Panopuu-ainesta

kelpaamaton

Miksi kyllä kelpaan seksiin mutta heti kun alan puhumaan seurustelusta minut jätetään. Tai että minun kanssa kyllä seurustellaan pari kuukautta mutta sitten jätetään, mutta halutaan silti jatkaa seksin merkeissä. Miksi? Minulle on käynyt näin 7 kertaa!

Miten muuttuisin panopuusta tyttöystäväksi?

Ja kyllä nämä miehet ovat olleet sitoutuvaa sorttia sillä olen nähnyt kolmen niistä kaupungilla (elokuvissa, ravintolaillallisella, kihloja ostamassa!) muiden naisten kanssa!

Miksi minulle ei olla romanttisia!!!!!!

Olen kokeillut pihtausta, olen antanut heti, olen ollut nipottaja olen ollut rento. Olen soitellut usein, olen ollut soittamatta. Olen yrittänyt kaikkea, olen imenyt parisuhde oppaiden neuvot ja kaikkeni oon tehnyt ja silti....
Juuri edellinen jätti mut, mut haluaa silti seksiä....ei p*****le!

17

4936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy varmaanki

      yksi voi olla jos olet jakanut tarpeeksi niin ei ketään halua sellaista tyttöystäväksi tai syitä voi olla monia.no en mä tiedä yritä jaksaa toivoa ja haaveilla unelmien miehestä kyllä sellainen ihan varmasti on sullekin jossakin ja uskon että löydätkin sen vielä.

      • Anonyymi

        Minä menin naimisiin ns. jakorasian kanssa. Erittäin hyvä päätös, jota en ole katunut koskaan. Tykkää seksistä, mutta ei ole kuitenkaan pettävää tyyppiä.


    • kokenut mies

      olet ns. narttu-tyyppiä!Kaikki mitä yrität näytellä näkyy läpi.Sinusta saa vain ja ainoastaan helposti nussimiskaverin ja mahd. hyvää pillua.
      Tyydy osaasi ja anna vitun vinkua.Halukkaita kyrpiä kyllä löytyy tästä maasta pilvin pimein!Minäkin olen yksi halukas.Laita meiliä niin sovitaan missä nusastaan!

      • leeeena

        mun mielestä toi oli ihan hyvä kysymys. luulenpa, että aika moni tyttö/nainen on kokenut samanlaista.
        vastauksesi sen sijaan oli todella törkeä! kysyjä ei varmastikaan odottanut mitään tuollaista!

        kenenkään ei pidä tyytyä sellaiseen osaan, joka ei itseään tyydytä. ikäänkuin ei muka muuhun kelpaisi! ihmiset etsivät kumppania aktiivisesti, se on meihin sisäänrakennettu juttu ja jotenkin tulee sellaisen olo, että kysyjä on törmännyt ihan liian moneen hyväksikäyttäjään!

        kysyjä voisi tietenkin ajatella niinkin, että jos esim. kaveripiirissä ei ole ketään, johon olisi ihastunut todella, ei sitten olisi sängyssä kenenkään tutun kanssa. että se oikea ja tavoittelemisen arvoinen ihminen onkin joku, jota et vielä edes tunne. odotellessa ei kannata jakaa kellekään. ei ainakaan siksi, että saisi hyväksyntää, sillä sehän kääntyy usein juuri toisinpäin.
        tsemppiä!


      • Risuparta

        Sanoisin sinulle muutaman sanan ihmisyyden kunnioittamisesta,jokaisella on oikeus omaan kroppaansa antaa tai ei,mutta noin törkeää vastausta ei ihan purematta niele kukaan.Sinun puhe tyylisi on niin loukkaavaa, tämän sivun seriffinä en hyväksyisi sinun ihmisarvoa alentavaa purkaustasi,mutta hekin ovat vain ihmisiä.


    • Frederico

      Oletko kokeillut vielä sitä?

      Sanotaan et pahojen poikien kaa leikitään, kilttien kanssa perustetaan perhe.

      Löytysköhän tytöistä samankaltaista sanontaa.

    • jörö

      mutta jostain se on johduttava, ettei sinuun haluta sitoutua. Mullakin on muutama sellanen ex-hoito, kenen kanssa lähdettiin baarista panemaan mutta en missään tapauksessa rupeaisi niitten kanssa seurustelemaan. Syitä tähän on mm. eräs on nainut muutamaa kaverianikin tuntematta mitään hapeää, eräs toinen rupeaa kysymään hermojani parin tunnin yhdessäolon jälkeen jne.

      Yhden kanssa tapailin muutaman kuukauden mutta ei tuntunut sopivalle ja yhteinen taival jäi siihen, seksi jatkui satunnaisesti vuoden verran. Nykyään en kyllä halua edes seksiä hänen kanssaan. Se on vaan sellain että seksi kyllä kelpaa mutta enpä muuta näistä naikkosista haluakkaan.

      • panopupusöpö

        Sama juttu joidenkin kohdalla, mut kyl mun kaa ois jotku halunnu sitoutumaan. ne kunnolliset.. mut minkäs teet kun haluan panna kaikkee mikä liikkuu.
        miehet on mun mielestä vaan lisääntymistä varten tai maksumiehiä.
        exäkin oli täys luuseri avopuolisona. taidan olla kosto reissulla vieläkin..


    • juuri niin

      sä olet vaan tavannu väärii tyyppejä. tietnkin oletetaan että olet yli 20 .muuten se on teini härpytystä

    • minä

      on ollut lähes aina päinvastanen tilanne..
      Olisin halunu pelkkää munaa ja jo ehdotellaan
      kihloja ja häitä ym...:( pelin henki on tehtävä heti selväks ja pysyttävä siinä.

    • Risuparta

      Ethän pilaa mahiksiasi liiallisena omistus haluna,tai oletko mustasukkainen,annatko ymmärtää sitä jollain tavalla?anatko tilaa hengittää,oletko koko ajan kyljessä kiinni? Se alkaa miestä ahdistaa!!!

    • Katariina25

      Tiedän tunteen. Olen itsekin ihmetellyt samaa. Olen kiltti ns. kunnon tyttö. Ehkä pikkaisen viattomankin oloinen. Olen tutustunut ns. naapurin poikiin eikä kaikkien kanssa homma ole mennyt vielä edes loppuun saakka, niin silti minulle on sanottu, että "en halua seurustella, mutta olisi kiva tapailla ja viettää yhteisiä öitä yms"
      Kyllä mietityttää tämä. Onko tullut vastaan vääriä miehiä vai missäköhän vika. Itse olen kyllä sanonut, etten halua enkä osaa alkaa mihinkään seikkailusuhteeseen.

    • Mies 37

      Ole rehellinen, ole oma teeskentelemätön itsesi, pidä huolta itsestäsi ja kunnostasi, (hampaat, paino, tuoksut, yms), opiskele itsellesi kunnon ammatti. Näin elämäsi ja itsetuntosi tulee kuntoon, ja muutut antajasta ottajaksi. Niin, vielä: älä ole tiukkapipo, älä leiki besserwisseriä, äläkä hae baareista seuraa tuhannen kännissä. Johan on kumma jos et tällä reseptillä pärjää elämässäsi, myös miesasioissa.

    • N30

      Tuli mieleen, että mahdatko hypätä sänkyyn vähän turhan helposti ja nopeasti? Rakkaus ei ole sama asia kuin himo. Toiseen ihmiseen voi kyllä tuntea suurtakin seksuaalista vetovoimaa ilman rakkautta. Opettele seuraavan kerran ensin tuntemaan se poikaystäväehdokas ja päätä sitten haluatko ruveta seurustelemaan hänen kanssaan, ja mene sitten vasta sänkyyn.

      Toinen vaihtoehto on, että hyppäät suhteeseen aivan väärän tyyppisten miesten kanssa, joiden kanssa et yksinkertaisesti sovi yhteen. Mitä jos kelaisit edelliset ehdokkaat läpi ja miettisit onko heillä jokin yhteinen piirre johon ihastuit? Ehkä kannattaisi kokeilla vähän erilaisia tyyppejä?

    • syynä ?

      Et kertonut yhtään siitä että minkälaisia nämä 7 miestä ovat. Onko ne olleet kuin toistensa kopioita, vai ovatko ne olleet eri ikäisiä, eri näköisiä, erilaisia ajatusmaailmaltaan ?

      Mitkä ovat sinun omat kriteerisi miehelle, muut paitsi se että haluaisivat jotain pidempiaikaista ?

      Ihan oikeasti en usko että kaikki miehet ovat samanlaisia, enkä usko että se johtuu vain sinusta. Luulen, että syynä ovat omat kriteerisi, jotka miehelle asetat. Jos esim. sivuutat hiljaiset, tylsän näköiset, nörtit tms. ja oikeasti kelpuutat vain sellaiset alfauros-tyypit, niin ei ole mikään ihme että lopputulos on aina sama...

      Asiastahan en mitään tiedä, mutta näin arvelen...

    • Anonyymi

      Minä jätän nyt yhen ,joka käytti panoon minua. Sain häneltä lahjat,joten en tarvitse enää. Minulla on ollut muitakin panijoita. Minäkin käytän miehiä vain tyydyttämään itseni.

      • Anonyymi

        Tosi rumaa tekstiä naisen suusta. Siis ihan hirveää.
        T. Vanhempi LADY


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe