Moi! Eli kysyisin nyt että oonko liian vanha alottaa telinevoimistelun. Oon 13v (04). Haluisin kisata myöskin en ihan heti mutta pian. Enkä tähtää mihinkään sm-kisoihin tms. Vaan ihan vaikka b tai c luokkaan. Onko niihin mahdollisuus päästä alle vuoden treenamisella? Olen harrastanut taitoluistelua kilpa tasolla 8 vuotta ja tanssia 5 vuotta. Olen pienenä harrastanut telinevoimistelua 1,5 vuotta. Ja olen aika notkea, vahva ja mulla on hyvä tasapaino taitoluistelun takia.
Osaan
Kärrynpyörä
Käsillä seisonta
Silta
Etuperin walkover
Arabialaisen
Perhosen
Puolvoltin
Siinä kaikki jos en unohtanut mitään. Toivottavasti vastaisitte ja kiitos jo valmiiksi niille jotka vastaa!
Liian vanha voimistelemaan?
Anni_______
1
549
Vastaukset
- sannamaaretxx
Siis liian vanha aloittamaan telinevoimistelu 13 vuotiaana?? Itse aloitin telinevoimistelun yli 30 vuotiaana ja nyt voltit molempiin suuntiin ja erikoistunut käsilläseisontaan ja -kävelyyn. Olen aina ollut liikunnallinen ja notkea, niin ei siitä ainakaan haittaa ole telinevoimistelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422582Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423252268- 322002
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471616Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441396
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116