Puhuttiinko Bicky Royal-miehestä

Radiossa tässä yksi päivä:)

Kuuntelin tässä yksi päivä Radio Rockin korporaatiota, jossa juontajat puhuivat jotain lapsista siitä, kuinka helposti ihmiset usein valittavat tuntemattomien lasten normaalista käyttäytymisestä, kuten leikkimisestä piha-alueella yms.

Siinä miespuolinen juontaja kertoi tapauksen, jossa muutama vuosi sitten n. 10-vuotiat pojat olivat pitäneet meteliä, ajelleet polkupyörillä yms. kotipihansa lähettyvillä, jolloin joku naapurin yli viiskymppinen nainen oli tullut valittamaan pojille heidän aiheuttamasta metelistä ja kieltänyt heitä poistumaan alueelta.

Sitten juontajan kertoman mukaan yksi pojista oli mennyt kertomaan asiasta isälleen, joka ei ollut tykännyt siitä, että joku naapuri valittaa noin turhasta. Pojan isä oli kuulemma marssinut vihaisena naapuriin ja antanut naapurin naisen ns. kuulla kunniansa:)))))

Juontajan kertoman mukaan naapurit olivat pelästyneet, kun pojan isä oli n. 190 senttinen tatuoitu lihaskimppu, niin eivät uskaltaneet enää sen jälkeen valittaa poikien metelöinnistä:))))))

Varmasti Timppa ja Eki ovat siellä vaan voivotelleet, että oi-voi voi sentään, jos vaikka naapurit nyt ajattelevat siellä jotain negatiivista:))))))))))) Eikä ole varmaan ollut Timpalla ja Ekillä kanttia mennä naapuriin mitään asiasta sanomaan:)))))))))))))

Tietenkin voi olla mahdollista se, että asialla on ollut joku muu Penetrators MC:n mies:)))))))) Mutta muistuuko sulle Bicky Royal yhtäkkiä mieleen mitään tollaista episodia jostain muutaman vuoden takaa?

3

171

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vertaa_tähän

Oli sillä hepulla varmaan vähän enemmän auktoriteettia kuin 164-senttisellä neitsytsedällä, joka menee sasikalju punoittaen kimeällä homomaisella mikkihiiriäänellään antamaan naapureiden kuullla kunniansa.

• Niin muistaako Bicky itse tällaista tapausta jostain kesältä 2012? Vai onkohan ollut joku muu Penetrators MC:n miehistä siinä asialla:))))))))))

Tuli vaan heti mieleen, että sopisi hyvin suhun tai teidän kerhon tyyppeihin:))))))))) Timppa ja Eki kun eivät varmasti mitään tollaista uskaltaisi, kun sanoisivat vaan, että oi-voi voi:))))))))))))))))))))))

• Muistaako Timppa itse tällaista tapausta jostain muutaman vuoden takaa?

Muistatko että Bicky jr. ja Mohammed olisivat tulleet kertomaan sulle jostain valittavista naapureista Liljanlaaksossa:)))))))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe