Olen työskennellyt 22.7.2016 alkaen toistaiseksi voimassa olevassa työsuhteessa pelkällä provisiopalkalla. Minulle maksetaan joka kuukausi palkan mukana 9% lomakorvaus.
Irtisanoudun 31.7.2017, enkä ole käyttänyt yhtään lomapäivää. 31.7 mennessä käyttämättömiä lomapäiviä on kertyy yhteensä 24. Kuuluuko työnantajan maksaa minulle käyttämättömistä lomapäivistä vielä jotain muuta tuon 9% lomakorvauksen lisäksi(esim. vuosilomapalkka)?
Lomapäivät työsuhteen päättyessä
3
492
Vastaukset 3
- lomakorvaus
Tuo 9 % ansioista on se vuosilomapalkka = lomakorvaus.
Mitään muuta ei ole tulossa eikä lomapäiviä ansaittu, ne on tuossa maksettu rahana. - Provikkamyyjä
Kyselin vuodenvaihteessa tietoa kertyneistä lomapäivistä ja minulle kerrottiin kertyneiden lomapäivien määrä siitä huolimatta, että lomakorvaus tulee joka kuukausi palkan mukana.. ilmeisesti "lomapäivät" ovat tässä tapauksessa vaan niiden päivien määrä, jotka työnantaja antaa minun olla poissa töistä palkattomasti.
- erotaasiat
Erotatko nämää käsitteet? Lomapalkka? Kuten nimi sanoo, loman ajalta maksettava, palkka. Lomakorvaus, on korvaus siitä että et saa lomaa josta lisäksi maksetaan palkkaa.
Kolmas raha on lomaltapaluuraha, joka on jos saat lomaa ja lomapalkan, se raha mikä on puolet lomapalkkasi määrästä ja maksetaan kun olet palannut lomaltasi töihin.
Lomakorvauksen kanssa et voi yhtäaikaa saada vapaasi ajalta, johon sinulla on tietyin edellytyksin oikeus, kun ilmoitat vapaatoiveesi ta.lle mitään lomapalkkaa. Kun maksetaan joka tilissä kelle, niin se säästää että voi käyttää lomakorvauksensa vapaan aikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r125641- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463- 34447
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19440- 5438
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379