Toisten naisten katseleminen

suspiciousmindforever

Mies lähtee kännissä yksin baariin, kuulemma katselemaan naisia, kun ne ovat laittautuneet ja sitä on kiva katsella. Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

14

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulen.vientiä

Heikkoa elämänperustaa. Sitä se on. Tuuli vie - ongelmasta toiseen.

• Selvävihjehäntuo

Jospa alat panostaa itseesi ja laittaudut, niin jää kotiin ja lopettaa kännäämisen ja alatte nauttimaan hyvästä seksistä.

• Ei herätä mitään ajatuksia, normaalia miehen toimintaa.

• Oon samaa mieltä, että hyvänäköisiä naisia ykköset päällä on kiva katsella.

• siis sun mies? ai että, mistä näitä moukkia sikiää :D

• multatuli

Multa tuli niin tiukka pieru voimalla, että se oikein sattu :(

• toivottavasti et ollut silti ihan ihmisten ilmoilla :(

• multatuli
        LaRito kirjoitti:

toivottavasti et ollut silti ihan ihmisten ilmoilla :(

Mikä sattuma, just kun luin viestis niin pierasin hetki sitä ennen kourakuppiini ja haistoin.

• On_syytä_muistaa
        multatuli kirjoitti:

Mikä sattuma, just kun luin viestis niin pierasin hetki sitä ennen kourakuppiini ja haistoin.

.

"On syytä muistaa että # SITÄ SAA MITÄ TILAAA-A_A-A-A-_!!!1!!!!1!!!!!!! # "

har-har

.

• Eipälähdeseonvarmaa

Seuraavan kerran kun miehesi on lähdössä, teeppä tämä: puet päälle hemaisevan korsetin, sukkanauhaliivit ja ihanat mustat naylonsukat. Siemaiset seksikkäästi kuohujuomaa ja toivotat miehellesi hauskaa iltaa ja pyllistät.

• OotkoSairas

Pyllistät? Miksi näyttää paikka josta lentää paskaa?

• Halvemmaksi tulee mennä maksullisiin naisiin

• näinhän_se_menee

Enemmän olisin huolissani jos se mies lähtee baanalle selvin päin ja tälläytyy parhaimpiinsa. Silloin ollaan naista ja rakkautta hakemassa. Jos sen sijaan on jo tuhdisti kännissä kotoa lähtiessä, niin viinaahan se menee lisää juomaan. Mikäli vain pääsee portsarin ohitse.

• Miun_ajatuksia---

"Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?"

-Tuleeks tänään telkusta mitää

har-ha-hr-har-ha-rha-harha-hrarh

.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73