Erottiin lasten isän kanssa

Eiseksisuhteita

Nyt vihdoin entinen koti tyhjennetty ja ollaan asetuttu jo omillee, lapset meillä on vuoroviikoin. Ongelma on taas tämä, mies haluaisi jatkaa kanssani jotain seksisuhdetta, mutta koen että tämä on taas se ongelma mikä oikeastaan jo aiemmin aiheutti ongelmia. Ollaan oltu jo kerran aiemmin erossa, ja silloin meillä oli tälläistä seksiä ja muuta...

Olen valmis jatkamaan kaveruutta, ystäviä meistä tuskin tulee kun ei ole tähänkään päivään mennessä tullut, mutta hyvissä väleissä on hyvä olla lasten takia.

Mutta miten pystyn olemaan tekemisissä miehen kanssa, joka kuitenkin yrittää saada seksiä ja en haluaisi loukata/suututtaa toista.

Suhteessa annoin miehelle seksiä aina kun hän halus, en oikeastaan koskaan kieltäytynyt ja tein sen yleensä hänen mieliksi. Mutta enää en ole velvollinen miellyttämään häntä, ja tuntuu kuin en ihan vieläkään käsitä tätä. Että oon oikeesti vapaa tuosta miehestä. Että mun ei tarvi enää suostua johonkin mitä hän haluaa!

Onko tässä oikeastaan nyt muita keinoja, kuin vaan kylmästi kieltäytyä saunailloista ja varsinkin yökyläilyistä, sitäkin hän jo vihjasi että hänelle mahduttaisiin kaikki yöksi...

Nyt pitäisi osata toimia viisaasti koska oon luvannut että enää en tee niitä samoja virheitä kuin aiemmin.

2

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 94548

      Eron jälkeen ei mielestäni kannata liikaa kaveerata myöskään, jos aikoo rakentaa uutta elämää.

      En oikein ymmärrä ajatustapaasi. Miksi suostut seksiin jota et itse halua, toisen mieliksi? Jos kerran olette tiiviisti yhteydessä muka ystävinä ja seksiäkin harrastatte niin miten ajattelet meneväsi eteenpäin erosta? Eikö se ole turhaa asioiden pitkittämistä ja roikkumista?

      Kyllähän naisen pitäisi oppia tietämään omat rajansa ja sanomaan ei, muutenhan joutuu aivan muiden heittopussiksi.

    • oppeliini1

      Jos on eronnut, se tarkoittaa fyysistä eroa puolisosta.
      Mitä järkeä on hengailla x.n kanssa ja jatkaa aivan kuin oltaisiin yhä avioliitossa?
      Tietenkin lasten takia teidän tulee käyttäytyä sivistyneesti ja asiallisesti, ovathan lapsenne teistä molemmista riippuvaisia. Mutta tyohon yhtälöön EI kuulu enää intiimi toiminta! Se aika on x.n kanssa jo ohitse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe