Aloitteen tekeminen seksin jälkeen

apuontarpeen

Oon kaikessa seurusteluun liittyvässä jutussa ihan ummikko ja oon viettänyt viime päivät ylimiettien juttuja.
Tapasin miehen pari kuukautta sitten ollessani lomalla Suomessa. Tavattiin kahdesti, käytiin syömässä ja kävelyllä. Suudeltiin jo ensimmäisellä kerralla ja ihastuin mieheen välittömästi. Sitten yhteydenpito päättyi kun lähdin takaisin reissuun. Nyt olen kotiutunut taas mutten ottanut mieheen yhteyttä sillä juttu hiipui silloin tosi pian eikä kumpikaan yrittänytkään olla yhteydessä vaikka meillä oli tosi mukavaa yhdessä ja ainakin omasta mielestäni meillä meni jutut hyvin yksiin.
Nyt näin miehen taas sattuman kautta ja sattumien kautta päädyimme harrastamaan seksiä. Samalla hetkellä kun näin miehet, ne kuukausien takaiset tunteet nousivat taas pintaan välittömästi. Ei varsinaisesti sovittu seuraavasta tapaamisesta, mutta itselläni ainakin olisi kiinnostusta tavata. Kirjoiteltiin seuraavana päivänä mutta nyt ei olla oltu yhteyksissä päivään-pariin.
Kehtaanko naisena ottaa yhetyttä ja ehdottaa treffejä? Vai olisiko mies ollut jo yhteydessä jos haluaisi tavata uudeman kerran? Itse mietin mielessäni (nainen kun olen) että mitä jos olin huono sängyssä, en kelpaa hänelle, en ole tarpeeksi viehättävä? Vai saiko mies kaiken haluamansa eikä ole nyt ollut yhteydessä kun olikin vaan pillun perässä? Kyllä mulla pokkaa riittää häneltä kysyä suoraan mutten toisaalta haluaisi ahdistella tai aiheuttaa kiusaantuneisuutta.

2

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyjji

      Moi! Mies on joko 'playeri", ujo tai sitten kysyntää riittää eikä hänen tarvitse juosta naisten perässä aktiivisesti. Niin tai näin, kysy suoraan. Saat ainakin itse rauhan.

    • eikannataikininämitään

      EI kannata mitään yhteyksiä ottaa ikinä mihinkään suuntaan
      Näinhän se toimii nyutten kaikilla muilla naisilla varsinkin, ja sitten jos mies erehtyy joskus jotain sitten kysäisemään tai mainitsemaan että hiljaisen tuntuista ollut kanattaa valehdella että ollut kiireitä ja sattunut vaikka mitä ikäviä asioita ( vaikka kytännyt luuri kourassa ja sätti auki 25/8 ettei ole nyt juuri ollut ensisijaisena ajatuksena yhteydenpito ettet vaan vaikuttaisi mitenkään innokkaalta ja halpamaiselta se sänkyjuttuhan oli ihan vaan vahinko ja sitä ei oikeasti tapahtunutkaan
      Huono juttuhan se olisi kuitenkin jos suhteeseen päättyisitte ja sitten tulisi lapsia ja omakotitalo ja velka ja työpaineet kodinhoitojuttujen lisäksi ja tulisi eripuraa ja ei olisikaan enää yhteistä aika sitten niinpaljoa ja riitelisitte enempi ja lopulta tulisi avioero , hitto mikä narsisti ja pettäjä paska se olikin ,,,,,
      Jotta parempi olla vaan hiljaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      91
      4286
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4202
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3966
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2807
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2521
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2003
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1649
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe