siis kun sanotaan että pitää kuluttaa enemmän kun syö, jos haluu laihtuu. niin jos mä vaikka syön 1500 ckal päivässä, niin pitääkö ne kaikki sit kuluttaa päivässä?
vai riittääkö jos teen 5 kertaa viikossa 1h kävely lenkin?
kalorien kulutus...?
5
823
Vastaukset
- 100%
tunnin KÄVELY lenkillä palaa 300-500 kacal, että ei ihan riitä... mutta peruskulutushan on naisilla jotain 1200kcal/päivässä.
- 100%
niin siis mitä mä oikein sekoilinkaan äsken...? kyllä se riittää..
- pipipapaa
100% kirjoitti:
Jos normaalikokoinen nainen makaa koko päivän, lainkaan liikkumatta kuluttaa hän n1500 kaloria. eli sinä kulutat (samat mitat kun mulla) n2400-2600 kaloria vuorokaudessa. (oletan että elät normaalia elämää etkä van makaa :D ) painon pudotuksesksi liikut ja syöt ihan hyvin :)
- tyttö165/62
100% kirjoitti:
eikö tunnin kävelylenkillä lähde kun 300- 500 kaloria suunnilleen?
ja onko tavallinen kaakao lihottavaa? jos juo ainaki 3 kuppia päivässä.
kiitti tähän asti vastanneille:)
- OlliL
varastoituu rasvaksi mutta mikä ja mistä kalorimäärästä alkaen kullakin energia on ylimääräistä? Se on mahdotonta päätellä netin välityksellä tai edes netissä olevilla energiankulutuslaskureilla.
Pidä ruokapäiväkirjaa 2viikon ajan ja syö tänä aikana täysin normaalia ruokaa,sitä mitä olet tavannut syödä.Laske tämän jakson jälkeen kaikkien päivien kalorimäärät,ja laske lopuksi niistä keskiarvo.
Sitten punnitset itsesi,jos olet pysynyt samanpainoisena kuin lähtötilantesa niin se keskiarvo on sun energiankulutuksesi.Tämä on sitten noin arvo.
Jos et osaa tehdä tuota niin pyydä Lääkäriä tekemään sulle energiankulutuksen perustason mittaus.Siinä huomioidaan kaikien muiden osatekijöiden lisäksi myös leposyke,verenpaine,kehon rasvaprosentti ym.pienet osat joita nettilaskurit eivät huomioi.
Kukaan täällä netissä ei siis voi sanoa että sun energiankulutuksesi on sitä ja sitä,älä usko heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321