Merkittävä ylipaino

kaksoisleuka

Onko täällä pyörimäs ;) todella ylipainoisia, kuten minä? On tässä kertynyt 60kg ylimääräistä.. Tosin olis suhteellisen pitkä, joten en vielä pyöri eteenpäin, mutta tällä menolla sitäkään ei ehkä kauaa tarvitse odottaa.
Siis jos olet myös SUURI! vastaile , niin mietitään mitä tehdään, tai jutellaan muuten vaan.

24

2140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taru

Mulla 80kg ylimääräistä.

• väsynyt

miten jaksat normaalit arkiaskareet? minulla on noin 50kg ylimäärästä.minä en jaksa mitään.aina väsyttää.

• kiinnostunut

Hei Taru!
        olen kovasti kiinnostunut lihavuudesta. Minua miellyttää tosi rehevä naisvartalo. Voisitko kertoa miten paljon painat ja mikä on pituutesi?
        Millaista on liikkumisesi? Yoivon kuitenkin että tulet elämäsi kanssa toimeen, monet miehet pitävät minun laillani todella lihavasta naisesta!

• Nimetön
        väsynyt kirjoitti:

miten jaksat normaalit arkiaskareet? minulla on noin 50kg ylimäärästä.minä en jaksa mitään.aina väsyttää.

Onko kilpirauhasarvot tutkittu?

• väsynyt
        Nimetön kirjoitti:

Onko kilpirauhasarvot tutkittu?

todettu vajaatoiminta ja lääkityskin on.kyllä se ihan rehellisesti väsyttää nämä ikuiset liikakilot jotka on vieny kaikki ilot elämästä.

• Taru
        väsynyt kirjoitti:

Olen siis 170 pitkä ja painan 150kg.

Kerrottakoon, että olen neljä vuotta sitten laihduttanut 120 kilosta 98 kiloon väärällä lailla, syömällä liian vähän. Säästöliekki ja neljässä vuodessa siis 52 kiloa lisää. Että siinä varoituksen sana, kuinka nopeasti läskit tulee takaisin kuurien jälkeen kun ei tehdä lopullista elämäntapamuutosta.

Olen 27-vuotias, työni on liikkuvaa. Jaksan vielä hyvin, olenhan nuori. Ja jaksan työpäivän päätteeksi käydä uimassa, hiihtämässä ja pitää kodista huolta.

Tietenkin yritän laihduttaa ja yritän "oikeilla" keinoilla. Mutta vaikka laskennallisesti kulutan enemmän kuin syön, en laihdu. Vielä säästöliekin vaikusta, ei pitäisi? Kilpirauhanen tutkittu, samoin kaikki muukin mahdollinen, ei mitään vikaa.

• reino

55kg ylimääräistä.

• lihava

sama vika täälä että oon aika pitkä mutta ylipainoa on paljon että kohta pääsee vaan pyörimällä eteenpäin jos ei ala tekeen jotain..

• väsynyt

eiköhä olisi aika tehä jotain,va mitä?kaikki keinot on käytetty loppuun.söin äsken fazerin sinisen.

• yhdestä
        väsynyt kirjoitti:

eiköhä olisi aika tehä jotain,va mitä?kaikki keinot on käytetty loppuun.söin äsken fazerin sinisen.

Eihän yksi pala suklaalevystä paljoa lihota.

• väsynyt
        yhdestä kirjoitti:

Eihän yksi pala suklaalevystä paljoa lihota.

meni koko levy ja paljo muuta.pipareita myös.njam.

• kaksoisleuka

Kiva että joku vastas..
      Kyllähän sitä on väsynyt.. koti on kuin ruottiin lähdös ja tukka repsottaa. Sitä on aina hyviä tekosyitä ettei mitään tarttis tehdä. Lapset on pieniä ja se on paras syy mitä käytän siihen, että kaikki on rempallaan.
      Toisaalta, olen luonteeltani reipas ja iloinen, en todellakaan masentunut tai muuta. Millainenkohan sitä olis jos olisin "normaali"painoinen?! Siitä on niin paljon aikaa, etten tohdi enää muistaa.

Miten tuo kilpirauhasen toiminta vaikuttaa painon nousuun? Siis nouseeko paino nopeasti vai miten? Mulla on paino noussut salakavalasti 10 vuoden (ja 2raskauden) aikana. Tosin kerran sain sen jo n.30kg alemmas, mut eipä kauaa mennyt kun se jo oli tullut takaisin korkojen kera..

Mitä kaikkea te olette kokeilleet painon alemmas saamiseksi?
      Ja oletteko miten muuten kärsineet kiloistanne kuin väsymyksenä?
      Olen siis n.180cm pitkä tasapaksu pötkäle.
      :)

• Kaarina

• Kaarina

• väsynyt

mullakin on lapsia kokonaista kuusi kappaletta,isompia ja pienempiä.paljon pienempi oon ja kohta pyörimällä meen.siis lyhyempi sinua.kuvasit osuvasti olotilaasi ja kotiasi,ihan ku meillä.minäkin olen pudottanu välillä reilustikkin painoa vaan AINA ne ovat osanneet tien takaisin.miten ne saisi niin eksytettyä etteivät enää palaisi.ei viitsi vaatekauppaankaan mennä.hohhoijjaa.

• kaksoisleuka
        väsynyt kirjoitti:

mullakin on lapsia kokonaista kuusi kappaletta,isompia ja pienempiä.paljon pienempi oon ja kohta pyörimällä meen.siis lyhyempi sinua.kuvasit osuvasti olotilaasi ja kotiasi,ihan ku meillä.minäkin olen pudottanu välillä reilustikkin painoa vaan AINA ne ovat osanneet tien takaisin.miten ne saisi niin eksytettyä etteivät enää palaisi.ei viitsi vaatekauppaankaan mennä.hohhoijjaa.

Mie olen aatellut, että jos mulla olis enempi lapsia, ehkä en vaan simppelisti ehtis syömään kokoajan.. Mut eipä taida asia ihan niinkään mennä?! Tarttis kehitellä itselleen jostain sellaset menot ja kiireet, että kertakaikkiaan EI olis aikaa mässäilylle.
        Kyl mie olen huomannu, että aina kun on jokin projekti kesken, silloin tulee syötyä vähemmän ja on reippaampi muutenkin.
        Sitäkin olen ajaellut, et olen joskus jostain kuullut/lukenut, että poikalapset helpommin äideilleen mainitsevat jos kiloja on selvästi liikaa.. Ehkä siksikin olis fiksua pudottaa nyt eikä sitten kun poika häpeää perässä puhisevaa äitiään.
        Jännä että jo tänne kirjoittaminen jotenkin auttaa ja motivoi. Jotenkin tuntuu että olen pysynyt kohtuudessa jo muutaman päivän.:)

Oletko sinä koskaan tullut kiusatuksi tai onko sua väheksytty painosi takia? Mua on monesti yritetty, mutta mun luonne on sellainen että ovat kiusaajat luovuttaneet hyvinkin pian.
        Mut miten se menikään.. Lihavat on lepposia!?!
        En ehkä 100% allekirjoita, mut sinnepäin..

Kirjoitelkaa ihmiset!
        Mun kaikki kaverit on pieniä ja siroja. Siis kaipaan kaltaistani juttuseuraa!!!

• väsynyt
        kaksoisleuka kirjoitti:

Mie olen aatellut, että jos mulla olis enempi lapsia, ehkä en vaan simppelisti ehtis syömään kokoajan.. Mut eipä taida asia ihan niinkään mennä?! Tarttis kehitellä itselleen jostain sellaset menot ja kiireet, että kertakaikkiaan EI olis aikaa mässäilylle.
        Kyl mie olen huomannu, että aina kun on jokin projekti kesken, silloin tulee syötyä vähemmän ja on reippaampi muutenkin.
        Sitäkin olen ajaellut, et olen joskus jostain kuullut/lukenut, että poikalapset helpommin äideilleen mainitsevat jos kiloja on selvästi liikaa.. Ehkä siksikin olis fiksua pudottaa nyt eikä sitten kun poika häpeää perässä puhisevaa äitiään.
        Jännä että jo tänne kirjoittaminen jotenkin auttaa ja motivoi. Jotenkin tuntuu että olen pysynyt kohtuudessa jo muutaman päivän.:)

Oletko sinä koskaan tullut kiusatuksi tai onko sua väheksytty painosi takia? Mua on monesti yritetty, mutta mun luonne on sellainen että ovat kiusaajat luovuttaneet hyvinkin pian.
        Mut miten se menikään.. Lihavat on lepposia!?!
        En ehkä 100% allekirjoita, mut sinnepäin..

Kirjoitelkaa ihmiset!
        Mun kaikki kaverit on pieniä ja siroja. Siis kaipaan kaltaistani juttuseuraa!!!

monenlaista sanojaa on ollu matkan varrella.en oo semmonen että sanon takasin.loukkaannun verisesti ja syön entistä enemmän.oon pannu merkille että pojat on olleet herkkiä sanomaan kiloistani.tytötki sanoo,mutta hienovarasemmin.eikä auta projektit yms.kesä tulee ja ahistus lisääntyy valon myötä.PAKKO saada ees 10 kg pois.hyvä jos oot jo kohtuuden rajoilla.ajattelin aamulla että pienillä muutoksillakin saa pitkällä aikavälillä kiloja pois.aloittakaamme siis jättämällä pois muutama ylimääräinen välipala,niitä kun pakkaa olemaan päivän mittaan liian monta.liekö tosiaan totta se sana että,maasta se pieniki ponnistaa.vaikka on näin iso ei jaksa.

