Olen tässä aamun hetkinä miettinyt otsikon aihetta. Se on tullut mieleen siksi, että jo vanha äitini soittaa varsin usein ja lähes joka kerta hänellä on joku "keikka" mielessään. Varsin hyvin olen venynyt kuskailemaan labranäytteitä, hakemaan lääkkeitä, käyttämään ruokakaupassa. Joku tässä yhtälössä vain ahdistaa taustalla.
Itse asia, vaikka kauppareissu, ei ole kummoinen, mutta joku tausta-ahdistus kuvion ympärillä tekee siitä ajoittain ärsyttävänkin.
Oman perheen kanssa on tietyt asiat ja velvoitteet, joita kunnioitan. Äitini loukkaantuu äärimmäisen herkästi, jos hänelle sanoo asiasta. Hän on järjestänyt elämänsä niin, että juuri mitään ei tarvitse itse tehdä. Ruoka tulee, siivooja käy, kauppa-asioissa autetaan.
Toki voisi ehdottaa jotain, "soitetaan harvemmin", mutta miten se toimii, en tiedä.
Mites muut, oletteko samanlaisten kysymysten äärellä.
Henkinen riippuvuus vanhemmista
Taksikuskiko
0
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966