Tumman miehen herkät tunteet naiselle

Näintänään

Näin tänään kun nuori tumma mies halasi eräässä virastossa käydessäni ikäistänsä naiskaveria. Samalla muistin jotain, mitä olin itse joskus kokenut. Tummat miehet näyttävät tunteensa aidosti ja lähestyvät naisia enemmän. He ovat paljon pehmeämpiä ja osaavat halata ja koskea naista. Nuori nainen tuli kanssani samaan hissiin, ja hänestä näki, kuinka hän oli täynnä sitä ihanaa tunnetta minkä oli saanut, ja ihan selvästi onnellinen. Olen sen itsekin kokenut tämän saman joskus. En tiedä, että mistä se johtuu? Onko niin, että vaaleat miehet häpeilevät tunteitaan varsinkin julkisesti. Ovatko tummaverisemmmät miehet jotenkin herkempiä, mutta joissakin tilanteissa kuitenkin kovempia?

55

2592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktaho

Se riippuu tietty veriryhmästä. Mutta jos on liian tönkköä ei kierrä niin hyvin.

• veio4

Katso
        "Miksi musta mies viehättää" alun keskustelut niin saat hieman eri näkökulmaa.

• veio4

Kyllähän jotkut suomalaisetkin skarppaavat ulkomailla ja saavat siellä hyvän maineen. Epäaito, fiilisiä näyttävää jaksaa näytellä uutuuden fiilisten voimin.

Muistakaa myös se syy miksi ulkomaalaiset täällä skarppaavat, eli miksi haluavat vedota sinisilmäisiin naisiin.

• rööppeliraffia

Olet aivan oikeassa. Kova on herkempi kuin herkkä ja kovempi kuin kovin. Jää on tulta kuumempaa, musta valkoista vaaleampaa. Vihreä punaista punaisempaa, ohut paksua paksumpaa.

Suomalaisen miehen toimet naisten suhteen opettavat suomalaiset naiset, afrikkalaisen afrikkaiset naiset.

Itse asuin afrikassa - enkä vain kokenut suomessa kaikesta riippuvaisen yksilön toimintaa(onko tämä nainen ainut syy miksi saan jäädä tänne ja taloudellisesti upean elämän)- ja ensimmäisinä päivinä bussissa (ruuhka aika, helle 40c) annoin paikkani raskaana olevalle 20v naiselle. PerussuomijunttiOkJuttu. Bussin käytävällä seistessäni tuli musliminainen juttusille: Miksi teit noin? Suomalainen Mies kunnoittaa naista ja etenkin raskaana olevaa vastasin. Ei täällä ole tapana(maa jonka miesten tapoja suomalaiset naiset ihannoivat). Ihmettelin eikö ihmiset edes arvosta vaikka eivät paikkaa antaneet. Hän totesi että nyt he vihaavat minua koska paikanantamisen lisäksi puhuin hänelle, paikalliselle naiselle. Käski katsomaan taakseni....Katsoin.

En ennen sitä enkä sen jälkeen ole nähnyt samaa vihaa 40 ihmisen silmissä. Olin antanut raskaana olevalle naiselle paikan kuumassa heiluvassa linja-autossa ja puhunut päälle toisen naisen kanssa.

Nämä miehet on monen suomalaisen naisen unelmakulttuuria.

Miettikää jos tämä tilanne oiskin niin ett tp hakijat olisivat aasialaisia nuoria naisia(joku yhtä järjetön syy kuin miksi nyt miehiä...) :D Miehet ilmoittautuu vapaaehtoistöihin ja kotimajoitukseen, pareja syntyy jos monenlaisia. Antakaa lisää satoja miljoonima euroja heti!
      Siat! Siinä ois reaktio..........

Niin, afrikassa seurustelin ja naiset kuumina, korkeasti koulutettuja eikä edes sentiä rahassa jäänyt tappiolle. Sanottiin ettei halua paikallista miestä mutta ei vaan pääse pois eikä haluais mitä tahansa turistiukkoa, toivoi lisää nuoria suomalaisia.....Flirtti oli huikeaa!!

Ja suomessa...tulin takas ja oli kuin jäätä naaman kun olin rennosti, ei saa noin flirttailla :D Ekat vkot oli ok onneksi kun olin ruskettunut ja naiset tuli puhumaan englantia. Sitten muuttui kieli ja elekieli.

Ihmiset on.

• nami.nami

Tulisia osaavat olla; siksipä naisten turvatalot suomessakin ovatkin täynnä heidän entisiä heilojaan.

