Uulan säästö

uula-go-go

27

4090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuoreKala

      Taatusti tuoretta, viimeiset tiedot!

      Uulan Säästö Ky 2 KUUKAUTTA sitten Uulan Säästö KyBures!

      Aamulla saimme taas vaihteeksi kalaa...tuoretta,graavi, kylmäsavu ja savulohta sekä silakkafilettä.

      Myös virkeitä pilkkitoukkia ja matoja saapui

      Tervetuloa!

    • tuhlaustaihanaa

      Uulan säästö ja Alen tuhlaus. Vessapaperi pitää olla aina tarjouksessa sitä menee paljon kumminkin.

      • kysyn-vaan

        Vaan eihän poromiehet pyyhi persettään, mihin ne sitä paperia käyttää?


      • tulipitääsaada

        käyttävät nuotion sytykkeenä kai...


    • rahatmeni

      Uulan ryöstö olisi sopivampi nimi.

      • Anonyymi

        Kyllä. Uula toimii myös verottajana, ja lisää kuitin loppuun alv-summia ainakin oletaamilleen ohikulkumatka-ihmisille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Uula toimii myös verottajana, ja lisää kuitin loppuun alv-summia ainakin oletaamilleen ohikulkumatka-ihmisille..

        Minulle lisäsi kuittiin 34,€ edestä olemattomia ostoksia.Huijari maksattaa omat ostoksensa turisteilla.En mene enää ikinä tuonne enkä suosittele muillekkaan.Menkää vaikka Nuorgramiin siellä hyvä kauppa.


    • mikäetteilöylyynvaan

      ...kyllä saunovat porometsässä, laittavat luonnonkiviä ja niiden alle nuotion ja kiviä luonnonkivilaattojen päälle heittävät hyvät löylyt ja kodan mallinen suoja että höyry pysyy sisällä. Luonnonkiviä käytettiin paljon saunomiseen kesällä...

    • tilituli-tilimeni

      Uula kyllä rahasi vie, mutta eipä ole paljon valinnanvaraa.

      • Anonyymi

        Uula kassamyyjä laittoi kassa kuitin loppuun alv24% 0,04eur, ja alv24% 1.92 eur.
        Mitään tuotteita en noilla hinnoilla ostanut. Verottaako Uula siis myös kaupan asiakasta. Palaan takaisin jopa näiden summien takia selvittämään asiaa.
        Ryöstö ja huijaus


    • gay-klup

      Mikä on Uulan hinta kondomeille? Ollaan homoja ja tulossa sinne salakalastamaan.

      • suki-suki-suki

        Aina niille hinta löydetään!


      • Anonyymi
        suki-suki-suki kirjoitti:

        Aina niille hinta löydetään!

        Uula on kunnon puoti.käyn aina siellä ostoksilla.edulliset hinnat sekä laatu tavaraa.näätämön s kauppa jää kakkoseksi.


    • Anonyymi

      Olen ihmeissäni, tulimme tänne etelästä käymään. Oli punainen lappu (etelässäpäin meinaa ale lappua) ostimme makkaraa, jonka jälkeen katsoimme ale lapun alle, jossa hinta oli paljon edullisempi! Kauppa jäänyt 80-luvulle ja erittäin kallis!!

      • Anonyymi

        Olisko ollut retromakkara 80 luvulta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Halvalla menee inarilaiset, ei voi muuta sanoa!


    • Anonyymi

      Kun teillä on kaikkea, niin Löytyykö ,Kyttyrälohi Uistimia ?

    • Anonyymi

      Tuo kauppias lienee kyttyrä🤣🤣

    • Anonyymi

      En kyllä oo kusipäisempää kauppiasta nähnyt.

      • Anonyymi

        No kerro miksi?


    • Anonyymi

      No älkääte höpiskö. Ulla on hyvä kauppias. Ei kälmi.

    • Anonyymi

      Taatusti suomen kallein kauppa, vaan eihän täällä köyhiä olla 😎

    • Anonyymi

      Pari kertaa poikettu. Hyvä valikoima, mutta melkoisen kallis kauppa. No, ehkä pieni lapinlisä onkin paikoillaan, mutta... Oltaisiin tarvittu matkailuautoon kaasupullo. 11 kg teräspullon vaihto olisi kustantanut jotain 45 € (en muista ihan tarkkaan), joten jäi väliin.
      Kaasu riitti Rovaniemen Motonettiin, josta ostettiinkin pullo hintaan 27,90 €

      Onko se itse Uula, joka istuu kassalla - tai on istunut ainakin molemmilla käyntikerroillamme? Jäi aika outo fiilis asiakaspalvelun suhteen. Ihme äijä...

      • Anonyymi

        Olet ison äärellä.

        Voi olla, että lappilaiset pitää turisteille eri hintoja kuin paikallisille.

        45 ekee 11kg kasupullosta kertoo sen. Mulla se on vaihtunut jopa alle 20 ekee, jopa 16 ekee on käynyt. Lapissa on aina lapinlisät, mutta ullalla on vielä uulanlisät!

        Mut ei siinä, utsjoki on ihana!


    • Anonyymi

      Mikä on kaljakontin päivän hinta uuuuuuu lalla?

      • Anonyymi

        Inarin K-market toinen U


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      799
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      660
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      78
      626
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      571
    Aihe