• kaksoisleuka

...muhii jo mielessä..:)
      Hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty;)
      Siis en päätä nyt aloittavani laihdutusta, vaan päätän aloittavani sen suunnittelua. Hätäilemällä kun ei tunnetusti tule muuta kuin k...päisiä lapsia...
      Olin sitten työhaastattelussa.. Kaik meni hyvin siihen asti, kun otettiin kuva..
      Ihan järkyn kokonen akka olen!! Tarttis kai ottaa itsestään joka päivä tuore kuva muistutukses. Töitä sain, mut se valokuva aiheutti sen, et täysin palkein en innostunut asiasta. Se on taas sitten mentävä paikkaan jossaei kukaan tunne ja ihmisillä on tunnetusti lihavista omat mielikuvansa.. Täytyy kovasti yrittää näyttää millanen mimmi näitä kiloja kantaa.

Nyt menen ja syön ihan terveellisen annoksen keittoa ja syönpä vaikka ruisleivän ja juon lasin maitoa.. Onneks ei ole muuta edes kaapissa nyt, kun kauppaan en oo vielä ehtinyt.

Ja sen sanon, että ihan helpolla ei tämän kokoista ihmistä maahan poljeta!

Ei lihavat ole säälittäviä, paitsi ne jotka säälivät itse itseään.

• laihduttaja

Moi ! Täällä on myös yksi reilusti ylipainoinen n.46kg liikaa, olen kokeillut monen moiset dieetit, mutta aina on paino tullut tuplaten takas, nyt olen viikon verran noudattanut taas yhtä diettiä ja n.3,5 kg on lähtenyt se on tietenkin nestettä , mutta antoi taas alku sykäyksen laihdutukselle, tämä on vähä- hiilihydraattinen ruokavalio sydänlääkäri Arthur Agatstonin kirjoittama yhdessä jonkun ravitsemusterapeutin kanssa Shouth Beach maailman menestys dieetti, tämä eka viikko on mennyt ihan hyvin eikä ole tulllut sortumia, mutta pitäisi olla vielä toinen viikko ilman hedelmiä, pastaa, riisiä,perunoita, leipää ja yms jotka sisälttää paljon hiilareita, olenkin päättänyt mennä tällä kertaa tätä dieettiä aina päivä kerrallaan eteenpäin, sillä olen todella kova herkuttellija ja kun en laita suuria tavoitteita niin enpä pety jos en taaskaan onnistunut, mutta suosittelen kokeileen teitä muitakin sillä kummasti minulla on makeanhimo ollut poissa tällä viikolla kun olen noudattanut tätä.. Aletaanko kertoon tuloksia miten kukanenkin onnistuu pudottaamaan painoansa millä tavalla nyt sit kukin pudottaakin päämäärähän on varmaan kaikilla sama :)))

• Kaksoisleuka
        laihduttaja kirjoitti:

Moi ! Täällä on myös yksi reilusti ylipainoinen n.46kg liikaa, olen kokeillut monen moiset dieetit, mutta aina on paino tullut tuplaten takas, nyt olen viikon verran noudattanut taas yhtä diettiä ja n.3,5 kg on lähtenyt se on tietenkin nestettä , mutta antoi taas alku sykäyksen laihdutukselle, tämä on vähä- hiilihydraattinen ruokavalio sydänlääkäri Arthur Agatstonin kirjoittama yhdessä jonkun ravitsemusterapeutin kanssa Shouth Beach maailman menestys dieetti, tämä eka viikko on mennyt ihan hyvin eikä ole tulllut sortumia, mutta pitäisi olla vielä toinen viikko ilman hedelmiä, pastaa, riisiä,perunoita, leipää ja yms jotka sisälttää paljon hiilareita, olenkin päättänyt mennä tällä kertaa tätä dieettiä aina päivä kerrallaan eteenpäin, sillä olen todella kova herkuttellija ja kun en laita suuria tavoitteita niin enpä pety jos en taaskaan onnistunut, mutta suosittelen kokeileen teitä muitakin sillä kummasti minulla on makeanhimo ollut poissa tällä viikolla kun olen noudattanut tätä.. Aletaanko kertoon tuloksia miten kukanenkin onnistuu pudottaamaan painoansa millä tavalla nyt sit kukin pudottaakin päämäärähän on varmaan kaikilla sama :)))

Tuol elleis ainakin on mahdollisuus laittaa kasaan oma ryhmä..
        Miten olis sellanen yli 20kg vaiks? Siis meille jotka TODELLA olemme pienennyksen tarpeessa.
        Ja jos mä puhun laihduttamisesta, niin mä syön heti kuus pullaa!!! Mä oon kyllästyny siihen sanaan. Tästä päivästä lähtien mä pienenen tai vastaavaa, mut EN laihduta!!:D
        http://keskustelu.soneraplaza.fi/forum.jsp?forum=303

• väsynyt
        Kaksoisleuka kirjoitti:

Tuol elleis ainakin on mahdollisuus laittaa kasaan oma ryhmä..
        Miten olis sellanen yli 20kg vaiks? Siis meille jotka TODELLA olemme pienennyksen tarpeessa.
        Ja jos mä puhun laihduttamisesta, niin mä syön heti kuus pullaa!!! Mä oon kyllästyny siihen sanaan. Tästä päivästä lähtien mä pienenen tai vastaavaa, mut EN laihduta!!:D
        http://keskustelu.soneraplaza.fi/forum.jsp?forum=303

kävin eilen kutrinetissä.siellä oli ihan järkeviä ohjeita sellasilleki jotka eivät jaksa laskee pisteitä ja kaloreita.vaikka kyllähä sitä tietoo on ku vain jaksais noudattaa niitä.söin tänään aamiaiseksi noin klo.04.45 ohuen ohuita pipareita,puoli palasta mansikkaraparperipiirakkaa,pullapohjalla.kahvia.tuli kamala ähky.en oo vielä syöny sen jälkeen.ajattelin keittää kaurapuuroo.söin nimittäin eilen kukkuralautasellisen puuroo ja siihen beceliä noin klo.10.30 ja söin seuraavan kerran vasta 14.00 appelsiinin,vaikka vieläkään ei ollu nälkä!no,sitten iltaa kohden kyllä oli jos jonkinlaista syömistä.kun ohjelmat alkaa tv.ssä,niin sitte alkaa syöminenki.mutta.minäki haluan yrittää teijjän kanssa.ikäänkuin olisin jo jonkinlaisessa laihutusryhmässä.jokainen tyylillään laihtukoon.toiselle sopii toinen toiselle toinen tapa.

• väsynyt
        laihduttaja kirjoitti:

hyvä,hyvä!siitä se lähtee.minä ajattelin tehä ihan sellasen oman ohjelman.terveellisen.pikkuhiljaa alan tässä sitä toteuttamaan.ihan olen suorastaan inspiraation vallassa.melkein pitäs vaihtaa nimimerkki,sillä tuntuu etten ole enää NIIN väsynyt ku vähän aikaisemmin.kiitos teidän kaikkien.

• kata
        väsynyt kirjoitti:

hyvä,hyvä!siitä se lähtee.minä ajattelin tehä ihan sellasen oman ohjelman.terveellisen.pikkuhiljaa alan tässä sitä toteuttamaan.ihan olen suorastaan inspiraation vallassa.melkein pitäs vaihtaa nimimerkki,sillä tuntuu etten ole enää NIIN väsynyt ku vähän aikaisemmin.kiitos teidän kaikkien.

Mulla on tuommoiset 40kg liikaa. Olen 176cm pitkä ja painoin 116,6kg tänä aamuna. Koitetaan yhdessä kesään mennessä joohan?? koitetaan ihan tosisti!!!
        olen jo sukset ottanut tallin seinälle....ikäänkuin menossa jo ladulle......

• väsynyt
        kata kirjoitti:

Mulla on tuommoiset 40kg liikaa. Olen 176cm pitkä ja painoin 116,6kg tänä aamuna. Koitetaan yhdessä kesään mennessä joohan?? koitetaan ihan tosisti!!!
        olen jo sukset ottanut tallin seinälle....ikäänkuin menossa jo ladulle......

hyvällä mallilla on jo sulla,ku sukset on jo valmiina.ei muuta ku menoksi.ilta on taas tulossa ja kummasti tuo ruoka rupeaa kummittelemaan näin iltapäivästä.tunnustan että ostin pähkinöitä ja riisisuklaata(luin,kutrinetistä,että on parempi syödä riisisuklaata jos normaalisti on syöny tavallista).ei pitäisi ostaa kaappiin mitään herkkuja.mutta kun maistuu muukin kuin vain herkut.leipää menee surutta ja mitä kaapista löytyy,en oo kranttu ruuan suhteen.ruoka-ajat oisi tavoitteena,nyt syön ku mieli tekee ja ainaha se tekee.kerro hyviä vinkkejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2401
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      61
      2327
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1480
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1190
    9. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1156
    Aihe