Rekkakuski varmaan...

ikävätoisenluo

Rekkakuski olisi elämäni ihannemies. Jostain syystä olen aina pitänyt autoista ja mitä isompi auto niin sen parempi. Lisäksi kunnioitan rekkakuskeja valtavasti.
Mulle sopii hyvin että mies on vko töissä jos ja kun luottamus pelaa. Suhde pysyy parempana kun silloin siihen panostetaan. Lisäksi on kiva päästä reissuille mukaan.

Ja ennenkuin kun joku sanoo ettet oo koskaan rekkamiehen kanssa ollut kun noin puhut. Niin puhun kyllä ihan kokemuksesta. Vielä kun löytäisi oman rahtarin.

25

2129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emäntäkadoksissa

      Mitäköhän itse teet töikses, kyselee täällä eräs semmoinen?

      • Hoitajana työskentelen


      • Emäntäkadoksissa

        Onhan meitä täällä,
        monta monenlaista.
        Ehkä haet vain yhtä,
        omankaltaista?
        Rekkakuskia jonkunlaista,
        niin minkälaista?
        Ehkä karua,
        tai vaikka romanttista?


      • Emäntäkadoksissa kirjoitti:

        Onhan meitä täällä,
        monta monenlaista.
        Ehkä haet vain yhtä,
        omankaltaista?
        Rekkakuskia jonkunlaista,
        niin minkälaista?
        Ehkä karua,
        tai vaikka romanttista?

        Ihana


    • Autoilevanainen1

      Ei ei ei ! Haluatko oikeasti, että omat lapsesi eivät tule menestymään koulussa? Rekkakuskit ovat idiootteja, eivät päässeet opinnoissaan pitkälle (tuskin haluavatkaan, pääseekö vähemmällä?), eli ei jälkipolvi ainakaan tuosta paranisi. Ovat lihavia, eli lapsesi olisi jo syntyessään lihava. Ovat köyhiä, ei rekkakuskin palkalla oikeasti perhettä elätä. Toivottavasti hoitajan työssä tienaa paremmin! EIKÄ TODELLAKAAN OLE LUOTTAMISTA SELLAISEEN ! Luuletko oikeasti, että "miehesi" ajattelee vain sinua käydessään nukkumaan jonkin rähjäisen huoltoaseman pihalla? NO EI ! Kyllä rekkakuskeilla huoria riittää joka kaupungista! Mikä työ sekin on jos jossain koiran kopissa joutuu nukkumaan? Onneksi itse lukion käyneenä olen edennyt urallani sen verran korkealle, ettei minun tarvitse kuin sääliä sinunkaltaisia, ketkä päätyvät rekkakuskin "vaimoksi". Moneskohan vaimo sinä olisit, etkä taatusti jäisi edes viimeiseksi. Sitäpaitsi kestäisitkö sitä, että "miehesi" on ajanut rekallaan LAPSEN PÄÄLLE? Tai TAPPANUT vastaantulijan?

      Ei naisia rekkakuskeille !

      • Se on sinun näkökulmasi asiaan. Ei minun. Sinun määritelmä rekkakuskeista pätee minun mielestä moneen muuhunkin ammattiryhmään. Toivon mukaan lukion käyneenä olet sitten fiksumpi kuin minä.


      • Autoilevanainen1

        Siinä mielessä fiksumpi, että rekkakuskeihin en koske ! Yritin vain varoittaa näin naiselta naiselle, mutta omapa on elämäsi, jalkavaimo.


      • Autoilevanainen1 kirjoitti:

        Siinä mielessä fiksumpi, että rekkakuskeihin en koske ! Yritin vain varoittaa näin naiselta naiselle, mutta omapa on elämäsi, jalkavaimo.

        Omapa on elämäni. Ei ole sinun ongelmasi se


      • kfsdklfjkljld

        Eipä ole "korkea" koulutus tuonut ainakaan sivistystä tuon kirjoittajan päähän, ennakkoluulot ja asenteet on kuin kouluttamattomalla apinalla... tekisi mieli lataista samalla mitalla takaisin ja yleistää että mitä korkeampi koulutus, sitä enemmän kusta päässä.
        En ylipäätäänkään ymmärrä tätä duunarivihaa tässä yhteiskunnassa korkeammin koulutettujen taholta. Olisi varmaan ihan sama olla työttömänä kuin duunarina, tyhjän saa pyytämättäkin...


      • Emäntäkadoksissa

        Jotenkin en jaksa uskoa että tuo autoilevannaisen kommentti olisi oikeasti jonkun käsitys/mielipide rekkakuskeista. Tai sit on pitänny elää hyvin pintapuolista ja suljettua elämää, tätä en tiedä mutta tuskin hänenkaltainen täällä sitten roikkuisi?
        Toivokaamme kuitenkin että kenellekään ei sattuisi tienpäällä minkäänlaista onnettomuutta, eiks vain?


      • Autoilevanainen1

        Miksikö kaltaiseni roikkuu täällä?
        Koska nautin siitä kateudesta, jonka asemani teissä aiheuttaa. Vielä enemmän nautin teidän säälittävistä yrityksistä ylistää "duunareita" kommenteillanne.


      • Emäntäkadoksissa

        No hymynvirettä päivääsi sitten:)


      • kgjhu

        Sun ei kannattais yleistää asioita tekee susta vaan tyhmän tai siis tyhmemmän.


      • Anonyymi

        Ookko ite työtön


      • Anonyymi

        Ole sitten ilman ruokaa ei kuljettajia ole jos kaikki sitä noin ajattelee


      • Anonyymi

        Sinä Autoileva Nainen. Mieti sanojasi.
        Minun kihlattu on erittäin älykäs ja ylioppilas,Atk asiantuntija, puhuu monia kieliä ja muutenkin. Sivuhomminaan hän ajaa rekkaa. Tykkää tosi paljon.
        Ja kyllä täytyy sanoa että kun hän pitkää rekkaa vetää (joskus pyytää seuraksi) niillä kamppeillaan ja katson vierestä hänen ohjaustaan...hmmm...
        olen sanonutkin hänelle, että hän näyttää seksikkäältä kun ajaa... :-)


      • Anonyymi

        Tällaiset "miehesi ajanut rekallaan lapsen päälle"...ilmeisesti sinulla on jonkinlaista kokemusta..olen pahoillani jos näin on, mutta älä ikinä mustamaalaa kaikkia rekkakuskeja.


    • Rekkaleski-81

      Itselläni on aviomies rekkakuski ja loistavasti mennyt. Pidempiäkin reissuja hän voisi tehdä ja parisuhde kukoistaa.. Osalle naisista saattaa olla järkytys, jos mies ei olekkaan siinä joka ilta kädestä pitämässä kiinni.
      Parisuhteelle on ihan piristävääkin , että mies on viikon reissussa. Tai tunnen kuskeja jotka käyvät pyörähtämässä vain pari kertaa kuussa kotosalla.
      Vapaitakin rekkamiehiä tuolla kuljeksii tienpäällä :)
      En ole katunut päivääkään, että rekkamiehen olen itselleni mieheksi saanut <3

      • Juuri tuo mitä rekkaleski kirjoittaa. Tuo on se pointti. Mulle sopii ihan hyvin mies joka ajaa viikot. Ei mua tarvii joka ilta kädestä olla pitämässä. Ja parisuhde voi hyvin kun ei sitä pientä yhdessäolo aikaa kehtaa haaskata riidellessä. Löytyisi vaan se vapaa ihana oma rekkakuski ;)


      • Anonyymi

        Kyllä, pitää paikkaansa että jos ja kun miehelle tulee keikka, vaikka Viroon tmv. niin kannattaa vaan uskoa omaan mieheensä. Minä olen uskonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, pitää paikkaansa että jos ja kun miehelle tulee keikka, vaikka Viroon tmv. niin kannattaa vaan uskoa omaan mieheensä. Minä olen uskonut.

        Tosin olen ollut hänen mukanaan muutamia reissuja kun pyytänyt :-)


    • Kannattaa_kokeilla

      Tässä rekkakuskin vaimo. Ei sit parane olla sun mustasukkainen, sillä se ei onnistu rekkakuskin aikana. Ei kannata sopia menoja perjantai illaksi sillä varmasti olette aina myöhässä. Lapset hoidat sinä. Isukki on aina kiva jätkä lapsille kun on kotona, sinä olet se paska akka kun komennat lapsia arkisin. Sun pitää pärjätä omakotitalossa, koska mies ei ole kotona viikolla. Ja sitten kun on loma, tulette tappelemaan vähintään ensimmäisen viikon, koska ette ole tottuneet olemaan yhdessä.

      • Ulkomaankuljettajanvaimo

        Vika ei nyt taida olla puolisosi ammatissa, vaan vika on ihmissuhteissa.


    • Anonyymi

      jos olisin hetero ja olen hakemassa seuraa nii kyllä tuommoista rekkamiestä minäki etsin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe