Kunnollinen nilkkatuki salibandyyn

Säbä

Moi!

Voisko joku sanoa hyvän ja laadukkaan nilkkatuen kun sain venäytettyä taas kerran nilkan ulkoterän.
Minkä merkkinen ja hintainen ja mistäköhän sais?

Varmasti erilaisia kokemuksia on eli mielipiteitä mikä on hyvä ja mikä ei?

-Säbäri

6

13790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riks

      Respecta myy hyviä tukia kaikkeen urheiluun. Osta sellainen nilkkatuki, joka kiristetään jalkaan nauhoilla. Liigatason pelaajat näkyvät myös käyttävän niitä. Älä säikähdä Respectan mainetta "proteesipajana", Instrumentariumillakin saattaa olla sopivia tukia.

      Älä sorru pujotettaviin sukkiin, joissa ei ole sivuissa mitään "luita", niistä harvoin on mihinkään.

      Joissakin on tosin leveä nauha, joka kieputetaan nilkan ympärille teippauksen tapaisesti, ja kiinnittyy tarralla. Hyvä systeemi, jos vaan mahtuu kenkääsi sisälle!

      • vierailija

        Minulla on juurikin tällainen pujotettava sukka jossa kaksi leveää nauhaa. Ihan hyvä minulle, kun ei ole nilkat vielä ikinä pahemmin menneet. Ja hyvin mahtuu kenkään sisään, ja kun on vielä varrelliset kengät niin on minulle ainakin hyvin riittäneet.

        Ja lääkärisetä sanoi ettei minun vielä kannata sellaisia 'kunnon' tukia hankkia, en tiedä miksi mutta sanoi kumminkin ;) Sen sijaan näitä 'alkeellisempia' tukia suositteli, sama juttu polvitukien kanssa ;)


    • puurunen

      75euroa tollanen tukeva sidottava vahvikkeilla oleva tuki..

      • maire

    • LöysäNilkka19

      Huomasin että vanha keskustelu on, mutta mulla on tuo nilkka löysä niin mistä nuita sais suht. halvalla? (:

    • Joskotästäratkaisu

      http://www.megalon.fi/product/show/17/urheilutuet/159/mcdavid-199-nauhoitettava-nilkkatuki

      Nytpä minäkin tänne löysin. Juuri pistin tuon tilaukseen. Olen käyttänyt vastaavaa jo muutaman vuoden ja vaihdellen molemmat nilkat olleet tuettuna. Varmaankin minun tapauksessa pitäisi jo käydä leikkurilla, sen verran monta kortaa nilkannivelsiteet pyörineet. Tuon (vastaavan) tuen kanssa juoksu / pelitilanteet on vähän huolettomampia, tokikaan koskaan ei nuo "nyrjähdykset" unohdu.

      Tuen lisäksi ajattelin hommata vielä korkeat sisäpelitossu, eli myös niiden puolelta olisi lisätukea tulossa.

      Lajit: Säbä, lentopallo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe