Paras heitto aikoihin.

Muusikkooikeesti

Yksi tyyppi treffisivuilla väitti olevansa maailman kuulu kitaristi. Voi helevetti mitä sakkia tuolla pyörii. Onko muita kusetettu..tai yritetty??

20

435

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öaiwhg

      Miksei voisi ollakin? Minäkin tunnen monta maailmankuulua kitaristia. Niin keikkakokemuksella kuin youtube-näkyvyydelläkin mitattuna. Eri asia sitten, tunnistaako heitä nimestä kukaan. Kitaristit nykyään ei enää ole niitä bändien keulakuvia.

      Että ei se nyt ihan huttua välttämättä ole. Riippuu mitä kuuluisuudella tarkoitetaan: naamaa, nimeä, tuotantoa... Monet yhdistää mielessään kuuluisuus-sanan vaan Seiskan kansi-julkisuuteen.

    • 41vmies

      Saan aina naisen tyydytettyä orgasmiin asti.

      • Impi37

        Asiaa :)


      • 97vmies

        Saan aina naisen halumaan lisää seksiä.


    • dggfdgdgdf

      Tuollaiseksi se nettideittailu on mennyt kun naisiin on pakko yrittää tehdä jollain vaikutus tai ei pääse edes treffeille. Varmasti monet sortuu valehteluun siinä vaiheessa kun eivät pääse omana itsenään treffeille.

    • Kkklll

      Se olikin ihan totta.

    • KannattaaOllaValppaana

      Kerran treffasin laulajan tai siis laulajattaren. Uuuuuu, se oli villiä ja sain sen äänitteen lainaksi kotia minkä myöhemmin palautin. Pimsaa en valitettavasti saanut :( Jooh, jotta en aloituksen asiasta ihan poikkeaisi onkohan kitaristit kovia panemaan ?

    • hgfhgfhgfhgfh

      Asuu Losissa? Olen törmännyt vastaavaan.

      • Vvvvvviiiiiii

        Kyllä asuu.


      • 98798797989
        Vvvvvviiiiiii kirjoitti:

        Kyllä asuu.

        Country? Pitkä letti?

        Todella mukavan ja mielenkiintoisen oloinen mies, kirjoiteltiin muutama viesti. En uskonut sanaakaan, mutta kiinnosti ottaa selvää, kuinka pitkälle kehtaa jutun viedä.. :D

        Kirjoittelu sit jäi, koska etsin parisuhdetta. Ei hänkään tosin ollut minusta kovin kiinnostunut. :D

        Välillä ajattelin, että älä nyt viitsi.. En sentään ihan noin tyhmä ole.. :)

        Kerro ihmeessä, jos kaikki olikin totta!! Ei mulla mitään varmaa tietoa mistään ole!


      • Vvvvvviiiiiii

        En tiedä edelleenkään onko tyyppi se kuka sanoo olevansa vai valehtelija eli uskoo itse kertomaansa.Jotenkin jutut niin lentäviä.
        Luulen että sama tyyppi kyseessä.
        Tosin voi olla totta.
        En kyllä itsekkään oikein usko .
        Kerro vielä mitä kirjoitteli sulle??


      • 989787879879
        Vvvvvviiiiiii kirjoitti:

        En tiedä edelleenkään onko tyyppi se kuka sanoo olevansa vai valehtelija eli uskoo itse kertomaansa.Jotenkin jutut niin lentäviä.
        Luulen että sama tyyppi kyseessä.
        Tosin voi olla totta.
        En kyllä itsekkään oikein usko .
        Kerro vielä mitä kirjoitteli sulle??

        Tosi fiksuja juttuja.

        Hän toivoi kai eniten jonkinlaista henkistä tukea, "kun joutuu menemään ihmismeren eteen." Alunperin Englannista, myös vanhemmat muusikoita. Kuvaili elämäänsä keikkabussissa, ja missä kaupungissa milloinkin oli. Haaveili omasta saaresta. Vuositulot tais olla jotain 450 000 dollaria. Toivon koko sydämestäni, että hän löytää sen, mitä etsii! Itse etsin kuitenkin vähän muuta.. :D


      • Uusiaikakoooo

        Tuttuja juttuja.
        Vaikuttaa tosi kivalle kuitenkin.
        Pitää miettiä
        Aikaa näyttää kivaa aikaa sinulle :)
        Toivon sydämestäni että löydät sen mitä etsit :)


      • rohkeesti.vaan
        Uusiaikakoooo kirjoitti:

        Tuttuja juttuja.
        Vaikuttaa tosi kivalle kuitenkin.
        Pitää miettiä
        Aikaa näyttää kivaa aikaa sinulle :)
        Toivon sydämestäni että löydät sen mitä etsit :)

        Joo, ihan harvinaisen skarppi ja miellyttävä mies! Mene ihmeessä tapaamaan -eihän sitä koskaan tiedä.. Voit saada ainakin mielenkiintoisen ystävän! Kantsii ehdottaa muuten karaokebaaria.. :)

        Kaikkea hyvää sullekin! Vähän tuntuu, että tosiaan löysin etsimäni.. Vaikea sanoa vielä.. :)


      • rohkeesti.vaan
        rohkeesti.vaan kirjoitti:

        Joo, ihan harvinaisen skarppi ja miellyttävä mies! Mene ihmeessä tapaamaan -eihän sitä koskaan tiedä.. Voit saada ainakin mielenkiintoisen ystävän! Kantsii ehdottaa muuten karaokebaaria.. :)

        Kaikkea hyvää sullekin! Vähän tuntuu, että tosiaan löysin etsimäni.. Vaikea sanoa vielä.. :)

        Viel yks vinkki: Ilmeisesti etsii sellaista naista, jota ei kiinnosta sen rahat ja julkisuus.. Ainakin sanoi, että inhoaa bändäreitä tms.


      • 132456

        Ei kiinnosta raha se tuo vaan epäonnea.
        Luonnonlapsi olen vaikka ikää on meissä kaikissa asuu se pikkuinen tyttö :)


      • rohkeesti.vaan
        132456 kirjoitti:

        Ei kiinnosta raha se tuo vaan epäonnea.
        Luonnonlapsi olen vaikka ikää on meissä kaikissa asuu se pikkuinen tyttö :)

        No en minäkään ole mikään nuori tyttönen, mutta eipä ole tuo mieskään!!! :)


      • Samamieskö

        Ei todellakaan :)


    • Kusetustaon

      Eräs tyyppi väitti olevansa tosimielellä mukana, aikamoista kusetusta, mikä tahansa muu olisi ollut parempi. Mites teillä onko teilläkin väitetty moista

      • Vaimitäluulet

        No mutta hei kaikki valehtelee sen minkä kerkii. Toivotaan että löytyy se yksi mikä puhuu totta!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe