Tällä kertaa VA-lehdestä. Jos tyyppiä ei kyseinen läpyskä kiinnosta, niin miksi noin pakkomielteisesti sitä seuraa? Taas osoitus että enaivapari on hullu.
Taas antivapari raivoaa
8
134
Vastaukset
- Vaparivaleet
Laittaisitko linkn. Vai valehteletko?
Arvaan varmaankin oikein, ettei hän linkitä sivua http://vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti/ eikä kritisoi mitään artikkelia, vaan kommentoi kirjoittajaa, kulttuurilehtitukea tms.
- onnistuisisko
Eikä etenkään vastaa esitetteyihin täsmentäviin kysymyksiin omista väitteistään, vaan väistelee ja siirtelee maalitolppia minkä ehtii. Yleensä todistustaakka on positiivisen väitteen esittäjällä, mutta tämä tyyppi tunnu ymmärtävän sitä.
onnistuisisko kirjoitti:
Eikä etenkään vastaa esitetteyihin täsmentäviin kysymyksiin omista väitteistään, vaan väistelee ja siirtelee maalitolppia minkä ehtii. Yleensä todistustaakka on positiivisen väitteen esittäjällä, mutta tämä tyyppi tunnu ymmärtävän sitä.
Taattu antivaparin tavaramerkki; kaikki hänelle kiusalliset kysymykset ja kommentit ohitetaan ja jatketaan saman valheen jauhamista. En tiedä mitä hän ajattelee saavuttavansa tälläisellä käytöksellä. Ei ainakaan luottamusta lukijoilta.
- säälixi.käy
Ei.luotu kirjoitti:
Taattu antivaparin tavaramerkki; kaikki hänelle kiusalliset kysymykset ja kommentit ohitetaan ja jatketaan saman valheen jauhamista. En tiedä mitä hän ajattelee saavuttavansa tälläisellä käytöksellä. Ei ainakaan luottamusta lukijoilta.
Niinkö. No sittenhän Mäntysalo on antivapari, samoin sinä ja moni muukin. Sellaisia te äärilahkolaiset olette. Toiminta menee alas kuin lehmänhäntä mutta te vain seisotte poteroissanne ampumassa antiv.... ei kun siis pikku-ukkoja.
- DRHouse
säälixi.käy kirjoitti:
Niinkö. No sittenhän Mäntysalo on antivapari, samoin sinä ja moni muukin. Sellaisia te äärilahkolaiset olette. Toiminta menee alas kuin lehmänhäntä mutta te vain seisotte poteroissanne ampumassa antiv.... ei kun siis pikku-ukkoja.
Taas antivapari tuli ketjuun raivoamaan ja valehtelemaan.
- rajoitajo
DRHouse kirjoitti:
Taas antivapari tuli ketjuun raivoamaan ja valehtelemaan.
Oi joi, vapari näkee antivapareita. Siis pikku-ukkoja. Entäs jos et ottaisi enää.
- DRHouse
rajoitajo kirjoitti:
Oi joi, vapari näkee antivapareita. Siis pikku-ukkoja. Entäs jos et ottaisi enää.
En käytä alkoholia. Mutta jospa sinä lopettaisit sen suoneen tykittämisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360