Tilasin tavaraa ko. lafkan verkkokaupasta, en saanut tavaroita eivätkä pysty edes palauttamaan rahoja koska ovat liki konkurssissa. Tsekatkaa protestilista. Eli älkää tilatko sieltä mitään - ette tule tilauksianne saamaan ettekä rahojanne enää näkemään. Pistäkää sana kiertämään ettei muillekin käy yhtä huonosti kuin minulle. Satoja euroja meni. Jos olisin maksanut luottokortilla niin mahdollisesti olisin saanut jotain takaisin, mutta kun maksoin verkkopankista suoraan niin sinne meni.
Välttäkää Tampereen sukelluskeskusta!!
4
2103
Vastaukset
- Törkeää
Nyt se on näköjään haettu konkkaan mutta verkkokauppa toki vielä auki. Eli maksaa voi mutta sinne jää rahat eikä tavaroita näy.
- Juupajoopa123
Joo itsellä oli kuukausien taistelu saada kamat sieltä. Tavarat sain vasta kun otin kuluttaja-asiamiehen mukaan. Välttäkää.
- mansesa
Kyllä, tämä tieto YTJ:stä:
Yritys on konkursissa. Konkurssitieto ilmestyy sen jälkeen, kun konkurssin alkaminen on rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen rekistereihin. Konkurssin alkamispäivänä näkyy tuomioistuimen päätöspäivä.
Toiminimi Y-tunnus
Tampereen Sukelluskeskus Oy 0942444-0
Konkurssitieto
Viimeisin tieto Alkupvm Loppupvm Tietolähde
Konkurssissa 14.06.2017 Patentti- ja rekisterihallitus - Peetu73
Tee rikosilmoitus. Kuulin jonkun tehneen tutkintapyynnön petoksesta. Oli luvattu ja luvattu tilata/toimittaa tavarat ja kuitenkin ollut konkurssi jo vireillä. Tuskin kyseisen puljun pitäjä on edes yrittänyt tilata kamoja. Yleensä tilauksesta saat tilausvahvistuksen ja luulenpa että tällä hepulla ei niitä löydy. Rahat plakkariin ja kuppi nurin. Hyvin on näyttänyt myyvän uutta kamaa Facebookin kautta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419