Lihomalla isommat rinnat?

Nuorinainen___

Onko kokemusta? :) itse ajattelin yrittää tälläistä.
Olen 160cm pitkä ja painan 43kg eli olen vähän alipainoinen. Ajattelin jotain 51-54kg, paljonkohan tissit vois kasvaa?
En tiedä minne rasva kertyy kun oon aina ollut tälläinen laiheliini :(
Koko nyt 65dd (eli 75c/80b on rinnakkaiskokoja, ei siis niin isot ollenkaan kuin kuulostaa!) haluaisin pari kuppikokoa lisää, onkohan mahdollista?
Vyötärö 58cm, lantionympärys 85cm

3

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5689

"En tiedä minne rasva kertyy"

Sinäpä sen sanoit. Ei sitä tiedä kukaan muukaan. Todennäköisesti johonkin ihan muualle kuin rintoihin.

• mnmhmhmh

Onko 65DD:n rinnakkaiskoko muka 80B?? Miten tuo 15 cm isompi ympärysmitta onnistuu?

• Hgghjk

Ei ehkä koska mäki olin 43 kg painava ja 165 cm mut nyt mä oon lihonut ja oon 50 kg mut ei tullu sillee isoja muutoksia
      Rinnat kasvoi tosi tosi vähän varmaan oikeest vaa yks sentti
      Perseekin kasvoi vain vähän
      Ennen lihomista mul oli sama rintsikan koko ku sul ja lihomisen jälkeen mul on ihan samat

Mut sä voit olla erilaine ehkä sul oikeest kasvaa rinnat
      Mut jos sun siskolle ja äidille on isot rinnat niin sulki ehkä tulee olemaan
      Vaik mun siskojl ja äidille on isot rinnat mä oon silti joku lauta 😂😂😂😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2755
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2094
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1961
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1742
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1123
    Aihe