En halua olla äitipuoli

Vaimomutteiäitipuoli

voiko siihen pakottaa? Osaa kyllä kuria pitää, mutta haluun omia en toisten naisten vikatikkejä kasvattaa. Mies kiukkuaa kun en halua olla äitipuoli, ja koko ajan kehuu kuin hyvä äiti olisin. Sen tiedän mutten haluu kasvattaa. Mulla on valkoinen koti joten en halua sen menevän pilalle.
Miten saisin miehen tajuu ettei lapset kuulu meidän huusholliin. Olisi kurja aolla äitipuoli jos ei tahdo.
Olen kerran tavannut ne ja kauhee kitinä ja kiukku kun ovat musta niin mustiksia ja haukkuivat mut lyttyyn.

23

2251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItkupilliOy

      Vaihda mies jos kerran epämukavat oltavat!, kyllä lapsettomia miehiä riittää sinullekin.

    • äitipuoliilmankakaroita

      Missään ei sanota että toisen lapset kuuluu uudelle äidille. Ei niitä ole pakko ottaa, vaan sano miehelle että et halua niiden tulevat kotiinne. Mies voi tapailla kersojaan vaikka metsässä tai puistossa tai jossain kirjastossa tai kerhoissa. Äitipuoli saa päättää haluuko lapsia elämäänsä vai ei. Ei tarvi haluta.
      Mäkään en ole koskaan halunnu nhä miehen kakaroita, penskat ahdisaa ja suututta mut kun ne huutaa ja sotkee ja syö kaikki ruuat.

    • Samaamieltämyös

      Voi voi tuo uusio perheen ihanuutta! Kai nyt tajusit kun varattuun retkahdit mitä se tuo tullessaan. Ei kukaan pakota sinua vaan ota sinkku jolla ei jälkikasvua sotkemaan teidän kotia. Sitten kun oma sotkee niin osaat senkin hoidella. Ei kukaan pakota sinua ottamaan toisen pentuja kotiisi. Kerro miehelle että menee vaikka hotelliin niiden kanssa kun hoito vuoro sillä. Sekin olisi hyvä ratkaisu? Tai sitten lopettaa lasten tapaamisen täysin ja mies keskittyy sinun kauniiseen kotiin. Sanot suoraan mitä mieltä olet noista pennuista. Eihän nyt toisen leuka tekemät kelpaa! Kurjaa kun änkeävätkin! Eikö se olisi kaikkien kannalta parasta että entisen kanssa tehdyt rääpäleet jäisivät äitinsä hoitoon täysin. Nauttikoon mies uusista rääpäleet änkeävätkin sitten sinä poksahdat.

      • äitipuoleksienala

        Halusin tämän miehen ja luulin et se heivaa kersat siinä samalla. Mitä me teemme lapsilla jotka vaatii meidän rahat ja kiukuttelee? En ole tottunut moiseen elämään, että pienet possu määrittelee mun elämää. Olen eläny aina yksin ei koskaan kersoja, enkä halua niitä nytkän.
        Kun mies tulee järkiinsä niin uskon että valinta olen minä.


      • Erehtyväinen
        äitipuoleksienala kirjoitti:

        Halusin tämän miehen ja luulin et se heivaa kersat siinä samalla. Mitä me teemme lapsilla jotka vaatii meidän rahat ja kiukuttelee? En ole tottunut moiseen elämään, että pienet possu määrittelee mun elämää. Olen eläny aina yksin ei koskaan kersoja, enkä halua niitä nytkän.
        Kun mies tulee järkiinsä niin uskon että valinta olen minä.

        Se mies ei ole mies ellei huolehdi jälkikasvustaan, eli sut siitä konsernista ensimmäiseksi ulkoistetaan. Se sun elämäs, ne sun rahas, ,,, . Ettet olisi hieman itsekeskeinen? Sä saat elää siinä luulossas, että mies hylkää lapsensa melko pitkään. Lapset on "kiusana" vain vähän aikaa. Kaltaisestanne saattaa saada lopunikäisen riesan:). Kiitos, ei jatkoon.


      • Hahahaaha
        äitipuoleksienala kirjoitti:

        Halusin tämän miehen ja luulin et se heivaa kersat siinä samalla. Mitä me teemme lapsilla jotka vaatii meidän rahat ja kiukuttelee? En ole tottunut moiseen elämään, että pienet possu määrittelee mun elämää. Olen eläny aina yksin ei koskaan kersoja, enkä halua niitä nytkän.
        Kun mies tulee järkiinsä niin uskon että valinta olen minä.

        Hahahah :D En usko tätä todeksi! 😂 Luulit oikeesti että miehes heivaa lapset? Pääset helpommalla jos vaivdat miestä.


    • jeleba

      Oikea asenne äläkä anna periksi ja muista sinulla on "ässä" jalkojen välissä käytä sitä tarvittaessa mieleisesi lopputuloksen saamiseksi .

      • Niitä_

        ässiä on joka mimmillä, eli ei se "ässänne" ole pöydässä sen kovempaa valuuttaa kuin muillakaan.


    • eihyvä

      Tämä täytyy olla provo en voi ymmärtää jos valitset miehen jolla lapsia tiedät että he ovat kokonaisuus jonka saat.Kyllä heidän täytyy mahtua yhteiseen kotiinne.Ei noin tyhmää naista voi ollakkaan että ajattelee että mies hylkäisi omat lapsensa sinun takiasi. Enpä arvostaisi kyseistä miestäkään jos näin tekisi.

      • Uusioperheenarkea

        Kyllä tyhmiä äitipuolia löytyy. Omat ensin jne. Joka kerta sama laulu. Aivan kuin toisen lapset olisi väärin kasvatettu ja sen omat on niitä enkeleitä. Ainahan vertaa omiin ja mitä ne saa tehdä ja toisen muksut eri viivalla. Kuulee janäkee kyllä lapsista mihin tuo johtaa. Iskälle kun on tuo pillu maailman tärkein. Jopa omat lapset uhraa noita akan alle. Tyhmiä löytyy ihan varmasti vaikka ehkä esitetty provosoiden. Ei toisen ex perhe ole minkään arvoinen. Sitä katkeruutta kun lapset kasvaa ja vihaavat isän noita akkaa ja isäänsä aikuisina. Ajetaan kesken kasvuisena yhteiskunnan elätiksi ja opiskelut jäävät huonoiksi. Tähän se tahtoo johtaa tuo uusioperheen tekemiset. Kilpailuhenkinen yhteiskunta meillä. Sinun ja minun lapset jne.


      • kasvatanmjuidenlapset
        Uusioperheenarkea kirjoitti:

        Kyllä tyhmiä äitipuolia löytyy. Omat ensin jne. Joka kerta sama laulu. Aivan kuin toisen lapset olisi väärin kasvatettu ja sen omat on niitä enkeleitä. Ainahan vertaa omiin ja mitä ne saa tehdä ja toisen muksut eri viivalla. Kuulee janäkee kyllä lapsista mihin tuo johtaa. Iskälle kun on tuo pillu maailman tärkein. Jopa omat lapset uhraa noita akan alle. Tyhmiä löytyy ihan varmasti vaikka ehkä esitetty provosoiden. Ei toisen ex perhe ole minkään arvoinen. Sitä katkeruutta kun lapset kasvaa ja vihaavat isän noita akkaa ja isäänsä aikuisina. Ajetaan kesken kasvuisena yhteiskunnan elätiksi ja opiskelut jäävät huonoiksi. Tähän se tahtoo johtaa tuo uusioperheen tekemiset. Kilpailuhenkinen yhteiskunta meillä. Sinun ja minun lapset jne.

        Äitipuolet eivät ole tyhmiä, he ovat rikkaus lapsille. Monesti heillä on ässä hihassaan kun kasvattaa toisen lapsia. Monesti lapset normalisoituu kun äitipuoli laatii määräykset ja säännöt. Omat äidit sitä vastoin ovat taantuneita kun paras nainen voitti hänen perheensä omaksi.


    • Sivusta_seuraaja

      Sä sitten jaksat jauhaa noita samoja juttuja koko ajan. Reppana joka ei tiedä perhe-elämästä tai parisuhteesta saati lapsista yhtään mitään.
      Älkää nyt menkö tän trollin retkuun ja uskoko mitään näistä hänen lukuisista kirjoituksista.

      • terapeuttistavarmaan

        Miksi sä sitten kirjoittelet niitä? Ensin kirjotat aiheen ja sitten alat vastailemaan omiin kirjoituksiisi. Olet varmaan hyvin yksinäinen ja masentunut.


      • sairaallenarsistille

        Itse sä olet naurettava, säälittävä patologinen valehtelijareppana, kun kirjoittelet trolleja ja yrität esittää niiden olevan muu henkilö. Älä suhteile varatun kanssa, jos pitää esittää senkin olleen joku muu kuin sinä :D


    • Ei-vaimo-ei-äitipuoli

      Lähtökohtasi on väärä: lapsilla on jo äiti. Yksi äiti.

      Sinä et ole heille äiti. Et edes puolikas äiti. Mutta ole heille aikuinen ihminen, turvallinen ja luotettava aikuinen ihminen. Esimerkki.

      Ei sinun tarvitse antaa kotiasi sotkettavaksi, aseta rajat ja pidä niistä kiinni. Eivät lapset ole tyhmiä, vaan oppivat kyllä miten sinun luonasi kuuluu olla. Älä silti tyrannisoi. Vaan palkitse fiksusta käytöksestä viisaasti: anna huomiotasi ja läsnäoloasi. Kuuntele ja ole kiinnostunut.

      Tällä tavoin pitkäjänteisesti ja määrätietoisesti toimimalla saat heidän luottamuksensa ja kunnioituksensa ilman vilpillisiä konsteja. Anna mustasukkaisuuden puuskien ja uhoamisien mennä, ole niiden yläpuolella. Sinä olet aikuinen, joten käyttäydy sen mukaan.

      Sovi puolisosi kanssa yhteiset pelisäännöt. Ei sinun tarvitse aina osallistua yhteiseen aikaan; Kun puolisosi on lastensa kanssa, sinä voit saada omaa aikaa. Ja lapset saavat oman vanhempansa täyden huomion.

      Muista aina, että tilanne ei ole ikuinen: lapset kasvavat ja kehittyvät. Sinulla on aikuisena mitä suurin mahdollisuus niin halutessasi tukea lapsia kasvamaan oikeaan ja viisauteen. Oletko koskaan ajatellut, että lapset voivat kasvattaa myös sinua :) Paremmaksi ihmiseksi, jos annat sellaiseen mahdollisuuden.

      Minullakin on valkoinen koti ja paljon kiiltäviä tahrattomia koriste-esineitä. Mutta ne eivät puolisoni lasta kuitenkaan kiinnosta, hän tulee mieluummin seuraani - koska minä huomaan hänet ja olen hänelle kuunteleva ja aidosti välittävä aikuinen.

      Jaksamista sinulle.

      • loistavaesimerkki

        Ainut järkevä kommentti koko ketjussa. Ottakaa mallia naiset!


      • ancelafkjfkdkfdj

        Minä olen miehen kakaroille äiti. Olen parempi kasvattaja kuin miehen exä. Laitan lapset ruotuun, säännöt ja tavoitteet ja käytös on niitä joita heiltä vaadin lujasti. Äidiksi he mua sanoo kun muu ei mulle sovi. Mieskin tukee ja komentaa lapsiaan jos he temppuilevat minulle ja käyttäytyvät huonosti, minä olen heidän pomo, joka sanelee
        .
        Mies piti puhuttelun kersoilleen kun kiukuttelivat ja vastustivat minun määräyksiä ja nyt ovat totelleet joka asiassa. Eilenkin kumarsivat minulle kun sanoin että jospa veisit roskat ulos kun laiskana oot, ja sanoi että tottakai. Lapset tarvii komentavan äidin ja ihmisen jota rakastaa ja kunnioittaa, olen heille rikkaus ja kasvattaja ja kyllä he vielä kiittävät minua, nyt ovat vaan pikkukakaroita jotka pitää opettaa miten äitipuolta kohdellaan ja toetellaan. Ilman minua heidän tulevaisuus näyttäisi erittäin huonolta, minä olen se joka on tehnyt heistä kohta hyväkäytöksiset kunhan mies vaan komentaa ja puhuttelee kakaroitaan. Äitipuoli on suuri rikkaus miehen kakaroille.


      • Voi_sinua_trolli-parkaa
        loistavaesimerkki kirjoitti:

        Ainut järkevä kommentti koko ketjussa. Ottakaa mallia naiset!

        Ei kannata ylistää itseään kasvattajana, jos kasvatusmetodit perustuvat komenteluun ja käskyttämiseen - mutta niistäkään huolimatta et ole saanut lasten kunnioitusta, jos lasten isä kerran joutuu puhuttelemaan lapsia. Ehkä et kuitenkaan olekaan niin taitava kasvattaja kuin luulet ja itsellesi uskottelet :-)


    • Itsevaan

      Jos mies tulee järkiinsä, hän heivaa naiset ja pitää huolta lapsistaan. Arvaa miltä lapsista tuntuu jos ei ole isää elämässä. Voisit poistua takavasemmalle ja antaa isän olla isä.

    • Gummallista

      Tämähän on joku "dinalo" trolli aloittaja. Lapset,oli ne kenen vaan ovat ihmisen alkuja ja tarvitsevat huolenpitoa paljon enemmän kuin aikuiset. Joten aloittaja, vedä ittes hirteen.

    • Gummallista

      Tämähän on joku "dinalo" trolli aloittaja. Lapset,oli ne kenen vaan ovat ihmisen alkuja ja tarvitsevat huolenpitoa paljon enemmän kuin aikuiset. Joten aloittaja, vedä ittes hirteen.

    • onko.miehellä.järkee

      Ainoa oikea lopputulos on, jos se mies ei ole aivan pönttö, että hän lopettaa suhteen kitisijänaiseen välittömästi ja etsii sellaisen, joka hänen lapsensa hyväksyy tai on mieluummin jonkin aikaa vaikka ilman naisseuraa.

    • EtsiköötÄmmän

      Tämähän on trolli, mutta pitää sisällään tietyn totuuden. Kaksi kertaa suhteeni on loppunut, kun yh-äiti ei ole hyväksynyt lapsiani samaan talouteen, mutta minun olisi pitänyt huolehtia heidän lapsistaan. Saman asenteen olen kuullut usein naisten suusta ja miesten kokemana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe