Oon kaikessa seurusteluun liittyvässä jutussa ihan ummikko ja oon viettänyt viime päivät ylimiettien juttuja.
Tapasin miehen pari kuukautta sitten ollessani lomalla Suomessa. Tavattiin kahdesti, käytiin syömässä ja kävelyllä. Suudeltiin jo ensimmäisellä kerralla ja ihastuin mieheen välittömästi. Sitten yhteydenpito päättyi kun lähdin takaisin reissuun. Nyt olen kotiutunut taas mutten ottanut mieheen yhteyttä sillä juttu hiipui silloin tosi pian eikä kumpikaan yrittänytkään olla yhteydessä vaikka meillä oli tosi mukavaa yhdessä ja ainakin omasta mielestäni meillä meni jutut hyvin yksiin.
Nyt näin miehen taas sattuman kautta ja sattumien kautta päädyimme harrastamaan seksiä. Samalla hetkellä kun näin miehet, ne kuukausien takaiset tunteet nousivat taas pintaan välittömästi. Ei varsinaisesti sovittu seuraavasta tapaamisesta, mutta itselläni ainakin olisi kiinnostusta tavata. Kirjoiteltiin seuraavana päivänä mutta nyt ei olla oltu yhteyksissä päivään-pariin.
Kehtaanko naisena ottaa yhetyttä ja ehdottaa treffejä? Vai olisiko mies ollut jo yhteydessä jos haluaisi tavata uudeman kerran? Itse mietin mielessäni (nainen kun olen) että mitä jos olin huono sängyssä, en kelpaa hänelle, en ole tarpeeksi viehättävä? Vai saiko mies kaiken haluamansa eikä ole nyt ollut yhteydessä kun olikin vaan pillun perässä? Kyllä mulla pokkaa riittää häneltä kysyä suoraan mutten toisaalta haluaisi ahdistella tai aiheuttaa kiusaantuneisuutta.
Aloitteen tekeminen seksin jälkeen
2
482
Vastaukset
- Jyjji
Moi! Mies on joko 'playeri", ujo tai sitten kysyntää riittää eikä hänen tarvitse juosta naisten perässä aktiivisesti. Niin tai näin, kysy suoraan. Saat ainakin itse rauhan.
- eikannataikininämitään
EI kannata mitään yhteyksiä ottaa ikinä mihinkään suuntaan
Näinhän se toimii nyutten kaikilla muilla naisilla varsinkin, ja sitten jos mies erehtyy joskus jotain sitten kysäisemään tai mainitsemaan että hiljaisen tuntuista ollut kanattaa valehdella että ollut kiireitä ja sattunut vaikka mitä ikäviä asioita ( vaikka kytännyt luuri kourassa ja sätti auki 25/8 ettei ole nyt juuri ollut ensisijaisena ajatuksena yhteydenpito ettet vaan vaikuttaisi mitenkään innokkaalta ja halpamaiselta se sänkyjuttuhan oli ihan vaan vahinko ja sitä ei oikeasti tapahtunutkaan
Huono juttuhan se olisi kuitenkin jos suhteeseen päättyisitte ja sitten tulisi lapsia ja omakotitalo ja velka ja työpaineet kodinhoitojuttujen lisäksi ja tulisi eripuraa ja ei olisikaan enää yhteistä aika sitten niinpaljoa ja riitelisitte enempi ja lopulta tulisi avioero , hitto mikä narsisti ja pettäjä paska se olikin ,,,,,
Jotta parempi olla vaan hiljaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569