Furrut tänään terassilla?

harrastuksen-aloittava

Olipa mukavaa nähdä furruja tänään terassilla oluthuoneen, on näköjään rovaniemellä oikeita furruja eikä sellaisia jotka vain kotona nysvää fursuit asu/pää päällä ja eivät itse ole tehnyt omaa asua, ne näyttää ihan raiskatulle koiralle!!!! Saanko kysyä että keitä te furrut olette jotka olitte tänään oluthuoneen terassilla?

18

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orava-fursuit

      Moikka, minä olin muiden furrukerholaisten kanssa terassilla, varmaan näit minut ja kaverini :) kavereitteni nimet on hawk-fursuit, cat-fursuit ja hedgehog-fursuit, tule juttelemaan meille kun näet meitä seuraavankerran kylillä ja olen samaa mieltä sinun kanssasi, ei ne ole oikeita furruja jotka vain kotona nysvää furruasun/pään kanssa, kyllä oikea furru menee asu/pää päällä kylille ja on ihmisille iloksi jne...

    • furry-harrastaja

      Kyllä tänään vedetään pyllyyn ihan urakalla, ei haittaa kakkakokkareet hännän juuressa, siitä me furrut tykätään, mums, mums! Haju kiihottaa kikkelimme 90°kulmaan, ihanaa!!!

      • Mauri-M-Fursuit

        Onko rovaniemelläki fursuitteja? yllätyin kun luin tämän keskustelun, täällä turussa on suitteja aika paljon :) Minäkään en ymmärrä niitä jotka omistaa fursuitasun tai pään ja ei käy koskaan kauppakeskuksissa tai baareissa asu/pää päällä, ne on niitä lapsia eikä oikeita suitteja!!!!!! Hävetkää ja polttakaa asunne/päänne jotka ei uskalla mennä kylille asu päällä!!!!!


      • leikitäänkö

        Et sitten päiväkodissa saanutkaan pukea sitä "parasta" rooliasua päälle kevätjuhlassa. Ja nyt sitten petraat varhaislapsuutesi traumoja,kikkeli ojossa baanalla, kokeaksesi itsesi merkittäväksi.


    • Lauri-Fursuit

      En minäkään ymmärrä niitä jotka omistaa fursuit asun tai pään ja ei käy asu päällä kaupoissa ihmisiä ilahduttamassa tai illalla kylillä jne.. sellaisten kantsii joko myydä asu/pää pois tai heittää roskikseen!!!

      • suvaisteva-fursuit

        Minä ymmärrän niitä jotka omistaa asun/pään ja eivät uskalla käydä kaupungilla fursuitasu päällä, ne on homo seksuaaleja eivätkä sen takia uskalla liikkua kaupungilla, mutta nykyään homous on normaalia niin kaikki jotka eivät uskalla liikkua kaupungilla asu päällä sanon teille että liikkukaa rohkeasti!!! sellaisia furruja ovat esimerkiksi gay-fursuit, cock-fursuit, anal-fursuit, someroharjun-fursuit, cockinmyass-fursuit, browncock-fursuit ja fingerinmyanal-fursuit


      • 87uio00

        Ei homous ole normaalia , ei nykyään , eikä tulevaisuudessa .
        (korjaus virheeseen , joka oli lipsahtanut edelliseen viestiin ).


    • Yksin-furru

      Harmi kun ette ole tuurissa keskisellä täälä alkaa miljoona Rokki esiintyy Petri Nygård ja Eppu normaali ja paljon muuta........!!!!! Furru on.!

      • Lauri-Fursuit

        Olethan siellä miljoona rokissa furruasu/pää päällä? jos sinulla ei ole siellä furruasua tai päätä niin et ole oikea fursuit!!!!


    • SataaSataa-

      Onhan Lapinkullan kimallus ja vettä sataa.
      Furry dokaa nyt kotona , eikä vesisateessa .

      • lassevehnälä

        Minä olin eilen miljoona rokissa ja olen vieläkin tuurissa, oletko sinä Yksin-furru vielä tuurissa? jos olet niin olisi mukavaa nähdä? itse en vielä omista furru asua mutta olen aloittamassa harrastusta.


      • Yksin-furru

        En ole tuurissa enään lassevehnälä.
        Ter furru


      • lassevehnälä

        Harmi:( olisi niin mukavaa ollut nähdä sinua. Voidaan varmaan nähdä sitten rovaniemellä?? Täällä tuurissa nyt mukavaa terassilla kun kaikki juomat on ilmaisia, vesa keskinen juhlii 50vuotis synttäreitä niin se tarjoaa ja nyt juon ja kunnolla kun saa ilmaista juomaa!!!!!! JEEEEEEEE :) :)


      • Yksin-furru

        Asun Rovaniemellä :) ilmotan kun olen kämpillä omalla.
        Terveisin furru


      • lassevehnälä

        HYI!!! SINUA Yksin-furru!!!! vai lapsetko kirjoitti sinun nimimerkillä??


      • Furru
        lassevehnälä kirjoitti:

        Harmi:( olisi niin mukavaa ollut nähdä sinua. Voidaan varmaan nähdä sitten rovaniemellä?? Täällä tuurissa nyt mukavaa terassilla kun kaikki juomat on ilmaisia, vesa keskinen juhlii 50vuotis synttäreitä niin se tarjoaa ja nyt juon ja kunnolla kun saa ilmaista juomaa!!!!!! JEEEEEEEE :) :)

        Lapset tosiaan kiusaa harmi :(:(


      • Someroharjun-Fursuit

        Olen vielä reissussa, ette saa minulta takahalkiota ensiviikonloppuna. Heti kun tulen reissusta niin rasvaan rektaalini ja saatte kireää kun se ontoipunut reissun aikana ;) sovitaan että ei nakkia isompaa soviteta ensimmäisenä iltana?


    • KiimainenGAYlohari

      Oh jyrrs

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe