Mitähän sitä tekisi kun työnteko ei ole ydinosaamistani, hommista ei tule mitään ja aina vaan pelkkää valitusta kun en ole huomannut tai osannut sitä tai tätä, teinpä niin tai näin niin aina on väärin. Olen vaihtanut työtehtäviäkin tässä firmassa jo kahdesti, eli kolmannessa työpisteessä mutta aina vaan sama valitus. Muita jotka on olleet useammassa työpisteessä, kutsutaan moniosaajaksi mutta minä olen mitäänosaamaton.
Antaisivat edes potkut että pääsisi tästä helvetin työpaikasta pois.
Voisikohan mitään osaamattomuus olla peruste työkyvyttömyyseläkkeelle?
Mitä tehdä kun en osaa mitään
en.osaa.työntekoa
0
204
Luetuimmat keskustelut
- 53907
- 55650
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435