Keskusta suurimpana puolueena on kansainvälinen

Kuulolla.Kapi.ollaan

Ja hyvä niin.
Täällä pitää puheitaan niin demarit kuin vasurit, ja kokoomuslaisetkin.
Keskusta luonnollisesti myös, kotonaan on äänessä. Saattaapa joukosamme olla kommunistejakin, ainakin yksi selvästi erottuu, joka pääministeriä herjaa.
Nyt demarit täällä ei enään niin ole hallitusta erottamassa, heillä nyt USA presidentti Trump silmätikkuna, että hänet palsta demarien mukaan erotetaan.
Tähän tyyliin, itse demarin suusta tänään:
"Mielenkiintoisia aikoja eletään myös maailmalla. USA:ssa on saattanut jo käynnistyä Trumpin lähtölaskenta. Käynnistäjä on ollut Trump itse, kun hän ei ole ymmärtänyt, että presidentiltä edellytetään toisenlaista toimintatapaa kuin kiinteistömogulilta. "
-nyt ei enään hänkään kotimaamme hallitusta ole erottamassa kuten aiemmin.

Se on tämä media, miten se kääntää heikompien päitä, vaikka nyt Trump kohdalla.

Olikin mukava tämänpäiväiseltä Trumpin erottajalta kysyä, että millä sinä olet häntä erottamassa, kai sulla jokin syykin siihen, ei riitä, kun muutkin demarit niin sanoneet.
FBI ex johtaja suli Trumpin käsittelyssä, joka vuodatti salaisia asioita mediaan, itse sen tunnusti, että on vuotaja.

Sano nyt joitain perusteluja, miksi Trump erotetaan.
Kun aiemmin sanoit, että Sipilä eroaa, tai erotetaan, ei sitäkään ole tapahtunut.

Hyvä huudella perättömiä, kun kysytään että mikä syy on, yleensä demarit tässä sitten vaikenee, tai nopeasti asia siirtää muualle.

Tuskin oikeisto sossu osaa myöskään selittää, että miten Trump eroaa tai erotetaan...

Olette te vähän ihmeellisiä sosialistit, eikä niin vähääkään. Joukkopsykoosi vallalla.

3

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo toisen avauksesi olet tehnyt tuon oman avaukseni lopussa heittämäni pohjalta. Miksi et tullut sinne keskustelemaan? Noilla avauksillasi ainakaan en ala keskusteluihin kanssasi ryhtyä, kun sanomasi tuppaa olemaan yhtä sekavaa kuin kielesikin, "majuri".

Luulisi kyllä, että kepulaisena olisit mieluummin puuttunut tähän avauksellani sanomaani:

>>En toki minäkään toivo tämän hallituksen hajoamista. Heikommassa asemassa olevien huoli hallituksen toimenpiteiden vaikutuksesta on aiheellinen, sen hyvin ymmärrän, mutta maan talous on kuitenkin lähtenyt nousuun. Osansa siihen on hallituksellakin. Jos nousu jatkuu tarpeeksi kauan, ehkä se koituu vielä myös heikommassa asemassa olevien hyväksi. Itse asiassa hallitus on tehnyt ihan hyvää kokoomuslaista politiikkaa. Kokoomuslaisempaa kuin edellinen kokoomusjohtoinen hallitus, kun tällä hallituksella ei ole samanlaisia jarrumiehiä<<

Että tällainen sosialisti siis olen.

• mistänäitä

Horoperse punikki taas täydessä kiimassa.

• mistänäitä kirjoitti:

Horoperse punikki taas täydessä kiimassa.

Mistä kannon alta näitä tollakoita...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe