Palsta trolleille tiedoksi

Palstan1Rumin1Mies

Saitte mitä halusitte. Mylmyr uskoi ennemmin teitä kuin minua ja sai sen jättämään minut. Kiitos! No ruma mieshän on helppo jättää kun sonni laumaa pyörii kokoajan ympärillä joten mikäs hänellä ollessa kun valita vain seuraava. Mitä on rakkaus kysyn? Jos tämä nainen viimeksi aamulla vierestä herätessään vannotti ikuista rakkautta minulle mutta illalla uskoessaan palsta trolleihin oli heti valmis jättämään niin onko se rakkautta? Tuohon jos saan vastauksen olen kiitollinen. Muuten osaltani tämä palsta jää itseltäni iäisyydeksi historiaan. Suhde alkoi tätä kautta maailman hienoimman naisen kanssa ja joka yhteinen hetki oli unelmaa ja se näemmä myös päättyi tänne:( Kiitos helvetisti jokaiselle jotka olitte tässä kiusaamisessa mukana!!!

104

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PamahtikoPsykoosiPäälle

      Sitä on aina vaan jokainen se maailman hienoin nainen ja jostain syystä jokainen on kovin epävakaa..

      Ei täältä palstalta löydä mitään normaaleja ihmisiä. Ei kukaan lue tätä palstaa kuin kerran. Ei tämä ole mitään huumoria edes.

      Itseasiassa mikä kumman show tämäkin oli? Yhden ainoan ihmisen yksinpuhelua mies ja naisrooleissa??

      • SusSiunakkoon

        Eräille se on aina se uusin nainen se maailman ihanin nainen vaikka se olisi se 45des👹


    • Hitto sun kanssa....

      Ei ole tapana jauhaa näitä julkisesti. Mutta nyt menee hermot:

      1. Kysyin ei kai tämä ole totta
      2. Vastasit ettei ole
      3. Kerroin että luotan siihen mitä sanot
      4. Aloitit kauhean draaman täällä ja viestein
      5. Syytit minua valehtelijaksi
      6. Syytit Kaappia vaikkei hän edes ole kirjoittanut, ainakaan tunnistettavasti
      7. Jatkat syyttelyä vaikka kerroin nuo 6 asia sinulle jo kolme kertaa.
      8. En jaksa draamaa
      9. En ymmärrä draamaa
      10. En pidä draamasta
      11. Voidaanko lopettaa ainakin täällä?

      • EdesUnissa

        Pyydän että unohdatte kohdan 11, sillä en ole perillä tästä palstan "Bold and beautifull" tarinasta ollenkaan. Sen seuraaminen voisi olla antoisempaa meille muille kuin palstan sisältö keskimäärin.
        Ja laitan saman tien kommenttini loppuun anteeksipyynnön, jos hieron suolaa haavoihin.


    • Parisuhde-pavarotti

      Toiset kateelliset pilaa aina toisten suhteet saatana.

    • kaikysyäsaa

      Panitko edes vai oliko pihtari?

      • KuinTulpatontaMopoa

        Pani se. Siellä kulttuurikohteessaan koskikeskuksen invaweeseessä missä sitä edellistäkin elämää suurempaa rakkauttaan, joka sekin loppui lyhyeen kun päättömän kananlento.


      • KuinTulpatontaMopoa kirjoitti:

        Pani se. Siellä kulttuurikohteessaan koskikeskuksen invaweeseessä missä sitä edellistäkin elämää suurempaa rakkauttaan, joka sekin loppui lyhyeen kun päättömän kananlento.

        Tuki typerän suusi ääliö.


      • KuinTulpatontaMopoa kirjoitti:

        Pani se. Siellä kulttuurikohteessaan koskikeskuksen invaweeseessä missä sitä edellistäkin elämää suurempaa rakkauttaan, joka sekin loppui lyhyeen kun päättömän kananlento.

        Mikä ihmeen invaweecee?


      • MietiHetki
        MyLMyR kirjoitti:

        Tuki typerän suusi ääliö.

        Onko järkevää hakea täältä ihmistä?
        Jos haluaa päätyä oman elämänsä salkkareihin, ja sellaisesta tykkää, niin asia on eri.


      • MietiHetki kirjoitti:

        Onko järkevää hakea täältä ihmistä?
        Jos haluaa päätyä oman elämänsä salkkareihin, ja sellaisesta tykkää, niin asia on eri.

        En minä täältä hakenut ketään. Ihan muualla satuin tutustumaan. Ja hieno tyyppi hän on, paitsi nuo reaktiot käsittämättömiä 😞


      • MietiHetki
        MyLMyR kirjoitti:

        En minä täältä hakenut ketään. Ihan muualla satuin tutustumaan. Ja hieno tyyppi hän on, paitsi nuo reaktiot käsittämättömiä 😞

        En epäile etteikö olisi hieno ihminen.
        Tällä palstalla olevilla kun ei monilla niitä kokemuksia ole, niin reaktiot sellaisen mahdollisuuden eteen tullessa voivat olla hyvinkin odottamattomia. Maailma voi vähän nyrjähtää.
        Been there done tuhat.


      • TrollienTrolli-
        MyLMyR kirjoitti:

        Mikä ihmeen invaweecee?

        No se missä nussi sitä Heidiä jonka perään viimeksi palstalla itki tämä herra.


    • PalstaTrolli

      Menenkin keskustelemaan kylpyammeista.

      Se on ihan varmasti rakentavampaa.

    • AsbergerAlarm

      Etkö sitten tiennyt että mitä jää lopulta vetävän käteen? Pää tulee vastaan. Jos sinä jaksaisit keskittyä vain yhteen naiseen eikä vaan johonkin -kuka vaan nainen minut huolii heti tänne- olisit tässä iässäsi jo isä ja ehkä pian isoisä.

    • Kaunis-Nainen

      No ei palstalla ole kunnollisia miehiä. Sekopäitä kaikki.

      • Ei PRM ole sekopää.


      • vinkkki
        MyLMyR kirjoitti:

        Ei PRM ole sekopää.

        hienoa jos saatte suhteen toimimaan mutta ei ehkä kannattavaa olla sinkku palstalla tuon draaman jälkeen


      • vinkkki kirjoitti:

        hienoa jos saatte suhteen toimimaan mutta ei ehkä kannattavaa olla sinkku palstalla tuon draaman jälkeen

        Näin on.


      • Pidän itseäni suhtkoht kunnollisena


      • murhaajia.ovat
        pujottelija kirjoitti:

        Pidän itseäni suhtkoht kunnollisena

        Älä vaan sano että olet kiltti ja kunnollinen.

        Ne on tosiasiassa saatanoita.


      • murhaajia.ovat kirjoitti:

        Älä vaan sano että olet kiltti ja kunnollinen.

        Ne on tosiasiassa saatanoita.

        En sano, eiköhän tuo ole jo selväksi tullut


      • Huhhuhoijjaa
        MyLMyR kirjoitti:

        Ei PRM ole sekopää.

        On se sekaisin, kui käkikello.


    • Palstan1Rumin1Mies

      Viimeinen päivitykseni tänne ikinä. Lopulta kaikki päätyi hyvin ja suhteemme vain tiivistyi. Kiitos kuitenkin trolleille koska saitte todelliset rakkauden tunteet oikein selvittelemällä meissä eloon. Tää elämä on kuin onkin niin mahtavaa. Minä rakastan sua aina ja ikuisesti! Olet maailman upein nainen rakas<3 Kiitos kaikille epäilijöille jotka syvensivät tunteemme. Tämä on viimeinen avautumiseni palstalle ikinä joten mahtavaa ja upeaa kesää teille ihan jokaiselle! Ette te ole ätmejä kun uskotte itseenne. Ja erityis kiitos sönkölle joka joskus vannoi että sen oikean joskus löydän! En uskonut mutta löysin. Olikos se h blox ja power tai joku sinnepäin:) Kiitos ja näkemiin!!

      • Kauheesti.onnee.taas

        Oho, ei mennyt kuin reilu tunti siihen kun ensin suhde loppui ja sitten oletkin jo taas maailman rakastuneinen.


      • Jokounohtui
        Kauheesti.onnee.taas kirjoitti:

        Oho, ei mennyt kuin reilu tunti siihen kun ensin suhde loppui ja sitten oletkin jo taas maailman rakastuneinen.

        Miten kävi Heidi L. Kanssa jota rakastit suunnattomasti? Ja iiiiiiitkit palstalla hänenkin perään teatraalisesti kuin itkijä mummo.


      • Draamaakerrankin
        Jokounohtui kirjoitti:

        Miten kävi Heidi L. Kanssa jota rakastit suunnattomasti? Ja iiiiiiitkit palstalla hänenkin perään teatraalisesti kuin itkijä mummo.

        Kerro kerro lisää


      • StoryOfPrm
        Draamaakerrankin kirjoitti:

        Kerro kerro lisää

        Annetaan Maestron itse kertoa.


    • antteksivain

      Miksi ne kaikki ovat aina maailman hienoimmat naiset ja miten kukaan voi edes "rakastua" 40 kertaa? Mä haluan tähän selityksen! Kerroit palstalla joskus että lasket kaikki parin kk tapailut seurusteluksi eli se selittää tota lukumäärää mutta kertoo se myös että sulle käy ihan kuka vaan vaikka mitä valehtelet. Ei ykskään nain ansaitse olla se "kuka vaan"

    • pillujen--asiantuntija

      PRM tuli mustasukkaiseksi Mylmyrin seksileluille, kuulemma.

    • SheikkiX

      Onnea käytetystä miehestä. Kuka vaan voi olla häntä käyttänyt ja pienellä paikkakunnalla kauppaan osuu vähintään 1 hoito. Mutta kaikki muu hyvä korvaa tämän pikkuvian ja aina voi muuttaa vaikka nilsiälle.

      • Lopettakaa kiusaaminen. Palstahahmo on palstahahmo. Livenä PRM on hieno tyyppi, vaikkakin reagoi hassusti asioihin. Kaikilla on menneisyytensä.


      • Asioistatietävätaho

        Tampere ei ole pieni paikkakunta missä ilmeisesti prm sanojensa mukaan asuu.


      • kauniitjarohkeat
        MyLMyR kirjoitti:

        Lopettakaa kiusaaminen. Palstahahmo on palstahahmo. Livenä PRM on hieno tyyppi, vaikkakin reagoi hassusti asioihin. Kaikilla on menneisyytensä.

        Teillä menee poikki huomenna ja ylihuomenna ootte taas yhessä.


      • Mistä moinen epäily?


      • Huoriasanonminä
        kauniitjarohkeat kirjoitti:

        Teillä menee poikki huomenna ja ylihuomenna ootte taas yhessä.

        Lapsellista. Mutta todistaa palstatotuudet! Kun selvisi että mies on täällä kerskunut panoillaan eri nimimerkeillä nainen kiihottui ja taas mennään....


      • MietiHetki
        MyLMyR kirjoitti:

        Lopettakaa kiusaaminen. Palstahahmo on palstahahmo. Livenä PRM on hieno tyyppi, vaikkakin reagoi hassusti asioihin. Kaikilla on menneisyytensä.

        Täällä revitään kaikki, väärinymmärryksiä ja trollauksia jne. Ainoa keino teille on, ettei KUMPIKAAN enää edes kuse palstaan päin, muutoin aina joku tai jokin onnistuu kylvämään epäilyksen siemenen.
        Ei yhtään vierailua tai edes kurkkausta.


      • palsta.on.tärkein
        MietiHetki kirjoitti:

        Täällä revitään kaikki, väärinymmärryksiä ja trollauksia jne. Ainoa keino teille on, ettei KUMPIKAAN enää edes kuse palstaan päin, muutoin aina joku tai jokin onnistuu kylvämään epäilyksen siemenen.
        Ei yhtään vierailua tai edes kurkkausta.

        Se tuskin näiltä sankareilta onnistuu.


      • Enolekatkeramutta
        MietiHetki kirjoitti:

        Täällä revitään kaikki, väärinymmärryksiä ja trollauksia jne. Ainoa keino teille on, ettei KUMPIKAAN enää edes kuse palstaan päin, muutoin aina joku tai jokin onnistuu kylvämään epäilyksen siemenen.
        Ei yhtään vierailua tai edes kurkkausta.

        Lukekaa palstaa ja erotkaa. Olkaa lukematta ja olette onnellisia. Valitkaa. Onnea!


      • turvassanaa
        MietiHetki kirjoitti:

        Täällä revitään kaikki, väärinymmärryksiä ja trollauksia jne. Ainoa keino teille on, ettei KUMPIKAAN enää edes kuse palstaan päin, muutoin aina joku tai jokin onnistuu kylvämään epäilyksen siemenen.
        Ei yhtään vierailua tai edes kurkkausta.

        Hovimuusikko Ilkka - Unohdin mun turvasanan ;)

        https://www.youtube.com/watch?v=SEge1duS5q8


      • kultaaaaa

      • söpööö

      • herätys_
        palsta.on.tärkein kirjoitti:

        Se tuskin näiltä sankareilta onnistuu.

        Yhdeltä sankarilta, eli aloittajalta


    • AsioistaOikeastiTietävä

      Tämä draama on kaikki yhden miehen käsialaa ja nämä henkilöt kaapin sivupersoonia

    • Mylmyr ei ole tavannut PalstanRumintaMiestä ja aloittaja on feikki.

      • Näin on näppylät. Ja lopetetaan tähän 🙂 Kaikkea hyvää kaikille 😘


      • heipat.osa.26
        MyLMyR kirjoitti:

        Näin on näppylät. Ja lopetetaan tähän 🙂 Kaikkea hyvää kaikille 😘

        Juu, palataan huomenna ;)


      • Palstan1Rumin1Mies

        Ei olekaan. Tai siis on tavannut. Tiedän tasan tarkkaan että kaappi vie minut ennemmin kuin minä. Olen rumenpi kuin kaappi. Mutta vieköön. Tiedän miten homma etenee. Naaras valitsee ja uros valitaan joten koppelo on se joka valkkaa. Jos minä olisin komea mies niin tottakai olisin nyt suhteessa. Kun en ole niin kohtaloni on olla ilman. Olkaapa hyvä kaappi. Olet muutenkin elämäämme sotkeutunut ja anna siitä tykkää joten olen vaan pelkkä prm. Katso silmiin. Se on ainoa neuvo.


      • jopalasi
        heipat.osa.26 kirjoitti:

        Juu, palataan huomenna ;)

        oikiassa olit johan se palasi


    • Ldliuyt

      Pertti-setä kertoi iltasatuja uskolliselle kuulijakunnalleen. Kaikki uskoi.
      Nyt taputtakaa, esirippu laski.
      Seuraava näytös!

    • NiinSaatana

      Imekää mun munaa koskikeskuksen vessassa vajakit!!!

    • 12121212121212

      Ehkei kannata sekoittaa palstaa ja parisuhdetta.

      Minä en ainakaan kertoisi/kerro tyttöystävälle/seksikumppanilleni mitään palstasta, saati keskustelisi omista asioistani täällä. Sama luonnollisesti pätee someen sen kaikissa muodoissa.

      Jos kirjoittaja on oikea PRM, mitä aina sopii epäillä, kannattanee sopia ettei kumpikaan kirjoita seurusteluun liittyvistä asioista tänne.

      • totuusontää

        Kukaan yksikään nainen ei menisi toteamaan että prm.n kanssa olisi suhteessa.


      • mitähähtä
        totuusontää kirjoitti:

        Kukaan yksikään nainen ei menisi toteamaan että prm.n kanssa olisi suhteessa.

        kävis kaapin päälle


    • Palstan1Rumin1Mies

      Totuus on se että palstan rumin mies ei lyö läpi joten kaappi tissi vertailuneen on se ns kova jätkä joka lyö läpi ennemmin kuin minä prm mut olkoon. On alusta asti selvä et ennemmin komea mies kuin ruma mies vetoaa. Se on vaan biologiaa ja se pitää hyväksyä. Mut minkäs biologialle voi. Olkaa hyvät! Tiedän tasoni ja se ei riitä lähellekään mylmyrin kastiin.

    • IltalehdestäPäivää

      kyrpä suuhun ja.....:D

    • Palstan1Rumin1Mies

      https://www.youtube.com/watch?v=CweROG8S-68
      Pink floyd High hopes
      Soita tuo kaappi Annalle. Soitan sen hänelle muutenkin kitaralla. Kertoo kuinka rakastaa. Mulla on ikävä mut tää on sulle rakas!!! Voitit tän taistelun mut arvosta tää kappale. Se on sellainen jonka oon opetellu vaan Annalle!

      • Mikä sinua vaivaa 😳


      • trollitrollaa
        MyLMyR kirjoitti:

        Mikä sinua vaivaa 😳

        Se on trolli ei oikea palstanruminmies
        kukeen ei tiedä mikä trolleja vaivaa


      • trollitrollaa kirjoitti:

        Se on trolli ei oikea palstanruminmies
        kukeen ei tiedä mikä trolleja vaivaa

        Kyllä tuo viesti oli häneltä 😳


      • Cxcx
        MyLMyR kirjoitti:

        Kyllä tuo viesti oli häneltä 😳

        Voi ei ja olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti hän ymmärtää hoitaa itsensä kuntoon ennenkun alkaa taas rakastumaan kun alkaa olla saman toistoa meno.


    • menkäävauvapalstalle

      Onpas lapsellista itkua ja kitinää.

    • Palstan1Rumin1Mies

      Ainiin mylmyrille tiedoksi että kaappi oli se parempi mies eikä se prm.
      Joten ei muuta kuin iske kiinni komeampaan ja minä olen juurikin se prm.
      Joten ihan oikeasti prm.nä sanon sen että iske kiinni. Mulle on jo sanottu että valehtelen palsta trollien takia. Kaappi! Kato silmiin älä tisseihin! Hän tykkää kuitenkin enemmän sinusta kuin minusta ja olen juurikin se prm. Mie meen töihin. Menkää te kotiin. Hyvää yötä ja parempaa elämää. Moikka!

      • Minä tähän tämän yhden viestin sulle laitan. Minä en ole vienyt mylmyriä mihinkään enkä vie. Hän on ystävä. Eikä hänkään minua minnekään vie.

        Mutta mitä teille kävi, on teidän asia. Tiesin siitä vastakun sinä kirjoitit palstalle, että on hässäkkää.

        Tuskin uskot mitään, mitä sulle kirjoitetaan totta, mutta miksi MylMyr tänne kirjoitti että on rakastunut suhun? Miksi se ei olis mulle aiemmin kirjoittanut privanakin jos haluis mut? Olis ollut helpompiakin tapoja...

        Sinä pelkäsit, Mylmyr pelkäsi. Siitä tämä johtui. Mitä silloin tehdään kun toinen pelkää? Mieti sitäkin...


      • voi.sua
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Minä tähän tämän yhden viestin sulle laitan. Minä en ole vienyt mylmyriä mihinkään enkä vie. Hän on ystävä. Eikä hänkään minua minnekään vie.

        Mutta mitä teille kävi, on teidän asia. Tiesin siitä vastakun sinä kirjoitit palstalle, että on hässäkkää.

        Tuskin uskot mitään, mitä sulle kirjoitetaan totta, mutta miksi MylMyr tänne kirjoitti että on rakastunut suhun? Miksi se ei olis mulle aiemmin kirjoittanut privanakin jos haluis mut? Olis ollut helpompiakin tapoja...

        Sinä pelkäsit, Mylmyr pelkäsi. Siitä tämä johtui. Mitä silloin tehdään kun toinen pelkää? Mieti sitäkin...

        Ohhoh...

        Mietin vaan, jos itse kävisin kahvilla jonkun palstalla olevan miehen kanssa, ja myöhemmin sen mustasukkainen tyttis alkais huudella mua täällä skitsoksi / uhkailla, sanoa etten katsonut edes silmiin, vaan kyttäsin persettä.. :)


      • voi.sua kirjoitti:

        Ohhoh...

        Mietin vaan, jos itse kävisin kahvilla jonkun palstalla olevan miehen kanssa, ja myöhemmin sen mustasukkainen tyttis alkais huudella mua täällä skitsoksi / uhkailla, sanoa etten katsonut edes silmiin, vaan kyttäsin persettä.. :)

        No ihmiset voi kirjoittaa tänne. Sellaista se on. Ei voi mitään.


      • tuijotantissiä
        tähänsekaappi kirjoitti:

        No ihmiset voi kirjoittaa tänne. Sellaista se on. Ei voi mitään.

        mitä mieltä olet siitä että anna on mennyt kertomaan tissiintuijottelustasi eteenpäin muille


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Minä tähän tämän yhden viestin sulle laitan. Minä en ole vienyt mylmyriä mihinkään enkä vie. Hän on ystävä. Eikä hänkään minua minnekään vie.

        Mutta mitä teille kävi, on teidän asia. Tiesin siitä vastakun sinä kirjoitit palstalle, että on hässäkkää.

        Tuskin uskot mitään, mitä sulle kirjoitetaan totta, mutta miksi MylMyr tänne kirjoitti että on rakastunut suhun? Miksi se ei olis mulle aiemmin kirjoittanut privanakin jos haluis mut? Olis ollut helpompiakin tapoja...

        Sinä pelkäsit, Mylmyr pelkäsi. Siitä tämä johtui. Mitä silloin tehdään kun toinen pelkää? Mieti sitäkin...

        Sut oli tosi ikävästi sotkettu tuohon hommaan mukaan, musta tuo ei ollut alkuunkaan reilua. :(

        Pojot sulle, ettet lähtenyt roiskimaan takaisin.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Sut oli tosi ikävästi sotkettu tuohon hommaan mukaan, musta tuo ei ollut alkuunkaan reilua. :(

        Pojot sulle, ettet lähtenyt roiskimaan takaisin.

        No eipä mua haittaa. Ja kai mä en tään maan ainoa mies, joka tissejäkin tuijottelee. :oD
        Enkä mä niitä sen kummasemmin katsellut, tälläsissä tapauksissa kaikki tälläinen eskaloituu. Harmijuttuja, mutta tunteet pelissä, silloin ei aina järki pysy mukana itsekullakaan. Ei tässä nyt minusta kovinkaan kauhee mun puolesta ole tapahtunut...kai? En mä ainakaan ole kerennyt vielä mitään sellaista vielä... :o)


      • tuijotantissiä kirjoitti:

        mitä mieltä olet siitä että anna on mennyt kertomaan tissiintuijottelustasi eteenpäin muille

        Eipä vaarallista. Ja ei se kyse ole ihan vaan erikoisemmasta tuijottelusta kuin mitä miehet nyt yleensä katsoo naisessa. Anna oli vaan kiinnittänyt huomiota, että tämä mies ei ollut katsonut yhtään rintoja. Siitä tämä juttu... siis minä ymmärrän. Enkä minä mikään hurskastelija halua ollakkaan, että väittäisin täällä, etten katsoisi naisissa naisellisia piirteitä. Mainittakoot samaan rahaan, että kuitenkin olen näistä kahdesta miestyypistä ehdottomasti se peppumies. :o)


      • eiymmärräk

        Kokoa nyt itsesi perkele tai kaappi todellakin voittaa.
        Sut on valittu jo niin miksi noin epävarma?


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olen muuten palstan rumin mies . Sitä olen aina ollut. Tämä aloittaja on naisia tavannut joten ei ole ruma, minä en ole edes halannut naista koskaan joten ei jää epäselväksi kuka on rumin.

      • VeikkaanItseäniRuminM

        Niin eli siinäkin valehtelee. Käyttää meidän rumien miesten tavaramerkkiä saadakseen sääliä naisilta.


    • Harhaluuloisia

      Kuinka täällä itketään kun salasuhde ilmi tullut ja sen puoliso kiusaa kakkosta. Kuinka tuo petettäjä täällä salaa rakkaalle viestittää. Kuinka pettäjä joka nakattiin pihalle vittuilee ulosheittäjälle. Kuinka petetty vittuilee asiasta kakkoselle. Jne näitähän riittää ja niihin vastaavat kyseiset ihmiset jotka omivat jutut itseensä kohdistuneena. Irl eivät uskalla toimia oikein ja rehellisesti. Kun suhteeseen aloitettu väärin perustein. Kuka puhuu totta ja kuka vittuilee? Kuka uskoo trollin täysin keksimään provoon. Ja kuka uskoo kenenkin täällä kirjoittelevan. Kuinka vaikuttaa Irl suhteisiin? No en todellakaan kertoisi kellekään kirjoittelusta täällä. Parempi se on kysyä toiselta suoraan jos epäilee toista jostain. Typerää kommentoida edes trollin tekemää tarinaa. Ei täällä kertomukset kuin paranee kun ei kasvojaan tarvitse menettää. Toki ymmärtää miten vaikuttaa kun ihmiselle valehdellut Irl ja jäänyt siitä kiinni niin täällä joku vittuilee ja vihjailee samasta asiasta. Tuntuu varmasti pahalta. Kuitenkaan ei voi olla varma kuka keksi nämä tarinat. Ihan aikuisten oikeasti palsta on mielikuvitus maailmaa ja jos joku antaa sen vaikuttaa Irl niin on selkeästi sairas ihminen. Koska Irl me hoidetaan suhde asiamme ja elämämme. Turha sitä on palsta trollia uskoa. Mutta jos on Irl valehdellut ja kiinni jäänyt eiköhän se jättäminen johdu sieltä? Voin kuvitella kuinka joku kumppani tulisi kertomaan minulle mitä olen täällä kirjoitellut enkä uskoisi hänen sanomaa Irl. Typeryksenä voidaan pitää joka tälläisen uskoo ja luottaa. Irl valehtelevan ihmiseen on myös pystyttävä joko luottamaan tai jättämään. Ei palstan vuoksi ketään jätetä.

      • äidinkielentunnilletakas

        Ihme könttä toi sun tekstis.


    • Mä nyt laitan vielä viimeistä viestiäni tänne, koska tosiaankin Kaappia on nyt sekoitettu tähän.

      1. Luin palstaa ja kysyin toiselta onko tämä totta
      2. Hän vastasi ettei ole
      3. Vastasin että uskon sitä
      4. Tää koko helvetti alkoi

      Kaappi, olen pahoillani tästä. Nyt poistun täältä, sillä tämä on mennyt jo överiksi.

      Not My circus, not My monkeys.

      • juu-juu

        Viimenen viesti ennen seuraavaa.

        Käsitelkää nämä asiat yksityisesti, ei muuten, mutta alan tuntemaan jo myötähäpeää.


      • eiymmärräk

        Tää on todellakin sun sirkus; olet kaiken alullepanija.
        Jos olet fiksu, katkaiset kaikki yhteydet kaappiin.


      • fdhhg6565vcvcv
        eiymmärräk kirjoitti:

        Tää on todellakin sun sirkus; olet kaiken alullepanija.
        Jos olet fiksu, katkaiset kaikki yhteydet kaappiin.

        Tuskin tarvii.. Eiköhän kaappi saanut jo tuosta hullunmyllystä tarpeekseen..


      • IhastaaVaiRakastaa

        Ja huomenna taas olet uskomassa palstalla trolleja, etkä sitä mielitiettyäsi. Näistä kaikista herää enään kysymys oletko sinut itsesi kanssa? Asiaa on helppo kysyä, koska palstaa et jätä vaikka niin sanotkin. Jos kaappi on se kenet valitset ja kenen puolesta puhut ennemmin kuin "rakkaasi" kertoo se valitettavasti siitä, että et rakasta prm.ä vaan olet sekaisin tunteidesi kanssa. Valitettavasti tässä tilanteessa tulee mieleen se, että palstanrumimmanmiehen olisi syytä poistua ja kovaa nyt takavasemmalle ettei hän riko itseään ilmeisesti elämänsä ensimmäisessä suhteessaan. Rakkaus kun on siitä ihmeellinen asia, että tällaiset anonyymit kirjoittelut ei sitä pilaa. Jos pilaa ei tunteet ole koskaan aitoja olleetkaan. Ihastuminen on eriasia kuin rakkaus. Ihastumisessa kaikki on mahdollista ja epäonnistumisen riski suuri. Rakkaus poistaa epäluulot ja toinen on se elämän tärkein ihminen. Erotelkaa edes oletteko ihastuneita vaan tunteen takia vai oikeasti rakastuneita. Jos jälkimmäistä tällainen keskustelu olisi ainakin julkisesti jäänyt käymättä.


      • OutoTarinaa
        IhastaaVaiRakastaa kirjoitti:

        Ja huomenna taas olet uskomassa palstalla trolleja, etkä sitä mielitiettyäsi. Näistä kaikista herää enään kysymys oletko sinut itsesi kanssa? Asiaa on helppo kysyä, koska palstaa et jätä vaikka niin sanotkin. Jos kaappi on se kenet valitset ja kenen puolesta puhut ennemmin kuin "rakkaasi" kertoo se valitettavasti siitä, että et rakasta prm.ä vaan olet sekaisin tunteidesi kanssa. Valitettavasti tässä tilanteessa tulee mieleen se, että palstanrumimmanmiehen olisi syytä poistua ja kovaa nyt takavasemmalle ettei hän riko itseään ilmeisesti elämänsä ensimmäisessä suhteessaan. Rakkaus kun on siitä ihmeellinen asia, että tällaiset anonyymit kirjoittelut ei sitä pilaa. Jos pilaa ei tunteet ole koskaan aitoja olleetkaan. Ihastuminen on eriasia kuin rakkaus. Ihastumisessa kaikki on mahdollista ja epäonnistumisen riski suuri. Rakkaus poistaa epäluulot ja toinen on se elämän tärkein ihminen. Erotelkaa edes oletteko ihastuneita vaan tunteen takia vai oikeasti rakastuneita. Jos jälkimmäistä tällainen keskustelu olisi ainakin julkisesti jäänyt käymättä.

        Mielenkiintoisinta asiassa on se että henkilö haluaa suojella ihmistä jolle on antanut pakit ja taas puhua pahaa henkilöstä jonka on valinnut. Laittaa vain mietityttämään etenkin tunnepuolta.


      • jatkuvaripuli
        OutoTarinaa kirjoitti:

        Mielenkiintoisinta asiassa on se että henkilö haluaa suojella ihmistä jolle on antanut pakit ja taas puhua pahaa henkilöstä jonka on valinnut. Laittaa vain mietityttämään etenkin tunnepuolta.

        No sellaista se on kun esittää kaikki roolit itse ja alkaa hahmot loppua. Ilmeisesti kokee välillä tuon prm:n enemmän itsekseen kuin kaapin ja koko omituinen fantasiatrio jatkaa toistensa ajatuksia. Rautalangasta vääntäen naishahmo on myös keksitty


    • kunnollinen-mies

      Kauhee riita. Suomalaiset ei osaa erota sovussa vaan heti riidellään. Ei suomalaiset osaa seurustella edes kun heti kritisoidaan toisen tekemisiä ja kaikkea. Sitten julkisuudessakin aletaan haukkua , ainakin julkkikset aina niin tekee. Nainen on aina heikoilla eikä ne osaa puolustaa itseään jännämiehiltä.

    • .. Onkohan tää "teatteria" vai Totta?.. *pohriskelee*.. ;P

      .. Mut joo.. Jos tää on Totta, niin Keskustelkaa/Puhukaa Toisillenne.. Ei täällä vaan KahdenKesken.. ;P

    • kylläkyllä--

      Äkkiä sovinto seksii niin riidat unohtuu

      • mee.kotiis

        Mitä sinäkään mistään sovintoseksistä tiiät.


    • Huhuuuuuu

      Mikäs tilanne?

    • RandomBlazer

      Aika kiinnostavaa luettavaa

      • Palstapsykoosi

        Aika psyko meininki


    • Halloooooo

      Miks tilanne?

    • Mikämotiivi

      Sama tarina kuin exn38n ja tähänsekaappi. Keksisitte jotakin uutta...

    • Ovatkoyhdessä

      Mite siinä kävi? Kiinnostaa

      • Tietäjä_-

        Palstanruminmies hoidossa.


      • Kaipaavataho
        Tietäjä_- kirjoitti:

        Palstanruminmies hoidossa.

        No vittu just


      • Mikämotiivi

      • Tietäjä_-

      • Etkötiennyt

        Exn38 ja tähänsekaappi vaikuttaa samalta kuin Mylmyr ja palstanruminmies. Sama tarina eri nimillä. Se kummastuttaa.


      • ApinaSirkus
        Etkötiennyt kirjoitti:

        Exn38 ja tähänsekaappi vaikuttaa samalta kuin Mylmyr ja palstanruminmies. Sama tarina eri nimillä. Se kummastuttaa.

        Eikö Mylmyri käynyt Kaappia tapaamassa? Näin ymmärsin hänen myöntäneen.

        Ja siihen mitä sanoi aiempana "Not my circus, not my monkeys", niin asia on juurikin päinvastoin, ihan on oma sirkuksensa, apinat myös. Moneen kertaan täällä varoiteltiin, ettei pidä kertoa itsestään liikaa, ei pidä laittaa kuvaansa, ei hakea liikaa huomiota, ja ennen kaikkea: ei pidä kertoa liikaa henkilökohtaisesta elämästään. Teki kuitenkin päinvastoin, ja näin kävi. Huomiota tuli, mutta onko haluamansa kaltaista. Sitä on mahdoton enää hallita, kun kissa on pussista päästetty.


      • VaiKuinka
        Tietäjä_- kirjoitti:

        Palstanruminmies hoidossa.

        Hoidossa siis lataamossa??


    • klhlkjlkjlkjlökjö

      Täytyy myöntää, että muakin vähän kiinnostaa. Uskon, että mylmyr käy edelleen lukemassa tätä palstaa -ei malta pysyä pois..

      Kontrasti on vaan niin mielenkiintoinen. Pitkään yksin ollut prm on vihdoinkin löytänyt naisen vs. ilmeisen vapaamielinen ja sosiaalinen kahden lapsen äiti..

      Toivottavasti menee hyvin, vaikka kuilu elämänkokemuksen osalta on huima.

      • HeidiLLLLLäää

        Vai pitkään yksin ollut 🤡 Kuukausi sitten itki kun täti numero 40 lähti, nämä "suhteet max1-2kk😂🙊🙈🙉🦅


      • NimelläAinaJätettyLisää

      • jhkjhkjkjhkjhkjhk

    • Myllex

      Kuka kenenkin nimimerkin taakse kätkeytyy jäänee hämärän peittoon. Mylmyrin ja exn38n käyttämä kuva näytti hyvältä. Peukut sille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe