Kunnollinen nilkkatuki salibandyyn

Säbä

Moi!

Voisko joku sanoa hyvän ja laadukkaan nilkkatuen kun sain venäytettyä taas kerran nilkan ulkoterän.
Minkä merkkinen ja hintainen ja mistäköhän sais?

Varmasti erilaisia kokemuksia on eli mielipiteitä mikä on hyvä ja mikä ei?

-Säbäri

6

14937

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riks

Respecta myy hyviä tukia kaikkeen urheiluun. Osta sellainen nilkkatuki, joka kiristetään jalkaan nauhoilla. Liigatason pelaajat näkyvät myös käyttävän niitä. Älä säikähdä Respectan mainetta "proteesipajana", Instrumentariumillakin saattaa olla sopivia tukia.

Älä sorru pujotettaviin sukkiin, joissa ei ole sivuissa mitään "luita", niistä harvoin on mihinkään.

Joissakin on tosin leveä nauha, joka kieputetaan nilkan ympärille teippauksen tapaisesti, ja kiinnittyy tarralla. Hyvä systeemi, jos vaan mahtuu kenkääsi sisälle!

• vierailija

Minulla on juurikin tällainen pujotettava sukka jossa kaksi leveää nauhaa. Ihan hyvä minulle, kun ei ole nilkat vielä ikinä pahemmin menneet. Ja hyvin mahtuu kenkään sisään, ja kun on vielä varrelliset kengät niin on minulle ainakin hyvin riittäneet.

Ja lääkärisetä sanoi ettei minun vielä kannata sellaisia 'kunnon' tukia hankkia, en tiedä miksi mutta sanoi kumminkin ;) Sen sijaan näitä 'alkeellisempia' tukia suositteli, sama juttu polvitukien kanssa ;)

• puurunen

75euroa tollanen tukeva sidottava vahvikkeilla oleva tuki..

• maire

paras tuki
        http://www.activeankle.com/store/products.html

• LöysäNilkka19

Huomasin että vanha keskustelu on, mutta mulla on tuo nilkka löysä niin mistä nuita sais suht. halvalla? (:

• Joskotästäratkaisu

http://www.megalon.fi/product/show/17/urheilutuet/159/mcdavid-199-nauhoitettava-nilkkatuki

Nytpä minäkin tänne löysin. Juuri pistin tuon tilaukseen. Olen käyttänyt vastaavaa jo muutaman vuoden ja vaihdellen molemmat nilkat olleet tuettuna. Varmaankin minun tapauksessa pitäisi jo käydä leikkurilla, sen verran monta kortaa nilkannivelsiteet pyörineet. Tuon (vastaavan) tuen kanssa juoksu / pelitilanteet on vähän huolettomampia, tokikaan koskaan ei nuo "nyrjähdykset" unohdu.

Tuen lisäksi ajattelin hommata vielä korkeat sisäpelitossu, eli myös niiden puolelta olisi lisätukea tulossa.

Lajit: Säbä, lentopallo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe