Moi, oon 19v yksinäinen poika.. Asun suoraan sanottuna mettän keskellä enkä usko että ulkonäössä on vikaa mutta silti oon aina yksin. Mistä netistä löytäis sellasia sivuja joissa haetaan mailikamuja, msn kamuja, oikeita ystäviä, sitä oikeaa.... Sanokaapa mulle parhaita linkkejä.
Seuranhakuilmoitukset
2
3318
Vastaukset
- Niina-65
Kyllähän niitä on paljonkin,tässä muutama:
sinkut.net
deitti.net
svk.fi, sieltä linkit, deittipalsta
matchfinder.com
ja suosittelen "9 yhdistää-palstaa", siis puhelintreffejä. Siinä sekin etu,että vastaajia huomattavasti enemmän, koska näkyy sekä netissä: ilmoitukset.net, mtv3:n tekstitv:ssä ja kunkin alueen paikallislehdessä.
Pääasia on, että jos oman ilmon laitat jonnekin, kerrot rehellisesti millainen olet ja mitä haet. Rehellisyys maan perii!
Onnea nuoreen etsintääsi!! - RakuunaTT
Mulla on ollut ilmotus www.ramasa.net/ytkerho/, seillä saa ilmottaa ilmaseks ja aina on vastauksia tullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6142803- 1071472
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671456Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381256
- 1141254
- 1011058
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351033- 48940
- 47881