Lomamökki etsinnässä

A_n_n_a

Mistä löytyisi vuokralle kohtuuhintainen ja kokoinen lomamökki viikoksi heinäkuulle joko Pelkosenniemeltä/Luostolta/ Pyhätunturilta, ? Kiitos, jos joku osaisi neuvoa 🙂

16

1924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäpäolisi

Mitä sulla on vara maksaa? Onko koiria?

• A_n_n_a

Korkeintaan 300-350 €. Tietysti olisi kiva, jos vesistökin olisi ihan mökin lähellä, pääsisi kalastamaan. Ei ole koiraa, sisäsiisti kissaon.

• Ehkäpäolisi

Vesi sähkö?

• A_n_n_a

Vesi ja sähkö olisi kyllä kiva lisä mökissä.

• Mökkiläine

Sarivaaran mökit vuostimossa.Kaks jokea n.300m

• A_n_n_a

Siellä näytti olevan osittain jo varattu ajankohta jolloin tarvitsisin mökkiä.

• Endoras3

Koskituvat Kiemunkivaara Lauri Kantola, Marianranta/Anna Maria Mettiäinen Arvospuoli siinä muutamia

• A_n_n_a

Kiitos kovasti 🙂Täytyy alkaa katsomaan ja kyselemään nuo vaihtoehdot läpi. Jospa jostain tärppäis. Lappiin olis päästävä kyllä, on se niin upea paikka, ja ihmiset tosi ystävällisiä 💖

• A_n_n_a
        A_n_n_a kirjoitti:

Kiitos kovasti 🙂Täytyy alkaa katsomaan ja kyselemään nuo vaihtoehdot läpi. Jospa jostain tärppäis. Lappiin olis päästävä kyllä, on se niin upea paikka, ja ihmiset tosi ystävällisiä 💖

Voi sentään. Google haulla ei löytynyt ollenkaan mökkejä noilla ylläolevilla, annetuilla hakuehdoilla 🙁

• Endoras3

Marianranta 0400697246....Lauri Kantola Koskituvat 0400130996

• Mökkiläine

Anna Mari Mettiäinen on Arvospuolella Kemijoen rannalla. Puh.0400 697 246. Ja Lauri Kantola Kiemunkivaarassa puh. 0400 130 993 numerot fonecta.fi Tsemppiä.Mökit lähellä Kemijokea n.100m

• A_n_n_a

Kiitos paljon numeroista ja vaivannäöstä 🙂 ootte te kyllä ystävällistä porukkaa 🖒

• A_n_n_a

Olisko vielä jollakin tietoo mistä löytyisi vapaata mökkiä, jos ei viikoks löydy niin muutama päiväkin käy ? Lappiin haluttais niin kovasti päästä ettei mitään järkee .

• Endoras3

Lomamökit K.Sarivaara Kemijärvi Vuostimo

• A_n_n_a
        Endoras3 kirjoitti:

Lomamökit K.Sarivaara Kemijärvi Vuostimo

Sieltä olen jo tiedustellut. Vai onko tämä K.Sarivaara sama, jolta löytyy mökit Kelokuutonen ja Keloviitonen ? Edellä mainituista olen tosiaan jo kysellyt. Olisiko muita mökki vaihtoehtoja ?

• PYhippu

Kysyppä NYT pyhän keskusvuokraamosta sieltä varmasti saat haluamas noin 500 erilaista vaihtoehtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe