Onko Torandassa luvallista ulkoiluttaa koiria uimarannan tuntumassa, vai liekö se on vain vähälahjaisten ajattelemattomuutta, tulla IHMISTEN uimarannalle kahden koiran kanssa ?
Toisekseen: Mikä isohko poistoputki tulee Torandasta, sen uimarantaan laiturin vasemmalla laidalla (n. 5 m laiturista) ? Liekö paras paikka laskea paskavesiä uimareiden vahingoksi ?
Torandan uimaranta
7
965
Vastaukset
- etnäekuuleetkäpuhu
HYS! HYS !
- SiinähänUitte
"Mikä .... poistoputki"
Kyllä tuolla ylempänä on isompia ja pienempiä paskaputkia suoraan jokeen. Niin toimivat persaukiset, joilla ei ole varaa liittyä viemäriin.
Se on sitä kuulua tunturipurojen raikkautta. - Konttorirotat
"isompia ja pienempiä paskaputkia suoraan jokeen"
Eipä tuosta joesta enää käyttövesiä oteta, mutta ikävä kun rannat limottuvat ja sorakoista tulee korteniittyjä. Ja kaupungin viranomaisia ei asia kiinnosta lainkaan, miksei? - apoadp
Koiraihmisille et voi mitään he saavat paskattaa koiransa missä haluavat.
- KOhtuusTyhmyydesäkin
Koiraihmisiinkin mahtuu totaalisen aivottomia tapauksia.
Säälittää nämä "koriste koirat", joita ei osata kouluttaakaan sitten yhtään.
Nämä ihmiset tuppaavat olemaan elämän joka saralla varsin onnettomia tunareita muutenkin, eikä ne kykene ottamaan muita huomioon ollenkaan.
Se kertoo aivotoiminnan tilasta. - pudasjorma
saako tuolla uida alasti kyrpä kädessä, jos päässä on torniopipo.
- näinjuuri
Saa toki, mielellään selällään,muttei ilman torniopipoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789