Perhe elämää

Milli1980

Olen lentäjän vaimo.. Hän lentelee ympäri maailmaa ja odotan häntä aina kotona... Suhteemme on hyvä

3

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qpow

Niin? Oliko tässä joku kysymys? Hyvä niin, jatkakaa samaan malliin. :)

Minun puolisoni on kouluttaja. Hän matkustaa (autolla) ympäri Suomea. Minä en erityisesti "odota" miestäni kotona, vaan elän elämää silloinkin kun hän on poissa. Uskollisesti siis toki, mutta en tuijota kalenteria, että milloin mies palaa. Meillä on hyvin onnellinen ja hyvä parisuhde. Onnellinen perhe.

Eihän se toisen reissutyö tarkoita automaattisesti sitä, että suhde voisi huonosti. Jos suhde ei ole kunnossa toisen reissutyön takia, niin ei se kestäisi kunnossa pidemmän päälle, vaikka molemmat nyhjöttäis kotona.

• ParisuhdeParasSuhde

Ihan sama missä ammatissa miehesi tai sinä olet. Parisuhteita on hyviä ja huonoja. Itse olen ammatissa jossa ollaan työssä 8-16. Onneksi myös mieheni siinä vaiheessa kun pyöritimme kolmen lapsen pikkulapsiarkea. Nyt lapset isompia ja ei yhtään haittaa että mies tekee vuorotyötä. Nyt on helppo olla itsekseen nuorten kanssa illat kun mies palaa töistä jo muiden nukkuessa. Aikaa aikaansa kutakin. Läheisriippuvaiset odottaa ovella toisen paluuta, on erosta sitten 8 tuntia tai 2 päivää. Ei-läheisriippuvaiset osaavat nauttia myös omasta ajasta ja olla iloisia kun toinen tulee kotiin. Ja jos on huono päivä voi toiselle sanoa että nyt ei hirveesti jututa. Sitten osataan antaa toiselle se oma aika ilman turhaa draamaa tai kiukuttelua. Näin meillä on mennyt hyvin jo lähes 25 vuotta.

• kukintavallaan

Parisuhteessa on kyse aivan muusta kuin jomman kumman ammatista.
      Mun mies asuu enemmän kuin puolet vuodesta maatilallaan ja minä omassa kaupunkiasunnossani ja hyvin menee siitä huolimatta vaikka välillä saattaa olla 4-5 viikkoa ettei nähdä muuten kuin skypen välityksellä. Parisuhde on voinut hyvin yli 20 vuotta tällä tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3123
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      743
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      740
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      630
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      597
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      520
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      519
    9. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      511
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36