Antoiko nainen pakit?

ainakäynäin

Nainen ihan omasta tahdostaan halusi nähdä mua ja pari viimeistä kertaa oltiin koko päivä yhdessä, makoiltiin, suudeltiin, halailtiin. Kuitenkin muutaman päivän päästä nainen ilmoitti ettei tiedä mitä tuntee.
Suutuin vähän ja sanoin että jos ei tiedä, niin antaa koko homman olla.

Epäilen toisenkin miehen olevan kuvioissa mikä vituttaa entistä enemmän jos näin on, koska olin silloin vain B vaihtoehto.

En ymmärrä miten noin kiihkeästä touhusta voi romahtaa noin nopeasti tähän. Kuulenkohan naisesta enää vai sainko juuri lopulliset pakit? Itse en ole laittamassa hänelle kyllä yhtäkään viestiä oma-aloitteisesti.

Olen 20 ja nainen 19

8

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelemattomat

      No ehkäpä hän sitten todellakaan ei tiedä mitä tuntee?
      Parin kerran tapaamisen perusteella, varsinkin kun se on ollut "kiihkeää toimintaa" eikä kunnolla tutustumista toiseen, jää varmasti aika hatara kuva toisesta reaalielämässä.
      Arvailenpa että tässä on kyse nyt siitä, että miehisyytesi sai melko kolauksen? Jos olet se kakkosvaihtoehto? Niin, jos oletkin? Täysin luonnollista ja tervettä tuon ikäisillä etsiä rauhassa se, jonka kanssa todella löytää sekä sielunkumppanuuden, turvallisuuden, luottamuksen ja sen rakkaudenkin.
      Sanoit itse että että jos ei tiedä antaa koko homman olla. Etkös sinä itse antanut pakit?
      Miksi odotat että toinen pyytää anteeksi ja ottaa yhteyttä? Eikö se olisi sinun asiasi?
      Eikö olisi syytä istua alas ja puhua tuon lapsellisen kiukuttelun sijaan? Ja jos hänellä todella on joku toinen, anna olla! Etsi itsellesi oma ja ennen kaikkea kasva!

    • a_____aa_____a

      Niin siis mä luin tuon siten, että nainen sanoi ettei tiedä mitä tuntee ja sinä sanoit että antaa olla (kun ei kerran tiedä mitä tuntee). Eli sinä annoit pakit.

      • ainakäynäin

        Kyllä sen nykypäivänä pystyy näkemään sosiaalisesta mediasta aika hyvin onko joku toinen mies kenet hän haluaa.
        Kerroin myös että mulla on tunteita ja että se on ihan naisesta kiinni haluaako vielä nähdä.
        Kun vastaus on tuo niin eihän se hyvältä vaikuta. Jos nainen oikeasti tykkäisi musta niin kyllä hän olisi vastannut jotenkin muuten.
        En ala kilpailemaan kenenkään miehen kanssa hänestä jos en ole naisen ykkösvaihtoehto.


      • Tietäentämänkin
        ainakäynäin kirjoitti:

        Kyllä sen nykypäivänä pystyy näkemään sosiaalisesta mediasta aika hyvin onko joku toinen mies kenet hän haluaa.
        Kerroin myös että mulla on tunteita ja että se on ihan naisesta kiinni haluaako vielä nähdä.
        Kun vastaus on tuo niin eihän se hyvältä vaikuta. Jos nainen oikeasti tykkäisi musta niin kyllä hän olisi vastannut jotenkin muuten.
        En ala kilpailemaan kenenkään miehen kanssa hänestä jos en ole naisen ykkösvaihtoehto.

        Ykkösvaihtoehto haluat olla et siis kakkonen? No nykyään pitää osata sanoa mitä haluaa ettei ole epäselvää kuka on kuka suhteessa. Meilläkin on selvää minä ykkönen ja kakkonen joka taas tietää omat kuviot. Monta vuotta on hyvin mennyt. Minäkin kerroin selkeästi haluni tuohon ykkösvaihtoehto ja tuo kakkonen on näymmä alistunut kakkosena oloon. Kerroin myös selkeästi ettei tule hyppimään silmilleni. Aina kun mies reissuun lähtee lähetän " terveisiä lortolle" kun palaa kysyn lähettikö mulle terveisiä? Ei taida mies kertoa terveisistäni sille. Eikä kehtaa minulle kertoa sen terveisiä? No hyvin mennyt ja hiljaisena odottaa kiltisti jämiään. Terkut laitan myös täältä usein ja vastannut on ahkerasti. Kyllä se kannattaa selkeästi kertoa mikä haluat olla kuten meillä.


      • ainakäynäin

        Kysehän on nyt meidän kahden miehen välisestä järjestyksestä naisen silmissä, eikä siitä kuka on parisuhteessa (mitä ei ole) tossun alla.


      • a_____aa_____a
        ainakäynäin kirjoitti:

        Kyllä sen nykypäivänä pystyy näkemään sosiaalisesta mediasta aika hyvin onko joku toinen mies kenet hän haluaa.
        Kerroin myös että mulla on tunteita ja että se on ihan naisesta kiinni haluaako vielä nähdä.
        Kun vastaus on tuo niin eihän se hyvältä vaikuta. Jos nainen oikeasti tykkäisi musta niin kyllä hän olisi vastannut jotenkin muuten.
        En ala kilpailemaan kenenkään miehen kanssa hänestä jos en ole naisen ykkösvaihtoehto.

        Siis täh - nyt TIEDÄT, että hän onkin pettänyt sua? Eihän siinä tapauksessa tartte edes päätään vaivata kuuleeko tytöstä enää ikinä.


    • Munaotus

      Kannattaa heti panna naista niin ei sitten jää ainakaan ilman

      • ainakäynäin

        Ja täällä puhuu järjen ääni! Olisi pitänyt vaikka tuoreet mällit sielä vielä muhikin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      2190
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      59
      1851
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      135
      1483
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe