Puheenaiheita treffeille

mies.treffeille

11

276

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamiesyksin

Ei voi puhua mistään koska ei pääse treffeille koskaan.

• Vaikka mies ei ole komea ulkoisesti mutta voi olla sisäisesti hyvin kaunis joten älä stressaa itseäsi ulkomuodollasi vaan mene ja kosi naista josta pidät.

• 87887979797

Olipa hyviä aiheita..

Mulle on kerran käynyt viime vuosien aikana niin, että hiljenin täysin. En saanut toisesta osapuolesta kerta kaikkiaan mitään irti! Kohteliaasti ja vaivautuneina katseltiin sitten pari tuntia kattoon.. (Miehessä ei ollut niin sitte mitään vikaa! Kemia ei vaan toiminut yhtään!!)

• mies.treffeille

Tuon takia en millään halua suostua kahvittelutreffeille missä vain istuttaisiin vastakkain ja tuijotettaisiin toisia herkeämättä. Voi nimittäin olla vaivaannuttavaa ihan jonkun suhteellisen tutunkin henkilön kanssa.
        Haluan aina paljon mielummin liikuntatreffit jossa tehdään jotain, vaikka pelkkä kävelykin on mieluisampaa kun kahvitreffit.
        Hyvin meni äskeiset treffit, ei yhtään hiljaisia hetkiä.

• Jkng

Minun neuvoni on sellainen, että jatkakaa siitä mistä puhuitte ennen varsinaisia treffejä. Tuskin kukaan on puhumatta sanakaan treffeille asti päässyt... :D

• oniloisempiakin

Mä taisin kertoa silloin mun lähisukulaisesta ei niin mukavan asian, että siitä tuskin kannattaa jutella. Mutta ei mun olisi vaikeaa keksiä aiheita.

• Siis miten avuttomia on ihmiset? Niidenkö pitää jostain listasta etsiä puheenaiheetkin, ei prkl. Mitäpä luulette että onnistuuko tönkkösuolattuna muikkkuna istuskeleva tuppisuu yhtään paremmin tekemään vaikutuksen jos sillä on jostain listasta heittää keskustelunaiheita? Se ehkä vähän paremmin sitten klaaraa mutta ei se kyllä jatkoon pääse jos juttelu ei ole luontevaa eikä se ole jos ei tule luonnostaan. Naisillehan juttu on eri, niiden tarvitsee vain olla päästäkseen jatkoon.

• huonojakokemuksia

Treffeillä naisista näkee oitis että eivät ole mitään järjen jättiläisiä.

• PalstaTrolli

Ihanko oikeasti ehdotetaan puhumista "julkkiksista"?!

Voin kuvitella keskustelun:

N: Mä siis niin inhoon sitä missi-Liisaa!
      M: Jaa? Mikäs siinä nyt niin harmillista on?
      N: Mitä? Etkö sä nyt näe miten feikki se on?
      M: En ole kiinnittänyt huomiota.
      N: Teille miehille nyt kelpaa ihan mikä vaan superloniblondi!

Tai:

N: Tää hunks-Jorma on niin ihana!
      M: Siis kuka ja mitä hän tekee?
      N: No kaikkihan nyt Jorman tuntee, siitä tanssiryhmästä, se on niiiiiin ihana.
      M: En tiennytkään kansantanhujen olevan muodissa.
      N: Höpsö, kato tässä mun kännykässä on kuva siitä. Ihana.
      M: Just joo. Ehkäpä sinun olisi pitänyt mennä treffeille hänen kanssaan.
      N: Miksen mä koskaan tapaa hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä?

Että "julkkiksista" puhumaan vaan...

• Avio.ATMies

Kaikki julkkikset eivät ole pelkästään julkkiksia, on myös urheilijoita, poliitikoita, mediapersoonia, muusikoita, näyttelijöitä jnpp.

• PalstaTrolli

Niinkö?

Periaatteessa "julkkis" lienee ollut lyhennelmä julkisuuden henkilöstä, mutta termi on taantunut tarkoittamaan BB-tason jätöstä ja kännissä puukottelevia ex-jotakin.

Mikäli ihminen tietää tuollaisista paljonkin, voi minun puolestani mennä lyömään päätään matka-arkun kulmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      190
      4325
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      113
      3755
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      45
      3270
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      25
      2590
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      197
      2419
    6. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      22
      2359
    7. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      35
      1586
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      102
      1369
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      1280
    10. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1260
    Aihe