Suvussa enemmänkin?

miten-on

Onko palstan sinkkujen siskot ja veljetkin sinkkuja? Onko sinkkuus teillä jotenkin suku"vika"?

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukuvikaseon

Meidän koko suku on HC-ätmejä ja ikisinkkuja. Veljeni on niin ruma, että joutuu kulkemaan kadulla paperipussi päässä, muuten eläintarhan rankkuri ottaa kiinni ja laittaa häkkiin. Rekkakuski-siskoani luullaan jostain syystä koko ajan mieheksi, vaikka hän ajaa partansa kahdesti päivässä ja välttää kusemasta seisaaltaan julkisilla paikoilla. Isäni vei neitsyyden hautaan mukanaan. Samoin teki äitini.

• Ainavarattunainen

Ei todellakaan vaan siskoillanikin on läpi elämän ollut hurjasti vientiä ja AINA ovat olleet naimisissa tai seurustelleet samoin kuin minäkin eli sisarukseni ovat haluttuja siinä missä minäkin.

• Veljeni on myös ikisinkku-ATM vaikeiden mielenterveysongelmiensa takia, ulkonäköä hänellä kyllä on huomattavasti parempi kuin mulla. Siskoni KTN jolla on aina ollut vientiä. Isäni on KTM ja äitini ATN. Kummatkin ovat löytäneet kumppaneita eronsa jälkeen (äidillä tosin jääneet säätöjen tasolle).

• Ei minulla ole sinkkuja suvussani tällä hetkellä noista nuorista pojista, en tiedä mutta suvun naiset on hyvin suhteessa. Kovin haluttuja ovat.

• Muutenkin kuulosti siskon pojalla (25v )naisia paljonkin miehistynyt niin etten ihmettele.
        vaikka on suvun naisissa pyöreitäkin nekin saanut miehen ja äidillänikin oli vientiä (iloisena järkytyksenä minulle)

• kaisanoasaa

Minä olen ätmi ja poikamies jo kolmannessa polvessa.

• geeneissä.huonous

tinderiläisten geenit on koko suvussa eli koko suku on poikkeavaa väkeä kumma juttu

• Ei ole. 6 vuotta nuorempi veli on naimisissa ja sillä on kolme lasta. Vuoden vanhempi sisko on myös naimisissa ja sillä on kaksi lasta. Myös kaikki serkut ovat parisuhteessa.

• Ätmi-sinkku

Olen sukuni ainoa sinkku. Jokainen serkku ja velikin seurustelee , ovat lapsiakin saaneet. Siksi minua ei enää kutsuta kyllään sukulaisille, ei edes jouluina kun kaikki muut kutsutaan. Serkun häin ei kutsuttu eikä ne enää pidä mitään yhteyttä.

• eiätmiämukaan

Kuka haluaa sukujuhliinsa katkeroituneen vanhanpojan narisemaan elämänsä epäoikeudenmukaisuutta ja höpisemään omituisia juttujaan, jotka saa pöytäseurueen muut jäsenet tuijottamaan lautastaan myötähäpeän vallassa ja toivomaan hiljaa mielessään, että ätmi pitäisi suunsa kiinni ja lopettaisi itsensä nolaamisen?

• Elluhalloyb

Mun suvussa..kaik vetää kummaltaki puolelt..
      Kahta ja kolmatta kierrosta....
      Se siitä avioliiton ihanuudesta.. toki kuoleman kauttakin....😯

• RUTS_sanoo_suku

Sisko on kyllä suoraan sanottuna ihan aito lutka. On penikoinut yhden äpäränkin pitkätukkaiselle kitaraa rämpyttävälle huumehampparille, jonka häivyttyä siittämään tuoreemman lihan pariin, nyt elättää äpäräänsä oikein perusaisurilla: rillipäisellä kaljuuntuvalla insinöörillä.

Olen aika katkera siitä, että vaikka siskon pillu on ollut yleisessä jakelussa, minä en ole kuitenkaan koskaan päässyt sen päälle ähkimään. Suurin este oli äitini, joka kerta kaikkiaan pillastui saatuaan selville sekä minun että isäni hinkuvan siskon haarojen väliin.

Sisko itsekään ei lämmennyt ajatukselle, vaikka tein selväksi, että tämä on todennäköisesti ainoa mahdollisuus minulle päästä koskaan panemaan. Se oli kuulemma minun "oma ongelmani". Olen kuitenkin varma, että olisin saanut rahalla lahjottua siskon antamaan pimppaa, jos vain äiti ei olisi ruvennut hysteeriseksi ja kytännyt koko ajan ja uhannut pistää suvun rahat haisemaan jo elinaikanaan, niin että perinnöksi ei jää mitään, jos nussin siskoani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10253
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2191
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2048
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      981
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      973
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe