Onko kukaan käyttänyt kyseistä tuotetta? Miten se vaikuttaa?Laihtuuko sillä?Ja jos laihtuu, ni miten nopeesti?Pitäs saaha parikymmentä kiloa pois kesään mennes!Pelkkä tahdonvoima ei mulla riitä, aina tulee sorruttuu johokii herkkuihi ja siihe se laihdutus sit jää...Neuvoja???
Animal Cuts...Kokemuksia???
7
2733
Vastaukset
- ShoGun
olemassakaan, jolla laihdut kesään mennessä parikymmentä kilo, etenkin jos sinulla on taipumuksia sortumisiin. Keinoja kyllä löytyy, mutta ne löytyy oikealla syömisellä ja riittävällä tahdonvoimalla, ei millään poppakonsteilla. Paska juttu, mutta näin se vaan on.
- pumppu
Tuo animal cuts on paskaa, siitä on hyvä aloittaa.
Tuote on suunnattu lähinnä kehonrakentajille, ja todettu kehonrakennusta käsittelevällä pakkotoisto.com-sivulla toimimattomaksi.
On useita aineita jotka kuitenkin rasvanpolttoa edistävät, kuten insuliinien tietynlainen käyttäminen.
Kuitenkin tällä tavalla moni on onnistunut itsensä tappamaan, siis pelkällä insuliinin väärinkäytöllä.
Sitten on yksi aine olisikohan ollut dbb tai joku vastaava, käytetään hyönteismyrkkenä.
Se on varmaan yksi tehokkaimmista rasvanpolttajista, ja oli laihdutuslääkkeenä joskus 30-luvulla, valitettavasti yksi sen ikävistä sivuvaikutuksista oli kuolema.
Aine todellakin tuhoaa puhdasta rasvaa monta kiloa viikossa, ja on niin myrkyllistä että tulli ei määrittele sitä lääkeaineeksi, koska ei luule että kukaan olisi liian tyhmä sitä itseensä tunkemaan.
Kuitenkin sitä ovat kehonrakentajat käyttäneet...
- teepuu
kyllä toimii
- pullukka ´84
Niin, sanoit Animal Cutsin toimivan...Onko sulla siitä omia kokemuksia???Miten kauan käytit kyseistä tuotetta ja miten paljon laihduit? Miten nopeasti paino tippuu? Luuletko, että minun kannattaisi kokeilla sitä,kun ylimääräistä olisi noin 20 kiloa ja haluaisin tiputtaa mahdollisimman paljon pois kesään mennessä???
Kertokaa muutkin kokemuksia!!!Kiitos! - teepuu
pullukka ´84 kirjoitti:
Niin, sanoit Animal Cutsin toimivan...Onko sulla siitä omia kokemuksia???Miten kauan käytit kyseistä tuotetta ja miten paljon laihduit? Miten nopeasti paino tippuu? Luuletko, että minun kannattaisi kokeilla sitä,kun ylimääräistä olisi noin 20 kiloa ja haluaisin tiputtaa mahdollisimman paljon pois kesään mennessä???
Kertokaa muutkin kokemuksia!!!Kiitos!Hei!
Olen käyttänyt nyt yli kuukauden ja toimii. En ole mittaillut kiloja, mutta vaatteista huomaa, että rasvaa on lähtenyt. Olen ollut tyytyväinen, itsellänikin on tarkoitus laihtua kesään mennessä ja siitä eteenpäin. Cuts on niin monipuolinen tuote että uskon sen toimivan myös Sinulla. Purkissa 42 tabletti/kapselipussia, joita otetaan 2 pussillista päivässä kolmen viikon ajan, jonka jälkeen viikon taukoja sitten taas jatketaan. Itse olen ottanut yleensä vain 1 pussin päivässä ja silti on toiminut. - nainen76
teepuu kirjoitti:
Hei!
Olen käyttänyt nyt yli kuukauden ja toimii. En ole mittaillut kiloja, mutta vaatteista huomaa, että rasvaa on lähtenyt. Olen ollut tyytyväinen, itsellänikin on tarkoitus laihtua kesään mennessä ja siitä eteenpäin. Cuts on niin monipuolinen tuote että uskon sen toimivan myös Sinulla. Purkissa 42 tabletti/kapselipussia, joita otetaan 2 pussillista päivässä kolmen viikon ajan, jonka jälkeen viikon taukoja sitten taas jatketaan. Itse olen ottanut yleensä vain 1 pussin päivässä ja silti on toiminut.myös toiminut hyvin. yhden kuurin söin ja kilot pysyi kurissa ja on pysynyt edelleen. kuurista kohta on kulunut 8kk paino putosi 3 viikossa 16 kiloo...aikas rajua oli mutta nyt tyytyväinen tuloksiin. kaikillahan se ei varmasti toimi noin hyvin kuin minulla toimi. luulisin.
- ameliet
nainen76 kirjoitti:
myös toiminut hyvin. yhden kuurin söin ja kilot pysyi kurissa ja on pysynyt edelleen. kuurista kohta on kulunut 8kk paino putosi 3 viikossa 16 kiloo...aikas rajua oli mutta nyt tyytyväinen tuloksiin. kaikillahan se ei varmasti toimi noin hyvin kuin minulla toimi. luulisin.
Moikka! Kiva lukea, että on myös tepsinyt joillakin! Itsellä myös liikakiloja päässyt kertymään ja nyt pitäisi saada lähtölaukas niiden lähtemiseen. Sen jälkeen liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota jos tuolla animal cutsilla saisi suurimmat pois! Sinä kun tiputit -16 kiloa animal cutsilla, liikuitko paljon kuurin aikana ja minkälainen ravinto sulla oli? Kiiiitos!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803