• ABPlus

Niin, millainen voisi olla tumman miehen pimeä puoli? Mitä tummempi sen pimeämpi? ;) En osaa sanoa. Kaikilla sellainen kai on väristä riippumatta. Tietyistä tunne- ja tapakulttuureista suoraan tuleviin suhtautuisin hiukan varauksellisesti, kun on kuitenkin tutumpia näiden vaaleampien omassa maaperässä kasvaneiden komplikaatiot ja siten keinokkaampi ja taitavampi olo heidän kanssaan. Tämä johtuu tietysti omasta pääosin turvallisuushakuisesta luonteesta.

Niin että kyllä asiat on varmaan huomattavasti monimutkaisempia ainakin pidemmässä juoksussa.

Minusta viisikymppisten on ihan syytä koettaa pysyä kimpassa mikäli on lapsia ja lapsenlapsiakin ehkä tulee. En oikein ymmärrä aloittajan tunnehypetystä tältä osin? Tietysti nuorison tuore elämä on kaikin osin usein raikkaampaa ja ehkä välittömämpää.

Itse olen kai suomalaisittain ristiverinen, mutta myönnän kyllä miehen tummemman värityksen miellyttävän esteettisesti silmääni enemmän. Onhan noita joitain tutkimuksia muistaakseni, joissa tummemmat miehet on nähty vaaleampia keskimäärin haluttavimpana. (Herras)miehet kai pitävät enemmän blondeista.

• abpluz
        ABPlus kirjoitti:

Niin, millainen voisi olla tumman miehen pimeä puoli? Mitä tummempi sen pimeämpi? ;) En osaa sanoa. Kaikilla sellainen kai on väristä riippumatta. Tietyistä tunne- ja tapakulttuureista suoraan tuleviin suhtautuisin hiukan varauksellisesti, kun on kuitenkin tutumpia näiden vaaleampien omassa maaperässä kasvaneiden komplikaatiot ja siten keinokkaampi ja taitavampi olo heidän kanssaan. Tämä johtuu tietysti omasta pääosin turvallisuushakuisesta luonteesta.

Niin että kyllä asiat on varmaan huomattavasti monimutkaisempia ainakin pidemmässä juoksussa.

Minusta viisikymppisten on ihan syytä koettaa pysyä kimpassa mikäli on lapsia ja lapsenlapsiakin ehkä tulee. En oikein ymmärrä aloittajan tunnehypetystä tältä osin? Tietysti nuorison tuore elämä on kaikin osin usein raikkaampaa ja ehkä välittömämpää.

Itse olen kai suomalaisittain ristiverinen, mutta myönnän kyllä miehen tummemman värityksen miellyttävän esteettisesti silmääni enemmän. Onhan noita joitain tutkimuksia muistaakseni, joissa tummemmat miehet on nähty vaaleampia keskimäärin haluttavimpana. (Herras)miehet kai pitävät enemmän blondeista.

Tarkoitan siis sellaisia kulttuurijuttuja kuin että ei tarvitsisi ratikkakiskosta vääntää, että Suomessa nainen voi käydä baarissa yksinkin yksillä tai kaksilla ilman että se on jotenkin seksin tai miehen perässä. Ja ihan voi jutellakin eikä se ole lupaus yhteisestä peitosta. Vaikka saapi kai sitä kysyä. Huohh.

• kalexis

"Mitä enemmän opin tuntemaan ihmistä, sitä enemmän rakastan koiraani". Sanoi saksalainen filosofi Schopenhauer.
        Kun lukee näitä sivuja alkaa ajatella Schopenhauerin tavoin.

• Näintänään

Eilen illalla kävin ruoka kaupassa. Näin siellä suomalaisen ehkä n. 50 v. pariskunnan. Mies alkoi halailla naista leveästi kapeiden käytävien keskellä. Mielestäni koko touhu näytti lähinnä irvokkaalta ja farskilta näytelmältä. Näki, että kummallakaan ei ollut aidot tunteet pelissä. Molemmat olivat reilusti ylipainoisia ja varmasti syöneet rakkauden puutteeseen ja ikävään elämään. Halausten takana oli vain lihallinen himo, ainakin miehen puolelta, ja nainen siinä myötäilee tavan vuoksi mukana. Monet pariskunnat lihovat ylipainoisiksi, kun suhteessa ei ole enää mitään intoa eikä eloa. He hakevat nautintonsa marketin ruokahyllyistä.

Se mitä näin päivällä, oli viatonta ja aitoa. Se mitä näki näiden nuorten välillä tapahtuvan.

Aloin miettiä, että onko sitten niin, että vaaleat miehet vetävät enemmän puoleensa tummia naisia, kuin tummat miehet tummia naisia, ja tummemmat miehet vetävät enemmän puoleensa vaaleampia naisia kuin vaaleammat naiset tummempia miehiä ja se saa aikaiseksi nämä kaikki kohteliaisuus ja huomaavaisuusreaktiot ja aidommat tunnetilat ja läheisyyskokemukset. Voi kysymyksessä tietysti olla myös henkilökemia-asia, jota ei voi yleistää kaikkiin samallatavalla.

• Jotku eivät vaan osaa ja tekevät kaikesta niin kiusallista..

Vähän niinkuin toimistorotat jotka on hankkinu ittelleen Harley Davidsonin...

Sitä vaan kattoo että nyt ei poju mene yhteen tuon prätkän kanssa. :D

• ihihihihihihii

laihat heinän seipäät rumentavat katukuvaa. Mitähän se luurakonaama teki siellä ruokakaupassa jos intressissä on pysyä heinäseipäänä?

• Näintänään

No, kävin tietenkin hakemassa lisää vihanneksia jääkaappiin, koska haluan rakastaa ja ruokkia vartaloani jollain muulla kuin sianlihalla ja lenkkimakkaralla. Hyviä on ollut.

• Mun blondi eksä rupes muokkaamaan ulkonäköään kun menin möläyttämään että latinat on kauneimpia..

Mun omat hiukset on ruskeat..

• todellaraamikasmies

Mun eksä halusi mun ottavan silikonit, koska rintani olivat pienet. Siihen en suostunut. Että tällaista, länsimaissa naisella pitäisi olla silikonitissit. Siksi vaihdoinkin suomiukon latinomiehiin ja he vasta kaikkein komeimpia ovat, todella raamikkaita eivätkä ryyppää kuin suomalaiset!

• todellaraamikasmies kirjoitti:

Mun eksä halusi mun ottavan silikonit, koska rintani olivat pienet. Siihen en suostunut. Että tällaista, länsimaissa naisella pitäisi olla silikonitissit. Siksi vaihdoinkin suomiukon latinomiehiin ja he vasta kaikkein komeimpia ovat, todella raamikkaita eivätkä ryyppää kuin suomalaiset!

Eikös ne ollukkaan arabimiehiä?

• Näintänään
        todellaraamikasmies kirjoitti:

Itselläni on ollut kausia, että painoa on ollut vähemmän, välillä hieman enemmän ja joskus siitä väliltä. Se on sivuseikka, koska vartalo kuitenkin suhteellisen helposti muokattavissa, jollei painon nousu pääse liian suureksi, on se aina helppo puottaa takaisin. Kaikki nuo ulkonäköjutut ovat hieman makuasioita, joista ei voi kiistellä. Kuka tykkää tummemmista ja kuka vaaleammista. Riippuu kait jostain, että minkälainen tyyppi sytyttää tunteet kulloinkin paremmin. Ne aidot tunteet eivät kuitenkaan häviä mihinkään vartalon mukana, mutta nainen ja mieskin voi kaunistua tunteiden sivuvaikutuksesta.

• Näintänään kirjoitti:

Itselläni on ollut kausia, että painoa on ollut vähemmän, välillä hieman enemmän ja joskus siitä väliltä. Se on sivuseikka, koska vartalo kuitenkin suhteellisen helposti muokattavissa, jollei painon nousu pääse liian suureksi, on se aina helppo puottaa takaisin. Kaikki nuo ulkonäköjutut ovat hieman makuasioita, joista ei voi kiistellä. Kuka tykkää tummemmista ja kuka vaaleammista. Riippuu kait jostain, että minkälainen tyyppi sytyttää tunteet kulloinkin paremmin. Ne aidot tunteet eivät kuitenkaan häviä mihinkään vartalon mukana, mutta nainen ja mieskin voi kaunistua tunteiden sivuvaikutuksesta.

Semmonen oikea blondi jolla on tuuhea hius on viehättävä..

Kusiset kikkarat päässä ja punasena helottava ohut iho on epäviehättävää..
        Ei ole oikein pohjoismaisen ihanteen mukanen.

• Entinenblondi
        Eräkettu kirjoitti:

Semmonen oikea blondi jolla on tuuhea hius on viehättävä..

Kusiset kikkarat päässä ja punasena helottava ohut iho on epäviehättävää..
        Ei ole oikein pohjoismaisen ihanteen mukanen.

Tiesitkö että, erityisesti meikkiä käyttämätön brunette koetaan tutkimusten mukaan erityisen hyväpalkkaisena. Erään tutkimuksen mukaan brunetit pääsevät jopa 2-kt todennäköisemmin huippupalkoille kuin blondit. Brunetit ovat älykkäitä ja yleensä suhteissa heidät otetaan vakavasti. Brunettien ajatellaan olevan myös parempia vaimoehdokkaita. Yllättävää kyllä, tummahiuksinen tyttöystävä saa myös monet miehet tuntemaan itsensä menestyneemmäksi.. Brunetit koetaan kypsempinä ja ja käytännönläheisimpinä kuin vaaleahiuksiset. Heitä ei koeta myöskään niin avuttomiksi. Tummat hiukset koetaan vakavuuden merkkinä. Tällä mielikuvalla voi olla todellisia seurauksia esim. työelämässä.

Kaikki edellä kirjoittamani pitää paikkaansa, nimimerkkillä omakohtaista kokemusta, koska olen entinen blondi. En koskaan menestynyt niin hyvin blondina kuin brunettina.

Blondeja pidetään kevytmielisinä ja hauskaa pitävinä.

• Aikanoloja
        Entinenblondi kirjoitti:

Tiesitkö että, erityisesti meikkiä käyttämätön brunette koetaan tutkimusten mukaan erityisen hyväpalkkaisena. Erään tutkimuksen mukaan brunetit pääsevät jopa 2-kt todennäköisemmin huippupalkoille kuin blondit. Brunetit ovat älykkäitä ja yleensä suhteissa heidät otetaan vakavasti. Brunettien ajatellaan olevan myös parempia vaimoehdokkaita. Yllättävää kyllä, tummahiuksinen tyttöystävä saa myös monet miehet tuntemaan itsensä menestyneemmäksi.. Brunetit koetaan kypsempinä ja ja käytännönläheisimpinä kuin vaaleahiuksiset. Heitä ei koeta myöskään niin avuttomiksi. Tummat hiukset koetaan vakavuuden merkkinä. Tällä mielikuvalla voi olla todellisia seurauksia esim. työelämässä.

Kaikki edellä kirjoittamani pitää paikkaansa, nimimerkkillä omakohtaista kokemusta, koska olen entinen blondi. En koskaan menestynyt niin hyvin blondina kuin brunettina.

Blondeja pidetään kevytmielisinä ja hauskaa pitävinä.

Onhan näitä bimboja, jotka on yleensä blondeja (esimerkkinä Marianne Kallio). "Voi kulta kun sä oot niin viisas" kehuskelevat nämä bimbot kun poikaystävä vaihtaa tyyliin lampun :D En tiedä mitään nolompaa naisryhmää kuin nämä bimbot, varsinkin nämä julkkisnaiset.

• Nykyinenbrunetti
        Aikanoloja kirjoitti:

Onhan näitä bimboja, jotka on yleensä blondeja (esimerkkinä Marianne Kallio). "Voi kulta kun sä oot niin viisas" kehuskelevat nämä bimbot kun poikaystävä vaihtaa tyyliin lampun :D En tiedä mitään nolompaa naisryhmää kuin nämä bimbot, varsinkin nämä julkkisnaiset.

En tiedä, mutta oikeasti on alkanut joskus ottamaan päästä se blondien naisten keinotekoisuus, kun se ei ulotu pelkästään hiuksiin, vaan koko vartaloon.

Tiedän yhden, joka ei tule toimeen ilman anoppia sen vuoksi, kun sillä parilla ei ole varaa hankkia taloudenhoitajaa, joka vois siivota ja laittaa ruuat ja huolehtia kaikista asioista. Nainen on just sitä tyyppiä, että hän kuristaa kureliivien kanssa ensin vartalon tiimalasiksi, sitten kaikki on keinotekoista hampaista ripsiin, kynsiin jne. Anoppi roikkuu koko ajan heidän suhteessa mukana, ja naikkonen kehuu tyytyväisenä ihmisille, että " Tämä anoppi on mulle kuin äiti." Naisparka ajattelee, että naisen tehtävä on yrittää vielä yli 50 vuotiaanakin palvoa omaa vartaloaan. Hänellä ei ole kunnon työpaikkaa, ei mitään muuta kuin velkaa. Ja hän kokee, että hänen ainut tehtävä parisuhteessa on yrittää miellyttää miestä seksuaalisesti. Anoppi joutuu olemaan sekä sihteerinä, siivoojana, kokkina, pyykinpesijänä ja vielä kuuntelemaan miniän kotkotukset ja kulkee jokapaikassa mukana. Nainen on sottanen, eikä osaa muuta kuin kikatella. Jättää kaikki sottaseen kuntoon. Keittiössäkin pitäisi oikeasti hygieniasyistä olla hiukset peitettynä, muttakun tällä hömpällä on vielä tekokynnet ja tekoripset, eikä edes hanskoja.

• Ne ennakkoluulot johtuu noista julkkis lortoista jotka ei ole aitoja blondeja.

pulloblondeja joilla on silkkarit ja tekorusketus.. Hyi olkoon.

Porkkana rusketuski on epäviehättävää..

• Sellainentarina
        Eräkettu kirjoitti:

Ne ennakkoluulot johtuu noista julkkis lortoista jotka ei ole aitoja blondeja.

pulloblondeja joilla on silkkarit ja tekorusketus.. Hyi olkoon.

Porkkana rusketuski on epäviehättävää..

Julkkiksista en tiedä, kun ei ole kokemusta muuta kuin tavis blondeista. Mitä enemmän mietin, niin tuntuu, että en keksi yhtään viisasta yksilöä. Tai voi ne olla ihan viisaitakin ja hyvissä ammateissa, mutta jotenkin se bimbous asuu niissä naisissa, jotka on vihkiytyneet blondeiksi. Jotenkin aina vaan näkee, että jos joku tekee jotain typerää, niin se on samalla blondi. Entisessä työpaikassa blondi ei osannut avata tuuletusikkunaa, kun yritti työntää väärää kahvaa ja sitten huokaili, että voi että, kun tämä on niin raskas, jonkun miehen täytyy tulla apuun. Kävin hakemassa toisen kahvan ja aukaisin itse ikkunan, ja pian tuli johtajar blondi huoneeseen närkästyneen näköisenä, ja molemmat blondit lähtivät takahuoneeseen hyväilemään toisiaan ja pussailemaan.

• Raaka-_-Watson

Onkohan kyseessä samanlaiset tummat miehet kuin mitä Lontoossa ja muualla Englannissa?

• hölmöolet

No sinun mielestä on kaikki tummat miehet juuri niitä.

• helsingin-terroristi

Ja Helsingissä!

• Kdkdkdkd

Virasto oli kela ja hyväuskoinen virkanainen maksoi tuplapalkan?

• NöyriäjaAhkeria

No eipäs ollutkaan muuten, kuin verotoimisto. Ja nämä olivat vielä nuoria opiskelijoita, hyvä, jos juuri 18 v. Mutta oli siellä paljon tummaa kansaa. Ilmeisesti kaikki ahkerasti menossa töihin. Kävin itse hakemassa verokortin muutosta. Ja muuten olen nähnyt, kuinka nämä tummat maahanmuuttajamiehet ja naiset tekevät töitä ahkerasti ja nöyrästi. Monet suomalaiset ovat nirppaneniä, eikä heille kelpaa mikään työ.

• ChinaDragon
        NöyriäjaAhkeria kirjoitti:

No eipäs ollutkaan muuten, kuin verotoimisto. Ja nämä olivat vielä nuoria opiskelijoita, hyvä, jos juuri 18 v. Mutta oli siellä paljon tummaa kansaa. Ilmeisesti kaikki ahkerasti menossa töihin. Kävin itse hakemassa verokortin muutosta. Ja muuten olen nähnyt, kuinka nämä tummat maahanmuuttajamiehet ja naiset tekevät töitä ahkerasti ja nöyrästi. Monet suomalaiset ovat nirppaneniä, eikä heille kelpaa mikään työ.

Jaa, miksi tilastot kertovat juuri päinvastaista?
        Voisitko kertoa mistä näitä ahkeria työmiehiä voi kohdata, SOL ehkä palkannut mutta muualla?!

• Piiskaajakunnolla
        ChinaDragon kirjoitti:

Voisitko kertoa mistä näitä ahkeria työmiehiä voi kohdata, SOL ehkä palkannut mutta muualla?!

No onhan noita ainakin Helsingissä ihan joka puolella. Jotenkin tulee vain mieleen, että mitä helpompi elämä ihmisellä, ja mitä helpommin kaikki tulee, niin sitä laiskempia ihmisitä tulee, sitä saamattomampia, uusavuttomia jne. Mitä kovemmat olosuhteet ja rankempi elämä takana, niin sitä ahkerampia työssä. Siinä kun moni miettii vain, että "En mä jaksa liikuttaa mun ahtereita", niin moni työpaikka menee suoraan nenän alta.

Ei viitsitä eikä jakseta, kun on totuttu niin helppoon elämään. Moni ylilihava lellivauva saa kotoaan valmiin ylöspidon, ja lihoo yli 100 kiloiseksi, ja vanhukset yrittävät huostata kuolinvuoteilaan kotoa käsin lihavia ja laiskoja sairaita lapsiaan.

Empä viitse ryhtyä tarkemmin erittelemään, että missä olen nähnyt.

Jos ruoskapilliä olis laulatettu vähän kovempaan tahtiin, niin kyllä olisivat suomalaisetkin enemmän ja ahkerammin töissä ja kurissa. Ei muutakun takapuoli paljaaksi ja paukutetaan risulla paljaalle lihavalle pempalle, niin että veri lentää, niin eiköhän alkais moni mamman ja papan pikku kulta viihtyä töissä.

• ChinaDragon
        Piiskaajakunnolla kirjoitti:

No onhan noita ainakin Helsingissä ihan joka puolella. Jotenkin tulee vain mieleen, että mitä helpompi elämä ihmisellä, ja mitä helpommin kaikki tulee, niin sitä laiskempia ihmisitä tulee, sitä saamattomampia, uusavuttomia jne. Mitä kovemmat olosuhteet ja rankempi elämä takana, niin sitä ahkerampia työssä. Siinä kun moni miettii vain, että "En mä jaksa liikuttaa mun ahtereita", niin moni työpaikka menee suoraan nenän alta.

Ei viitsitä eikä jakseta, kun on totuttu niin helppoon elämään. Moni ylilihava lellivauva saa kotoaan valmiin ylöspidon, ja lihoo yli 100 kiloiseksi, ja vanhukset yrittävät huostata kuolinvuoteilaan kotoa käsin lihavia ja laiskoja sairaita lapsiaan.

Empä viitse ryhtyä tarkemmin erittelemään, että missä olen nähnyt.

Jos ruoskapilliä olis laulatettu vähän kovempaan tahtiin, niin kyllä olisivat suomalaisetkin enemmän ja ahkerammin töissä ja kurissa. Ei muutakun takapuoli paljaaksi ja paukutetaan risulla paljaalle lihavalle pempalle, niin että veri lentää, niin eiköhän alkais moni mamman ja papan pikku kulta viihtyä töissä.

Voi voi, muutamassa maassa olen töitä tehnyt, miksi minulla on sellainen tunne että suomalaiset ovat kaikkein kovimpia työntekijöitä?
        Muualla samaan tarvitaan 1,5 resurssia mitä Suomessa yksi suomalainen!

Lakkaa siis vähättelemästä omaa kansaasi, me olemme hyviä. Oikeasti!

• ChinaDragon kirjoitti:

Et missään..

Hengaat joidenki mamujen kanssa niin huomaat että ennakkoluulot pitää paikkansa.

Vokin suominaiset kyllä ylistää ku ohan ne mamut niin hymyileviäki että..

Meikä seisoo vihasen näkösenä kun pikku mamupoika tanssii. :D

Kyllä huomaa että evoluutio on tehny tehtävänsä.
        Meikäläiset täällä mammutinruhoja raahannu lumihangessa samalla kun pieni lakumies on vaan tanssinu ja syöny toukkia.

• Ovatiloisiavielä
        Eräkettu kirjoitti:

Et missään..

Hengaat joidenki mamujen kanssa niin huomaat että ennakkoluulot pitää paikkansa.

Meikäläiset täällä mammutinruhoja raahannu lumihangessa samalla kun pieni lakumies on vaan tanssinu ja syöny toukkia.

Esimerkiksi:
        - Näin ulkoillessani, kun joku tummanpuoleinen maahanmuuttaja kantoi ravintolasta suurta roskasäkkiä yksin ulos ja hymyssäsuin.
        - Näin myös kerran, kun kävelin yhden puiston ohi, niin pakettiauto päräytti yhden ulko wc:n eteen, ja tumma poika tuli ja kävi ahkerasti täyttämässä wc paperisäiliöt.
        - Meidän rapussa olen nähnyt monta kertaa, kuinka venäläinen nainen siivoaa rappuja todella ahkeran näköisesti ja tarkasti.
        - Olen nähnyt Helsingin keskustan alueella iloisen postinjakajan.
        - Yksi entinen muslimi joka on suomessa kääntynyt krisityksi on jakanut jo monta vuotta sanomalehteä öisin, herää joka aamu klo 3, ja tekee yötyötä, eikä valita. Hän on onnellinen, koska saa olla täällä. Kotimaassa häntä olisi odottanut kuolemantuomio.

• todellinen-herrasmies
        Eräkettu kirjoitti:

Et missään..

"Vokin suominaiset kyllä ylistää ku ohan ne mamut niin hymyileviäki että..

Meikä seisoo vihasen näkösenä kun pikku mamupoika tanssii. :D"

Hahhaahaa, vituttaa vaan kun et itse ole mikään unelmien prinssi. Ulkomaalaisen miehen seurassa saan tuntea itseni prinsessaksi sillä he avaavat naiselle oven, kantavat kauppakassit ja jopa laukkunikin, kehuvat ja avaavat aina auton oven kyydissä ollessa.

Suomalaisen juopon tai nössön seurassa saa vain hävetä. Ja vielä pitäisi olla äiti tällaiselle "miehelle"!

• Uuuuuiuuujui

Se tunne kun tumma ja tunteikas opettaa kepillä tapoja

• Valehtelet

Jos rakkaus on kunnossa, niin ei tarvitse.

• KeijoKovakanki

Itsekin olen huomannut, että tumma ihonväri tekee miehestä herkemmän. Talvella olen todella tunnekylmä kundi, mutta kun kesällä saan rusketusta pintaan, niin alan heti tunteilemaan. Muutkin huomaavat muutoksen. Talvisaikaan minua ei juuri huomata, mutta ihan tässä pari päivää sitten kävi niin, että kun olin ottanut aurinkoa, ja ihoni oli tosi tumma, niin Kelan ohi kävellessäni virkailija juoksi ulos ja työnsi käteeni Kela Gold -kortin. Oli kuulemma luullut minua somaliksi.

• Olenmiettinyt

En tiedä, että onko se herkkyys niin suoraan verrannollista. Mutta voi olla, että esim. Keski - Euroopan kulttuurit ovat sellaisia, jotka lähestyvät toista ihmistä enemmän ja ehkä aidommin. Myös Suomessa on monia etelämmästä tulleita kansoja, jotka tuovat mukanaan tietynlaista lämminhenkisyyttä, mikä viehättää meitä, jotka ollaan totuttu viileämpään ja etäisempään kanssakäymiseen. Kyllähän lämmin ilmakin varmasti vaikuttaa, kun ei tarvitse kääriytyä niin monen hupun alle, niin on helpompi olla kontaktissa tai ainakin huomata muita, ja muut huomaa myös.

• tuotatuotatuota

"Onko niin, että vaaleat miehet häpeilevät tunteitaan varsinkin julkisesti. Ovatko tummaverisemmmät miehet jotenkin herkempiä, mutta joissakin tilanteissa kuitenkin kovempia?"

Naiset antavat lakumiesten halailla, koska ne ovat niin ihkuja ja aitoja eivätkä yritä mitään. Jos taas valkoinen mies halailee, hän on pervertikko, seksuaalinen ahdistelija tai vähintäänkin yrittämässä sänkypuuhiin. Tietenkin yleistän, mutta näinhän tämä käytännössä menee.

• 9879798

Pitäisi osata olla sellainen alkuvoimainen, temperamenttinen ja päälle tarpeeksi tyhmä ollakseen noita.
        Ja tietysti tumma trendihomo.

• josonsuhdeniinsilloinvoi

Mä en ainakaan anna miehen halailla itseäni ihan noin vain, olise minkälainen lakumies hyvänsä. Saa ainakin odottaa vähintään 3 kk, ja jos sen jälkeen vielä kiinnostaa halaukset, niin voin harkita, mutta hyvä jos sittenkään. Eikä muutenkaan kuulu tapoihini jaella niitä halauksia ihan noin vain yleisesti.

• huijaritheijaa

Se oli sitä kieroutta taas, kun hyväksikäytetään. Sitten taas itketään kurjuutta.

• Rutasyrja

Jos haluat mustaa kankea on parempi mennä sinne paikan päälle,
      Täällä suomessa ollaan jo tarpeeksi kuSessa tän sakin kanssa

• JumalallisetTunteet

Kyllä tummat miehet ovat aivan ihania. Näin taas tänään kaksi pariskuntaa. Ihana katsoa, kun tumma mies näyttää tunteensa valitulleen. Se vahvisti taas sitä, mitä itsekin haluan. Tummemmanpuoleisia miehiä näkee paljon, ja he tulevat helposti juttelemaan. Mutta siinä täytyy olla jotain muutakin, ennenkuin se vasta sytyttää enemmän. Heistä näkee, kun he sydämestään välittävät naisesta. Ei vaaleat toimi samallatavalla. Vaaleat ovat kylmiä ja tunteettomia.

• veio4

Kuulut samaan ryhmään mistä alla kerroin.

• ChinaDragon

Palsta on taas täynnä ylipainoisten naisten kirjoituksia jotka arvostelevat mielellään miesten ulkonäköä ja olemusta.

• veio4

Sinä teet kirjoittaessai juuri samaa mitä fiilisaddiktit tekevät kun antavat kaltaisilleen unelmia siitä miten kuu ja tähdet löytyy kunhan teet niin tai näin.
      Itsestään eksyneet ihmiset juoksevat kunhan kuulevat jossain olevan "trippi" , fiiliksiä tarjolla.
      Tilanne on sama kuin piikki narkkarile.

Fiiliksiä hakeville ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella, koska se on jotain uutta mihin voi ladata unelmiaan ja toiveitaan.

Tosin sinä saatat olla yksi mustista miehistä jotka kehuvat täällä rotuaan jotta saisivat itsestään eksyneitä naisia ansaan.

• kalexis

"Mitä enemmän opin tuntemaan ihmistä, sitä enemmän rakastan koiraani". sanoi saksalainen filosofi Schopenhauer.
        Kun lukee näitä sivuja alkaa ajatella Schopenhauerin tavoin.

• ChinaDragon

Elämässä pätee aina sama sääntö jossa jo paljon kokeneet henkilöt etsivät paljon koneita henkilöitä seurakseen. Itseäni ei ole kiinnostanut joku maailmasta mitään tietämätön henkilö joka unelmoi maailmaa näkemättä koskaan sitä itse , niin pahassa kuin hyvässä.
      Eniten vituttaa nämä jotka kritisoivat ja ovat spesialisteja eivätkä ole itse olleet Suomesta pois edes 5 vuotta. Joku peräkylän juntti joka olisi elänyt Suomessa muun ajan paitsi yhden vuoden jossain muualla kun on niin vielä raakile ja tietämätön kokonaisuuksista.
      Huvittavinta on jos palstalla olisi henkilöitä jotka kommentoisivat monikulttuurisuutta perustuen vain Suomessa kohtaamisiinsa tapahtumiin:) Ne henkilöt olisivat aivan raakileita idiootteja.

• åååmies

Myös Aasiassa ei kuulu tapoihin näyttää tunteitaan julkisesti.

Itse olen jo aika vanhaa polvea (mies) Suomen maaseudulta, syrjäkulmilta. Äitini jäi leskeksi kun me lapset olimme vielä alle kouluikäisiä. Naapuriavulla, pikkupalkoilla hoituivat esim. heinätyöt pienviljelystilallamme. Sukulaisetkin auttoivat, ja osa meistä, kuten minä, suoritimme jopa yliopistotutkinnonkin. Mutta se pointti on tässä: Ei meillä mitään malleja ollut tunteiden ilmaisuihin. Olemmeko kaikki vähän vammaisia? Vain minulla on lapsia ja olen ainoa meistä sisaruksista, joka on naimisissa. En erityisemmin pidä katulääppimisistä. Siinä mielessä minulla ei olisi kyllä ollut mitään annettavaa tietyille suomalaisille naisille. Minulle sopisi parhaiten aasialainen hienotunteinen vaimo. Vaimoni on kuitenkin suomalainen. En kerro enempää tästä ...

• HelpotuksenHuokaus

Taisi huvittavalta kuulostavalta luiruttelu mutu patu tupakka ketjusta tulla viimeinkin loppu. Kiitoksia ja näkemiin ja.hyvät jatkot sitten vaan kaikille. Olihan se jo aikakin.

• sossussa_tapahtui

"Näin tänään kun nuori tumma mies halasi eräässä virastossa käydessäni ikäistänsä naiskaveria."

No saitko haluamasi, vai kitsastelivatko harkinnanvaraisen tuen kanssa?

• Anonyymi

Ja nytkö sinulla on suomalainen mies? Ei varmaan anna läheisyyttä, jos olet niitä afrikan helluja ollut!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3995
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      88
      1972
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1841
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      54
      1448
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1442
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      133
      1385
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      99
      1312
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1196
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1053
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      115
      1050
    Aihe