Keira Knightley

Teknodonna

OLen tullut siihen lopputulokseen, että Keira on mun henkilökohtainen feivöritti tänään 08.03 ja päivämäärät päälle.

(hirn)

13

223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makunsa_kullakin

      Sehän on ihan taviksen näköinen monien oikeesti hyvännäköisten rinnalla.

    • Teknodonna

      Mikä minuun vetoaa Keirassa, ovat hänen huulensa, rintansa ja ryhtinsä. Keira on asennekysymys, ei mikään todellisuuden instrumentti, jolla kuunnellaan kehon sydänääniä sormet märkinä.

      Keira on, muut vain ovat olevinaan.

      (hirn)

      • Teknodonna

        Kuinka tämän nyt muotoilisi universaalissa mittakaavassa?

        Keira on minulle, mutta ei psykoottisessa mielessä, vaan spirituaalisessa.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kuinka tämän nyt muotoilisi universaalissa mittakaavassa?

        Keira on minulle, mutta ei psykoottisessa mielessä, vaan spirituaalisessa.

        (hirn)

        Keira on ikään kuin "enemmän".

        (naurua)

        https://urly.fi/Net


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Keira on ikään kuin "enemmän".

        (naurua)

        https://urly.fi/Net

        Omissa unelmissani Keira Knighley istuisi kauppahallin kahvilassa itsekseen ja työntäisi kukkien huumaavassa tuoksussa hitaasti kielensä lattevaahtoon kuin lapsi.

        Taustalla hakattaisiin sialta päätä irti kirveellä.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Omissa unelmissani Keira Knighley istuisi kauppahallin kahvilassa itsekseen ja työntäisi kukkien huumaavassa tuoksussa hitaasti kielensä lattevaahtoon kuin lapsi.

        Taustalla hakattaisiin sialta päätä irti kirveellä.

        (naurua)

        Eli siis teen puuttuessa Keira joisi kahvia italialaiseen tapaansa.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Eli siis teen puuttuessa Keira joisi kahvia italialaiseen tapaansa.

        (hirn)

        Klassisessa tuhman tytön naiskuvassa pääosan esittäjällä tulisi olla "kesän kuivaamat märät hiukset" ja yllään "kevyt kesämekko", jossa olisi "häilyviä ja hauraita kukkakuvioita".

        Jalassa voisi olla sandaalit, sillä kuka vitun idiootti kävelee mukulakivillä korkkareissa.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Klassisessa tuhman tytön naiskuvassa pääosan esittäjällä tulisi olla "kesän kuivaamat märät hiukset" ja yllään "kevyt kesämekko", jossa olisi "häilyviä ja hauraita kukkakuvioita".

        Jalassa voisi olla sandaalit, sillä kuka vitun idiootti kävelee mukulakivillä korkkareissa.

        (hirn)

        Ehkä "ammattilainen"

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ehkä "ammattilainen"

        (naurua)

        Naisen kokoon kasaaminen tapahtuu aika helposti. Feikki-Keiraan tarvitaan lumpsivat simmut, mekko ja kengät. Ehkä vähän seksuaalista pintaa esille ja puolikuivat hiukset.

        Kuppi käteen ja nenä vaahtoon.

        (reps)


      • Teknodonna

        Olipa tylsä deitti. Luultavasti nukahdin jossain vaiheessa, sillä ainoastaan siten ihminen voi olla varma uinahtamisestaan.

        Keräsin kimpsuni ja kampsuni ja löntystelin lähimpään baariin. Ei minua ole luotu tällaiseen, ajattelin, siinä punaisia päin kävellessäni.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Olipa tylsä deitti. Luultavasti nukahdin jossain vaiheessa, sillä ainoastaan siten ihminen voi olla varma uinahtamisestaan.

        Keräsin kimpsuni ja kampsuni ja löntystelin lähimpään baariin. Ei minua ole luotu tällaiseen, ajattelin, siinä punaisia päin kävellessäni.

        😁

        Keiran olemukseen yhdistetty absoluuttinen tylsyys on lähes omituinen setti kohdata.

        Kun mistään ei saa kiinni, eikä mikään kiinnosta, jää vain se yksi tähdellinen ajatus jäljelle: Fuck her, then dump it.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Keiran olemukseen yhdistetty absoluuttinen tylsyys on lähes omituinen setti kohdata.

        Kun mistään ei saa kiinni, eikä mikään kiinnosta, jää vain se yksi tähdellinen ajatus jäljelle: Fuck her, then dump it.

        😁

        Mutta kuka spede nussisi kahvilassa sinne nukahtanutta naista?

        NOBODY

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mutta kuka spede nussisi kahvilassa sinne nukahtanutta naista?

        NOBODY

        😁

        Kyllä mun loppulauselma menee jotenkin näin: Älä koskaan sekaannu fantasianaisiin, sillä heillä ei ole syvyyttä ihmisyyteen.

        (Hihitystä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe