Oon 13-vuotias ja painan jotain 37kg ja 153cm pitkä ja silti mulla on kaksari en tiiä mitä teen mulla ei oo itsevarmuutta mennä yläasteelle ajattelen aina että oon ihan hirveen ruma eihän kukaan poika varmaan oo ikinä ees tykänny musta
Miten saa kaksarin pois
Kaksoisleuka
1
489
Vastaukset
- rakastaitseäsi
Painat aika vähän ja oot vielä noin lyhyt niin uskon että sulla on vaan lapsen pyöreyttä kasvoissa. Kyllä se siitä katoaa kun tulet murrosikään ja kasvat. Yläasteen juuri lopettaneena tiedän miltä noi ulkonäköpaineet tuntuu mutta usko mua et ole yksin ja pojat on sun pienin murhe. Suosittelisin keskittymään koulun käyntiin sitten syksyllä eikä murehtimaan tykkääkö jotkut kehittymättömät pikkupojat susta koska et ole barbin näköinen.
Hyvää kesää sulle ja toivottavasti tästä oli jotain apua :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078