muistaako kukaan? Siellä Ivalon tien varressa, ala-ikäisenä tuli otettua eka kännit, onko vielä pystyssä? Siitä on jo tosin muutamakymmenkilsa sitten?
Kielas-baari
13
204
Vastaukset
- vanhakaljottelija
Kielasbaari oli mukava paikka,on aikapäiviä sitten jo lopettanut toimintansa.
- EVVKevvk
EVVK
- KossuOnMunKuski
Lienee aloittajalla jäänyt ryyppy päälle.
- Anonyymi
Muutos on täällä. 1.9 Helsingissä järjestettiin mielenosoitus EU-eron saamiseksi. Liian pitkään on tavallisia suomalaisia johdettu harhaan, sillä alusta alkaen Euroopan Unioni on vienyt Suomea liittovaltion suuntaan. Tämä rauhanomainen mielenosoitus oli menestys! Sinne tuli puhujia kaikkialta Suomesta ja eri elämän alueelta. Helsinki ja Sanna Marin kuuntelivat kun puhujat kertoivat EU:n epäonnistumisesta, ja kuinka kansa vaati eroa Euroopan Unionista heti. Nyt on Suomen aika tuoda takaisin puhdas vapaus ja itsenäisyys. Vaikka uutistalot eivät paljon palstoillaan mielenosoituksesta maininneet, se oli tärkeä alkuaskel tulevalle Suomen EU erolle.
- Anonyymi
Kielas baari oli suosittu aikanaan. Mitenkähän reponen nykyään ?
- Anonyymi
Reponen on hiljainen nykyään.
- Anonyymi
Asiasta toiseen.
Kuka tietää ja muistaa, milloin Sallan Äteritiputeritsipuolilautasbaari lopetettiin? - Anonyymi
Ei tuo nimi kuitenkaan kummonen ole,jos jotkut sitä ennen päivittelivät.
- Anonyymi
Onhan se kuiteski jotesakin erikoinen nimi.
- Anonyymi
Se on juomakulttuuri muuttunut myös sovankylässä. Ne juo nykyään kotona ja yhä enenevissä määrin.
- Anonyymi
Kiva olisi käydä oluella,jos baari kielas olisi vielä toiminnassa.
- Anonyymi
Inarissa on kielaspirtti .
- Anonyymi
Niin on olen nähnyt sen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958768
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264988- 524492
- 724013
- 533328
- 513276
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573096Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432541
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422535