Ensin pitää vihkiä ennenkuin

Maritess

Seksiä saa harrastaa. Se on monelta itsekkäältä nykyliehuhännältä unohtunut. Tai enpä usko että unohtunut vaan ollaan niin itsekkäitä ettei viitsitä sitä vauvaa ollenkaan aatella.Minä ainakin muistan vanhempieni opetukset että semmosia ei tehä.

17

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outiiiii

      No kuinkas sitten muutenkaan.

    • Jounnni

      Kyllä joo ovat alhaista vihtahäntäsakkia

    • Tellexx

      Oikiaa puhetta

    • m-i-e-z

      Ensin pitää vihkiä, ennen kuin ja missä uskonnossa?

      Jumalatar loi minut häntä palvelemaan ja vihkiytymään varsin usein hänen tyttäriensä kanssa. Suuressa nautinnossa Jumalatar ruumiillistuu ja minun täytyy humaltua hänestä. Jumalatar vaatii lihalliseen nautintoon joutumista, eikä tunne käsitystä vihkiminen, sillä hänen palvelijansa kuuluu kaikille hänen tyttärilleen. =P

    • .. Missäköhän ajassa ja maailmassa elät?.. ;D.. NykySuhteilut ja Nyky "Normaali"on aikast kaukana tuosta.. Niin naisilla, kuin miehilläkin.. ;P

      .. Jos menee naimisiin ja yrittää saada perheen lisäystä, niin pitäisi jo valmiiksi osata nykyajassa ajatella, että suhde päättyy eroon HyvinSuurella todennäköisyydellä ennemmin tai myöhemmin toisen aloitteesta ja/tai suhteessa esiintyisi kaikenlaista Outoilua&Persestelyä, vaikka itse ei sellainen olisikaan.. ;P

      .. OiAikoja, OiTapoja.. ;D

      • Siveä_Suvi

        Pataan tulee muikku.. ;P ;D


      • Maritess

        Nykyajan elämään kyllästyneen liehuhännän puhetta


      • Siveä_Suvi kirjoitti:

        Pataan tulee muikku.. ;P ;D

        Miks?.. ;D


      • Maritess kirjoitti:

        Nykyajan elämään kyllästyneen liehuhännän puhetta

        .. Nope.. Ihan vain Raa`an rehellinen ja totuudenmukainen Toteamus.. ;P

        .. Enkä kertonut itsestäni vaan, vain "normaalien" yksilöiden "normaalista".. ;D


    • Avioliitto oli ennen kaupankäyntiä, siitä tuollaiset vanhanaikaiset käsitykset. Nykyään ihmiset avioituvat enimmäkseen rakkauden tähden. Maailmassa on ihmisiä jo liikaa joten parempi, että ihmiset harrastavat seksiä ilman lisääntymishaluja.

      • Maritess

        Seksiä ei tehä ilman seurauksia. Sen tulos on aina vauva. Se täytyy ensimmäisenä pitää mielessä. Jos alat siihen edes että on vihitty niin kanna edes vastuuta vauvasta


    • awerawer2c3

      Se on vähän turhaa naiden nykynaisten kanssa joilla on pitkä huoraamislista ties kenen kanssa.

      • voiVOi.voi

        Miksi helvetissä vain niiden huorien kanssa olet tekemisissä? Mutta voi olla, että kunnon naiset tuollaisia huoraamislistojen kanssa panijaa hyväksy.


    • Maritess

      On olemassa puhtaitakin naisia. Tässä yks. Kenenkään ei pidä itseään alentaa samalle tasolle niin kuin alhainen rietastelija. Jokainen sisimmässään muistaa vanhempiensa sanat että semmosia ei tehä

    • VIHKIYTYKÄÄ

      Ihan totta. Kunpa vaan ihmiset tuon ymmärtäisi, kaikelta pahalta monet säästyisi.

    • Vauva ei ole vauva kuin vuoden ajan. Miten seksin harrastaminen on pois vauvalta?

    • JospaJoo

      Pyhä yksinkertaisuus!! . Seksi on yksi ihmisen perustarpeista, joka tulee myös tyydyttää. Nykymaailmassa on jo ehkäisykin keksitty! Nauttikaa toisistanne, sillä se on yksi elämän tärkeimmistä mausteista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe