Linerin tunnustus

Oli tuolla yhdessä ketjussa Linerin kanssa sanailua joka vaatii hieman suurempaakin huomiota:

Liner relluilee tarjoutuneilla paneskelumahdollisuuksilla:

"Tässä taannoin yksi herrasmies ehdotteli illanistujaisia luonaan, mutta jouduin kieltäytymään. Perustelin kysyttäessä, että siinä olis herralla suuri vaara joutua seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Innostui oikein että häntä saisin kyllä hyväksikäyttää oikein mielellään. Jotkut tykkääkin, onneksi ;) "

Luonnollisesti ihmettelin edistyksellisen länsilutkan kieltäytymistä:

"Miten sää nyt noin että rohkeana ja vapaana 2000-luvun euronaisena menit kieltäytymään kun kerran olis ollut hyväksikäyttömahdollisuuttakin lutkamieheltä tarjolla? Taidatkin salaa olla kilttien & kunnollisten miesten perässä jotka ei noin helpolla antautuisi ikinä, semmoisten joita pitää syöttää ja juottaa, kuljettaa treffeillä ja puhutella kauniilla sanoilla ennen kuin vastarinta murtuu :)"

Mitä tähän vastaa Liner:

":) Muistin palstapoikien opetukset, ettei saa sellaista mennä tekemään."

Siis WTF? Jos kerran yhteen palstan paksuimmista kalloista on uponnut edes hitunen siveellisyyttä opetustemme ansioista VALISTUSTYÖMME PALSTALLA EI TODELLAJAAN OLE TURHAA JA TUOMITTAVAA ! Jatkakaamme lutkittelua, jos kerran Linerkin oppii kuka tahansa voi oppia siveellisyyttä ja pidättäytymistä ja se tapahtuu meidän ansiosta, HYVÄ ME :D

33

399

1Äänestä

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LettuLeenu

Ei naiset yleisestikään ota suurinta osaa tarjouksista vastaan, vaikka etäisesti saattaisi kiinnostaakin. Vastoin teidän uskomuksianne.

• Eli siis jännät tarjoajamiehet aina kiinnostaa?

• Palstanainen

No ei.

• LettuLeenu
        Harmaaritari kirjoitti:

Eli siis jännät tarjoajamiehet aina kiinnostaa?

En ole lukenut ketjua, eikä kiinnosta niin paljon että lukisin, eli en yhtään tiedä, mistä tämä jännä tähän taas pompsahti?
        Ja toisaalta, tuollainen sanailu voi mennä myös harmittoman flirttailun piikkiin. Se on sitä, mitä monet normaalit heterot harrastavat vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ilman sen kummempia aikeita edetä, ihan vaan päivän piristykseksi.
        Senkö vuoksi sinulla tuntuu olevan puurot ja vellit niin sekaisin? Kannattaa tutustua aiheeseen, sillä asian ymmärtäminen ja tiedostaminen on yksi melkoisen tärkeä osa ihmisen elämänhallintaa, sekä elinkaarta.

• asiantuntijaa

Kukas tuo LinerT2 oikeastaan on ? Vaikuttaa aika torvilta tyypiltä, lienee joku 40-vuotias urheileva kurppa? Tai niin ainakin on meille on uskotellut.

• Liner on ihan ok. Vaikka yrittää lyödä vyön alle aina kun mahdollista on Linerissä kuitenkin rehellisyyttä eikä ota näitä palstajuttuja liian vakavissaan niin minä kyllä ihan tykkäänkin sen jänkäyksistä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Liner on ihan ok. Vaikka yrittää lyödä vyön alle aina kun mahdollista on Linerissä kuitenkin rehellisyyttä eikä ota näitä palstajuttuja liian vakavissaan niin minä kyllä ihan tykkäänkin sen jänkäyksistä.

Jos ei ota vakavissaan. ei silloin siveellisyyttä opi puhut ristiin.
        Perustelusi oli nyt kehno.
        kun tykkää sen jänkkäyksestä nyt sitten ala pyörittämään. tämä aloitus sopi hyvin siihen eikun lisää huomiota hänelle. Jos paljastuu pullukka eikun sitten lenkittämään, jos nirsous iskee . Eihän sillä kasvoilla ole merkitystä jos riittää vaan oikeat linjat ja vähän käytetty.

En tiedä käyttö määrästä mutta voithan antaa anteeksi tai ootte puhumatta niistä niin jää viattomuus taustalle.

Eikun nyt järjenkäyttö käsiin ja lassoamaan karannutta naista.

Liner on ihan ok. Vaikka yrittää lyödä vyön alle aina kun mahdollista on Linerissä kuitenkin rehellisyyttä eikä ota näitä palstajuttuja liian vakavissaan niin minä kyllä ihan tykkäänkin sen jänkäyksistä.

*huiskis ja läpsis* Ai sen vuoksi tuo haarniska.

Minähän just siinä vähän myöhempänä kirjoitin, että vahinko otetaan takaisin tänä viikonloppuna. Korkojen kera... ;P

• LinerT.2 kirjoitti:

*huiskis ja läpsis* Ai sen vuoksi tuo haarniska.

Minähän just siinä vähän myöhempänä kirjoitin, että vahinko otetaan takaisin tänä viikonloppuna. Korkojen kera... ;P

No lutkailitko sitten urakalla? Tunnustuksia ja yksityiskohtauksia tapahtumakuvauksia kehiin tai en usko :D Paljastuuko että jo toista viikonloppua jaksoi Lineri elää kunniallisen naisen tavoin meidän kilttien & kunnollisten palstamiesten kannustuksen siivittämänä?

No lutkailitko sitten urakalla? Tunnustuksia ja yksityiskohtauksia tapahtumakuvauksia kehiin tai en usko :D Paljastuuko että jo toista viikonloppua jaksoi Lineri elää kunniallisen naisen tavoin meidän kilttien & kunnollisten palstamiesten kannustuksen siivittämänä?

Enhän minä nyt lutkaile, tietenkään. Miten niin "jo toista viikonloppua"? Sitä paitsi tuo hyväksikäytettäväkin olis kovin pahoillaan, jos tässä jotain pakastekalaa alkais esittämään palstasetien ohjeistuksesta.

Katos kun tässä on nyt just sellainen tilanne, että ennen ei oo huvittanut, mutku sellainen sopiva sitten osuu kohdalle, niin... Eiks tuo just ollut se unelmajuttu ;D

• LinerT.2 kirjoitti:

Enhän minä nyt lutkaile, tietenkään. Miten niin "jo toista viikonloppua"? Sitä paitsi tuo hyväksikäytettäväkin olis kovin pahoillaan, jos tässä jotain pakastekalaa alkais esittämään palstasetien ohjeistuksesta.

Katos kun tässä on nyt just sellainen tilanne, että ennen ei oo huvittanut, mutku sellainen sopiva sitten osuu kohdalle, niin... Eiks tuo just ollut se unelmajuttu ;D

Kaksoiselämä alkaa paljastumaan :D Palstalla puolustellaan lutkailua elämäntapana mutta sitten salaa kuitenkin eletäänkin ihan siististi, juuri niin kuin me kiltit & kunnolliset miehet opetamme :D

Mutku sellainen sopvia osuu kohdalle....joo, se varmaan kai se ihanteellisin tapaus jos/kun ei ole edes jahdannut mitään kumpikaan.

Vähän olen kyllä järkyttynyt sun kunniallisuudesta, monella muullakin kiltillä & kunnollisella miehellä saattaa tulla vaikeuksia nähdä enää siinä valossa kuin mitä olet antanut ymmärtää. Pujottelijaltakin saattaa suomut rapista silmiltä kun et olekaan semmoinen jännäjenna mistä on ehkä unelmoinut :D

• LinerT.2 kirjoitti:

Oletko harrastanut juoksemista viime aikoina?

• LinerT.2 kirjoitti:

Kaksoiselämä alkaa paljastumaan :D Palstalla puolustellaan lutkailua elämäntapana mutta sitten salaa kuitenkin eletäänkin ihan siististi, juuri niin kuin me kiltit & kunnolliset miehet opetamme :D

Mutku sellainen sopvia osuu kohdalle....joo, se varmaan kai se ihanteellisin tapaus jos/kun ei ole edes jahdannut mitään kumpikaan.

Vähän olen kyllä järkyttynyt sun kunniallisuudesta, monella muullakin kiltillä & kunnollisella miehellä saattaa tulla vaikeuksia nähdä enää siinä valossa kuin mitä olet antanut ymmärtää. Pujottelijaltakin saattaa suomut rapista silmiltä kun et olekaan semmoinen jännäjenna mistä on ehkä unelmoinut :D

Minä puolustan jokaisen oikeutta elää seksielämäänsä haluamallaan tavalla. Te vanhat homeletkutkin saatte roikotella vehkeitänne ihan rauhassa. Antaisitte vaan toistenkin elää itselleen parhaaksi katsomallaan tavalla, tuomitsematta.

Siks toiseks minähän voin kirjoitella tänne ihan mitä vaan, et voi tietää mikä on irl totta ja mikä ei ;) Niin sen pitää musta vähän ollakin.

• pujottelija kirjoitti:

Enpä juuri.

• pujottelija kirjoitti:

En vieläkään :)

• LinerT.2 kirjoitti:

En vieläkään :)

Ilmeisesti et ole halunnutkaan harrastaa? Minä en ole voinut harrastaa useampaan viikkoon, viimeinen niitti oli polven nivelsiteiden venähdys

• pujottelija kirjoitti:

Perustuplat! 😂

• tähänsekaappi kirjoitti:

Perustuplat! 😂

Puskista ei voi kommentoida ollenkaan, paljastuu heti, jos sattuukin lähtemään tuplana

• tähänsekaappi kirjoitti:

Perustuplat! 😂

Puskista ei voi kommentoida ollenkaan, paljastuu heti, jos sattuukin lähtemään tuplana

• pujottelija kirjoitti:

Heh heh, kato ny

• pujottelija kirjoitti:

.. Mullakin lähtee välillä.. Samoin joillakin muilla.. Tosin sulla paljon useammin, kuin muilla.. Siltä se ainakin näyttää.. ;D

• pujottelija kirjoitti:

Heh heh, kato ny

Paitsi että nyt meinit vinkkaamaan meidän palstatrolleille ihan huippu hyvän trollailukeinon. Seuraavat rölleröviestit tulee ihan varmasti tuplana ;D

• pujottelija kirjoitti:

Heh heh, kato ny

Hauska, mutta varmaan ärsyttäväkin hämminki. 😁

• pujottelija kirjoitti:

Tähän haluan muistuttaa pururadat sopivan parhaiten juoksuun.

• pujottelija kirjoitti:

Ilmeisesti et ole halunnutkaan harrastaa? Minä en ole voinut harrastaa useampaan viikkoon, viimeinen niitti oli polven nivelsiteiden venähdys

Kyllä minä viikottain juoksen, ehkä 3 kertaa, mutta en pitkiä matkoja tällä hetkellä. Ne lenkit on enemmän palauttavia ja lämmittelyyn. Syksymmällä sitten enemmän pk-treeniä, nyt muuta.

Miten sinä polvesi teloit? Auts.

• LinerT.2 kirjoitti:

Kyllä minä viikottain juoksen, ehkä 3 kertaa, mutta en pitkiä matkoja tällä hetkellä. Ne lenkit on enemmän palauttavia ja lämmittelyyn. Syksymmällä sitten enemmän pk-treeniä, nyt muuta.

Miten sinä polvesi teloit? Auts.

Jalkapallossa, vähän nololla tavalla, astuin pallon päälle, ja siitä sitten muljahti

• valtakunta kirjoitti:

Tähän haluan muistuttaa pururadat sopivan parhaiten juoksuun.

Etenkin polvivaisen askelta pehmentää

• sad-but-true

Naisen itsetunto murtuu ja itkee 4 päivää kun mies ei halua seksiä.

• tuo on muuten totta, jos mies torjuu naisen seksuaalisen tarjouksen tulee kylmempää kuin siperiassa sekunnissa.

tuo on muuten totta, jos mies torjuu naisen seksuaalisen tarjouksen tulee kylmempää kuin siperiassa sekunnissa.

.. Ja KlassinenHomottelu kortti voi Viuhahtaa HyvinHyvinÄkäseen.. ;D

• itsfinito
        Harmaaritari kirjoitti:

tuo on muuten totta, jos mies torjuu naisen seksuaalisen tarjouksen tulee kylmempää kuin siperiassa sekunnissa.

ja naisen ja miehen välille ikijää.

Voi ne pakit olla kova paikka niin miehelle kuin naisellekin. On kuitenkin eroa tuleeko torjutuksi parisuhteessa vai seksin metsästyskierroksella. Baareissa on ihan turha kummankaan osapuolen loukkaantua ehdotuksista tai torjunnosta, se kuuluu siihen meininkiin.

Parisuhteessa homma onkin sitten herkempää. Sen torjunnan voi hoitaa hyvin ja huonosti. Ja kaikkea siltä väliltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      362
      1168
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      768
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      622
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe