Olen pitkään miettinyt, miten naiset suhtautuvat miesten naispuolisiin ystäviin. Olen kysynyt tuntemiltani naisilta, ovatko miesten naispuoliset kaverit kiinnostusta nostavia vai laskevia tekijöitä. Kumpikaan vaihtoehto ei ole noussut selkeäksi voittajaksi.
Yritän herättää erään tuntemani naisen kiinnostuksen, mutta en tiedä, olisiko hyvä, että hän näkisi minut muiden naisten seurassa. Haluaisin todella onnistua tällä kerralla, koska olen unelmoinut tästä naisesta jo useiden kuukausien ajan.
Miesten naispuoliset ystävät
63
4801
Vastaukset
- Kkkllooo
Asiassa on puolensa ja puolensa. Se, että miehellä on naispuolisia kavereita viestittää naiselle, että mies ei ole ihan toivoton ätmyli, vaan tulee toimeen naisten kanssa ja on mukava seuramies. Jos osaa olla kaveri naisten kanssa on myös potentiaalista matskua parisuhteeseen. Toisaalta liiallinen määrä naiskavereita voi saada naisen epäilemään miestä playeriksi tai homoksi ja miettimään kuinka kiinteät ystävyyssuhteet miehellä tosiasiassa on muihin naisiin ja muodostuuko asiasta mahdollisesti myöhemmin ongelma. Sanoisin suhtautumistapa riippuu myös paljon siitä onko naisella itsellään miespuolisia kavereita. Kannattaa myös varoa antamasta sellaista vaikutelmaa että kaverinainen on tyttöystävä. Ja vinkkinä vielä, kilpailuttaminen ei toimi suurimpaan osaan naisista, nainen kun haluaa tuntea olevansa spesiaali asia miehen elämässä.
"Sanoisin suhtautumistapa riippuu myös paljon siitä onko naisella itsellään miespuolisia kavereita"
Hänellä ei näyttäisi olevan kovin montaa miespuolista ystävää. Olen ainakin tietoinen vain muutamasta, joista yksi seurustelee erään toisen naisen kanssa.
"kilpailuttaminen ei toimi suurimpaan osaan naisista, nainen kun haluaa tuntea olevansa spesiaali asia miehen elämässä"
Joskus minusta tuntuu, että aikaisemmin naiset eivät pitäneet minusta, koska minulla ei ollut naispuolisia kavereita. Kun nyt niitä vihdoin on, niin muut naiset tuntuvat pitävän minua juuri tuollaisena playerinä :/
Kuinka paljon tämä "liiallinen määrä naiskavereita" on mielestäsi?- Aikuin8en
Neliapila123180 kirjoitti:
"Sanoisin suhtautumistapa riippuu myös paljon siitä onko naisella itsellään miespuolisia kavereita"
Hänellä ei näyttäisi olevan kovin montaa miespuolista ystävää. Olen ainakin tietoinen vain muutamasta, joista yksi seurustelee erään toisen naisen kanssa.
"kilpailuttaminen ei toimi suurimpaan osaan naisista, nainen kun haluaa tuntea olevansa spesiaali asia miehen elämässä"
Joskus minusta tuntuu, että aikaisemmin naiset eivät pitäneet minusta, koska minulla ei ollut naispuolisia kavereita. Kun nyt niitä vihdoin on, niin muut naiset tuntuvat pitävän minua juuri tuollaisena playerinä :/
Kuinka paljon tämä "liiallinen määrä naiskavereita" on mielestäsi?Jos vakavissas naista etsit niin liiallinen naiskavereiden määrä on 1.
Itselläni tuli ero just nimenomaan "naiskaverin" sekaannuttua elämäämme. Mieheni kelpasi hänelle ystävåksi, minä en. Eikä tietääkseni heillä ollut edes seksiä.
Tosiplayerit pitää visusti naiset piilossa toisiltaan ja antaa sen kuvan etteivät he tunne ketään muita naisia. - Kkklllloo
Kuinka paljon tämä "liiallinen määrä naiskavereita" on mielestäsi?Ei siihenkään mitään yksiselitteistä vastausta ole, paljonko on liikaa. Mikä on liikaa, on verrannollinen siihen paljonko henkilöllä on ylipäätään kavereita. Antaa erilaisen vaikutelman, jos miehellä on kymmenen kaveria ja niistä kolme on naisia, kuin jos miehellä on viisi kaveria ja niistä kolme on naisia. Silläkin on merkitystä minkälaisia kavereita ollaan, tavataanko pääasiassa työn opiskelun tai harrastusten parissa, tai isommalla porukalla, vai ollaanko sellaisia "kavereita" jotka kyhnyttävät ilta toisensa perään katsoen leffoja ja jotka harrastavat yhdessä nukkumista baarireissujen jälkeen. Äkkiseltään sanoisin että 1-3 naiskaveria on ok.
Kkklllloo kirjoitti:
Ei siihenkään mitään yksiselitteistä vastausta ole, paljonko on liikaa. Mikä on liikaa, on verrannollinen siihen paljonko henkilöllä on ylipäätään kavereita. Antaa erilaisen vaikutelman, jos miehellä on kymmenen kaveria ja niistä kolme on naisia, kuin jos miehellä on viisi kaveria ja niistä kolme on naisia. Silläkin on merkitystä minkälaisia kavereita ollaan, tavataanko pääasiassa työn opiskelun tai harrastusten parissa, tai isommalla porukalla, vai ollaanko sellaisia "kavereita" jotka kyhnyttävät ilta toisensa perään katsoen leffoja ja jotka harrastavat yhdessä nukkumista baarireissujen jälkeen. Äkkiseltään sanoisin että 1-3 naiskaveria on ok.
Kerron ehkä vielä tarkemmin:
Kahta naispuolista kaveriani tapaan useita kertoja viikossa. Käymme esimerkiksi jossain ihan vain kävelemässä ja juttelemassa.
Yhden kanssa pelaan lautapelejä ja/tai katsomme jotain sarjaa aina silloin tällöin pienellä porukalla (max 5 henkilöä).
Yhden kanssa opiskelen kahdestaan viikoittain yhteensä noin pari tuntia. Tai oikeastaan opiskelin, koska nyt olemme molemmat kesälomalla. Pidämme kuitenkin edelleen yhteyttä wapissa.
Sitten on vielä yksi, jonka kanssa olen välillä opiskellut ja välillä käynyt ulkona kävelyllä. Nykyään tapaan häntä melko harvoin.
Tietysti sitten on vielä useita, joiden kanssa olen kaveri facebookissa (onnittelen syntymäpäivänä, tykkään profiilikuvista jne.). Tämä ihastukseni kuuluu valitettavasti tällä hetkellä tähän kategoriaan :(- Kklloool
Kahta naispuolista kaveriani tapaan useita kertoja viikossa. Käymme esimerkiksi jossain ihan vain kävelemässä ja juttelemassa.
Yhden kanssa pelaan lautapelejä ja/tai katsomme jotain sarjaa aina silloin tällöin pienellä porukalla (max 5 henkilöä).
Yhden kanssa opiskelen kahdestaan viikoittain yhteensä noin pari tuntia. Tai oikeastaan opiskelin, koska nyt olemme molemmat kesälomalla. Pidämme kuitenkin edelleen yhteyttä wapissa.
Sitten on vielä yksi, jonka kanssa olen välillä opiskellut ja välillä käynyt ulkona kävelyllä. Nykyään tapaan häntä melko harvoin.
Tietysti sitten on vielä useita, joiden kanssa olen kaveri facebookissa (onnittelen syntymäpäivänä, tykkään profiilikuvista jne.). Tämä ihastukseni kuuluu valitettavasti tällä hetkellä tähän kategoriaan :(No, mitään fb- tuttavuuksia en nyt laskisi sellaisksi kavereiksi millä olisi merkitystä asian suhteen. Vai onko sulla paljon jotain heruttelijoita fb-kavereina? Sillä saattaa olla vaikutusta mikälaisen kuvan itsestäsi annat. Nuo kaverit joita tapaat useamman kerran viikossa kahden kesken onkin toinen juttu. On mahdoton sanoa miten tavoittelemasi nainen suhtautuisi tilanteeseen, riippuu siitä onko mustasukkaista laatua. Miten itse suhtautuisit jos tyttöystäväsi toimisi niin kuin sinä omien kavereidesi suhteen? Sekin pohdinta voi antaa osviittaa tilanteessa.
Kun nyt puhutaan, niin kiinnostaisi tietää miten olet aikeissa edetä tavoittelemasi naisen suhteen? "Vai onko sulla paljon jotain heruttelijoita fb-kavereina?"
No siis suurin osa heistä on opiskelukavereita, joiden kanssa vaihdan käytävillä tai vapaa-ajalla törmätessämme muutaman sanan. Jos sitten puhutaan noista viidestä, joiden kanssa olen enemmän tekemisissä, niin kahdella heistä on usein aika paljastavia kuvia. Tosin he julkaisevat niitä lähinnä ig:ssä. Facebookissa heillä on ihan asiallisia kuvia.
"Miten itse suhtautuisit jos tyttöystäväsi toimisi niin kuin sinä omien kavereidesi suhteen?"
Ensinnäkin nämä kahdenkeskiset tapaamiset varmasti vähenisivät, jos alkaisin seurustella.
En olisi kovin huolissani, koska luottaisin siihen, että he pysyisivät vain ystävinä.
"miten olet aikeissa edetä tavoittelemasi naisen suhteen?"
Tämä on erittäin hyvä kysymys ja osaltaan myös ketjun aloitukseni liittyy siihen. Haluaisin todella kovasti kertoa hänelle tunteistani, koska olen unelmoinut hänestä jo useiden kuukausien ajan. Hän ei tietenkään ole koko ajan mielessäni, mutta aina silloin tällöin. Hän tietää käytännössä varmasti tunteistani, joten mahdollinen treffipyyntöni ei tulisi puskista. Toisaalta onhan tuollainen aina enemmän tai vähemmän yllättävää. En kuitenkaan aio vielä pyytää häntä ulos, koska hän ei tunne minua tarpeeksi hyvin.
Yritänkin siksi opiskelujen alkaessa syksyllä tutustua häneen vielä paremmin. Lisäksi haluan saada hänen huomionsa. Yksi tapa tähän olisi juuri se, että hän näkisi minut muiden naisten seurassa. En kuitenkaan tiedä, kuinka pitkälle tätä tietä kannattaa lähteä kulkemaan. Nämä naispuoliset ystäväni ovat kuitenkin parhaat aseeni, kun yritän voittaa hänen sydämensä.- Nainensanoo
Tietysti sitten on vielä useita, joiden kanssa olen kaveri facebookissa (onnittelen syntymäpäivänä, tykkään profiilikuvista jne.). Tämä ihastukseni kuuluu valitettavasti tällä hetkellä tähän kategoriaan :(Sinun kannattaa YMMÄRTÄÄ yksi asia; aina kun liikut suht samanikäisen naisen kanssa julkisella paikalla, ihmiset saavat kuvan että olet joko deiteillä tai seurustelet naisen kanssa. Jopa helsinki on niin pieni paikka että jäät kiinni siitä, joku aina näkee ja kertoo eteenpäin. Sen takia sinkkujen kannattaa miettiä minkä kuvan itsestään julkisesti antaa. Jos joku ihailemani mies kävelisi naispuolisen kanssa yhtenään niin tekisin johtopäätökset että hän on varattu enkä edes yrittäisi häntä.
Nainensanoo kirjoitti:
Sinun kannattaa YMMÄRTÄÄ yksi asia; aina kun liikut suht samanikäisen naisen kanssa julkisella paikalla, ihmiset saavat kuvan että olet joko deiteillä tai seurustelet naisen kanssa. Jopa helsinki on niin pieni paikka että jäät kiinni siitä, joku aina näkee ja kertoo eteenpäin. Sen takia sinkkujen kannattaa miettiä minkä kuvan itsestään julkisesti antaa. Jos joku ihailemani mies kävelisi naispuolisen kanssa yhtenään niin tekisin johtopäätökset että hän on varattu enkä edes yrittäisi häntä.
Valitettavasti en usko, että kelpaisin sille naiselle tällaisena kuin olen. Uskon tarvitsevani siihen juuri esimerkiksi vaikutelman, että seurani on muiden naisten mieleen ja että olen suosittu. Tämä ei tietenkään ole ainoa mahdollisuus, mutta olen sitä kuitenkin vakavasti miettinyt.
- Riiiiiiiiiii
Oikein. Naiskaverit ja hyvät välit naisiin miehellä hyvä merki, mutta mielestäni hyvät pitkäaikaiset sydänystävyydet parin eri sukupuolta olevan kaveruksen välillä eivät käytännössä kovinkaan usein toimi ja jossain menee raja. Täti-ystävät ja kavereiden vaimotkavereina ok. Se on taas huono merkki, jos aina pitää uskoutua ystäville eikä omalle kumppanille.
- Bi-nainen__
Valitettavasti en usko, että kelpaisin sille naiselle tällaisena kuin olen. Uskon tarvitsevani siihen juuri esimerkiksi vaikutelman, että seurani on muiden naisten mieleen ja että olen suosittu. Tämä ei tietenkään ole ainoa mahdollisuus, mutta olen sitä kuitenkin vakavasti miettinyt.
Tää huono itsetunto on suurin ongelmasi ja turn off. Jos naisella on asiat kunnossa omassa tunne-elämässä, se näkee kaiken esittämisen läpi. Jos ei ole, et ehkä halua jakaa sitä draamaa mikä sieltä on tulossa.
Oleellista on miten kohtelet sitä naista, ei miten peilaat itseäsi sen kautta tai naisten kautta yleensä. Nyt naiset on sulle oman hyväksyntäsi peilejä, joten et nää naisia itseään vaan pelkästään sen peilin. Mikä taas on turn off. - Bi-nainen__
"Vai onko sulla paljon jotain heruttelijoita fb-kavereina?"
No siis suurin osa heistä on opiskelukavereita, joiden kanssa vaihdan käytävillä tai vapaa-ajalla törmätessämme muutaman sanan. Jos sitten puhutaan noista viidestä, joiden kanssa olen enemmän tekemisissä, niin kahdella heistä on usein aika paljastavia kuvia. Tosin he julkaisevat niitä lähinnä ig:ssä. Facebookissa heillä on ihan asiallisia kuvia.
"Miten itse suhtautuisit jos tyttöystäväsi toimisi niin kuin sinä omien kavereidesi suhteen?"
Ensinnäkin nämä kahdenkeskiset tapaamiset varmasti vähenisivät, jos alkaisin seurustella.
En olisi kovin huolissani, koska luottaisin siihen, että he pysyisivät vain ystävinä.
Tämä on erittäin hyvä kysymys ja osaltaan myös ketjun aloitukseni liittyy siihen. Haluaisin todella kovasti kertoa hänelle tunteistani, koska olen unelmoinut hänestä jo useiden kuukausien ajan. Hän ei tietenkään ole koko ajan mielessäni, mutta aina silloin tällöin. Hän tietää käytännössä varmasti tunteistani, joten mahdollinen treffipyyntöni ei tulisi puskista. Toisaalta onhan tuollainen aina enemmän tai vähemmän yllättävää. En kuitenkaan aio vielä pyytää häntä ulos, koska hän ei tunne minua tarpeeksi hyvin.
Yritänkin siksi opiskelujen alkaessa syksyllä tutustua häneen vielä paremmin. Lisäksi haluan saada hänen huomionsa. Yksi tapa tähän olisi juuri se, että hän näkisi minut muiden naisten seurassa. En kuitenkaan tiedä, kuinka pitkälle tätä tietä kannattaa lähteä kulkemaan. Nämä naispuoliset ystäväni ovat kuitenkin parhaat aseeni, kun yritän voittaa hänen sydämensä."Haluaisin todella kovasti kertoa hänelle tunteistani, koska olen unelmoinut hänestä jo useiden kuukausien ajan. Hän ei tietenkään ole koko ajan mielessäni, mutta aina silloin tällöin. Hän tietää käytännössä varmasti tunteistani, joten mahdollinen treffipyyntöni ei tulisi puskista. Toisaalta onhan tuollainen aina enemmän tai vähemmän yllättävää. En kuitenkaan aio vielä pyytää häntä ulos, koska hän ei tunne minua tarpeeksi hyvin."
Eli toisin sanoen ette juuri tunne eli 1) oot ihastunut mielikuvaan siitä ihmisestä, et itse ihmiseen, 2) et voi mitenkään tietää varmasti että hän tietää tunteistasi ja 3) jos et aio vielä pyytää ulos, miten aiot edetä? - Bi-nainen__
"Vai onko sulla paljon jotain heruttelijoita fb-kavereina?"
Yritänkin siksi opiskelujen alkaessa syksyllä tutustua häneen vielä paremmin. Lisäksi haluan saada hänen huomionsa. Yksi tapa tähän olisi juuri se, että hän näkisi minut muiden naisten seurassa. En kuitenkaan tiedä, kuinka pitkälle tätä tietä kannattaa lähteä kulkemaan. Nämä naispuoliset ystäväni ovat kuitenkin parhaat aseeni, kun yritän voittaa hänen sydämensä."Nämä naispuoliset ystäväni ovat kuitenkin parhaat aseeni, kun yritän voittaa hänen sydämensä."
Ei näin. Ei. Ei. Ei. Koska se nainen ei tule seurustelemaan niiden ystävien kanssa, vaan SUN kanssa. Siksi sen pitää tykästyä suhun eikä mihinkään toissijaiseen tai valheelliseen kuvaan. Sun parhaat aseet on
1) asiat jotka yhdistää teitä
2) miten kohtelet sitä naista, sun kommunikaatiotaidot - FLIRTTAILU!!!!!!
Ja kaikki ei riipu siitä mitä sä teet, sillä naisella on oma tahtonsa ja oma elämänsä ja omat arvonsa. Et voi pelata peliä kahden puolesta,mut mitä paremmin pelaat omista voimistasi lähtien, niin sitä paremmin sulla menee, kävi miten hyvänsä. "jos et aio vielä pyytää ulos, miten aiot edetä?"
Vastasin tähän jo aikaisemmin tässä ketjussa.
"et voi mitenkään tietää varmasti että hän tietää tunteistasi"
No en siis tietenkään voi olla siitä täysin varma, mutta käytännössä varmasti hän tietää tunteistani.
"Et voi pelata peliä kahden puolesta,mut mitä paremmin pelaat omista voimistasi lähtien, niin sitä paremmin sulla menee, kävi miten hyvänsä"
Valitettavasti naiset eivät tunnu huomaavan muita miehiä kuin niitä, jotka näyttävät sellaisilta kuin Arnold Schwarzenegger parhaina päivinään, jos nyt vähän kärjistetään. Melkein kaikkialla netissä sanotaan, että miehen täytyy olla todella lihaksikas, jotta hän voisi olla naisten mielestä kiinnostava. Luonnollisesti naisilla on tällaiseen täysi oikeus. Jos kuitenkin haluan löytää tyttöystävän, täytyy minun tehdä vaikutus jollain toisella tavalla.- Karavaanari_kaikkien_kav
Minun vaimo ei pidä lainkaan tyttöystäviäni, varsinkaan kun tuon niitä aamuyöstä kotiimme. Ei auta vaikka pistäisimme jatkot vierashuoneessa ääneti. Vain hänen tuntemia tyttöystäviä sallitaan, ja silloinkin on käytettävä kortonkia.
Tiukat säännöt. - Bi-nainen__
"jos et aio vielä pyytää ulos, miten aiot edetä?"
Vastasin tähän jo aikaisemmin tässä ketjussa.
"et voi mitenkään tietää varmasti että hän tietää tunteistasi"
No en siis tietenkään voi olla siitä täysin varma, mutta käytännössä varmasti hän tietää tunteistani.
"Et voi pelata peliä kahden puolesta,mut mitä paremmin pelaat omista voimistasi lähtien, niin sitä paremmin sulla menee, kävi miten hyvänsä"
Valitettavasti naiset eivät tunnu huomaavan muita miehiä kuin niitä, jotka näyttävät sellaisilta kuin Arnold Schwarzenegger parhaina päivinään, jos nyt vähän kärjistetään. Melkein kaikkialla netissä sanotaan, että miehen täytyy olla todella lihaksikas, jotta hän voisi olla naisten mielestä kiinnostava. Luonnollisesti naisilla on tällaiseen täysi oikeus. Jos kuitenkin haluan löytää tyttöystävän, täytyy minun tehdä vaikutus jollain toisella tavalla.Kummasti ei osunut silmään miten aiot asiassa edetä. Olikohan se jossain sivulauseen rivien välissä ja sit se pitäis vaan tietää niin kuin naisen pitäis tietää että oot ihastunut siihen.
Kaikkea ei kannata suoralta kädeltä uskoa mitä netissä sanotaan. Varsinkaan mitä miehistä tai naisista tai ihmissuhteista. Kannattaa itse ottaa asiasta selvää. Kattele ympärilles, kaupoissa ja muualla missä on monennäköisiä ja ikäisiä ihmisiä, millaiset tyypit seurustelee. Ei oo pelkillä lihaskimpuilla tyttöystäviä.
Fyysinen viehättävyys on toki tärkeää, mutta se on vasta esivalinta. Loppupelissä persoona ja ne kuuluisat sosiaalsiet taidot eli kommunikaatio ja omien tunteiden säätely, ratkaisee.
Onnea yritykselle. Älä jää junnaamaan liikaa mietteisiisi, vaan toimi. :) "Yritänkin siksi opiskelujen alkaessa syksyllä tutustua häneen vielä paremmin. Lisäksi haluan saada hänen huomionsa. Yksi tapa tähän olisi juuri se, että hän näkisi minut muiden naisten seurassa. En kuitenkaan tiedä, kuinka pitkälle tätä tietä kannattaa lähteä kulkemaan. Nämä naispuoliset ystäväni ovat kuitenkin parhaat aseeni, kun yritän voittaa hänen sydämensä"
Ja tuolla tutustumisella tarkoitan siis sitä, että menen juttelemaan hänen kanssaan niitä näitä esimerkiksi joskus käytävillä.
"Onnea yritykselle. Älä jää junnaamaan liikaa mietteisiisi, vaan toimi. :)"
Kiitos.
- jvchutghhch
Jos kaveri on kuumempi kuin tuo nainen niin sitten voi jeesatakin.
- 45765765765
Entä jos kaveri on Lotta Hintsan tasoinen?
- Bi-nainen__
Mitä ne naispuoliset ystävät sulle merkitsee? Oisko ne tyyppejä, joista tulis myös sen naisen ystäviä?
Jos naisella vastaava tilanne muiden miesten kanssa -> ymmärtää ehkä sun tilanteen
Jos naisella ei samalla tavalla tärkeitä muita miehiä -> ystävänaiset iso miinus
Itsetuntokysymyksiä nää paljolti on myös.
Lapsellisen esittämisen sijaan kannattaa vaan tutustua siihen naiseen. Sillähän se selviää."Mitä ne naispuoliset ystävät sulle merkitsee?"
He ovat vain ystäviä. En näe käytännössä mitään mahdollisuutta, että voisin alkaa seurustella heistä yhdenkään kanssa. Tietenkään kukaan ulkopuolinenhan ei voi tätä tietää.
"Oisko ne tyyppejä, joista tulis myös sen naisen ystäviä?"
Varmasti joistain voisi tulla. Vaikea sanoa etukäteen.- Että.näin
"Mitä ne naispuoliset ystävät sulle merkitsee?"
He ovat vain ystäviä. En näe käytännössä mitään mahdollisuutta, että voisin alkaa seurustella heistä yhdenkään kanssa. Tietenkään kukaan ulkopuolinenhan ei voi tätä tietää.
"Oisko ne tyyppejä, joista tulis myös sen naisen ystäviä?"
Varmasti joistain voisi tulla. Vaikea sanoa etukäteen.Mun kestohomoystävänikin alko seurustella naisen kanssa, oli siis yli 40v homo ja sitten vaihto naiseen. Maailmassa ei voi luottaa mihinkään. Älä koskaan sano ei koskaan.
Että.näin kirjoitti:
Mun kestohomoystävänikin alko seurustella naisen kanssa, oli siis yli 40v homo ja sitten vaihto naiseen. Maailmassa ei voi luottaa mihinkään. Älä koskaan sano ei koskaan.
Toki se on teoriassa mahdollista, mutta pidän sitä hyvin epätodennäköisenä. Olen huono uskomaan siihen, että kaveruus voisi kehittyä jossain kohtaa seurusteluksi. Jos alusta alkaen ei ole sellaista kipinää, niin tuskin sitä on koskaan tulevaisuudessakaan.
- Bi-nainen__
Toki se on teoriassa mahdollista, mutta pidän sitä hyvin epätodennäköisenä. Olen huono uskomaan siihen, että kaveruus voisi kehittyä jossain kohtaa seurusteluksi. Jos alusta alkaen ei ole sellaista kipinää, niin tuskin sitä on koskaan tulevaisuudessakaan.
On paljon hitaasti lämpeneviä ihmisä, joten kyllä, ystävyys voi kehittyä vaikka miksi. Ja ihmiset on eri tavalla sinut omien tunteidensa kanssa, kaikki ei aina toimi heti halujensa mukaan syystä tai toisesta, pelkää torjuntaa, haluaa tuntea toisen ensin jne. Eli sikäli jos sulla on jo paljon naisia ympärillä, voi tulla tulkinta -> implisiittisesti varattu, vaikka vielä ei mitään oliskaan.
Eli jos naisella on pelunrin elkeitä, niin silloin ne naisystävät on plussaa. Jos on sellainen ujompi ja hiljaisempi ja huonoitsetuntoisempi, niin naiskaverien kanssa näkeminen saa naisen vetäytymään. - Sitä.Minäkin
Bi-nainen__ kirjoitti:
On paljon hitaasti lämpeneviä ihmisä, joten kyllä, ystävyys voi kehittyä vaikka miksi. Ja ihmiset on eri tavalla sinut omien tunteidensa kanssa, kaikki ei aina toimi heti halujensa mukaan syystä tai toisesta, pelkää torjuntaa, haluaa tuntea toisen ensin jne. Eli sikäli jos sulla on jo paljon naisia ympärillä, voi tulla tulkinta -> implisiittisesti varattu, vaikka vielä ei mitään oliskaan.
Eli jos naisella on pelunrin elkeitä, niin silloin ne naisystävät on plussaa. Jos on sellainen ujompi ja hiljaisempi ja huonoitsetuntoisempi, niin naiskaverien kanssa näkeminen saa naisen vetäytymään."ujompi ja hiljaisempi ja huonoitsetuntoisempi, niin naiskaverien kanssa näkeminen saa naisen vetäytymään."
Minä en ole ujo, hiljainen enkä huonoitsetuntoinen. Jos näen ihastukseni naisen kanssa
KUNNIOITAN heidän suhdettaan vaikka olisin kuinka rakastunut, en ikinä menisi kiilaamaan väliin. Ikinä.
Se taas jos nainen onkin kaverinainen on ihan miehen oma ongelma. En minäkään harrasta kaverimiehiä enkä suostuisi avioliitossakaan siihen että mies harrastaa kaverinaisia. Mun puolisolla oli jo kauhea työ hätystellä miehiä mun ympäriltä vaikka me oltiin kihloissa niin se oli hänellekin taatusti rankkaa kun pahimmat tuli ovelle asti. Jos siinä oisin sanonut että joku niistä oliskin mun kaverimies niin ois puolisoni voinut ampua itsensä ihan oikeutetusti. Ihan naurettavaa pelleilyä väittää että joku haluaisi olla VaiN kaveri naimaikäisen kauniin/komean ja halutun henkilön kanssa.. Sitä.Minäkin kirjoitti:
"ujompi ja hiljaisempi ja huonoitsetuntoisempi, niin naiskaverien kanssa näkeminen saa naisen vetäytymään."
Minä en ole ujo, hiljainen enkä huonoitsetuntoinen. Jos näen ihastukseni naisen kanssa
KUNNIOITAN heidän suhdettaan vaikka olisin kuinka rakastunut, en ikinä menisi kiilaamaan väliin. Ikinä.
Se taas jos nainen onkin kaverinainen on ihan miehen oma ongelma. En minäkään harrasta kaverimiehiä enkä suostuisi avioliitossakaan siihen että mies harrastaa kaverinaisia. Mun puolisolla oli jo kauhea työ hätystellä miehiä mun ympäriltä vaikka me oltiin kihloissa niin se oli hänellekin taatusti rankkaa kun pahimmat tuli ovelle asti. Jos siinä oisin sanonut että joku niistä oliskin mun kaverimies niin ois puolisoni voinut ampua itsensä ihan oikeutetusti. Ihan naurettavaa pelleilyä väittää että joku haluaisi olla VaiN kaveri naimaikäisen kauniin/komean ja halutun henkilön kanssa..Entä oliko nykyisellä puolisollasi naispuolisia ystäviä?
Minulla on naisystäviä kattavasti. Mä kerron niistä aina. Mutta ne on ystäviä. Ei aseita eikä mitään statuksennostatusjuttuja.
Sinä voit sanoa niistä. Mutta ne on eriaikaa nauttivia. Kun sä olet oman naisen kanssa sä olet oman naisesi..
Mutta sinun omalla naisella on oltava otsetunto oikeasti helkutin hyvä. Niitä on oikeasti harvassa..- 0975yio789
Ei ole kyse itsetunnosta vaan siitä että elämä opettaa. En ole ikinä tavannut miestä jota ei saisi pettämään viimeistään hänen oltuaan yli 2v naisensa kanssa. Kaikki jotka tämän ymmärrävät eivät katso läpi sormien sitä että heidän puolisonsa viettäisi kahden aikaa vieraan naisen kanssa.
Usein olen myös lukenut että käynyt niin että naiskaveri kiinnostuukin miehestä siinä vaiheessa kun mies haluaisi alkaa seurustella toisen kanssa niin yhtäkkiä hakuaakin miehen vaikka aiemmin mies ei olisi kelvannut. - Meitä.on.moneksi
0975yio789 kirjoitti:
Ei ole kyse itsetunnosta vaan siitä että elämä opettaa. En ole ikinä tavannut miestä jota ei saisi pettämään viimeistään hänen oltuaan yli 2v naisensa kanssa. Kaikki jotka tämän ymmärrävät eivät katso läpi sormien sitä että heidän puolisonsa viettäisi kahden aikaa vieraan naisen kanssa.
Usein olen myös lukenut että käynyt niin että naiskaveri kiinnostuukin miehestä siinä vaiheessa kun mies haluaisi alkaa seurustella toisen kanssa niin yhtäkkiä hakuaakin miehen vaikka aiemmin mies ei olisi kelvannut.Tämä on jännä ilmiö, omalla kumppanillani oli nainen parhaana ystävänä ja hän kertoikin naisesta heti alkuun kun tavattiin. Itselläni on myös paljon miespuolisiakin kavereita, joten asia ei minulle ollut ongelma. Mutta muutaman kuukauden aikana miehen naiskaveri alkoi käyttäytyä kummasti ja oli puhunut monesti, ettei meidän suhde tule kestämään ja muuta sellaista. Mielestäni ystävien pitäisi kannustaa ja olla onnellisia ystävän puolesta, ei suinkaan yrittää dissata kaikin mahdollisin keinoin. Varsinkin kun me emme tämän naiskaverin kanssa edes tunteneet toisiamme, joten hän ei voinut tietää,millainen ihminen olen. Mies kuitenkin kertoi minulle, mitä he olivat puhuneet ja kysyinkin, onko mahdollista, että nainen on mustasukkainen. Mies nauroi ja sanoi, ettei todellakaan ole ja hän ei ikinä haluaisi seurustella sellaisen naisen kanssa kuin tämä kaveri on. Suurinpiirtein vuoden seurustelun jälkeen tämä naisystävä ilmoitti dramaattisesti miehelleni, että he eivät enää ole ystäviä, hän ei halua kutsua ystäväksi sellaista ihmistä kuin mieheni on. Minusta tähän käytökseen ei ole muuta selitystä kuin se, että pitkään sinkkuna ollut mies ei enää ollut "käytettävissä" aina kun nainen tarvitsi olkapäätä tai apua, koska miehellä oli muuta tekemistä. Ehkäpä nainen kuvitteli mieheni juoksevan hyvittelemään naista, mutta toisin kävi, mies tuumasi, että itse on soppansa keittänyt, kiehukoon nyt siinä. Tästä on nyt pari vuotta aikaa ja meillä menee hyvin, mies ei ole "ystäväänsä" kaipaillut. Ihmettelen kyllä edelleen tuota käytöstä. Minun miespuoliset ystävät olivat jonkin aikaa hiljaa, kun alettiin seurustella, mutta sitten yhteydenpito ja höpöttely on jatkunut samanlaisena. Siis ne ystävät jäivät, seksin toivossa kaveeraavat hävisivät.
Meitä.on.moneksi kirjoitti:
Tämä on jännä ilmiö, omalla kumppanillani oli nainen parhaana ystävänä ja hän kertoikin naisesta heti alkuun kun tavattiin. Itselläni on myös paljon miespuolisiakin kavereita, joten asia ei minulle ollut ongelma. Mutta muutaman kuukauden aikana miehen naiskaveri alkoi käyttäytyä kummasti ja oli puhunut monesti, ettei meidän suhde tule kestämään ja muuta sellaista. Mielestäni ystävien pitäisi kannustaa ja olla onnellisia ystävän puolesta, ei suinkaan yrittää dissata kaikin mahdollisin keinoin. Varsinkin kun me emme tämän naiskaverin kanssa edes tunteneet toisiamme, joten hän ei voinut tietää,millainen ihminen olen. Mies kuitenkin kertoi minulle, mitä he olivat puhuneet ja kysyinkin, onko mahdollista, että nainen on mustasukkainen. Mies nauroi ja sanoi, ettei todellakaan ole ja hän ei ikinä haluaisi seurustella sellaisen naisen kanssa kuin tämä kaveri on. Suurinpiirtein vuoden seurustelun jälkeen tämä naisystävä ilmoitti dramaattisesti miehelleni, että he eivät enää ole ystäviä, hän ei halua kutsua ystäväksi sellaista ihmistä kuin mieheni on. Minusta tähän käytökseen ei ole muuta selitystä kuin se, että pitkään sinkkuna ollut mies ei enää ollut "käytettävissä" aina kun nainen tarvitsi olkapäätä tai apua, koska miehellä oli muuta tekemistä. Ehkäpä nainen kuvitteli mieheni juoksevan hyvittelemään naista, mutta toisin kävi, mies tuumasi, että itse on soppansa keittänyt, kiehukoon nyt siinä. Tästä on nyt pari vuotta aikaa ja meillä menee hyvin, mies ei ole "ystäväänsä" kaipaillut. Ihmettelen kyllä edelleen tuota käytöstä. Minun miespuoliset ystävät olivat jonkin aikaa hiljaa, kun alettiin seurustella, mutta sitten yhteydenpito ja höpöttely on jatkunut samanlaisena. Siis ne ystävät jäivät, seksin toivossa kaveeraavat hävisivät.
Itse olen aina elänyt siinä käsityksessä, että jos nainen ei pidä miehestä jo alusta alkaen, ei hän tule tästä koskaan pitämäänkään. Näin sanotaan myös lukuisissa artikkeleissa ja videoissa. ("Älä tuhlaa aikaasi naiseen, joka ei pidä sinusta. Käytä tuo aika paremmin ja yritä etsiä nainen, joka oikeasti välittää sinusta")
"Ehkäpä nainen kuvitteli mieheni juoksevan hyvittelemään naista, mutta toisin kävi"
Itse olen samanlainen. Vuosia sitten pyysin silloista ihastustani tasan yhden kerran treffeille, mutta hän ei suostunut. En enää ikinä "häirinnyt" häntä millään tavalla. Toivottavasti hänellä menee hyvin.Neliapila123180 kirjoitti:
Itse olen aina elänyt siinä käsityksessä, että jos nainen ei pidä miehestä jo alusta alkaen, ei hän tule tästä koskaan pitämäänkään. Näin sanotaan myös lukuisissa artikkeleissa ja videoissa. ("Älä tuhlaa aikaasi naiseen, joka ei pidä sinusta. Käytä tuo aika paremmin ja yritä etsiä nainen, joka oikeasti välittää sinusta")
"Ehkäpä nainen kuvitteli mieheni juoksevan hyvittelemään naista, mutta toisin kävi"
Itse olen samanlainen. Vuosia sitten pyysin silloista ihastustani tasan yhden kerran treffeille, mutta hän ei suostunut. En enää ikinä "häirinnyt" häntä millään tavalla. Toivottavasti hänellä menee hyvin.Niin. Minusta oli nainen tai mies, niin muut ihmiset ei haittaa toisen elämässä, oli ne sitten sukupuoleltaan kumpia vaan. Jos ystävien intresseissä on sitten seksi tai muu sellainen, mitä ei saa, niin luultavasti ne lähtee kävelemään pois.
Minulla on naisystäviä irl ja minä haluan ne pitää. Jos joku heistä saa kilarit kun löydän mun oman naisen ja lopettavat yhteydenpidon, niin sit se on niin. Niin on käynyt, mutta toisinkin on käynyt. Ja ihan minä rakastin vaan yhtä. En käsitä mikä siinä on ihmeellistä?- Nainensanoo
tähänsekaappi kirjoitti:
Niin. Minusta oli nainen tai mies, niin muut ihmiset ei haittaa toisen elämässä, oli ne sitten sukupuoleltaan kumpia vaan. Jos ystävien intresseissä on sitten seksi tai muu sellainen, mitä ei saa, niin luultavasti ne lähtee kävelemään pois.
Minulla on naisystäviä irl ja minä haluan ne pitää. Jos joku heistä saa kilarit kun löydän mun oman naisen ja lopettavat yhteydenpidon, niin sit se on niin. Niin on käynyt, mutta toisinkin on käynyt. Ja ihan minä rakastin vaan yhtä. En käsitä mikä siinä on ihmeellistä?Olen tuntenut kymmeniä kaverimiehiä elämäni aikana eikä kukaan heistä ole kyennyt olemaan "vain ystävä". Yhteenkin luotin jotain 8v kunnes kännissä paljasti että aina halunnu mua. Pelkkää pettymystä luotettavat kaverimiehet.
Nainensanoo kirjoitti:
Olen tuntenut kymmeniä kaverimiehiä elämäni aikana eikä kukaan heistä ole kyennyt olemaan "vain ystävä". Yhteenkin luotin jotain 8v kunnes kännissä paljasti että aina halunnu mua. Pelkkää pettymystä luotettavat kaverimiehet.
Harmi. Toisaalta mä kyllä voin sanookin jos tunnen jotain seksuaalista vetoa naiseen ja jos hän ilmoittaa että ei tunne samaa, niin ei se minun ystävyyttä vie.
Edelliseen naiseen kyllä katkaisin välit tarkoituksella, koska en halunnut, että jonain huonona hetkenä ruikuttaisin mitään ja rikkoisin sen kauniin mitä meille jäi. Siinä kun piti rakkaus jättää, kun muuten ei toiminut.
Jotkut ihmiset menee ehkä joku vietti edellä, toiset järkija tunne edellä. Siitä se kai johtuu..- Jupjupjup
tähänsekaappi kirjoitti:
Harmi. Toisaalta mä kyllä voin sanookin jos tunnen jotain seksuaalista vetoa naiseen ja jos hän ilmoittaa että ei tunne samaa, niin ei se minun ystävyyttä vie.
Edelliseen naiseen kyllä katkaisin välit tarkoituksella, koska en halunnut, että jonain huonona hetkenä ruikuttaisin mitään ja rikkoisin sen kauniin mitä meille jäi. Siinä kun piti rakkaus jättää, kun muuten ei toiminut.
Jotkut ihmiset menee ehkä joku vietti edellä, toiset järkija tunne edellä. Siitä se kai johtuu..Monet pystyy pitämään ne halunsa kontrollissa piilossa mutta vielä törkeämpää on näytellä ystävää kuin vongata reilusti seksiä.
Jupjupjup kirjoitti:
Monet pystyy pitämään ne halunsa kontrollissa piilossa mutta vielä törkeämpää on näytellä ystävää kuin vongata reilusti seksiä.
No rehellinen pitää olla. Jos on aina jotain ketunhäntää kainalossa, ei suhteista tule mitään.
- Meitä.on.moneksi
tähänsekaappi kirjoitti:
Jotkut ihmiset menee ehkä joku vietti edellä, toiset järkija tunne edellä. Siitä se kai johtuu..Kyllä se on parempi katkaista välit kokonaan, jos tekee kipeää nähdä ihastuksen kohde toisen kanssa. Miksi kiduttaa itseään turhaan ja odotella, että jospa ne eroavat ja sit mä pääsen taas lohduttamaan. Itselläni ei ole tuollaisesta kokemusta, että olisi pitänyt välit laittaa poikki ihastumisen takia.
- Meitä.on.moneksi
Itse olen samanlainen. Vuosia sitten pyysin silloista ihastustani tasan yhden kerran treffeille, mutta hän ei suostunut. En enää ikinä "häirinnyt" häntä millään tavalla. Toivottavasti hänellä menee hyvin.Näin minäkin asian näen, että kyllä se kemia tulee esiin heti alussa, kun tutustutaan, tai sitten sitä ei tule koskaan. Kaverit ovat kavereita, vahinko vain, etteivät kaikki ymmärrä vastakkaista sukupuolta olevien voivan olla ystäviä. Mutta yleensä nämä epäilijät ovat niitä, joilla ei itsellään ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä.
- Nainensanoo
Näin minäkin asian näen, että kyllä se kemia tulee esiin heti alussa, kun tutustutaan, tai sitten sitä ei tule koskaan. Kaverit ovat kavereita, vahinko vain, etteivät kaikki ymmärrä vastakkaista sukupuolta olevien voivan olla ystäviä. Mutta yleensä nämä epäilijät ovat niitä, joilla ei itsellään ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä.
"joilla ei itsellään ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä."
Siksi ei ole kun miehiin ei voi luottaa, kukaan mies ei ole ikinä halunnut olla 'vain ystävä' vaikka sitä näytellyt 8 v pahinkin "ystävä". - Meitä.on.moneksi
Nainensanoo kirjoitti:
"joilla ei itsellään ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä."
Siksi ei ole kun miehiin ei voi luottaa, kukaan mies ei ole ikinä halunnut olla 'vain ystävä' vaikka sitä näytellyt 8 v pahinkin "ystävä".Jos kerran olet pettynyt, ei pidä yleistää samaa kaikkiin miehiin. Ehkäpä olet itsekin antanut ymmärtää jotain tai sitten et vain ole tajunnut miestä alunperinkään. Minulla on miehiä ollut aina ystävinä,heidän kanssaan jutellaan eri asioista kuin naisten kanssa. Jos on jotain ongelmaa parisuhteessa, niin vastakkainen sukupuoli ehkä osaa antaa erilaisen näkemyksen asiaan.
- Nainensanoo
Jos kerran olet pettynyt, ei pidä yleistää samaa kaikkiin miehiin. Ehkäpä olet itsekin antanut ymmärtää jotain tai sitten et vain ole tajunnut miestä alunperinkään. Minulla on miehiä ollut aina ystävinä,heidän kanssaan jutellaan eri asioista kuin naisten kanssa. Jos on jotain ongelmaa parisuhteessa, niin vastakkainen sukupuoli ehkä osaa antaa erilaisen näkemyksen asiaan.
Ei ole kuin vaivainen n.sadan miehen otanta miehistä kavereina ja kaikki alkaneet unelmoida hameen alle pääsemisestä..mutta vikahan on minussa, se ei voi olla miehissä?! Anna ihmeessä miehen numero joka ei kiihotu siitä kun nainen on vieressä, haluan sen heti!
Nainensanoo kirjoitti:
Ei ole kuin vaivainen n.sadan miehen otanta miehistä kavereina ja kaikki alkaneet unelmoida hameen alle pääsemisestä..mutta vikahan on minussa, se ei voi olla miehissä?! Anna ihmeessä miehen numero joka ei kiihotu siitä kun nainen on vieressä, haluan sen heti!
Itseasiassa väittäisin, että syy voi hyvinkin olla sinussa. Tutustut vaan tietynlaisiin miehiin. Selkeästi pidät miehiä "massana". Kokeile jotain muuta, jos haluat muutosta.
- Nainensanoo
tähänsekaappi kirjoitti:
Itseasiassa väittäisin, että syy voi hyvinkin olla sinussa. Tutustut vaan tietynlaisiin miehiin. Selkeästi pidät miehiä "massana". Kokeile jotain muuta, jos haluat muutosta.
Olen jo tehnyt muutoksen: en suostu minkäänlaiseen kaveruuteen tai ystävyyteen miespuolisten kanssa. Minulla on reilusti naisystäviä joten päätökseni on osoittautunut oikein hyväksi. Aina on miespuolisia yrittäjiä (nytkin 2kpl) mutta ei on ei. Ei kiinnosta.
Nainensanoo kirjoitti:
Olen jo tehnyt muutoksen: en suostu minkäänlaiseen kaveruuteen tai ystävyyteen miespuolisten kanssa. Minulla on reilusti naisystäviä joten päätökseni on osoittautunut oikein hyväksi. Aina on miespuolisia yrittäjiä (nytkin 2kpl) mutta ei on ei. Ei kiinnosta.
No äskenhän pyysit heti sellaista joka pysyy vaan ystävänä? Mutta jokainen tekee itse valintansa. Tuskin on tuokaan valinta keneltäkään pois.
- Nainensanoo
tähänsekaappi kirjoitti:
No äskenhän pyysit heti sellaista joka pysyy vaan ystävänä? Mutta jokainen tekee itse valintansa. Tuskin on tuokaan valinta keneltäkään pois.
Pyysin koska tiedän ettei sellaista ole. Anna ihmeessä yhteystiedot jos tunnet jonkun heteromiehen joka ei halua seksiä.
- Miessanoo
Nainensanoo kirjoitti:
Pyysin koska tiedän ettei sellaista ole. Anna ihmeessä yhteystiedot jos tunnet jonkun heteromiehen joka ei halua seksiä.
No anna vaihtarina mulle sellaisien heteronaisten numerot, jotka ei halua seksiä...kyse lienee, että kenen kanssa. Sinä luulet, että kaikki miehet haluavat seksiä sinun kanssa... taidat luulla itsestäsi vähän liikoja.
- Nainensanoo
Miessanoo kirjoitti:
No anna vaihtarina mulle sellaisien heteronaisten numerot, jotka ei halua seksiä...kyse lienee, että kenen kanssa. Sinä luulet, että kaikki miehet haluavat seksiä sinun kanssa... taidat luulla itsestäsi vähän liikoja.
Niin, ei minulla ole otantaa kuin noin sadasta miehestä "ystävinä".
Liikun piireissä missä ihmiset ovat rohkeita, sosiaalisia, itsevarmoja...joten osaavat varmaan olla myös rehellisiä ja kertovat ennemmin tai myöhemmin mikä on todellinen motiivi ystävyydelle. Joku atm ei ehkä kymmenessäkään vuodessa saisi suutaan auki, tunnen siis vain menestyviä ja työssäkäyviä yksilöitä. - Miessanoo
Nainensanoo kirjoitti:
Niin, ei minulla ole otantaa kuin noin sadasta miehestä "ystävinä".
Liikun piireissä missä ihmiset ovat rohkeita, sosiaalisia, itsevarmoja...joten osaavat varmaan olla myös rehellisiä ja kertovat ennemmin tai myöhemmin mikä on todellinen motiivi ystävyydelle. Joku atm ei ehkä kymmenessäkään vuodessa saisi suutaan auki, tunnen siis vain menestyviä ja työssäkäyviä yksilöitä.Valikoit siis itse ystäväsi suoraan. Toisinsanoen sinulle ei kelpaisikaan mies, joka ei ole seksuaalisesti sinusta kiinnostunut. Johan tuo tähänsekaappi sulle sen sanoi... Pitääkö sulle vääntää rautalangasta oikein malli, että blondinaivoillas tajuat. Sinusta se on kiinni... kunnon bimbo. Voisin antaa oman numeron, mutta haluan järjellistä ystävää... en mille asiat pitäis vääntää rautalankavyyhdin kanssa. Pysy vaan tasoisiesi kotkien seurassa.
- Nainensanoo
Miessanoo kirjoitti:
Valikoit siis itse ystäväsi suoraan. Toisinsanoen sinulle ei kelpaisikaan mies, joka ei ole seksuaalisesti sinusta kiinnostunut. Johan tuo tähänsekaappi sulle sen sanoi... Pitääkö sulle vääntää rautalangasta oikein malli, että blondinaivoillas tajuat. Sinusta se on kiinni... kunnon bimbo. Voisin antaa oman numeron, mutta haluan järjellistä ystävää... en mille asiat pitäis vääntää rautalankavyyhdin kanssa. Pysy vaan tasoisiesi kotkien seurassa.
Kyllä ne kymmenet työkaverit on työkavereita ihan ilman että itse niitä valikoisin. En ole vaan missään tekemisissä psyykeongelmaisten ätmien kanssa joilla on huono itsetunto eivätkä siksi kehtaa yrittää edes naista.
"En ole vaan missään tekemisissä psyykeongelmaisten ätmien kanssa joilla on huono itsetunto eivätkä siksi kehtaa yrittää edes naista"
Oliko tämä nyt suunnattu minulle?- Nainensanoo
"En ole vaan missään tekemisissä psyykeongelmaisten ätmien kanssa joilla on huono itsetunto eivätkä siksi kehtaa yrittää edes naista"
Oliko tämä nyt suunnattu minulle?Ei ollut suunnattu kenellekään henkilölle. :) Toki kannustan kaikkia rohkeasti elämään.
- Entosissani
Haluaisin kuristaa tunteideni kohteen naispuolisen ystävän, että se siitä naisystävästä...
En pitäisi kumppanin naispuolisia/miespuolisia ystäviä uhkana, mutta ystävät alkavat tuntua uhalta jos prisuhde jää niiden jalkoihin. Eli yhteinen aika jaetaan mielummin ja useammin ystävie kuin oman kumppanin kanssa. Eikä kumppani mahdu ystäväpiiriin mukaan, ei edes heidän tietoisuuteen silloin se alkaisi olemaan mulle liikaa.
Mutta sinun tilanteeseesi, ole rehellinen. Jos sulla on naispuolisia ystäviä kerro heistä ja esittele heidät. Mutta älä väkisin ala luomaan mielikuvaa naisten kanssa kaveeraavasta miehestä, jos et oikeasti sellainen ole. Ja jos ei sinulla oikeasti naisia ole ystävänä. Mä aina korostan, että pitää olla rehellinen itsensä. Kaikki muu on hataran pohjan päälle rakentelua."Jos sulla on naispuolisia ystäviä kerro heistä ja esittele heidät"
Ongelmana tässä vain on se, että hän ei tunne minuakaan vielä kunnolla. Hän tietää minut kyllä, mutta ei siis vielä tunne kovin hyvin. Minulla ei olisi tällä hetkellä edes oikein tilaisuutta esitellä heitä hänelle.
"Mä aina korostan, että pitää olla rehellinen itsensä"
Olen samaa mieltä. Olen kuitenkin hyvin varma, että tarvitsen naispuolisia ystäviäni herättämään tämän naisen kiinnostuksen. Ilman heitä tämä(kin) nainen saattaisi pitää minua säälittävänä luuserina, jonka kanssa naiset eivät halua olla tekemisissä. En kuitenkaan myöskään halua, että hän alkaisi pitää minua playerinä.- 35t63h4y5
"Jos sulla on naispuolisia ystäviä kerro heistä ja esittele heidät"
Ongelmana tässä vain on se, että hän ei tunne minuakaan vielä kunnolla. Hän tietää minut kyllä, mutta ei siis vielä tunne kovin hyvin. Minulla ei olisi tällä hetkellä edes oikein tilaisuutta esitellä heitä hänelle.
Olen samaa mieltä. Olen kuitenkin hyvin varma, että tarvitsen naispuolisia ystäviäni herättämään tämän naisen kiinnostuksen. Ilman heitä tämä(kin) nainen saattaisi pitää minua säälittävänä luuserina, jonka kanssa naiset eivät halua olla tekemisissä. En kuitenkaan myöskään halua, että hän alkaisi pitää minua playerinä.Hän tietää minut kyllä, mutta ei siis vielä tunne kovin hyvin. Minulla ei olisi tällä hetkellä edes oikein tilaisuutta esitellä heitä hänelle.
Voi herra paratkoon!!! Et todellakaan lähde esittelemään naiskavereitasi ihastuksesi kohteelle ennenkun tunnette TODELLA hyvin. Sen jälkeen hän voi ne hyväksyä tai erota sinusta mutta koko ajatus esitellä naisia deitilleen kuulostaa naurettavalta. Paljon sinulla sitä ikää oli?
Pitää olla armoton saalistajavamppi jos lähtee yrittämään miestä jolla on jo naisseuralainen. Jos nainen toimii niin niin hän ei kunnioita sinun suhdetta toiseen naiseen (parisuhdetta) ja haluaisitko todella naisen joka ei kunnioita toisten parisuhdetta? Tässä tapauksessa parisuhde on vaan ulkopuolisten harhakuvitelmaa jos näyttäydyt samassa naisseurassa usein. En siis ole aikonut esitellä näitä naispuolisia kavereitani ihastukselleni. Tarkoitin sitä, että olisiko hyvä, jos ihastukseni näkisi minut (etäältä) muiden naisten seurassa. Pahoittelen, jos olin liian epäselvä.
Olen tällä hetkellä vähän yli 20-vuotias. Suurin unelmani olisi löytää tyttöystävä. Vähän alkaa kuitenkin jo pelottaa, onnistunko ikinä.Neliapila123180 kirjoitti:
"Jos sulla on naispuolisia ystäviä kerro heistä ja esittele heidät"
Olen samaa mieltä. Olen kuitenkin hyvin varma, että tarvitsen naispuolisia ystäviäni herättämään tämän naisen kiinnostuksen. Ilman heitä tämä(kin) nainen saattaisi pitää minua säälittävänä luuserina, jonka kanssa naiset eivät halua olla tekemisissä. En kuitenkaan myöskään halua, että hän alkaisi pitää minua playerinä.Vaikea sanoa kaikkien naisten puolesta, mutta mun ja kaltaisteni puolesta, se ei tee miestä luuseriksi, ettei miehellä ole naisia ystävinä/kaverina tai edes miehiä ystävänä/kaverina enempää kuin yksi. Tai sitäkään, onhan monella kaverit ympäri maailmaa. Eikä yhtään ole jatkuvan vaikutuspiirin alaisena. :)
Mutta jos sinun ensin tarvitsee hankkia valtaisa ystäväpiiri ollaksesi kiinnostava itsenäsi, onko se enää oikeastaan edes rehellistä sinua? Sinä hankit jotain ollaksesi toiselle jotain? Minusta se ei kuulosta reilulle. Lähtökohtaisestihan sinun itsenäsi pitäisi riittää."se ei tee miestä luuseriksi, ettei miehellä ole naisia ystävinä/kaverina tai edes miehiä ystävänä/kaverina enempää kuin yksi"
Ei teekään. Jos miehellä ei ole naispuolisia kavereita, hän ei todellakaan ole automaattisesti luuseri, mutta se on kuitenkin mahdollista.
"Mutta jos sinun ensin tarvitsee hankkia valtaisa ystäväpiiri ollaksesi kiinnostava itsenäsi, onko se enää oikeastaan edes rehellistä sinua?"
Ymmärrän pointtisi ja olenkin osittain samaa mieltä kanssasi. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että jos en käytä tällaisia hieman kyseenalaisia keinoja, en ehkä koskaan löydä kumppania.
"Lähtökohtaisestihan sinun itsenäsi pitäisi riittää"
Näinhän sen pitäisi olla. Valitettavasti ikäiseni naiset ovat AINA valinneet jonkun toisen miehen kuin minut. Heillä on tähän tietysti täysi oikeus, mutta haluaisin kuollakseni saada tietää, miksi minä en ole kuitenkaan koskaan kelvannut kenellekään tähän päivään mennessä. Itsetuntoni olisi varmasti täysin nollissa, jos minulla ei olisi edes näitä naispuolisia ystäviäni.
- Ystävyysehdot
Kyllä miehellä voi olla naispuolisia ystäviä ihan hyvin kunhan puhtaasti ystävyys kyseessä. Jos jotain muuta vääntöä ei onnistu. Ja jos on varattu kyllä se puolisokin esitellään. Yksinkertainen on kaava. Jos on ystävä silloin puhtaasti haluaa toiselle hyvää ja tutustuu sen puolisoon antaen kaikille osapuolille sen että on ystävä molemmille. Eikä anna turhia juoruja liikkuessaan tai kahvitellessaan niiden kanssa. Pitää muistaa ystävät jos puolisolle kerrotaan juoruista teidän kahden ystävyydestä epäilyjä tulee ja aiheuttaa ongelmia parisuhteessa. Silloin tuo ystävyys kärsii eikö totta? Jos on tosi ystävä pitää huolen ettei toinen joudu tahtomattaan juorujenkeskellä kohteeksi. Täysin ystävä siis tutustuu myös ystävän puolisoon juuri siksi ettei halua ystävälleen ongelmia. Aivan sama miten perustelee kahvihetkiä vastakkaisen osapuolen kanssa joka on varattu pitää sen puolison olla mukana kuten ymmärrätte.
- 9jjf6f8
Aivan sama miten perustelee kahvihetkiä vastakkaisen osapuolen kanssa joka on varattu pitää sen puolison olla mukana kuten ymmärrätte..
Aamen! Juuri näin!
Yleensä vihaan neuvoa "Ole oma itsesi" koska mikä se oma itse muka on.
Mutta yleensä on helpointa pitää pakka kasassa jos ei salaa mitään - ei korosta naispuolisia kavereita eikä piilottele.
Jos yrittää luoda jotain imagoa/roolia niin:
- Mies jolla on naispuolisia kavereita tulee toimeen naisten kanssa, on mukava.
- Mies jolla on miespuolisia kavereita on äijä.
Mikä sitten kehenkin vetoaa. Itse en ainakaan vaivaa päätäni ko. asialla.- Bi-nainen__
Mitäpä jos yrittäisit tutustua siihen kiinnostavaan naiseen. Siis oikeesti tutustua, etkä vaan esittää jotain että se kiinnostuis? Vois olla se juttu, joka ratkaisee. Samalla näet itse ootko oikeesti kiinnostunut, koska jos ette tunne toisianne just yhtään, niin ihastus ei oo sullakaan millään vakavalla pohjalla.
Jos sovitte toisillenne, niin ei ne kaverit oo ongelma, mutta ei niistä etuakaan saa. Koska jos se kiinnostuu, niin sen pitää kiinnostua oikeesti susta, ei jostain valheellisesta mielikuvasta. - aikuinenmies-
Ei voi olla nais montaa ystävää koska haluan aina panna naisia.
- Tunnenkaikki
Kyllä se menee näin kun aloitat rakkaus suhteen ja tulet varatun statukseen" on sinun esiteltävä naisystävät varsinkin ne joita tapailet. Kyllä naisystävä tämän tietää jos kunnioittaa mieskaveria. Varattuna ei todellakaan kuljeta kahvilla" edes yksin vaan kumppanin kanssa. Myös ystäväksi pyydetään tuo kumppani. Näin se vain on muutoin ei ystävyyttä jatketa jos kumppania ei esitellä. Vain siten varmistaa ettei kylän juorut mene kumppanin korviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179