Tapasin kivan ihmisen vajaa kk sitten S24.Ihastuimme molemmat toisiimme, itseäni häiritsee mielettömästi etäisyytemme, 100 km.Se nyt ei varsinaisesti ole este, mutta lapsemme ovat.Tämän vuoksi e ole koskaan tietoa siitä, että koska tapaamme jälleen.
Kolme kertaa nähty ja olen lopettanutkin jutun jo 3krt, mutta aina parin päivän päästä hän haluaa minut. " takaisin".On tehnyt viimeksi töitäkin sen eteen, että näki minut ja halusi keskustella asiat kanssani läpi.
Mutta, se kiire miehellä.Parin päivää tapaamisemme jälkeen ollaan muutama viesti vaihdettu ja kerran soitettu.Jotenkin kaipaan enemmän, ajatustenkin vaihtoa päivällä.Molempien työ estää tämån, samoin hänen maatilansa illalla sekä lapset.Whatsapissa hän on kuitenkin jatkuvasti.
Lisäksi hän hyvä ystävä exänsä kanssa, mutta sanoi , että meidän väliin tämä nainen ei voisi tulla.Emme ole lainkaan kavereita esimfacessa, ettei tule väärinkäsityksiä puolin sun toisin.
Hän ei halua jakaa minua, vaan sanoo, ettei meillä ole kiire mihinkään.Mutta minulla on vaikea luottaa.Olenkin kirjoitellut ja soitellut myös toisen miehen kanssa, jonka kanssa etäisyyttä on 1000 km.mutta kun puhumme, niin ajatuksemme menevät täysin yhteen.
Hän on myös tykästynyt minuun.
Jotenkin tuntuu, että teen niiin väärin kunpaakin kohtaan.Itse olen päättänyt nyt ottaa etäisyyttä mieheen, jonka kanssa olemme jo nähneet.Siinäpä näkyy todella kiinnostuksen aste.
Mitä tehdä...lopettaa miehen toiveet minusta, sekin on jo yritetty, mutta emme ole pystyneet.Vielä.
Mitä tehdä?
nainenmaailmasta
3
293
Vastaukset
- mimmihiirilii
Lopeta suhteet molempiin. Ole hetki yksin ja mieti rauhassa, minkälaisen suhteen oikeasti haluat. Kun tiedät, lähde kulkemaan toivettasi kohti.
- yksinvaiyhdessä
Avointa keskustelua yhdessä teidän suhteestanne. Kysy rohkeasti mieheltä haluaako hän todella suhdetta kanssasi tosissaan. Kannattaa hieman hiillostaa häntä sinua askarruttavilla kysymyksillä. Jollet saa vastauksia, mies ei ole sinua varten.! Kun on kypsä uuteen suhteeseen, näkyy se teoissa ja sanoissa toiselle.
- Xxxxxxnnnllllll
Niin, teoissa.Mitä ne ovat, jos nyt tällä hetkellä ei ole aikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721924
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761402Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821364Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101087Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391016Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209941- 94804
- 85785
- 38775
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49745