Mikä tuotakin naista oikein vaivaa, kun täytyy yksityisiä asioita julkisesti jaella?
http://www.is.fi/viihde/art-2000005265521.html
Pano-Sorsa jälleen vauhdissa
34
748
Vastaukset
Pakkoko sitä on lukea? Huvittavaa kun etsimällä etsitään asioita joista närkästyä.
- makkara-
Huomasitko että teit juuri samoin?
makkara- kirjoitti:
Hyvin Huomattu ja Sanottu siinä edessä.. ;D
makkara- kirjoitti:
Ei ole sama asia. Tällaiset hömppäavaukset tukkivat palstan, Sorsa-juttuja ei näe ellei niitä väkisin etsi.
outsider1 kirjoitti:
Ei ole sama asia. Tällaiset hömppäavaukset tukkivat palstan, Sorsa-juttuja ei näe ellei niitä väkisin etsi.
Selityksen makua.
- hahhhaaaaa
super-atm kirjoitti:
Selityksen makua.
Omissa jutuissasi ei muuta olekaan kun selityksen makua.
- Imettää3vuotiasta
outsider1 kirjoitti:
Täh? Tulee kyllä.ihan etsimättäkin iltapäivälehdissä vastaan sorsajutut.
Imettää3vuotiasta kirjoitti:
Täh? Tulee kyllä.ihan etsimättäkin iltapäivälehdissä vastaan sorsajutut.
Ainakin tuon linkitetyn jutun joutuu erikseen kaivamaan jostain viihde-osiosta. Mitä odotat löytäväsi iltapäivälehden viihde-osastolta? Viiltävää analyysiä maailmanpolitiikasta?
- Että.näin
outsider1 kirjoitti:
Ainakin tuon linkitetyn jutun joutuu erikseen kaivamaan jostain viihde-osiosta. Mitä odotat löytäväsi iltapäivälehden viihde-osastolta? Viiltävää analyysiä maailmanpolitiikasta?
Etusivua kun rullaa niin löytyy sorsauutiset, ei todellakaan tarvi mennä viihdesivuille.
hahhhaaaaa kirjoitti:
Omissa jutuissasi ei muuta olekaan kun selityksen makua.
Minulla on hyvät argumentit. Sinä puolestasi olet vajaaälyinen idiootti, etkä osaa keskustella ollenkaan.
- Anonyymi
Sähän teit samalla tavalla
- Anonyymi
outsider1 kirjoitti:
Kyllä se vaa on sama asia mut et haluu myöntää
- kylmätotuus
Se on julkisuuden henkilö ja sen on pakko tehdä noin pysyäkseen siellä julkisuudessa, muuten tollanen kotiäiti unohdettais.
- traagista_
Unohdetaan se pian silti
- kylmätotuus
Tollasiahan kaikki turhat julkkikset ovat, ne epätoivoisesti tekevät mitä tahansa että pysyisivät siellä valokeilassa ja me pösilöt jotka luemme ja kommentoimme noita juttuja autamme heitä pysymään siellä.
- ennen.oli.kunnollista
Tyypillinen nykynainen
- kaljamahainen
Kyllähän tuon näköistä rakastelisi mielellään. Kateelliset täällä kiroilee kun ette pääse panee
- usein.ei.riitä
Hyvähän se on, että parisuhteessa seksiä riittää
- Paskaajaseksiä
Vessassa?!!
"Katri kertoo vahtivansa kolmevuotiaan poikansa touhuja samalla vessan puolelta peilin kautta olohuoneeseen."
Varmaan pojalla kivaa kun isi ja äiti panee puolijulkisesti, noillahan on vessan ovi melkein aina auki:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Katri-Sorsa-avautuu-vessakaynneistaan-Yhteiskakkaa-ja-joskus-jopa-naapurit-kuulevat/1113568
Joo, 2000-luvun hippimutsit, vältä ehdottomasti.Mitä pahaa avioseksissä on? Eivätkö konservatiivitkin ole aiemmin hyväksyneet sen? 50-luvulla asunnot olivat niin pieniä, että seksiä jouduttiin pakostakin harrastamaan lasten lähellä.
- Psykanluennoltaopittua
outsider1 kirjoitti:
Mitä pahaa avioseksissä on? Eivätkö konservatiivitkin ole aiemmin hyväksyneet sen? 50-luvulla asunnot olivat niin pieniä, että seksiä jouduttiin pakostakin harrastamaan lasten lähellä.
Pienen lapsen ei ole hyvä nähdä vanhempiensa harrastavan seksiä. Syy on se, että lapsi ei kykene ymmärtämään sitä, vaan tulkitsee sen omasta lapsen maailmastaan käsin. Seksi voi näyttää lapsesta jopa väkivaltaiselta ja lapsi voi luulla, että isä satuttaa äitiä (tai päinvastoin).
Jos lapsi kuitenkin näkee seksiä, niin hänelle tulisi ehdottomasti selittää, että isä ja äiti tykkäävät siitä ja että se on heidän tapansa osoittaa tykkäämistään toinen toisilleen tms. Jos lapsen annetaan olla omien kuvitelmiensa/johtopäätöstensä kanssa, se voi olla aika traumatisoivaa hänelle. - Täsmennyksiä
En tajuu kiihottuuko se katri siitä lapsesta kun aluksi se pitää pitää s
Perhesängyssä missä harrastetaan seksiä ja kun touhu lytätty niin vähintään peilin kautta pitää sekstaillessa katsoa lasta.
Tiedättekö, minä en edes kykene seksuaaliseen kiihottumiseen jos katselen lasta tai eläintä. Se on mahdotonta. - sitä.hyvää.aikaa
Kyllä ennen seksiä harrastettiin jopa samassa huoneessa, jossa lapset nukkuivat. Ei ollut välttämättä omia huoneita. Vanhemmat varmaan kuvittelivat , että lapset jo nukkuvat, mutta tokihan varmaan siihen heräsivät. Liekö siitä lapset traumatisoituneet miten pahasti.
Täsmennyksiä kirjoitti:
En tajuu kiihottuuko se katri siitä lapsesta kun aluksi se pitää pitää s
Perhesängyssä missä harrastetaan seksiä ja kun touhu lytätty niin vähintään peilin kautta pitää sekstaillessa katsoa lasta.
Tiedättekö, minä en edes kykene seksuaaliseen kiihottumiseen jos katselen lasta tai eläintä. Se on mahdotonta.Tuossahan se sanoo syyn: vahtii pojan tekemisiä. Aika kipeitä ajatuksia sinulla on.
- Haloooikeest
outsider1 kirjoitti:
Tuossahan se sanoo syyn: vahtii pojan tekemisiä. Aika kipeitä ajatuksia sinulla on.
Mulla menee kyllä silmät kiinni lauetessa et ei siinä lapsia vahdita..mieti nyt oikeesti, jos menisit lapsenvahdiksi niin nussisitko siinä samalla?
Haloooikeest kirjoitti:
Mulla menee kyllä silmät kiinni lauetessa et ei siinä lapsia vahdita..mieti nyt oikeesti, jos menisit lapsenvahdiksi niin nussisitko siinä samalla?
Miten ajattelit tämän seksiasian hoitaa lapsiperheessä? Lähetäänkö lapset mummolaan aina kun aletaan harrastaa seksiä?
- Ufjxuhooö
outsider1 kirjoitti:
Miten ajattelit tämän seksiasian hoitaa lapsiperheessä? Lähetäänkö lapset mummolaan aina kun aletaan harrastaa seksiä?
Miten se on mahdollista ettei yöllä yksikään lapsi vaadi 24/7 valvontaa mutta päivisin vaatiikin? Etkä todellakaan tiedä mitä se Elmeri tekee öisin.
Esim vauvat voi jättää tutti suussa vaikka 2 tunniksi mutta kolmevuotias ei voi olla hetkeäkään yksin kotona kun vanhemmat ovat viereisessä huoneessa? Onko asia oikeesti näin?
05.30 katri herää antamaan tissiä 3-vuotiaalle.
Onneksi ei ole etunimeltään naima. :)
Naima Sorsa.- Iljettävää
Oksettavaa ja vastenmielistä!! Suorastaan irvokasta!!
- vessamies
Häntä panisin mielelläni vessassa
- TampereenKoskikeskus
Suosittelen koskikeskuksen inva veeseetä. Sitä samaa jossa PRM painoi sitä mielenterveyspotilasta numero40
- Anonyymi
kohta ilmestuu kuinj Jeesus, päätän poliitikkok, puhuva pää irroiterrtu kokonaann
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248