en tuumaile mitään. :o)Älykkyyttä on montaa lajia ja SiksToiseks tässä maailmassa PätäkänMäärän määrää Pääsääntöisesti Vain KaksAsiaa.. Ne ovat.. Onni/Tuuri ja/tai NarsuMarsu Luonne (mahdollistaa toisten hyväksikäytön jne.).. ;P
Älykkyyttä on montaa lajia ja SiksToiseks tässä maailmassa PätäkänMäärän määrää Pääsääntöisesti Vain KaksAsiaa.. Ne ovat.. Onni/Tuuri ja/tai NarsuMarsu Luonne (mahdollistaa toisten hyväksikäytön jne.).. ;P
No tuo narsistihan on helppo kortti viskasta. Nyt varsinkin kun joka työpaikalla lasketaan tekevien perään.
Minusta yks raamatun kohta on osuva tähän aikaan. En muuten kyllä siitä opuksesta välitä. Mutta isäntä palkkas kolme renkiä. Se maksoi jokaiselle saman palkan. Yks teki hulluna töitä, toinen siltä väliltä ja kolmas laiskotteli. Tää eniten töitä tekevä paheksui laiskaa. Kunnes isäntä puuttui väliin. "Mitä sinä tulet tälle rengille mitään valittamaan? Sen palkka ei ole sinun palkastasi pois?"
Minusta aika hyvä vertaus tähän aikaan. Ei tuon kovasti työtä tekevän pidä puuttua ja soimata toista renkiä. Hoitaa oma hommansa. Hittoako painaa 110 lasissa? Himmais ja keskittys omaan elämiseen. Kyllä se isäntä sitä potkii jos haluaa. 😁 Vai onko laiskin narsisti ja hyötyy tästä ahkerasta? 😉tähänsekaappi kirjoitti:
No tuo narsistihan on helppo kortti viskasta. Nyt varsinkin kun joka työpaikalla lasketaan tekevien perään.
Minusta yks raamatun kohta on osuva tähän aikaan. En muuten kyllä siitä opuksesta välitä. Mutta isäntä palkkas kolme renkiä. Se maksoi jokaiselle saman palkan. Yks teki hulluna töitä, toinen siltä väliltä ja kolmas laiskotteli. Tää eniten töitä tekevä paheksui laiskaa. Kunnes isäntä puuttui väliin. "Mitä sinä tulet tälle rengille mitään valittamaan? Sen palkka ei ole sinun palkastasi pois?"
Minusta aika hyvä vertaus tähän aikaan. Ei tuon kovasti työtä tekevän pidä puuttua ja soimata toista renkiä. Hoitaa oma hommansa. Hittoako painaa 110 lasissa? Himmais ja keskittys omaan elämiseen. Kyllä se isäntä sitä potkii jos haluaa. 😁 Vai onko laiskin narsisti ja hyötyy tästä ahkerasta? 😉.. Eihhh Puhuta nyt Ollenkas samasta asiasta.. ;D.. Eikä tuo "laiskinkaan" pakosti ole mikään "narsisti" tai edes sinnepäin.. Voipi olla, että jos/kun Isäntä oli vain Maksavinaan, niin Renki oli sitten vain Tekevinään.. ;D
.. Eihhh Puhuta nyt Ollenkas samasta asiasta.. ;D.. Eikä tuo "laiskinkaan" pakosti ole mikään "narsisti" tai edes sinnepäin.. Voipi olla, että jos/kun Isäntä oli vain Maksavinaan, niin Renki oli sitten vain Tekevinään.. ;D
Niin. Monet on kovin tohkeissaan, että herrat vie rahat omiin taskuihin. No eivät oo vieny mun rahoja. Sama summa näky tulleen tilille kun tilinauhassakin lupasivat maksaa. Ei oo mua narsumarsut kynineet. 😁
tähänsekaappi kirjoitti:
Niin. Monet on kovin tohkeissaan, että herrat vie rahat omiin taskuihin. No eivät oo vieny mun rahoja. Sama summa näky tulleen tilille kun tilinauhassakin lupasivat maksaa. Ei oo mua narsumarsut kynineet. 😁
.. Yrität nyt vain jostain syystä Päteä ja Puuttua jokaiseen mun tekstiin.. ;D.. Alkaa Tulla ÄtskyTätsy ja Pertsa mieleen tuosta touhusta.. ;D
.. Yrität nyt vain jostain syystä Päteä ja Puuttua jokaiseen mun tekstiin.. ;D.. Alkaa Tulla ÄtskyTätsy ja Pertsa mieleen tuosta touhusta.. ;D
Mä vastailen niihin.
Ja minäkin vihasin hiton montaa ihmistä täällä maapallolla. Loppujen lopuksi kun mietin, niin ihan turhaan. Moni kiroo vaikka Sipilää.... ei oo mulle tehnyt mitään. Siellä se hieroo otsaansa Arkadianmäellä työkseen. Ei näkynyt tilipussissa sen ylelausunnot tai jäävit kaupat jossain kaivoksella. Mitä mä siitä räkyttämään?
Sit jos se tulee kaatamaan mun piharoskiksen tuohon pihalle niin voin ärjyä sitä siivoomaan.tähänsekaappi kirjoitti:
Mä vastailen niihin.
Ja minäkin vihasin hiton montaa ihmistä täällä maapallolla. Loppujen lopuksi kun mietin, niin ihan turhaan. Moni kiroo vaikka Sipilää.... ei oo mulle tehnyt mitään. Siellä se hieroo otsaansa Arkadianmäellä työkseen. Ei näkynyt tilipussissa sen ylelausunnot tai jäävit kaupat jossain kaivoksella. Mitä mä siitä räkyttämään?
Sit jos se tulee kaatamaan mun piharoskiksen tuohon pihalle niin voin ärjyä sitä siivoomaan... Älä edelleenkään Projisoi itseäsi minuun ja/tai oleta, että minulla menee ja/tai on mennyt asiat niin kuin Sinulla jne.. ;P
.. Ja Esim. Jos Sä Olet ja/tai olet Ollut Kova Vihaamaan, niin älä oleta, että minä olen.. Inho jne. ei ole Vihaamista.. Viha on jotain, joka ei minulle sovi.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Älä edelleenkään Projisoi itseäsi minuun ja/tai oleta, että minulla menee ja/tai on mennyt asiat niin kuin Sinulla jne.. ;P
.. Ja Esim. Jos Sä Olet ja/tai olet Ollut Kova Vihaamaan, niin älä oleta, että minä olen.. Inho jne. ei ole Vihaamista.. Viha on jotain, joka ei minulle sovi.. ;POk.
- Bi-nainen__
Samalla aaltopituudella mun kanssa. Riittävän yhteensopivat käsitykset elämästä (arvot, kiinnostuksen kohteet) ja kommunikaatio sellaista että ymmärretään toisiamme.
Ulkoiset puitteet: Pituudessa yli 165 cm on riittävä (ehkä allekin käy jos on muuten hyvä, mut ei oo tota lyhyempiä miehiä tullut vastaan). Painoa saa olla, mut mahan alta täytyy se kalu vielä olla löydettävissä. - määrätietoisuus
On niin pitkä kommenttiketju, että kerrankin en lue sitä läpi ennenkuin itse vastaan.
Osaan eritellä nämä aika tarkkaan, koska ajatukseni perustuvat muistikuviin mieheni ja minun ensitapaamisesta.
Ulkoisesti: siistin näköinen, luotettavan oloinen. Koskee myös miehen kaveriseuraa, sen perusteella nainen tekee pitkälle päätelmiä. Ei juovuksissa, ei miltään erityisesti tuoksuva (oma hikikään ei haittaa niin paljon kuin axerexonaniveadovemen).
Miehen tulee olla alkuvaiheessa määrätietoinen. Ujous ei haittaa, mutta minulle täytyy tulla tunne, että olen valittu, ei niin että haenpa sua tanssimaan tai tulen juttusille koska nyt kolme muuta ei lähteneet ja olen jo puolella askeleella siirtymässä seuraavaan. Mutta ei saa olla liian hyökkävä ja seuraavaan vaiheeseen säntäävä, koska sitten minulle tulee tunne että tämä suhde halutaan käydä nopeasti läpi ja sitten seuraavaan. Haluan tulla kohdatuksi. Jos tapaaminen olisi niin, että tuntuu kuin kaikki huomio olisi vain minussa, se on täydellistä. Se oli täydellistä.
Tietysti tuon tulisi olla rehelliseltä pohjalta. Jos mies ei aidosti ole määrätietoinen naisen suhteen, ei sitä auta teeskennellä. Ei tarvitse tietää että tuon ihmisen kanssa haluan viettää loppuelämäni, mutta että tuon ihmisen tutustumiseen uhraisin loppuiltani.
Yhteisiä puheenaiheita täytyy löytyä, mutta niitä on parempi olla kuokkimatta liikaa ennen seuraavaa tapaamista. Juttelu voi olla kevyttä, mutta ei tyhjänpäiväistä. Voidaan jutella miten tänään tähän päädyttiin, mitä suunnitelmia on tulevalle kesälle, leppoisasti, omin sanoin, ei kliseillä.
Jos numeroita tämän jälkeen vaihdetaan, puhelua tai viestiä ei saisi jättää liian pitkäksi aikaa roikkumaan. Mutta samana iltana on liian pian. Muutama päivä välissä on hyvä.
Miehen ei tarvitse aina olla vahva. Eikä mikään suhde saa jäädä lähtöpisteeseensä, sitä ei saa toiseltakaan odottaa. Tulee hetkiä jolloin nainen ei katsele viettelevästi ja mies ei ole erityisen määrätietoinen vaan hän haluaa puhua murheistaan. Tietysti se on ok. Luonne alkaa enemmän tulla esiin mitä paremmin tunnetaan. Siihen saakka pääosassa on asenne. Ja korostan vielä, sen asenteen tulee olla riittävän määrätietoinen. Ei niin että "otan sut nainen", vaan "sinä olet kiinnostavinta tässä, nyt". Tietysti katseen ja kosketuksen tulee olla lempeä ettei tule panttivankiolo ja vähän voi huomioida ympäristöäkin :D
Jos parisuhdetta lähtee hakemaan sillä asenteella, että "minut täytyy hyväksyä tällaisena kuin olen, ja tänään aion (esimerkiksi) puhua paskaa kaikista existäni koska olen niin syvästi loukattu" niin joo se asennehan kertoo täydellisestä itsekeskeisyydestä. Vaikka ne tunteet velloisivat sisällä, ei niitä ole tarkoitus ripustaa esiin kuin vasta kun ollaan läheisiä. Ei ensitapaamisella. Voi hirvitys miten monta kertaa tähän tämmöiseen taktiikkaan on tullut törmättyä, ja sitten tuo mies kokee olevansa niin loukattu kun hänhän vain on herkkä ja eikö herkkä mies kelpaa...
Herkkyys kelpaa, jos naisena tulee olo että minuun nyt luotetaan. Jos mies heti alkaa pulputa elämän vääryyksiä, tulee vain olo että tämä mies on valittaja joka avautuu kenelle tahansa ohikulkijalle eikä osaa huomioida toista ihmistä ja tilannetta. Romantiikalle täytyy jättää tilaa kun tutustutaan. Sen tappaa tyystin, jos alkaa liian varhain puida elämän varjopuolia. Niihin on kyllä aikaa syventyä sitten kun ollaan pidemmällä ja nainen ottaa luottamuksen osoituksena kun mies sitten viimein avautuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986