Siis, pakko päästä vähä purkaa ajatuksii.
Äidin miehwn mielesta kaikki gootit jne emot, on saatanan palvojia, viiltelijöitä, jne. Vituttaa toi. Ku omasta mielestä goottivaatteet ja meikit on just upeita. Ja hän on kanssa erittäin uskovainen, pauhaa sitäkin kuinka farkun polvien rikkominen on saatanallista. Ärsyttää.
Äidin mies ei hyväksy
2
557
Vastaukset 2
- Goth19777
Kristillinen gootti on aika hyvää. Saviour Machine esim on aika loistava bändi:
https://www.youtube.com/watch?v=4JmBP72Jjkk - Ametisteja
Äidin miehelle voisi sivistää hieman lisää goottiutta. Hänellä on erittäin stereotyyppinen ajatus gooteista ja se vaikuttaa hyvin vahvalta mielipiteeltä.
Ensinnäkin voi kertoa että kaikki gootit eivät ole satanisteja. Itse olen alunperin kristinuskoinen (lapsuus) mutta siihen en usko lainkaan, vaan olen enemmän luonnonuskon ja wicca puolelle kääntyvä. Gootit ylipäätään voivat uskoa mihin tahansa mhíhin haluavat. (tai olla uskomatta)
Äidin mies vaikuttaa myös hyvin säädylliseltä (?). Polvien rikkominen on satanistista? Voit etsiä kenestä tahansa "normaalista" ihmisestä kuvan ja useimmilta löytyy luultavasti kuva jossa heillä on revityt farkut. Kuuluvat siis normaaliinkin muotiin, ja tuskin jokainen teini on satanisti. (kuka tietää :D )
Stereotyyppiseen ajatteluun. Noh... ensinnäkin Pahalapsi on erittäin positiivinen henkilö. Ja rikkoo stereotypiaa siitä, että kaikki gootit ovat pimeitä ja ankeita sekä kiroavat kaikki saatanallisilla kirouksilla uuUUUuuu....
Itse en pysty samaistumaan ongelmaan, sillä omat vanhemmat ottivat hyvin oman tyylisuuntaukseni vastaan. Jos todella haluaa pitää kiinni gootti tyylistä, ei sitä kannata heittää pois! Kuten mitään mutakaan mitä rakastaa, vaikka mitä sanotaan. (addiktit älkää ottako tätä ohjetta :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3551434Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan78987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 29564
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33508Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459