Mitä maksuja miehen pitää

vaieketilanne

maksella ex vaimolleen kun he kohta eroovat? Meinaan vaan kun mies erosi mun takia, että kuin paljon menetetään rahassa kun muutetaan yhteen? Elarit me maksellaan, tarviiks lapsille ostella mitään vai kuuluuko se ex vaimonsa ostettaviin jos ne jotain tarvii? Entä asunto, heillä on yhteinen talo jos mies maksaa muijansa ulos niin tuleeko se munkin maksettavaksi? Eikai? Jos joutuu ottaa pankkilainaa et saa puolikkaan mulle , niin taiukkaa tekee. Mitäs jos maksettas pientä vuokraa ex muijalle? On kuitenkin rahan ahne nainen että ei luovu mistään ellei saa rahaa.
Oisko mulla hyvä olla oma kämppä, niin ei tarvi maksella tuota mörskää?
Tai jos ex muija jää siihen asuu niin me saatas rahaa siitä puolikkaasta???? Voitas ostaa uusitalo, eikä mun tarvis mennä töihin, voisin olla kotirouva. Mikä olisi rahallisesti kannattavampaa???? Sillai ettemme me menetä vaan saataisi rahaa?

11

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunääliöt

      Mene pentu muualle provoilemaan

    • kakkonenkorahanperässä

      Voi onnetonta. Se voi katsos olla niinkin, että pettäjä on expuolisolleen luvannut, että sulta ei tule puuttumaan mitään tarkoittaen siis entistä puolisoaan. Näin ollen epäilen, että ehkä ministerin palkoilla voisi elättää kaksi vaimoa, mutta tavismies ei siihen pysty, joten varaudu ihmeessä ihan köyhään elämään vuokrakaksiossa risaisissa lakanoissa. Mutta eihän niitä pitäisi huomata, kun on niin huikeen rakastunut.

    • velaton-mies

      Minulle jäi vain elatusmaksut.Nekin jäi maksamatta.Meni sitten ulosottoon.Kun olin työssä ulosotto vei tilistä ison osan.Työtä ei kannattanut tehdä.Olin pitkään työtön tai sairaslomalla.
      Luottotiedot meni.Sitten perintä siirtyi Kelalle.Sain sovittua maksusuunnitelman Kelan kanssa.
      Velkaa oli kahteen perintäfirmaan tämän lisäksi.Olin myös ostanut tavaraa luotolla.
      Monta vuotta meni maksaessa.Nyt olen täysin velaton ja luottotiedot kunnossa.

    • Raisionmiesmiem

      Lissu sua kaivataan uusperhe palstalla.

    • Ruokkomaksujaodotellen

      Mahtava tulevaisuus! Jos nyt olet se mieheni lortto joka aiheutit tämän eron niin pidän huolen että maksaa ja kunnolla. Hakekoot yli oton kautta jos muutoin ei suostu. Olen katsos kohta äikkäri lomalle jäävä voi tulla järkytyksenä sulle. Ja voin toki otattaa isyys testin jos haluatte. Parempi se on valmistautua maksamaan myös tästä tulokkaasta. Että varaudu köyhyyteen! Miehen on elätettävä meidät ikävä tosiasia.

      • Pyo

        Sinä se suttura olet minä oln sinun lapasesi äitipuoli ja määrään ja komennon minulla langat käsissä hoidan koko suvun.


      • keksimuutaajankulua
        Pyo kirjoitti:

        Sinä se suttura olet minä oln sinun lapasesi äitipuoli ja määrään ja komennon minulla langat käsissä hoidan koko suvun.

        Hei Pyo, hyvä, että sulla on langat käsissä, jos kerran olet lapasen äitipuoli. Jos tulee lapaseen reikä, voit sitten parsia. Oikeasti-- tyhmä provo aloittajalla.


      • ncmnvcmvnmvncm
        keksimuutaajankulua kirjoitti:

        Hei Pyo, hyvä, että sulla on langat käsissä, jos kerran olet lapasen äitipuoli. Jos tulee lapaseen reikä, voit sitten parsia. Oikeasti-- tyhmä provo aloittajalla.

        Totta. Olen huomannut, jos mua ei olisi tämä perhe olisi ihan hakoteillä. Ei täällä osaa kukaan siivota, ei laittaa ruokaa eikä pyykätä, ellei mua olisi. Olen lasten äitipuoli ja antanut ymmärtää että sanani on laki. Ja onkin. Iln mua ei lapset kasvasisi normaaleiksi ja yhteiskunnassa pärjäämään.
        En ymmärrä miksi äidit ei vlitä ja ohjaa lapsiaan, kaikki jää aina äitipuolen käsiin, mutta parempi niinkin kuin ei mitään. Olen niin onnellinen etyä saan luotsata miestä ja hänen lapsiaan, tiedän ainakin että tuelvat pärjäämään mun valvonnan alla nyt ja sitten kun oat aikuisia nuoa kakarat. Ovat niin laiskoja lihavia, että meillä on kova kuri ruokailussakin.


      • moneytalkss

        Eiköhän ne laske kuka maksaa tasinkoa ja kuinka paljon. Asiat riippuu sitten näistä papereista. Niiden mukaan voitte sitten laskea, että mitä päätöksiä on tehtävä. Rahalla siitä selviää. Mutta lapset elää edelleen siellä koulussa ja harrastuksissa. Lapsen etu on ensin. Arki tulee vastaan vaikka miten olisitte.


    • kdkdkddkdkkdkd

      Mies voi sanoo exälleen että maksaa talosta puolet hänelle, se ei kuulu enää sille, joka hylkäsi hänet. Lasku vaan perään ja exä maksaa sun osuuden.

      • lahjuksia

        Ei muuten onnistu. Menee lahjaverotukseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe