Emme ole lapsirakkaita

onnionnytmeillä

Miehenkin lapset o.vat ex vaimon kanssa vahinkoja ja naisen haluamia väkisin jotta saisi pitää miehen tai mies olisi kiikissä elarien ja kersojen kanssa loppuelämän.
Emme halua niitä edes meille, mies on paljon iloisempi kun ei kersat ole täällä häiriköimässä ja sotkemassa. Iskin miehen kun tiesin et on namisissa ja onneton. Mies on nyt iloinen mutta exä vaan yrittää tunkee lapset meille, olen sanonu ettei mun ole pakko olla äitipuoli. Siihen en ala, kasvattamaan toisten lapsia ilmaseksi. Jos eukko on lapset halunnu se on sen velvollisuus hoitaa, multa voi kysyy neuvoa lasten kasvatuksessa, mutta itse hänen on työ tehtävä, voin tehdä suunnitelman hoidosta hänelle, mutta en kasvata.

8

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimukahuijattu

      Ja nyt sitten elät te onnetonta elämää noitten erehdysten kanssa loppuelämän? Sori mutta ette saa mun sympatiaa. Nauttikaa aikaan saanoksista ihan täysillä. Kyllä isän on velvoitteensa hoidettava vaikka kuinka olisi tullut huijatuksi asiassa. Kyllä kai iso mies osaa kortonkeja käyttää jos ei lapsia halua. Ei aikuista miestä huijata hups raskaaksi tulin. Älä naurata! Ikävä kyllä sen vanhemman joka " hankkii lapsia on hoidettava ne loppuun asti. Siinä ei sulla mitään sanomista ole. Ikävä todellisuus. Vai ettet pidä lapsista. Ikävä tilanne teillä. No kun miehen lapset pääsevät aikuisiksi voit odotella rauhaa ja rakkautta. Mutta pieni varoitus ei siihenkään lopu. Odotan kun niillä ongelmia elämässä niin keneen ottavat yhteyttä!

      • eiomaaoikeutta

        Lastensuojeluun ilmoitus, jos välttelee kasvatusvastuuta. Ja sitten lakikirja esiin. Siellä on selvät pykälät. Inhimillisemmin ilmaistuna, lapset ovat jo olemassa, eläkää niiden kanssa. Ovat ihmisiä.


      • Miehenmielipide

        No jos tenavat ovat vahinkoja sitä kautta ettei ole ehkäisyä käytetty ja pantu paljaalla siitä huolimatta, niin siitä ei voi syyttää kuin itseään. Jos tilanne olisi kuitenkin se, että nainen olisi väittänyt syövänsä pillereitä tai muuten hoitavansa ehkäisyn ja huijannut miestä, tilanne on toinen. Jos itse joutuisin kyseiseen tilanteeseen huijatuksi tietoisesti , tehtyäni sitä ennen selväksi haluttomuuteni lasten hankintaan, nostaisin kytkintä välittömästi oli lakikirjoja tai ei.


    • Entäällätänään

      Vau.

      Mihin on maailma menossa? Lapset ja vanhukset on vain vahinkoja ja haittoja. Ajetaan ne kaikki pois ja jatketaan oman napapiirin yltäkylläistämää minä minä ulottuvuutta. Usko pois, et löydä onneasi sieltä.

    • Et oo tasapainossa

    • oppeliini1

      Halusit tai et, mies on LAILLISESTI vastuussa omista lapsistaan. Sen x ei ole voinut hankkia lapsia ilman miestäsi, niin että totu vain ideaan että lapset ovat isänsä kanssa niin paljon kuin mahdollista, vähintäänkin joka toinen viikko ja kaikki juhlat ja koulujen loma-ajat. Onko x samalla siinä myos, se on toinen asia. ehkä on ehkä ei.

    • Nyxäexvaimikä

      Nyt kuule sormet ristiin että tuo ex löytää rikkaan elättäjän ja mies raukka pääsee turhista maksuistaan. Tuossako vaiheessa rupesi harmittamaan maksut? On ne riipankiviä. Miestä tietysti huijattu kun ne hankittu? On kyllä ikävä tilanne. Ja joutuu vielä tuon pahuksen ex touhuamaan kun nuo riiviöt olemassa.

    • soopajuttuja

      Toi aloitus oli ihan provo, näitä on tänne tehtailtu eri palstoille vähän väliä, tuntuu tulevan samalta näppäimistöltä, niin on samankaltaista stooria joka ikinen. Älkää vastailko, ei nämä ole tosia. Joku siellä vaan naureskelee, että kuinka monta saa taas provosoitumaan ja vastaamaan silkkaan soopaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe