Multa löytyisi kaapista kiva juhlava mekko jonka yläosa on ruskea mustilla yksityiskohdilla ja alaosa mustaa tylliä. Onko liian juhlava häihin?
Voiko häihin pukea tylliä?
3
2720
Vastaukset
- Qweerrttyujhvb
Eikö häät ole aika lailla juhlavimpia juhlia, mitä nyt juhlitaan. Jos ei oteta mukaan mitään frakki/iltapukujuhlia. Eli mun mielestä voi laittaa minkä tahansa juhlamekon, kunhan nyt ei sentään varasta huomiota morsiamelta eikä kuvailemasi puku kuulosta siltä, että näin tekisi.
- MuistaPukuKoodi
Häihin miehille hillitty musta puku ja naisille elegantti ilta-asu, lapsia ei tule viedä häihin missään nimessä. Jos pukua tai ilta-asua ei kaapista löydy, ei ole asiaa yhteenkään juhlaan ja illalliselle. Pukukoodi on hyvin tarkkaa ja tiukka aina, eikä siitä pysty tinkimään vaikka haluaisi. Häät ovat yksi merkittävimpiä juhlista ihmisen elämän aikana, joten on kohteliasta noudattaa pukukoodia ja antaa avioparin loistaa tärkeänä merkki-iltanaan.
- 95nainen
Lapset saa kyllä häihin mukaan ottaa, ellei toisin ole mainittu. Itse pienenä olin monissa häissä. Kuka on sanonut ettei missään nimessä lapsia häihin mukaan? Jos morsian ja sulhanen sen sallivat, niin mukana vaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain677571Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774