Jussiin Biisejä.. ;P

38

552

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enmuistanimimerkkiäniheh

      https://youtu.be/UFFm-6258co

      Tämä on ihana :) Omistettu yhdelle ihanalle miehelle, joka nyt vesillä kalastamassa :)

      Hyvää Juhannusta Muikkunen!

      • Hyvää Jussia Sinulle ja muulle poppoolle sinnekin.. =)


    • Jos nyt tekisi poikkeuksen (laitan harvoin biisejä). Kunnioituksesta kaikenkarvaisia huskyja kohtaan vaikka :)

      Kun tunteista puhutaan, on vain yksi oikea. Vaikka ilmaisutapoja olisikin monta

      https://youtu.be/OFfYGoVstgc

      • Olipas Kaunis ja Tunteikas Veisu.. Mut Tyhmänä en ymmärtänyt mistä Veisu tarkalleen kertoo.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Olipas Kaunis ja Tunteikas Veisu.. Mut Tyhmänä en ymmärtänyt mistä Veisu tarkalleen kertoo.. ;D

        .. Niin ja Hyvää Jussia Sulle ja Poppoollesi =).. Jos en ole vielä muistanut toivottaa.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Niin ja Hyvää Jussia Sulle ja Poppoollesi =).. Jos en ole vielä muistanut toivottaa.. ;P

        Kiitos ja kiitos näin paluujunasta käsin.

        Ymmärsitpähän ;P


      • elisakettu kirjoitti:

        Kiitos ja kiitos näin paluujunasta käsin.

        Ymmärsitpähän ;P

        .. No Ehkä ymmärsin, ehkä en.. No Joo.. Ne Tunteet.. Vahvoilla Tunteilla on Puolensa ja Herkkyys myös antaa paljon, vaikka myös ottaa.. Mut joo.. En vaihtais.. Jäis liiasta paitsi.. ;D

        .. Oli "pakko" laittaa soimaan uudestaan toi Veisu.. =)


      • jalkapaketissataas
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. No Ehkä ymmärsin, ehkä en.. No Joo.. Ne Tunteet.. Vahvoilla Tunteilla on Puolensa ja Herkkyys myös antaa paljon, vaikka myös ottaa.. Mut joo.. En vaihtais.. Jäis liiasta paitsi.. ;D

        .. Oli "pakko" laittaa soimaan uudestaan toi Veisu.. =)

        On "pakko" laittaa soimaan
        André Rieu - Feed the Birds (Live in Amsterdam

        https://www.youtube.com/watch?v=jENfyP5Eqjw&list=RDjENfyP5Eqjw


      • jalkapaketissataas kirjoitti:

        On "pakko" laittaa soimaan
        André Rieu - Feed the Birds (Live in Amsterdam

        https://www.youtube.com/watch?v=jENfyP5Eqjw&list=RDjENfyP5Eqjw

        =(.. Mitäs Sulle nyt on sattunut?.. Et kai vain ole koohottanut liian tunteikkaassa tilassa?.. Toivottavasti ei mitään pahempaa.. ;P

        .. Ystäville.. Haaveiluja, utopiaa.. Ehkä.. Tai ehkä ei.. Parempia aikoja Kaikille, jos/kun jostain syystä SadePilviä on jollekin/joillekin kerääntynyt liikaa PiänPäälle.. =).. ElämänIlo voittaa aina, jos vain sille antaa mahdollisuuden.. Ne pienet asiat ja asioiden Oikea TärkeysJärjestys.. =)

        https://www.youtube.com/watch?v=0zNTbvldjUM


      • jalkapaketissataas
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        =(.. Mitäs Sulle nyt on sattunut?.. Et kai vain ole koohottanut liian tunteikkaassa tilassa?.. Toivottavasti ei mitään pahempaa.. ;P

        .. Ystäville.. Haaveiluja, utopiaa.. Ehkä.. Tai ehkä ei.. Parempia aikoja Kaikille, jos/kun jostain syystä SadePilviä on jollekin/joillekin kerääntynyt liikaa PiänPäälle.. =).. ElämänIlo voittaa aina, jos vain sille antaa mahdollisuuden.. Ne pienet asiat ja asioiden Oikea TärkeysJärjestys.. =)

        https://www.youtube.com/watch?v=0zNTbvldjUM

        Liukastuin ja kompuroin rantakalliolla, nilkka murtunut ja kevytkipsissä. Kävelykielto monta viikkoa, kahden viikon päästä otetaan paketti auki ja pestään jalka saa ilmakylpyä tunnin t. pari ja sit paketoidaan uudestaan... kälyn mukaan.

        Tiedossa ainoastaan toimistotöitä (sairaslomalle en jää)...ja TurunSanomien ääneen lukemista sekä seurustelua... muuhun en kykene. Jos sitten elokuussa... jalka kestäisi jo lomaillakin täydessä kunnossa.... metsässä tietenkin marjastaen,sienestäen ja kyyhkyjahdissa. =)
        Mulla kun piti olla nyt kesälomaa 4 viikkoa, motskukin oli jo tiedossa, tosin vain lainaksi.

        Vilkutin palstalaisillekin iloisesti: Bye-Bye! Vai uhriuduin,kittiä kanss ... eikä ole pariakaan, mutt muuta tekemistä löytyy senkin edestä... mitä nyt kainalosauvoilla pääsen koikkelehtimaan sisällä ja neljäpyöräisellä senioriskootterilla ulkona... tarvittaessa.
        Vaihdoimme tänään kesälomia aamulla... lennossa, kyllä oli iloinen ihminen joka lomille lähti.


      • jalkapaketissataas kirjoitti:

        Liukastuin ja kompuroin rantakalliolla, nilkka murtunut ja kevytkipsissä. Kävelykielto monta viikkoa, kahden viikon päästä otetaan paketti auki ja pestään jalka saa ilmakylpyä tunnin t. pari ja sit paketoidaan uudestaan... kälyn mukaan.

        Tiedossa ainoastaan toimistotöitä (sairaslomalle en jää)...ja TurunSanomien ääneen lukemista sekä seurustelua... muuhun en kykene. Jos sitten elokuussa... jalka kestäisi jo lomaillakin täydessä kunnossa.... metsässä tietenkin marjastaen,sienestäen ja kyyhkyjahdissa. =)
        Mulla kun piti olla nyt kesälomaa 4 viikkoa, motskukin oli jo tiedossa, tosin vain lainaksi.

        Vilkutin palstalaisillekin iloisesti: Bye-Bye! Vai uhriuduin,kittiä kanss ... eikä ole pariakaan, mutt muuta tekemistä löytyy senkin edestä... mitä nyt kainalosauvoilla pääsen koikkelehtimaan sisällä ja neljäpyöräisellä senioriskootterilla ulkona... tarvittaessa.
        Vaihdoimme tänään kesälomia aamulla... lennossa, kyllä oli iloinen ihminen joka lomille lähti.

        .. Voi Sun kanssas.. ;D.. Noh, onneksi olet kuitenkin osannut ottaa tapauksen ns. "hyvin" ja olet hyvällä mielellä, vaikka hieman ikävästi taas sattuskin.. =)

        .. Noh, Jotain "pahaa" ja jotain "hyvää".. Nythän sulla on taas (ainaskin hetken) aikaa antaa meidän nauttia Susta.. =).. Mikään pakko ei tietenkään ole, eikä sen enempää kannatakaan palstailla, kuin on mielenkiintoa.. Ja palstailee vain silloin, kun sitä on.. ;P

        Jeps, Kyllä sä vielä Lomille ja Metsään kerkiät tänä kesänä.. Hieman jo säikähdin, että olet taas telonut itsesi pyörän kanssa pahemmin.. Mut onneksi tällä kertaa pääsit edes hieman vähemmällä.. Vaikka hieman sama meininki on nyttenkin.. Sauvat & Skootteri.. ;P

        Itse aattelin, että Sulla tuli mitta täyteen palstaa ja/tai palstalla ei ollut enää mitään "tarjottavaa" Sulle ja päätös oli muhinut mielessäsi pidemmän aikaa.. "Näkemiin" tai "Näkyilee, jos näkyilee" ois ollut kyllä parempi.. Jos/kun haluaa syystä tai toisesta toivotella palstalaisille "Heipat".. Käy sitten piipahtamassa joskus jos tykkää ja jos ei tykkää, niin sitten ei tieteskään käy.. ;D.. Olihan siinä ainakin hieman Dramatiikkaa, mutta sitähän täällä riittää, sekä "Vauhtia ja vaarallisia tilanteita".. ;D.. Eli, NoHätä.. Ei ainakaan musta tarvitse olla yhtään "nolona" tai mitään muutakaan.. =)

        Hyvää yötä ja kauniita unia Sulle.. Sinne UntenMaille.. Ja näkyilee siis, jos Näkyilee.. =)


      • jalkapaketissataas
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Voi Sun kanssas.. ;D.. Noh, onneksi olet kuitenkin osannut ottaa tapauksen ns. "hyvin" ja olet hyvällä mielellä, vaikka hieman ikävästi taas sattuskin.. =)

        .. Noh, Jotain "pahaa" ja jotain "hyvää".. Nythän sulla on taas (ainaskin hetken) aikaa antaa meidän nauttia Susta.. =).. Mikään pakko ei tietenkään ole, eikä sen enempää kannatakaan palstailla, kuin on mielenkiintoa.. Ja palstailee vain silloin, kun sitä on.. ;P

        Jeps, Kyllä sä vielä Lomille ja Metsään kerkiät tänä kesänä.. Hieman jo säikähdin, että olet taas telonut itsesi pyörän kanssa pahemmin.. Mut onneksi tällä kertaa pääsit edes hieman vähemmällä.. Vaikka hieman sama meininki on nyttenkin.. Sauvat & Skootteri.. ;P

        Itse aattelin, että Sulla tuli mitta täyteen palstaa ja/tai palstalla ei ollut enää mitään "tarjottavaa" Sulle ja päätös oli muhinut mielessäsi pidemmän aikaa.. "Näkemiin" tai "Näkyilee, jos näkyilee" ois ollut kyllä parempi.. Jos/kun haluaa syystä tai toisesta toivotella palstalaisille "Heipat".. Käy sitten piipahtamassa joskus jos tykkää ja jos ei tykkää, niin sitten ei tieteskään käy.. ;D.. Olihan siinä ainakin hieman Dramatiikkaa, mutta sitähän täällä riittää, sekä "Vauhtia ja vaarallisia tilanteita".. ;D.. Eli, NoHätä.. Ei ainakaan musta tarvitse olla yhtään "nolona" tai mitään muutakaan.. =)

        Hyvää yötä ja kauniita unia Sulle.. Sinne UntenMaille.. Ja näkyilee siis, jos Näkyilee.. =)

        "Jeps, Kyllä sä vielä Lomille ja Metsään kerkiät tänä kesänä.. Hieman jo säikähdin, että olet taas telonut itsesi pyörän kanssa pahemmin.. Mut onneksi tällä kertaa pääsit edes hieman vähemmällä.. Vaikka hieman sama meininki on nyttenkin.. Sauvat & Skootteri.. ;P"

        - Suunnitelmat lyllä olivat aivan toisenlaiset... piti tänään klo 21.25 lähteä yöjunalla Turusta-> Oulun kautta Rovaniemelle ja vasta sieltä lähteä ajamaan motskuilla Norjaan.
        No, Darja lähtee nyt yksin tänään Turusta ja saa matkaseuraa serkuistaan vasta Rovaniemeltä eteenpäin; kohti Norjaa. Ei mennyt hänen lomansa sentään pilalle/ joutunut vaihtamaan suunnitelmiaan, mun tapaturmani takia.
        Mulla olo kuin pienellä oravalla; käpyjä olisi... vaan ei hampaita, millä syödä! =((

        En mä niin hyvin alunalkaen tätä takapakkia osannut ottaa... itkin aika vuolaasti, kun mun jalkaani kuvattiin ja paketoitiin. Josta johtuen sain kipulääkkeen joka pani minut untenmaille, sain siis niin voimakkaan kipulääkkeen ett nukahdin itkiessäni... lääkäri oli luullut mun itkeneen kivusta... silkkaa kiukkua mä itkeskelin, kun harmitti ihan prrr... keleesti tajutessani ett nyt tais mennä koko talven odottamani lomareissu ohi. Ei jalka paketissa motskalla ajeta tuhansia kilometrejä, tai kiivetä tunturiniittyille... sen nyt ymmärtää tyhmempikin kuin minä!

        Helppo mun oli heittää kiusanhengelle: pidä palstas ja hävitä atmosfääriin... antaen kuvitelman ett mulle riitti... Oikeesti mä olin lähes raivoissani ja tuli kiukuteltua taas melko mitättömästä asiasta... tyypille, jolle mun ei pitäis antaa minkäänlaista huomiota... ei mistään syystä!
        Mun oli tarkoitus olla lomalla... eikä edes Suomessa, joten en olis muutenkaan palstaillut!
        Ja nyt mä menen ruokalaan syömään, muiden passattavien joukkoon... olettaen ett hoitajat kantaa mullekin ruokaa pöytään.
        Haukimureketta&pinaatikastike ja uusia kotimaisia perunoita,herneitä ja keitettyä munaa, porkkanaraastetta/puolukoilla.
        Vaihtoehtona niille jotka haluaa perunien kanssa jotain muuta; Matjes silliä tai nakkikastiketta.


      • jalkapaketissataas kirjoitti:

        "Jeps, Kyllä sä vielä Lomille ja Metsään kerkiät tänä kesänä.. Hieman jo säikähdin, että olet taas telonut itsesi pyörän kanssa pahemmin.. Mut onneksi tällä kertaa pääsit edes hieman vähemmällä.. Vaikka hieman sama meininki on nyttenkin.. Sauvat & Skootteri.. ;P"

        - Suunnitelmat lyllä olivat aivan toisenlaiset... piti tänään klo 21.25 lähteä yöjunalla Turusta-> Oulun kautta Rovaniemelle ja vasta sieltä lähteä ajamaan motskuilla Norjaan.
        No, Darja lähtee nyt yksin tänään Turusta ja saa matkaseuraa serkuistaan vasta Rovaniemeltä eteenpäin; kohti Norjaa. Ei mennyt hänen lomansa sentään pilalle/ joutunut vaihtamaan suunnitelmiaan, mun tapaturmani takia.
        Mulla olo kuin pienellä oravalla; käpyjä olisi... vaan ei hampaita, millä syödä! =((

        En mä niin hyvin alunalkaen tätä takapakkia osannut ottaa... itkin aika vuolaasti, kun mun jalkaani kuvattiin ja paketoitiin. Josta johtuen sain kipulääkkeen joka pani minut untenmaille, sain siis niin voimakkaan kipulääkkeen ett nukahdin itkiessäni... lääkäri oli luullut mun itkeneen kivusta... silkkaa kiukkua mä itkeskelin, kun harmitti ihan prrr... keleesti tajutessani ett nyt tais mennä koko talven odottamani lomareissu ohi. Ei jalka paketissa motskalla ajeta tuhansia kilometrejä, tai kiivetä tunturiniittyille... sen nyt ymmärtää tyhmempikin kuin minä!

        Helppo mun oli heittää kiusanhengelle: pidä palstas ja hävitä atmosfääriin... antaen kuvitelman ett mulle riitti... Oikeesti mä olin lähes raivoissani ja tuli kiukuteltua taas melko mitättömästä asiasta... tyypille, jolle mun ei pitäis antaa minkäänlaista huomiota... ei mistään syystä!
        Mun oli tarkoitus olla lomalla... eikä edes Suomessa, joten en olis muutenkaan palstaillut!
        Ja nyt mä menen ruokalaan syömään, muiden passattavien joukkoon... olettaen ett hoitajat kantaa mullekin ruokaa pöytään.
        Haukimureketta&pinaatikastike ja uusia kotimaisia perunoita,herneitä ja keitettyä munaa, porkkanaraastetta/puolukoilla.
        Vaihtoehtona niille jotka haluaa perunien kanssa jotain muuta; Matjes silliä tai nakkikastiketta.

        .. No joo, kyllä mä sen tiesin, että koville otti varmasti alkuun, mutta en halunnut palata syystä tai toisesta siihen hetkeen.. Pahimman Fiiliksen, kun kerran olet jo taittanut, niin turha siihen on enää palata.. EksVaa.. Kyllä se siitä taas Hymyksi muuttuu.. =)

        .. Äläs anna PikkuSieluisten päästä IhonAlle.. Ainakaan liiaksi.. Vaikka onkin Helpommin joskus sanottu, kuin tehty, niin Harjooootus tekee Metsurin.. Eikun Mestarin tässäkin asiassa.. ;D

        .. PäivänJatkoja.. =)



      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No kovimpas sitä on aikaisin könytty ylös. Tää on aika kiva biisi kans. :o)

        https://youtu.be/gTbr77atD3M

        Huomenta vaan! Joo mä herään aina 5-6 aikaan. Arki tai pyhä. :)

        Toi Enkeli biisi on kiva. Letkeä.


        https://www.youtube.com/watch?v=-AY5-0uXn9w

        Hyvää juhannusta sulle Kappiseni! :D

        Lähden pesemään ikkunoita, ennen kun aurinko porottaa taivaan täydeltä. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Huomenta vaan! Joo mä herään aina 5-6 aikaan. Arki tai pyhä. :)

        Toi Enkeli biisi on kiva. Letkeä.


        https://www.youtube.com/watch?v=-AY5-0uXn9w

        Hyvää juhannusta sulle Kappiseni! :D

        Lähden pesemään ikkunoita, ennen kun aurinko porottaa taivaan täydeltä. :)

        No mä lämitin hellaa kun on pikkusen viilee kämppä ja pitäis vissiin ruveta nukkumaankin. :o)
        Oikeestaan kun päästin joujoumusiikkiin, niin tässä sulle biisi ja sille ukonrutjakkeelle. Ehkä mä löydän sellaisen eukon kutjakkeen mikä sopii biisiin myös. :o)

        https://youtu.be/lfEwpZb8PRA

        Nytkö loppu siitospölyaika, että voi hinkuttaa valon kämppään taas? ;oD


      • .. Hyviä Jusseja Sinnekin.. =).. Ois pitänyt toivottaa jo AloitusViestissä kaikille.. Mut joo.. Viisas Pääsee vähemmällä.. ;D.. Noh, Tyhmyydessä on se hyvä puoli, että voi vain Viisastua, jos ei ole niin Tyhmä, ettei virheistä viisastu.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hyviä Jusseja Sinnekin.. =).. Ois pitänyt toivottaa jo AloitusViestissä kaikille.. Mut joo.. Viisas Pääsee vähemmällä.. ;D.. Noh, Tyhmyydessä on se hyvä puoli, että voi vain Viisastua, jos ei ole niin Tyhmä, ettei virheistä viisastu.. ;P

        Jep jep. :)

        samoin!!


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No mä lämitin hellaa kun on pikkusen viilee kämppä ja pitäis vissiin ruveta nukkumaankin. :o)
        Oikeestaan kun päästin joujoumusiikkiin, niin tässä sulle biisi ja sille ukonrutjakkeelle. Ehkä mä löydän sellaisen eukon kutjakkeen mikä sopii biisiin myös. :o)

        https://youtu.be/lfEwpZb8PRA

        Nytkö loppu siitospölyaika, että voi hinkuttaa valon kämppään taas? ;oD

        Tiiä mitä vielä pöllyää, mutta välillä tarvii pestä ettei pinty piloille. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Tiiä mitä vielä pöllyää, mutta välillä tarvii pestä ettei pinty piloille. :)

        Mä vetäsin simona unta koteloon.. Sit maille ja kaljaa koneeseen. Mä oon taas hokannut juttuja. Laitan niistä juttua vielä yleisesti, mut nyt vejän olutta ja vietän hyvää aikaa.. 😊


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Mä vetäsin simona unta koteloon.. Sit maille ja kaljaa koneeseen. Mä oon taas hokannut juttuja. Laitan niistä juttua vielä yleisesti, mut nyt vejän olutta ja vietän hyvää aikaa.. 😊

        Nukkuminen on kuin laittas rahaa pankkiin. Se kannattaa. :)

        Eiks sulla ollut yövuoro? Vai useampi peräkkäin? Juo munkin puolesta, mä olen litkinyt teetä ja mandariini fantaa. Oikeen kunnon juhannusjuomia! ;D

        Joo kerrohan kun sille tuntuu.


      • zönggö kirjoitti:

        Nukkuminen on kuin laittas rahaa pankkiin. Se kannattaa. :)

        Eiks sulla ollut yövuoro? Vai useampi peräkkäin? Juo munkin puolesta, mä olen litkinyt teetä ja mandariini fantaa. Oikeen kunnon juhannusjuomia! ;D

        Joo kerrohan kun sille tuntuu.

        Mä korjasin traktorin. Toimii kuin unelma nyt. Tätä kirjoittaessakin kajarista huutaa Metallica ja poltan tupakkia ulkosunan ulkopuolella täsin naked. 😁

        Käyn saunan jälkeen kaverin mökillä.. Sisko käyttää. Sekin kuuntelee näitä mun elämän filosofioita huuli pyöreenä. Ja on sairaan ylpee veljestään. Vähän tulee olo, että oonko joku isompikin hidalko? En. Se on minusta kiinni. Voin olla hyvä ilman että oisin kusipää. Ja minä tiedän sen itse. Täällä palstallakin sellaiset syytöksen valuu kuin vesi hanhen selästä...senkin sanoi Liner...en mä.

        Siitä puheenollen. Se ei piikittele vaikka oon pyytänyt. Jännä juttu. Kuitenkin miespuolisten ja hurskastelijoitten pikki lihassa nro 1. ;o) toivottavasti lukis tään...haastaisin lisää sitä nössöö. XoD eikö purekaan mikään. XoD


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Mä korjasin traktorin. Toimii kuin unelma nyt. Tätä kirjoittaessakin kajarista huutaa Metallica ja poltan tupakkia ulkosunan ulkopuolella täsin naked. 😁

        Käyn saunan jälkeen kaverin mökillä.. Sisko käyttää. Sekin kuuntelee näitä mun elämän filosofioita huuli pyöreenä. Ja on sairaan ylpee veljestään. Vähän tulee olo, että oonko joku isompikin hidalko? En. Se on minusta kiinni. Voin olla hyvä ilman että oisin kusipää. Ja minä tiedän sen itse. Täällä palstallakin sellaiset syytöksen valuu kuin vesi hanhen selästä...senkin sanoi Liner...en mä.

        Siitä puheenollen. Se ei piikittele vaikka oon pyytänyt. Jännä juttu. Kuitenkin miespuolisten ja hurskastelijoitten pikki lihassa nro 1. ;o) toivottavasti lukis tään...haastaisin lisää sitä nössöö. XoD eikö purekaan mikään. XoD

        Jos itsetunto on kunnossa, ei tällaisilla pastoilla heitetyt loat paljon purista. Niille voi hymähtää tai nauraa. :)

        Miks se nyt piikittelis? Tuntus olevan vintillä kaikki kotona ja itsetunto kohdillaan, naljailee lähinnä niille, jotka sitä oikeen kerjää välillä osakseen. Härkkimällä härkkii, niin laittaa takas. :)

        Potut pottuina ja silleen. Ei maar mua nukuttaa, toi sade tekee uniseks. Naathan kesästä ja kaljasta, palaamme taas astialle ensi kerran.

        Jussin jatkoja!!! :P zzzZZzzzZZZ....


      • zönggö kirjoitti:

        Jos itsetunto on kunnossa, ei tällaisilla pastoilla heitetyt loat paljon purista. Niille voi hymähtää tai nauraa. :)

        Miks se nyt piikittelis? Tuntus olevan vintillä kaikki kotona ja itsetunto kohdillaan, naljailee lähinnä niille, jotka sitä oikeen kerjää välillä osakseen. Härkkimällä härkkii, niin laittaa takas. :)

        Potut pottuina ja silleen. Ei maar mua nukuttaa, toi sade tekee uniseks. Naathan kesästä ja kaljasta, palaamme taas astialle ensi kerran.

        Jussin jatkoja!!! :P zzzZZzzzZZZ....

        No hyvää yötä hassu ystäväiseni. :o)

        Oot kyllä huippu peili. :o) Luotan, että totuus tulee takas. Ehkä mä selvennän yhdelle savustajalle ideaa. ;o)

        Ja kaappi on vedossaan nyt. :oD


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Mä korjasin traktorin. Toimii kuin unelma nyt. Tätä kirjoittaessakin kajarista huutaa Metallica ja poltan tupakkia ulkosunan ulkopuolella täsin naked. 😁

        Käyn saunan jälkeen kaverin mökillä.. Sisko käyttää. Sekin kuuntelee näitä mun elämän filosofioita huuli pyöreenä. Ja on sairaan ylpee veljestään. Vähän tulee olo, että oonko joku isompikin hidalko? En. Se on minusta kiinni. Voin olla hyvä ilman että oisin kusipää. Ja minä tiedän sen itse. Täällä palstallakin sellaiset syytöksen valuu kuin vesi hanhen selästä...senkin sanoi Liner...en mä.

        Siitä puheenollen. Se ei piikittele vaikka oon pyytänyt. Jännä juttu. Kuitenkin miespuolisten ja hurskastelijoitten pikki lihassa nro 1. ;o) toivottavasti lukis tään...haastaisin lisää sitä nössöö. XoD eikö purekaan mikään. XoD

        Katos vaan, täällä äksöniä kerjäämässä ;D Enkä mä ny millään jaksa keksiä mitään härkittävää. Mä kun vähän luulen että se olis ihan turhaa huudattamista sun kohdallas. :) Mut katsellaan, joskus voin jotain keksiäkin :D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Katos vaan, täällä äksöniä kerjäämässä ;D Enkä mä ny millään jaksa keksiä mitään härkittävää. Mä kun vähän luulen että se olis ihan turhaa huudattamista sun kohdallas. :) Mut katsellaan, joskus voin jotain keksiäkin :D

        Kännihäröilyä tuokin, mutta onhan tää väliin vähän lällyä. Puskahuutelijoiden vinkuminen ei hetkauta yhtään ja superätmin kaltaisten kaa ei kehtaa vääntää mitään, kun ei tule mitään perusteltua vastausta. Harmiski livahtaa aina karkuun kun oikein rupee puhumaan jostain kunnolla...perhanan haarniskahemmo. :oD


      • zönggö kirjoitti:

        Jos itsetunto on kunnossa, ei tällaisilla pastoilla heitetyt loat paljon purista. Niille voi hymähtää tai nauraa. :)

        Miks se nyt piikittelis? Tuntus olevan vintillä kaikki kotona ja itsetunto kohdillaan, naljailee lähinnä niille, jotka sitä oikeen kerjää välillä osakseen. Härkkimällä härkkii, niin laittaa takas. :)

        Potut pottuina ja silleen. Ei maar mua nukuttaa, toi sade tekee uniseks. Naathan kesästä ja kaljasta, palaamme taas astialle ensi kerran.

        Jussin jatkoja!!! :P zzzZZzzzZZZ....

        Mä taidan pitää taukoa täältä.

        Jotenkin alkanut ahdistaa tää palstan meno. Pitää keksiä jotain muuta. Ehkä sit katson joskus myöhemmin palstaa ja jos näyttää paremmalta, saatan tulla takaisin.

        En halua tehdä tästä mitään hitonmoista numeroa. Oikeestaan tuumin sulle vaan. Onhan täällä muitakin hyviä tyyppejä, mut en ala kahlata läpi kaikkia ja sitä isompaa juttua en tee. :o)

        Pitää laittaa tää aamulypsyn perjantaibiisi loppuun. Sopii kivasti fiilikseen. :o)

        https://youtu.be/KJwVsN5yJ_M

        Palataan...


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Mä taidan pitää taukoa täältä.

        Jotenkin alkanut ahdistaa tää palstan meno. Pitää keksiä jotain muuta. Ehkä sit katson joskus myöhemmin palstaa ja jos näyttää paremmalta, saatan tulla takaisin.

        En halua tehdä tästä mitään hitonmoista numeroa. Oikeestaan tuumin sulle vaan. Onhan täällä muitakin hyviä tyyppejä, mut en ala kahlata läpi kaikkia ja sitä isompaa juttua en tee. :o)

        Pitää laittaa tää aamulypsyn perjantaibiisi loppuun. Sopii kivasti fiilikseen. :o)

        https://youtu.be/KJwVsN5yJ_M

        Palataan...

        Joo, se on ihan fiksua pitää taukoa aina kun tuntuu ettei oikein enää jaksa tai pitkästyttää. Kiva silti, että tulit täällä " tutuksi". Mä ennätän nykyään enää niin harvoin keskusteluihin osallistumaan, että vaikeeta aina pysyä kärryillä mistä mikäkin juttu alkoi ja mihin se loppui.

        😬😁 ostin älypuhelimen, mutta oma äly ei meinaa riittää tämän toimintoja tajuamaan. Mukavaa kesää sulle ajatuksiltasi ihastuttava ja kiehtova Kaappi! Törmätään täällä, joskus ehkä taas..... 😃


    • jkljklert

      En tykännyt !!

      • Mistä ja/tai Kenestä?.. ;P.. Mut joo.. Itsekin olen sellaisen KestoTykkäämisen kannattaja persoonaltani/luonteeltani, joten Biisin sanomaa en nyt ihan kokonaisuudessan allekirjoita.. Mut voihan tarinan henkilö olla leskikin, joka on surrut surunsa jne.. Mutta silloinkin voi ainakin joillakin olla sellainen Jutska, ettei enää kaipaa ketään, jos/kun on kohdannut SielunKumppaninsa ja "SenOikean" aikaisemmin ja hän on joutunut poistumaan kesken tarinan muille maille.. ;P


    • vatolocooot
    • Tiedätkylläkuka

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe