Olen tässä aamun hetkinä miettinyt otsikon aihetta. Se on tullut mieleen siksi, että jo vanha äitini soittaa varsin usein ja lähes joka kerta hänellä on joku "keikka" mielessään. Varsin hyvin olen venynyt kuskailemaan labranäytteitä, hakemaan lääkkeitä, käyttämään ruokakaupassa. Joku tässä yhtälössä vain ahdistaa taustalla.
Itse asia, vaikka kauppareissu, ei ole kummoinen, mutta joku tausta-ahdistus kuvion ympärillä tekee siitä ajoittain ärsyttävänkin.
Oman perheen kanssa on tietyt asiat ja velvoitteet, joita kunnioitan. Äitini loukkaantuu äärimmäisen herkästi, jos hänelle sanoo asiasta. Hän on järjestänyt elämänsä niin, että juuri mitään ei tarvitse itse tehdä. Ruoka tulee, siivooja käy, kauppa-asioissa autetaan.
Toki voisi ehdottaa jotain, "soitetaan harvemmin", mutta miten se toimii, en tiedä.
Mites muut, oletteko samanlaisten kysymysten äärellä.
Henkinen riippuvuus vanhemmista
Taksikuskiko
0
184
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3361472- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38444
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422