Tehdään tästä kesästä kaikille ikimuistoinen ja hyvä festarikesä. Nautitaan musasta ja kesästä, fanitetaan bändejä ja tanssitaan ja ollaan reiluja, kaikkia kohtaan. Ei rähistä, eikä vedetä viinaa, tai muuta, silleen, että oman typerän käytöksen takia muiden festarit menee jotenkin pilalle.
Muistetaan, että kaikki tulee hakemaan festareilta, rentoa mukavaa menoa.
Muistetaan, että festariyleisössä on myös paljon nuoria vanhempia, äitejä ja isiä, joita odottaa kotona pienet lapset hoitajineen.
Taataan heille ja kaikille muillekkin turvalliset ja mukavat olot. Festarijärkkärit voisivat myös hoitaa asiat siihen malliin, että ikävyyksiltä vältytään.
Harmia aiheuttavat ja typerästi käyttäytyvät pitäisi välittömästi poistaa alueelta.
Tai selittää heille, mikä on homman nimi.
Nyt rauhaa ja rakkautta kesän festareille
Ollaan.ihmisiksi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876