Kapelimestarikin Kapia huonompi, teknikot myös

Ylivääpelöisen.tasoa

Sanoi, että hän pesee heidät tiedoillaan. Ja palstalla "kirkkoväärtinsä" huutaa mukana, " kyllä on taitava". "paras". Edes majuri ei pärjää tiedoillaan hänelle, sanovat lojalistit. Ei edes tarvinnut käydä yliopistoa, kun osasi asiat paremmin. SDP tuli ja teki kapteeneja, ehdolla, että alkaa edustajaksi vaaliin. SDP iski kasarmeihin, äänien takia. Näitä käytti välikätenä. Näistä ei sitten ollutkaan varsinaisiin sotilaan tehtäviin, vaan toimistoon, sinne naisten sekaan.

Kapi menettänyt avaruudellisen hahmottamiskykynsä, mikä vuoksi hän uskoi omia illuusioitaan enemmän kuin koneen mittareita. Ajatteli, että hän sentään kapteeni, ei tarvetta välitellä tienpäälläkään, kun niin herraa, ettei sakoteta. Väärät oli luulonsa, tietonsa kansakoululaisen tasolla. Osaa vain kirjaimista hakea vääristymiä.
Haukkuu yliopiston käyneitä, että he tyhmillään sitten. Ja sosialisti kaverit huutaa kuorossa " näin on ".

Että kyllä me näitä vikoja löydetään sinustakin.
Kumpi suurempi vika, kun puuttuu kirjain kirjoituksessa, tai väärässä kohtaa, vai liikennerikkomus ? Tipalla jo ettei kortti lähtenyt. Teillä demareilla nuo käsitykset kovin yksioikoisia.

Siihen voisin jatkaakin, mutten nyt tunne siihen mitään mielenkiintoa.
Voisin esimerkiksi, sanoa, että miten helppo muistaa vaikkapa 50 km/h.
Se noin helppoa, jos ei itse nopeusrajoitusta tiedä, tai muista, se helppo haarukoida, sitten muistaa, on 40 ja 60 keskellä, joko välähti ? Kun seuraavan kerran ajelet. Jos et hoksaa 50 km/h, niin muistat, että se 40 km/h ja 60 km/h keskellä. Kai tuonverran päässälaskua osaat, ja yleensä hoksaamista, ettei ajeta kuin keväiset orivarsat laitumella..

"Sain 464 euron ylinopeussakon, kun Salosta Turun moottoritielle johtavalla tienpätkällä ajoin vastaan tulleen poliisiauton tutkan mukaan 79 km:n tuntinopeutta 50 km:n nopeusrajoitusalueella.
.
mutta tämä oli kahden kuukauden sisällä jo toinen samanlainen. Kesä-heinäkuun vaihteessa Rautavaarapäiville mennessäni ajoin Leppävirralla 80 km:n nopeusrajoitusalueella ”peltipoliisin” mukaan 105 km tunnissa, ja mätkähti 560 euron sakko. Sen jouduin käymään selvittämässä Helsingin pääpoliisiasemalla."
.
Kun sitten poliisi viivytti minua siinä varmaan n. 10 minuuttia, minulle tuli entistä kiireempi ja moottoritielle päästyäni ajelin lähes koko matkan, toistasataa kilometriä moottoritien vasenta kaistaa n. 130 km:n nopeutta, kun oikealla kaistalla oli koko ajan melko ruuhkaista."

4

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunattu.hulluus

"Itse poistun palstalta välittömästi selittelyittä
      Pienviljelija-tarhuri
      10.6.2017 20:22
      Toivotan kaikille hyvää kesää !

Poistan kaikki nimimerkkini.

Toivottavasti palstasta tulee sivistynyt poistumiseni jälkeen."

• Lojalisti

Sossu lojalisti iski, kytäten.
        Ja sosialisti kaverit huutaa kuorossa " näin on ".

Ootte te sosialistit ihme lojalisteja toisianne kohtaan, tietämättä itse asiasta mitään, hanttiin pistetään.
        Ei ihme jos maan asiat teillä onkin hakusessa.

• nimejä
        Lojalisti kirjoitti:

Sossu lojalisti iski, kytäten.
        Ja sosialisti kaverit huutaa kuorossa " näin on ".

Ootte te sosialistit ihme lojalisteja toisianne kohtaan, tietämättä itse asiasta mitään, hanttiin pistetään.
        Ei ihme jos maan asiat teillä onkin hakusessa.

Itse poistun palstalta välittömästi selittelyittä
        Pienviljelija-tarhuri
        10.6.2017 20:22
        Toivotan kaikille hyvää kesää !

Poistan kaikki nimimerkkini.

Toivottavasti palstasta tulee sivistynyt poistumiseni jälkeen.

• Olet tuota samaa soopaasi tuonut eilen illalla avauksellenikin, ja siihen siellä vastasin klo 10.01 viestilläni. Mutta yhä sinun on täytynyt tuossakin kuuluttaa alemmuuskompleksiasi. Sitähän se vain voi olla, kun mielestäsi minä olen paljon merkittävämpi kuin nämä poliittisesti mielenkiintoiset ajat tai mikään muu. Eikö tuollainen ole hyvin tyhmää?

Itse kerroin noista v. 2014 saamistani ylinopeussakoistani, vaikkeivät ne minulle kunniaksi ole. Sain silti ajokorttini uusituksi täyttäessäni 80 vuotta seuraavana vuonna, enkä sen jälkeen ole enää sakkoja saanut. Täytyy nytkin olla varovampi, kun kuukauden vaihteessa lähden taas Rautavaarapäiville.

Lue tuo omalle avaukselleni klo 10.01 jättämäni viesti, jossa on lisävalaistusta noihin muihinkin päätäsi jatkuvasti vaivaaviin asioihin. Koeta tällä kertaa myös lukemasi ymmärtää, niin ehkä sitten maltat olla nolaamatta itseäsi enempää tuolla tavoin. Ethän tuossakaan näy saaneen myötätuntoa muilta kuin tuolta jossain mielessä itseäsikin sekopäisemmältä kahjolta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe