Miehenkin lapset o.vat ex vaimon kanssa vahinkoja ja naisen haluamia väkisin jotta saisi pitää miehen tai mies olisi kiikissä elarien ja kersojen kanssa loppuelämän.
Emme halua niitä edes meille, mies on paljon iloisempi kun ei kersat ole täällä häiriköimässä ja sotkemassa. Iskin miehen kun tiesin et on namisissa ja onneton. Mies on nyt iloinen mutta exä vaan yrittää tunkee lapset meille, olen sanonu ettei mun ole pakko olla äitipuoli. Siihen en ala, kasvattamaan toisten lapsia ilmaseksi. Jos eukko on lapset halunnu se on sen velvollisuus hoitaa, multa voi kysyy neuvoa lasten kasvatuksessa, mutta itse hänen on työ tehtävä, voin tehdä suunnitelman hoidosta hänelle, mutta en kasvata.
Emme ole lapsirakkaita
8
445
Vastaukset
- Vaimukahuijattu
Ja nyt sitten elät te onnetonta elämää noitten erehdysten kanssa loppuelämän? Sori mutta ette saa mun sympatiaa. Nauttikaa aikaan saanoksista ihan täysillä. Kyllä isän on velvoitteensa hoidettava vaikka kuinka olisi tullut huijatuksi asiassa. Kyllä kai iso mies osaa kortonkeja käyttää jos ei lapsia halua. Ei aikuista miestä huijata hups raskaaksi tulin. Älä naurata! Ikävä kyllä sen vanhemman joka " hankkii lapsia on hoidettava ne loppuun asti. Siinä ei sulla mitään sanomista ole. Ikävä todellisuus. Vai ettet pidä lapsista. Ikävä tilanne teillä. No kun miehen lapset pääsevät aikuisiksi voit odotella rauhaa ja rakkautta. Mutta pieni varoitus ei siihenkään lopu. Odotan kun niillä ongelmia elämässä niin keneen ottavat yhteyttä!
- eiomaaoikeutta
Lastensuojeluun ilmoitus, jos välttelee kasvatusvastuuta. Ja sitten lakikirja esiin. Siellä on selvät pykälät. Inhimillisemmin ilmaistuna, lapset ovat jo olemassa, eläkää niiden kanssa. Ovat ihmisiä.
- Miehenmielipide
No jos tenavat ovat vahinkoja sitä kautta ettei ole ehkäisyä käytetty ja pantu paljaalla siitä huolimatta, niin siitä ei voi syyttää kuin itseään. Jos tilanne olisi kuitenkin se, että nainen olisi väittänyt syövänsä pillereitä tai muuten hoitavansa ehkäisyn ja huijannut miestä, tilanne on toinen. Jos itse joutuisin kyseiseen tilanteeseen huijatuksi tietoisesti , tehtyäni sitä ennen selväksi haluttomuuteni lasten hankintaan, nostaisin kytkintä välittömästi oli lakikirjoja tai ei.
- Entäällätänään
Vau.
Mihin on maailma menossa? Lapset ja vanhukset on vain vahinkoja ja haittoja. Ajetaan ne kaikki pois ja jatketaan oman napapiirin yltäkylläistämää minä minä ulottuvuutta. Usko pois, et löydä onneasi sieltä. Et oo tasapainossa
- oppeliini1
Halusit tai et, mies on LAILLISESTI vastuussa omista lapsistaan. Sen x ei ole voinut hankkia lapsia ilman miestäsi, niin että totu vain ideaan että lapset ovat isänsä kanssa niin paljon kuin mahdollista, vähintäänkin joka toinen viikko ja kaikki juhlat ja koulujen loma-ajat. Onko x samalla siinä myos, se on toinen asia. ehkä on ehkä ei.
- Nyxäexvaimikä
Nyt kuule sormet ristiin että tuo ex löytää rikkaan elättäjän ja mies raukka pääsee turhista maksuistaan. Tuossako vaiheessa rupesi harmittamaan maksut? On ne riipankiviä. Miestä tietysti huijattu kun ne hankittu? On kyllä ikävä tilanne. Ja joutuu vielä tuon pahuksen ex touhuamaan kun nuo riiviöt olemassa.
- soopajuttuja
Toi aloitus oli ihan provo, näitä on tänne tehtailtu eri palstoille vähän väliä, tuntuu tulevan samalta näppäimistöltä, niin on samankaltaista stooria joka ikinen. Älkää vastailko, ei nämä ole tosia. Joku siellä vaan naureskelee, että kuinka monta saa taas provosoitumaan ja vastaamaan silkkaan soopaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559